ach natuurlijk, niet aan gedacht... ik ben een beetje domquote:
Op de tanja's naquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Zaterdagavond er gebeurt geen reet, en dan gaan die mongolen van talpa op zondagavond een feest geven. Lekker kut het grootste gedeelte moet de volgende dag werken.
Misschien willen ze meer kijkers trekken voor de reguliere uitzending en natuurlijk weten ze dat mensen maandag weer vroeg moeten werken dus dat veel beelden niet gezien worden op de streams die ze dan willen bewaren voor de gewone uitzending(en)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
Zaterdagavond er gebeurt geen reet, en dan gaan die mongolen van talpa op zondagavond een feest geven. Lekker kut het grootste gedeelte moet de volgende dag werken.
dat lieg jequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? De twee leukste dames van BB
De roddel oma en Milfquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat? De twee leukste dames van BB
gna huhuhuhu gna huhuhuhuquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Wat lacht Roel stom eigenlijk.
Huhuhuhuh HUHUHHH HUHUHUHUHH
.
Zo'n blower-lachjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:48 schreef k_i_m het volgende:
Wat lacht Roel stom eigenlijk.
Huhuhuhuh HUHUHHH HUHUHUHUHH
.
Zo lachen mensen die een debiel nadoenquote:
Deed hij ook iets met een hamer dan??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef BONG4002 het volgende:
Wat doet Menno eng met die hamer (reminds me of Jack Nickolson in de Shining)
In het originele boek van Stephen King was het een hamer ipv een bijl meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed hij ook iets met een hamer dan??
Dan deed hij je denken aan Jack Torrance.... niet aan Jack Nicholson.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In het originele boek van Stephen King was het een hamer ipv een bijl meen ik me te herinneren
Jack Torrance jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan deed hij je denken aan Jack Torrance.... niet aan Jack Nicholson.
Maar who cares. Blijft een klasse film (en mooie eindscene, zie avatar)
Zoveel kasten hebben ze niet, dus dat is ook redelijk vlot voorbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef style het volgende:
Wat is het verschrikkelijk saai vanavond![]()
Een mens zou bijna willen dat ze weer gaan zoeken naar de homo.
Waar gaan we heen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart naar de kroeg.
Jaaa vossenjacht door Aalsmeer!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:56 schreef style het volgende:
Wat is het verschrikkelijk saai vanavond![]()
Een mens zou bijna willen dat ze weer gaan zoeken naar de homo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |