Vertel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.
De rotte appel van het Westen![]()
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.
De rotte appel van het Westen![]()
Net of je de inwoners van Frankijk nog een volk kunnen noemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel.
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Franse wijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.
Afschaffen die zooi
De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
De wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie.
Ja, van zo zijn we alles zat. Dat linkse gezeik om de Irak oorlog de hele tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Franse wijn.
Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:54 schreef du_ke het volgende:
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
dat is mijn zoonquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je pasfoto staat verkeerd om.
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-onlyquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.
Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
Brussel bestaat uit lidstaten, als Nederland vond dat we teveel betaalden, hadden we er wat aan moeten doen. Niemand die er wat van zei, en nu het economisch slecht gaat maar huilen. Bullshit. We deden er zelf aan mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.
En al zouden we dat geld wel hebben gekregen moesten de bijdrages WEER omhoog.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Tafkahs het volgende:
wow, dat zijn al 2 topics die door RQ zijn geopend. Heb je soms een vriendinnetje, RQ?
Neuh dan zou er sprake zijn geweest van een andere verdeling. Als je niet oppikt waar je recht op hebt is het toch niet zo raar dat anderen er mee vandoor gaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.
En al zouden we dat geld wel hebben gekregen moesten de bijdrages WEER omhoog.
Heb jij een sim-only abonnement? Zoiets is wel kickass goedkoop.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.
Vergelijkbaarquote:. Zoals Nederland?
Mijn contract wordt automatisch verlengd. In november loopt mijn contract af dus ik zit al binnen de 3 maanden waardoor contract opzeggen niet meer kan volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
Ik heb er een aangevraagd. Met nummerbehoud, het duurt nog even voordat het ingaat. Tot voor kort werkte ik bij een grote mobiele telecom operator en werden mijn telefoonkosten vergoed. Maar goed ook, dat was een dure aanbiederquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Heb jij een sim-only abonnement? Zoiets is wel kickass goedkoop.
Leuk en aardig, maar waar uit zich dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.
De VS denken het niet alleen ze zijn ook de machtigste, een groot verschil met een land als Frankrijk.
En dat maakt ons een rotte appel dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
Vergelijkbaar
Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er een aangevraagd. Met nummerbehoud, het duurt nog even voordat het ingaat. Tot voor kort werkte ik bij een grote mobiele telecom operator en werden mijn telefoonkosten vergoed. Maar goed ook, dat was een dure aanbieder![]()
Elke dag verkopen ze weer drank hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Volgens mij is het de herfst, weg jolijt.
Frankrijk heeft nog zeer zeker een sterke invloed in Afrika en Europa. Natuurlijk redden ze het niet bij Amerika maar het is ook weer niet zo dat ze afhankelijk zijn van de VS.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.
De VS denken het niet alleen ze zijn ook de machtigste, een groot verschil met een land als Frankrijk.
[..]
Vergelijkbaar
Ach ik heb een telefoon om mee te bellen en sms'en. Op die ik nu heb zit ook een camera en bluetooth. Heel leuk en aardig maar meer hoeft van mij echt niet met een telefoon hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
niet zo gek he, nl. de sponsors van Wildersquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Goh, 9 minuten interview, 10 minuten reclame.
SMS en en kunnen bellen kan voldoende zijn hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
Ik ben wel blij dat dat extreem-linkse programma bij Talpa veel minder scoort dan eerst bij RTL4quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
BvD is superinhoudelijk in vergelijking met slowchat-pol.
Dat is pas een slapgelulautomaat., nietdan ?
![]()
Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?
Moggequote:
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandigquote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef du_ke het volgende:
Nog niets gegeten behalve een hoestbonbon. Die nadere dingen bewaar ik wel voor brakke weekenden
.
Heb vandaag besloten een boeiendcollege over ontgrondingen maar eens over te slaan
.
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandig)
Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteldquote:Ik ben gister even bij mijn moeder langs geweest, die is met grond aan het spelen: een hovenier heeft haar halve terrein verbouwd. 30 kuub uitgegraven om een helofieten-filter te plaatsen, 80 kuub puin aangevoerd om wegverharding mee aan te leggen.
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijnquote:Op woensdag 28 september 2005 10:43 schreef Floripas het volgende:
Urgh. Ik moet 150 regels oudengels transcriberen.
Waar een mens haar woensdagen al niet mee kan vullen...
Harkinge lordys, methinks the despayrest not. Monjoie!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijn.
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melk.
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?quote:Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteld.
Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.quote:Opzich een heel leuk systeem die helofyten-filters worden vaak heel aardige resultaten mee bereikt. Las laatst iets over een project bij een oud landgoed in Overijssel waar ze het met een helefytenfilter schoner maken van een beek gaan combineren met het telen van riet voor biomassastroom en het aantrekkelijker maken van het landschap.
Als Beatrix vroeger naar afrika ging sprak ze ook met bosjesmannen, pygmee-zulustrijders in de lokale boomblad bekleding en botten door de neus gestoken....quote:
RuG.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchen
[..]
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?
[..]
Als een rietveldjequote:Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:11 schreef du_ke het volgende:
RuG.
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).quote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Och, 't kost maar 7 euro.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).
Ja dat is ook wel weer zo. Zal er eens over nadenken.quote:
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=69518quote:Laserprinters slecht voor gezondheid
van onze redactie binnenland
HILVERSUM - Het CNV roept werknemers op zich te melden bij de vakcentrale als zij last hebben van schadelijke stoffen uit laserprinters en kopieerapparaten.
Dit zei CNV-voorzitter René Paas maandagavond in het televisieprogramma Radar. In Nederland is het nauwelijks bekend dat mensen ziek kunnen worden van stofdeeltjes uit printers, maar in Duitsland wordt er al jarenlang voor gewaarschuwd. Michael Braungart van het Umweltinstitut in Hambrug doet al jaren onderzoek naar stoffen die vrijkomen bij laserprinters en kopieerapparaten. Hij testte vijftien jaar lang apparaten die al een aantal jaren worden gebruikt. Dit in tegenstelling tot de fabrikanten, die alleen nieuwe printers testen. ,,De fijne deeltjes in de toner (het inktpatroon) bestaan veel te vaak uit zware metalen. Deze stoffen zijn zelfs schadelijker voor je longen dan roken'', concludeert Braungart.
Volgens Duitse, Oostenrijkse en Amerikaanse onderzoeken zijn de fijne deeltjes zware metalen die zich vastzetten in de longen. De klachten kunnen variëren van geïrriteerde luchtwegen tot tranende ogen. In Duitsland zijn volgens Radar meer dan achthonderd meldingen van mensen die lijden aan de 'tonerziekte'. De Duitser Joachim Stelting was de eerste medisch erkende tonerzieke. Tot vijftien jaar geleden werkte hij voor de politie. Hij heeft vooral last van geïrriteerde luchtwegen. ,,Iedere keer als ik een ruimte binnenkom waar een laserprinter of een kopieerapparaat staat, krijg ik het benauwd.'' In totaal is bij tweehonderd Duitsers medisch aangetoond dat ze ziek zijn geworden door de schadelijke tonerdeeltjes.
Volgens Braungart lost een filter een groot deel van het probleem op. De schadelijke stoffen kunnen worden tegengehouden door een filter aan de zijkant van het apparaat of door een filtermat onder de printer.
Inge Weel van Arboned roept mensen op niet in paniek te raken. ,,In Nederland zijn er geen gevallen bekend van mensen die ziek zijn geworden door printers, ook niet bij het Nederlands Centrum voor Beroepszieken.
We hebben daarvoor niet alleen onze bronnen onderzocht, maar ook externe bronnen. De gevaarlijke situatie zoals Radar die schetst, is door Arboned nog niet gesignaleerd.''
Toch adviseert Arboned werkgevers al langer printers niet in de werkruimte zelf neer te zetten, maar bijvoorbeeld op de gang. ,,Arboned heeft richtlijnen ontwikkeld waarin staat dat het beter is om bij meer dan vijfduizend prints per jaar, de printer buiten de werkruimte neer te zetten. Vanaf vijfduizend prints is de kans namelijk groter dat de filter de ozon die wordt uitgestoten, niet meer kan opvangen. Maar het is praktisch gezien ook gewoon beter om geen printer in de werkruimte te hebben; werknemers worden ook gestoord in hun werk doordat er veel mensen heen en weer lopen.''
Op de website van Radar kwamen direct na de uitzending al reacties van verontruste mensen binnen. ,,Ik werk in het grootste ziekenhuis van Brabant als secretaresse. Op de locaties waar ik werk, staan de laserprinters zestig centimeter en twee meter bij mij vandaan. Ik heb ook last van mijn luchtwegen, tranende ogen en huiduitslag'', meldt een vrouw op de website.
De makers van het consumentenprogramma zijn verbaasd dat er in Nederland zo weinig bekend is over de tonerziekte. Ook CNV-voorzitter Paas wil met zijn oproep meer duidelijkheid krijgen over hoeveel mensen ziek zijn geworden door printers.
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekentquote:Donner kan niets doen tegen BNN-drugstest
Van onze verslaggever Raoul du Pré
DEN HAAG - Het CDA wil dat minister Donner van Justitie voorkomt dat presentatoren van jongerenomroep BNN binnenkort live op televisie harddrugs gebruiken. De grootste regeringspartij vindt het een ‘gevaarlijke manier van voorlichten’.
In schriftelijke Kamervragen roept het CDA-Kamerlid Joldersma minister Donner op de mogelijkheden te onderzoeken om de harddrugstest te voorkomen. De test is onderdeel van het programma Spuiten & Slikken dat op 10 oktober voor het eerst wordt uitgezonden. De verslaggevers Filemon Wesselink en Ties van Westing ondergaan zelf seks- en drugsexperimenten en doen daarvan verslag.
BNN zegt een ‘zo realistisch mogelijk beeld’ te willen geven van wat de gevolgen van drugs zijn. Wesselink zal daarom in de uitzending in elk geval LSD, heroïne en opium tot zich nemen. Joldersma vindt dit ‘volstrekt onverantwoord’. Zij meent dat BNN jongeren aanzet tot drugsgebruik. ‘Het wordt gebracht onder de noemer voorlichting. Nou, volgens mij moet de boodschap van voorlichting zijn dat jongeren géén drugs moeten innemen. BNN doet het andersom. Het is echt heel verbazingwekkend.’
Het ministerie van Justitie laat weten ‘niet direct’ mogelijkheden te zien om de uitzending te voorkomen. Donner zal de BNN-uitzending wel met ‘verhoogde interesse’ volgen. ‘Het gebruik van harddrugs is niet verboden’, aldus zijn woordvoerder. ‘Het bezit is wel strafbaar, maar het leidt pas tot vervolging bij een hoeveelheid van meer dan 0,5 gram. Het lijkt ons sterk dat de verslaggever meer tot zich zal nemen.’
Joldersma wijst erop dat de wet ook het aanprijzen van harddrugs verbiedt. In haar ogen is dat wat BNN van plan is te doen. Het Kamerlid vindt de sekstesten van BNN ‘smakeloos’, maar ‘seks is niet verboden. Bovendien valt het niet binnen mijn portefeuille.’
Ik vind het wel een leuk idee van BNN (ben dan ook voor legalisering van alle drugs) maar in principe moet dit toch heel simpel te verbieden zijn door de overheid? Hard-drugs en het bezit daarvan zijn bij wet verboden, BNN houdt zich niet aan de wet. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekent![]()
Wel een programma dat ik wil zien inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekent![]()
Echt?quote:
Altijd handig om te weten. Als de boel spaak loopt kom ik je aan je jasje trekkenquote:Op m'n vorige opleiding (milieukunde in Leeuwarden) heb ik wel het een en ander geleerd over die dingen en ik vind het een heel leuk systeem.
broekzak, vestzak dudequote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee van BNN (ben dan ook voor legalisering van alle drugs) maar in principe moet dit toch heel simpel te verbieden zijn door de overheid? Hard-drugs en het bezit daarvan zijn bij wet verboden, BNN houdt zich niet aan de wet. Hoe moeilijk kan het zijn![]()
![]()
6.000!quote:Afrikanen bestormen Spaanse grensovergang
In twee afzonderlijke bestormingen hebben zo'n duizend Afrikaanse immigranten gisteren bij de Marokkaanse kust geprobeerd de Spaanse enclave Melilla binnen te komen. Naar schatting driehonderd van hen wisten over het hek te klimmen en het Spaanse grondgebied te bereiken.
De Spaanse autoriteiten spreken over de massaalste poging ooit om de enclave, die ongeveer 150 kilometer van het Spaanse vasteland ligt, te bereiken. Volgens de politie gaat het om Afrikanen uit zuidelijk Afrika.
In de nacht van maandag op dinsdag probeerden vijfhonderd Afrikanen over het hek te klimmen dat de grens met Spanje markeert. Toen slaagden volgens de Spaanse krant El Pais tweehonderd illegalen erin de enclave binnen te dringen.
Nog geen vijftien uur later had een tweede bestorming plaats. Dinsdag aan het eind van de middag slaagden meer dan honderd Afrikanen erin het Spaans grondgebied te bereiken. Bij de actie zijn tenminste zes politieagenten en drie illegalen gewond geraakt. Het merendeel van de illegalen is voor identificatie overgebracht naar het politiebureau.
Ladders
De politie vond in de omgeving 270 zelfgemaakte ladders die de Afrikanen hadden gebruikt om over het hek te klimmen.
Sinds begin dit jaar zijn 6.000 pogingen gedaan Melilla binnen te komen. Spanje kondigde onlangs al aan dat het hek twee keer zo hoog wil maken om het illegale immigranten lastiger te maken Spaans grondgebied te bereiken. Dat moet voor het eind van het jaar zijn gebeurd.
Sinds de vreselijke gebroeders Rosso aldaar de macht grepen is die club toch al helemaal niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Russo.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Sinds de vreselijke gebroeders Rosso aldaar de macht grepen is die club toch al helemaal niet meer serieus te nemen![]()
is seks dan zijn portefeuille? aangezien het Joldersma's pakkie-an niet is, zo te lezenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Het is altijd een drukte van belang bij de grensovergangen bij de Spaanse kolonies in Marokko. Ik vraag me wel eens af waarom Spanje die steden niet gewoon aan Marokko overdraagt.quote:
Haha ik weet er niet gek veel vanaf hoor maar zo zou het er ongeveer uit komen te zienquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt?
Serieus: het filter is bedacht (qua grootte) op een huishouding van 6 personen, mijn moeder is in haar uppie. De vraag is of er wel voldoende voeding is om een beetje behoorlijk rietveld op te laten groeien.
[..]
Altijd handig om te weten. Als de boel spaak loopt kom ik je aan je jasje trekken![]()
Krek Russo! Rosso klonk al niet helemaal goed. Welke kneep? Die dwerg of die schele?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Floripas het volgende:
Ye gods, sigme, a trip down memory lane....
Ik ben nog wel eens ongenadig in mijn kont geknepen door dat tuig, als onschuldige 17-jarige.
dan stroomt het dus meer naar bv. Libie en Italie, die mensensmokkel blijft helaas moeilijk aan te pakkenquote:
De dysplastische dwerg. Die kan als gybeacoloog ongetwijfeld gewoon naar binnen kruipen om met z'n mobieltje een foto te maken van je baarmoederhals.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Krek Russo! Rosso klonk al niet helemaal goed. Welke kneep? Die dwerg of die schele?
Er staat mij vaag bij (verdrongen vermoedelijk) dat die schele gynaecoloog wou worden. BrrrrJe zal het aan de stijgbeugels treffen
![]()
Chloor? Chlóór? Ik heb mijn boomknuffelen (quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef du_ke het volgende:
Ach zolang je niet te veel chloor door je toilet spoelt moet het wel goed gaan. Al zal 1 persoon inderdaad wel eens wat krap kunnen zijn.
Dan moet het wel goed komen al zal 1 persoon misschien wel wat krap zijn (zoveel zicht heb ik er echter ook niet op).quote:Op woensdag 28 september 2005 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Chloor? Chlóór? Ik heb mijn boomknuffelen ( [afbeelding] ) niet van een vreemde hoor, chloor komt er bij mijn familie niet in![]()
Mag trouwens ook nu persé niet in mijn moeders huishouding, een septictank kan daar ook heel slecht tegen.
Gatsie, het jeukt overdrachtelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
De dysplastische dwerg. Die kan als gybeacoloog ongetwijfeld gewoon naar binnen kruipen om met z'n mobieltje een foto te maken van je baarmoederhals.*kastijdt zichzelf na deze onreine gedachte*
Nee, ik had kennissen die in het bestuur zaten voordat de Russo'tjes na hun verdwijnen in het vacuum stapten (met een heuse machtsgreep: vriendenclubje allemaal plots lid laten worden voor een ALV).quote:Gelukkig zijn ze al járen vertrokken. Ze waren zelfs al weg toen ik er kwam.
Was jij actief bij de GSb?
Als je Stad nog eens een mevrouw hondepoep ziet verzamelen bestaat de kans dat mijn moeder extra voer voor haar helofieten aan het rapen isquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed komen al zal 1 persoon misschien wel wat krap zijn (zoveel zicht heb ik er echter ook niet op).
Dat van die beerput weet ik niet, ik ken de dode kip als benodigd om een nieuwe septictank 'aan de loop' te krijgen. Toen we 20 jaar terug een nieuwe tank bij mijn vader hebben ingegraven heb ik een Vlaamse Gaai geraapt. Dat wou ook prima. Onlangs hoorde ik dat het helemaal niet nodig is, slechts traditie.quote:Septictanks en chloor ja dat gaat al snel extra stinken inderdaad. Ik hoorde dat er vroeger in de beerput ook elk jaar een kip gegooid moest worden om de bacteriewerking weer goed op gang te krijgen.
In alleen Melilla dan he.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zesduizend? Valt wel mee. Twintig personen per dag.
Don't f*ck with Vera!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Floripas het volgende:
Vera schopt kont.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je Stad nog eens een mevrouw hondepoep ziet verzamelen bestaat de kans dat mijn moeder extra voer voor haar helofieten aan het rapen is![]()
[..]
Ja daar doelde ik op, ik weet wel dat het verschrikkelijk kan stinken wanneer het niet goed aan de loop is.quote:Dat van die beerput weet ik niet, ik ken de dode kip als benodigd om een nieuwe septictank 'aan de loop' te krijgen. Toen we 20 jaar terug een nieuwe tank bij mijn vader hebben ingegraven heb ik een Vlaamse Gaai geraapt. Dat wou ook prima. Onlangs hoorde ik dat het helemaal niet nodig is, slechts traditie.
2 keer 911!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zesduizend? Valt wel mee. Twintig personen per dag.
In Groningen kregen alle feuten een hamstertje.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef Floripas het volgende:
Corpsballen?
Mwoehahahahahahahahahahaha!!!!
Vera en GSb zijn bepaald niet corporaal. Het zijn niet eens studentenverenigingen.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
In Groningen kregen alle feuten een hamstertje.
Veri et recti amici was van oorsprong een protestanse studentenvereniging (met een vis als symbool). Ergens in de jaren 70 ofzo is ook daar de boel radicaal op de schop gegaan, de uitgeklede vissegraat is als symbool overgebleven.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vera en GSb zijn bepaald niet corporaal. Het zijn niet eens studentenverenigingen.
Als 1 persoon meerdere usernamen gebruikt op fok, dan is 'ie gekloond. Er was een tijdje terug veel te doen rondom luitjes die zichzelf een paar maal gekloond schenen te hebben en dan hele discussies voerden met zichzelf. Alleen Administrators kunnen IP-adressen bij users zien en daarmee sommige klonen herkennen. Slimmere users hebben een onherleidbaar IP-adres, dus ook dat is niet waterdicht.quote:Wat is een kloon?
korenwolvenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
In Groningen kregen alle feuten een hamstertje.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000D00606CE.htmlquote:Plan voor veiliger Westerschelde
REIMERSWAAL Een aantal gemeenten rond de Westerschelde heeft een plan gemaakt om de veiligheid te verbeteren. Het plan is een gevolg van het ongeluk met een containerschip vorige week.
De Westerschelde mag niet dieper worden omdat er anders nog grotere schepen op zullen varen. Ook willen de gemeenten dat de rampen-bestrijdingscoördinator de bevoegdheid krijgt om schepen op sleeptouw te laten nemen. De gemeenten gaan hun plan voorleggen in Den Haag.
Vorige week liep een containerschip in de Westerschelde vast. Het dreigde te breken. De situatie verergerde omdat de kapitein niet gesleept wilde worden.
Als je weet hoeveel mensen met risico van verdrinking via zee Spanje proberen te bereiken vind ik het aantal wat het veilig via land probeert niet verbazend hoog.quote:
quote:bron
Volgens de gegevens van het Spaanse Ministerie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid hebben de Spaanse autoriteiten, van januari tot april 2005, 121 patera’s (vaartuigjes) onderschept (in vergelijking met de 148 uit dezelfde periode in 2004). Er zijn 2.726 personen gearresteerd, dat is 442 minder dan in 2004.
Op de Canarische Eilanden is de teruggang sterker geweest (49%). In totaal werden er 22 patera’s onderschept en zijn er 1.159 personen gearresteerd in de eerste maanden van 2005 tegenover 94 patera’s en 2.284 arrestaties in 2004.
Andalusië, dat het dichtst bij de Afrikaanse kust ligt, is een van de belangrijkste bestemmingen van illegale immigranten. Het aantal onderschepte patera’s nam met 45% toe en het aantal gearresteerde immigranten met 78% (1.567).
Staatssecretaris Rumi zegt, dat de Spaanse regering vastberaden is om in te investeren in opsporingsapparatuur, om de samenwerking met Marokko te versterken en de maffia van mensensmokkelbendes te elimineren .
In 2004 heeft Rabat meer dan 26.000 illegale emigratiepogingen weten te verhinderen. In totaal zijn er in hetzelfde jaar 423 mensensmokkel-netweken opgerold.
En ook geen heroïnekit of softdrugverkooppunt meer. Soms tref je van die lui die ergens begin jaren '80 zijn blijven hangen, die de machtsgreep van Peter Weening gemist hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:05 schreef Floripas het volgende:
Ik weet het, over Vera, maar het is allang geen studentenvereniging meer.
Je wil niet weten hoeveel tekst daaraan gewijd kan worden. Verbazingwekkendquote:Toetsenbordpsychologie. Hm....
Waar vind ik dat IMEI nummer? Is dat het nummer op de SIM-kaart of een van de andere nummers onder de batterij?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).
De eenvoudigste manier om te achterhalen of je toestel ge-simlockt is, is een simkaartje van een bekende lenen, die een sim van een andere provider heeft. Let erop dat het simkaartje van een andere netwerkoperator is (en dus niet van een andere serviceprovider met dezelfde netwerkoperator).
Simlock eraf: kan je aanvragen bij de provider waarbij je het toestel gekocht hebt op basis van IMEInummer en aankoopbon. De unlockcode is gekoppeld aan het IMEInummer van het toestel, dus maak daarin geen fouten! Je krijgt uiteindelijk een code die je moet intoetsen.
Met een datakabeltje en wat handigheid moet je het ook zelf kunnen, en er zijn wel marktkraampjes die het doen (zwarte markt beverwijk schijnt er vol mee te staan). Op jouw risico, in theorie kan het gebeuren dat je telefoon eraan overlijdt. Maar dat is meer theorie dan praktijk.
Waar staat dat meneer du_ke?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef du_ke het volgende:
Overigens is een aanbieder na een jaar verplicht om je de info gratis te geven. Voor die tijd mogen er wel (hoge) kosten in rekening gebracht worden).
Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:
sigme, je bent toch gewoon een kloon?
Klonen bestaan niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?![]()
Hier b.v.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Waar staat dat meneer du_ke?
quote:Aanvragen unlock code
Een SIM-lock is een beveiliging van een mobiel toestel die ervoor zorgt dat je alleen SIM-kaarten van één bepaalde mobiele aanbieder kunt gebruiken. Mobiele aanbieders zetten deze SIM-lock op een toestel om ervoor te zorgen dat de klant vooral bij hen klant blijft en zo proberen ze extra geld te verdienen. Deze SIM-lock kan de reden zijn dat u niet meteen kan bellen met Scarlet Mobiel met uw bestaande mobiele toestel.
De OPTA heeft bepaald dat een SIM-lock er door de mobiele operator na één jaar gratis afgehaald moet worden indien de klant daar om vraagt. Hierdoor kun je het toestel dan ook gebruiken met SIM-kaarten van de overige mobiele aanbieders.
De SIM-lock kan eraf gehaald worden door een zgn. "unlock-code" in te toetsen op uw toestel. Deze unlock-code kan opgevraagd worden bij de aanbieder die de SIM-lock erop heeft gezet.
Om de unlock-code aan te kunnen vragen heeft u in ieder geval het “IMEI nummer” van het toestel nodig. Deze kunt u meestal vinden aan de onderkant van de batterij of opvragen door *#06# in te toetsen op uw toestel. Voor een snelle afhandeling is het raadzaam om de volgende gegevens te verschaffen aan uw huidige aanbieder bij de aanvraag van uw unlock-code:
* IMEI nummer
* Contact gegevens (naam, adres, woonplaats)
* Mobiele nummer
* Kopie van de aankoopbon
Hieronder geven we per mobiele aanbieder aan hoe u de unlock-code het gemakkelijkst kunt aanvragen.
"Het is een gevoel..."quote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?![]()
Beslist niet op de SIM, het is het unieke nummer van het *toestel* zelf. Dus ook niet op de batterij, maar eronder. 13-cijferig meen ik. Staat ook vaak (met een sticker) op de doos.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Waar vind ik dat IMEI nummer? Is dat het nummer op de SIM-kaart of een van de andere nummers onder de batterij?
Du_ke heeft gelijk hierin, de leverancier moet na een jaar de unlockcode gratis verstrekken. Verplichting is opgelegd door de Opta meen ik. Het zou met goed zoeken bij iedere aanbieder te vinden (of telefonisch na te vragen) moeten zijn, maar het wordt natuurlijk niet gepromootquote:Waar staat dat meneer du_ke?
Nou, vermoedelijk zie je me zaterdag, dan moet je maar even "voelen" of ik een kloon benquote:
Jij zou dat Gevoel moeten kennen.quote:
Oh, nou is iedereen weer opeens een kloon.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jij zou dat Gevoel moeten kennen.
Gaat veel tijd in zitten nietwaarquote:Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Floripas het volgende:
Sigme: transcriptie.
Niet zo best. Ik lummel op dit forum rond, vandaar.
Niet aan beginnen, tenzij je graagquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef sigme het volgende:
Hoe kan ik je ervan overtuigen geen kloon te zijn?
Breek me de bek niet open.quote:Gaat veel tijd in zitten nietwaar ?
Oh ja? Van wie? Ik was behoorlijk boos toen ik zag dat iemand mijn naam al had.quote:Overigens is L_V ook een kloon.
Dank je. Zouden ze moeilijk doen als het iets minder dan een jaar is?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier b.v.
http://www.scarlet.nl/page.php?filename=mobiel-simlock.php&level=109,124
[..]
Het is de opvolger van iemand die hier met veel herrie weg ging als Pol modje. Z'n vorige naam was Wile_E_Coyote (oid). Vandaar ook de grap van Yvonne om hem polmod te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open.![]()
[..]
Oh ja? Van wie? Ik was behoorlijk boos toen ik zag dat iemand mijn naam al had.
Ik denk het wel. Zie b.v. de telfortsitequote:Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Dank je. Zouden ze moeilijk doen als het iets minder dan een jaar is?
Ik zou voor de zekerheid dan toch nog even wachten.quote:U kunt de sim- en gidunlock code alleen gratis ontvangen of een GID-unlock file toegezonden krijgen, indien u langer dan 1 jaar met de betreffende telefoon een prepay-aansluiting bij Telfort heeft.
Wilt u binnen 1 jaar de sim- en gidunlockcode ontvangen, dan zijn hier kosten aan verbonden: ¤160,-
Kopieren leidt tot degeneratie.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
O, ik ben ook een kloon.
Gehehequote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, tenzij je graagbevoeld wilt worden zaterdag.
M. ... neemt zichzelf ook vaak met korreltjes zout, gewoon ook doen.
Hij meent het niet zo strikt...
Dit antwoord bedoel je? :quote:Heb je me nog beantwoord over Namibië?
Ik kan 50 postings uit dat sctopic niet openen..
Ja. Ook van veel blanken trouwens.quote::
Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bedoel je dat afrikaans-nederlands de taal is van arme zwarten daar ?
Naast Afrikaans worden ook andere talen gesproken worden, welke de eerste is en / of welke op school geleerd wordt weet ik niet. Sommigen spreken (minstens ook) onderling Afrikaans.quote::
Is dat hun eerste taal die ze van huis uit spreken ?
Of is dat wat men leert op school ? In dat geval spreken ze die taal om met jou te kunnen praten en in eigen kring spreken ze een andere taal ?
Oei een lekker witbiertje met een schijfje citroenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Floripas het volgende:
Heeft iemand al trek in een biertje?
Ik heb begrepen van sommige bosjesmangemeenschappen de eigen taal zo goed als verloren hebben. Ze praten minstens ook onderling Afrikaans, bijna onverstaanbaar trouwens. Bij sommigen verergerd door gebrek aan tanden en een teveel aan drankquote:Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
Merci Sigme,
Ik kon die posts van je niet lezen in dat topic
Toch denk ik dat arme zwarten van huis uit een stamtaal spreken.
Ze proberen het wat los te laten, en ze waren al lang niet allemaal even gefixeerd op deze zijde. Maar de verbetenheid van sommigen is heel apart.quote:Volgens 2 van die aan de overkant heb ik een account Sidekick.
Twee anderen daar aan gene zijde denken dat ik het brein ben achter de account Ryan3.
Ik vind wel grappig ergens allemaal.... ze laten zien hoezeer ze gefixeerd zijn op personen.
Closedminded
Oh, oh, wordt hier snel geband?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:14 schreef sigme het volgende:
Hoewel zeker sommigen naar mijn mening de verkettering en de duur van de ban niet verdiend hebben. Vooral Lemmeb, ik blijf dat een gemis vinden.![]()
Weet ik maar ik dacht dat Afrikaans de benaming was van de taal die ze spreken in Zuid-Afrika maar in Namibië spreken ze dat dus ook?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:
Zuid-Afrika en Namibië is niet hetzelfde.
Nee hoor valt reuze mee. Pas op het moment dat je mensen persoonlijk blijft aanvallen. Ook de hlocaust ontkennen wordt matig gewaardeerd. En hoewel ik uiteraard de nuance zelf ben, ben ik volgens mij nog nooit in de buurt van een ban gekomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, oh, wordt hier snel geband?
*matigt toon*
Dat dacht ik dus ook, maar dat is heel anders dus. Veel blanke boeren (vooral de Boeren) spreken wel Afrikaans natuurlijk, maar Engels is de taal van de moderne elite. En Afrikaans die van de Boeren en van de arme zwarte plattelandsbewoners.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht altijd dat afrikaans enkel door blanke(n) (boeren) werd gesproken.
De eerste onvriendelijk onteigening wordt ook ingezet. Totnogtoe ging de onteigening alleen met willige partijen, er gaat nu een boer onteigend worden tegen een afkoopprijs die hij onredelijk vindt.quote:Het gaat sws niet goed met een deel van de blanken in Zuid-Afrika, de werkeloosheid en armoede onder dat deel stijgt aldus de Elsevier van deze week.
Ja en ik denk dat het met de voormalige Duitse overheersing te maken heeft gehad dat die taal daar ook meer onder de zwarten is verspreid. Maar dat is slechts gissen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik dacht dat Afrikaans de benaming was van de taal die ze spreken in Zuid-Afrika maar in Namibië spreken ze dat dus ook?
Mijn informatie over de informatie die gebanden daarover hebben gekregen laat mij denken dat er onnet mee omgesprongen is. En dan is enige verbittering wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Ach de meesten hadden al lang weer terug kunnen zijn.
Maar jij bent wel lief.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor valt reuze mee. Pas op het moment dat je mensen persoonlijk blijft aanvallen. Ook de hlocaust ontkennen wordt matig gewaardeerd. En hoewel ik uiteraard de nuance zelf ben, ben ik volgens mij nog nooit in de buurt van een ban gekomen.
Zuid-Afrika heeft jarenlang Namibië geregeerd. Als mandaat (van de Volkenbond), van 1920 tot 1990.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het met de voormalige Duitse overheersing te maken heeft gehad dat die taal daar ook meer onder de zwarten is verspreid. Maar dat is slechts gissen.
Zo leer je dus nog eens wat in zo'n sc topicquote:Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef sigme het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar dat is heel anders dus. Veel blanke boeren (vooral de Boeren) spreken wel Afrikaans natuurlijk, maar Engels is de taal van de moderne elite. En Afrikaans die van de Boeren en van de arme zwarte plattelandsbewoners.
Tsja volgens mij verloopt het allemaal niet zo lekker in Zuid-Afrika. In het artikel over blanken in Zuid-Afrika staat ook een grafiek over de werkeloosheid t/m 2002. Flink gestegenquote:De eerste onvriendelijk onteigening wordt ook ingezet. Totnogtoe ging de onteigening alleen met willige partijen, er gaat nu een boer onteigend worden tegen een afkoopprijs die hij onredelijk vindt.
Voor de volledigheid: die blanke (grootgrond-) boeren hebben die grond verkregen van zwarte boeren die gedwongen werden hun grond te ruilen voor een stuk grond in een "thuisland".
Tsja, dat blijft het lastige, wij weten weinig. Ik ben pas hier mee gaan praten toen zij al allemaal gebanned waren. Ik blijf erbij dat Lemmeb niet zoveel heeft misdaan. En ik heb goede reden aan te nemen dat hij onheus behandeld is in de afhandeling van / communicatie over die ban.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef du_ke het volgende:
Tja zelf waren ze ook niet netjes. Het is volgens mij zeker niet zo dat Fok niet aan vergiffenis en 2e 3e,,,,, 23e kansen doet.
Ja hoor maar elkaar kanker toewensen of rare dingen doen met foto's van hun kinderen is minder gewenst.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar jij bent wel lief.
Wat is 'persoonlijk aanvallen'? Want McCarthy noemt iemand meteen lelijk, ed.
Een beetje dollen mag toch wel?
Jeejtje, ja, maar dat is gewoon kwetsend en storend.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja hoor maar elkaar kanker toewensen of rare dingen doen met foto's van hun kinderen is minder gewenst.
Oh communicatie is niet de sterkste kans van Fok dat kan ik alleen maar bevestigen. En waar twee vechten hebben er twee schuld. Ik heb het hele verhaal wel gevolgd en denk zelf wel een redelijk overzicht te hebben van de gebeurtenissen.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, dat blijft het lastige, wij weten weinig. Ik ben pas hier mee gaan praten toen zij al allemaal gebanned waren. Ik blijf erbij dat Lemmeb niet zoveel heeft misdaan. En ik heb goede reden aan te nemen dat hij onheus behandeld is in de afhandeling van / communicatie over die ban.
Mijn analyse is dat ook de F-side zich heeft ingegraven.
Oh, ik heb het hele verhaal ook wel gevolgd, maar ik zat er niet middenin. Dat wil zeggen, het Lemmeb verhaal, de andere niet. De meeste anderen interesseren me ook hoegenaamd niet, en ik mis ze ook niet. Hoewel ik sjun wel mag.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh communicatie is niet de sterkste kans van Fok dat kan ik alleen maar bevestigen. En waar twee vechten hebben er twee schuld. Ik heb het hele verhaal wel gevolgd en denk zelf wel een redelijk overzicht te hebben van de gebeurtenissen.
Ach zolang je het te vaak doet lijkt me dat geen groot probleem en vor McCarthy zou het ook niet de eerste keer zijn dat geband zou wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jeejtje, ja, maar dat is gewoon kwetsend en storend.
Ik bedoelde eerder opmerkingen in de zin van: "Ben jij dom, of wat?"
Frankrijk we zullen je missenquote:GSPC liet na de arrestaties middels een bericht op internet weten dat Frankrijk nu ''vijand nummer één'' is. ''De enige manier om Frankrijk manieren te leren is jihad en het islamitisch martelaarschap.''
Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat de Fransen de eerste plaats hebben overgenomen van de VS![]()
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ach, whahevah
Inderdaad, dit soort debiele bedreigingen komen vrij regelmatig boven water. Een tijdje geleden waren het de palestijnen (Hamas) die dreigden bommen te laten exploderen in London (uiteindelijk bleken de (wannabe) aanslagen gepleegt te zijn door geïntegreerde Engelse burgers), daarvoor was het Al-Q en daarvoor de GIA. Kortom; we moeten er mee leren leven.quote:
Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?
ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat de Fransen de eerste plaats hebben overgenomen van de VS![]()
O, niets... vermoed ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?
Ik weet het.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.
Jaren geleden toen ik in Parijs was liepen ze daar in de metrostations met enorme machine geweren vanwege de dreiging van terroristen uit Algerije.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijven
Jammer, ik zal er maar mee leren leven dan..quote:
Nee hoor, ik ben ook schoonquote:Op woensdag 28 september 2005 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier zonder kloon ook nooit gehad
Nee, schoon = beeldschoonquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Tafkahs het volgende:
is schoon eigenlijk hetzelfde als naief?
Ik geloof je wel hoor dat je geen kloon bentquote:Op woensdag 28 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, ik ben ook schoon![]()
En in de kloonloosheid van Floripas geloof ik ook wel.
Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou naïef zijn om te denken dat Tafkahs geen kloon is![]()
Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.
Voor mijn geestesoog ga jij steeds meer op een tuinkabouter lijken. Een schriel ukkie met bakkebaardenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ik ben maar een ukkie.
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezicht.
Newbiequote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?![]()
Ach wat schattigquote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.
Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?quote:Ben je weleens op een meeting geweest van Pol?
Dora(_van_Cridazak) was een user die (zei dat hij) in Den Haag woont en houd er rabiaat anti-islamitische standpunten op na (niet geheel onbegrijpelijk is als je in dat stinkende hol "Den Haag" woont). Net zoals mijn username anagram is, was de zijne ook een anagram voor Radovan Karadzic. Verder was hij heel goed in het verzinnen van nogal humoristische constructies teneinde moslims belachelijk te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?![]()
Tsja waaraan ik ben te herkennen. Geen idee eigenlijk. Ik ben ook maar een iel mannetje zonder bakkebaarden overigensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef sigme het volgende:
Ach wat schattig![]()
Waaraan ben jij te herkennen,MrX ?
Ik vroeg het aan monidique maar jij mag ook best antwoord geven. Ik ben ook nog nooit op een pol meet geweest of andere meet van fok.quote:Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?
Verdomd, nu je het zegt. Wat stom dat ik dat nooit gezien hebquote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Net zoals mijn username anagram is
Je weet nog wel waaraan ik herkenbaar ben?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja waaraan ik ben te herkennen.
Je hebt me door!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.
uuuh de 3 b's?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:
Je weet nog wel waaraan ik herkenbaar ben?
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Monidique het volgende:
Je hebt me door!
Belachelijk eigenlijk. Hoe leg ik dat uit aan mijn oudersquote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk ben ik niet op een meeting geweest. Samen met allemaal nerds die ik nog nooit gezien heb een avondje drinken in een uithoek van Nederland zeker?.
Pas op voor de Jihad. Hoewel, M. komt toch nooit opdagen, dus pas op voor de auto's.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
Suc6 met buitenspelen in je rokje, sigme
Ik heb geen baan, man. Tenminste, nu even niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Bovendien is het pay time geweest. Dus ook Johan moet weer barsten van het geld![]()
Ik heb het gehaald hoor, de spannende toch van werk naar huis. Bedankt voor alle goede wensenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pas op voor de Jihad. Hoewel, M. komt toch nooit opdagen, dus pas op voor de auto's.
ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.
Zeg Harry, ik had je wat gevraagd, in deze of de vorige sc. Hoe oud ben jij? Of mag ik dat niet vragen aan een man?
Nee, en ik heb mijn tweede studie (dit jaar begonnen) er ook aan gegeven. Misschien volgend semester weer.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
Stufi is idd bitter weinig maar ik dacht dat je wel een bijbaantje had. Sorry![]()
Naar aanleiding van je verzuchting:quote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigquote:
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je verzuchting:
[..]
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigen de meesten hier zijn zo jong
Tjah wat is jong.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je verzuchting:
[..]
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigen de meesten hier zijn zo jong
Jij bent nog geen 30 joh. De wereld ligt nog aan jouw voeten!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste
En jij?
Dat vraag je toch niet aan een damequote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste
En jij?
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dameEn je hebt niet eens antwoord gegeven
![]()
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan. Ik ben ouder dan jij, schat ik.
30! Bieerrrrrrquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
R&P is een deurtje verder![]()
En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic![]()
zullen we met 1 beginnen?quote:
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan.
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
Ikkequote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef Tafkahs het volgende:
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
fok!=POL, heb ik geleerd. En daar houd ik mij aan.quote:R&P is een deurtje verder![]()
IJs & weder dienendequote:En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic![]()
Ouwe trekduifquote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ikke32 jr is perfect....
Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
Duiven trekken niet, maar fladderen rond.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:30 schreef George-Butters het volgende:
Ouwe trekduif
Ja duh.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ikke32 jr is perfect....
Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
hebben?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef sigme het volgende:
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogen![]()
Deze Bourgondische rakker is 38quote:Welke leeftijd heeft zo'n liefhebber van 32jarigen nou zoal?
Vanwaar dit antwoord dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Het is fijn om jong te zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef George-Butters het volgende:
en maagd en onwetend.
Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doet, laat maar zitten.
![]()
[..]
Deze Bourgondische rakker is 38
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?
ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z'n voordelenquote:
Jij bent ook wel oud!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.quote:
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
Je bent in de war met een Rubens-vrouw postuur.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievolquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
M.v.g. De serieverkrachter.
Ooowh ja? Racistquote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.
Take life as it is (as it was mentioned to be).
Als je een echte ras-volbloed brabander was, had je deze vraag niet hoeven stellen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
M.v.g. De serieverkrachter.
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeurenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol![]()
G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Alleen als ik het probeer te blonderenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je toevallig rood haar ?,
Nou nee, dat doe je maar zelfquote:zo nee geef jezelf -20 pnt.
Verorberenquote:Wat je met die komkommer doet![]()
Da's jong. Voor een Bourgondiërquote:[..]
Deze Bourgondische rakker is 38
Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol![]()
G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoequote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.
En dan kom je erachter dat je ergens op een dwaalspoor terecht bent gekomen. En financieel totaal aan de grond zit.
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeuren.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.
Weinigen van ons kunnen dat volhouden...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaald
Fucking right, from the cradle to the grave in 5 years.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:57 schreef Tafkahs het volgende:
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoe
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn.
Man, je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef George-Butters het volgende:
depressief zeg al die vrijgezelle mannen hier.
Onzin, de slimste meiden maken er een wedstrijd van zonder zich te binden.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef sigme het volgende:
Maar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet![]()
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo zijn ze niet allemaal hoorMaar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onzin, de slimste meiden maken er een wedstrijd van zonder zich te binden.
- Doe maar die maar -.
Met domme vrouwen valt niet te levenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?
Hangt van het momentum af, tijdens een avondje stappen wil je ook geen slimme relativiteitsoplossingen horen van een vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Tafkahs het volgende:
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?
Daarom ga je op een gegeven moment ook een eigen huis zoeken, RQquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met domme vrouwen valt niet te leven.
Lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met DoG en zijn zwangere serveerster?
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heel oud. Kom jij maar op de schoot van Sinterklaas!
Dan heb je zwart gothic haar.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef sigme het volgende:
Alleen als ik het probeer te blonderen
quote:Da's jong. Voor een Bourgondiër![]()
Heb je die in Liempde dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]I kmag van m'n mama niet omgaan met enege mannen met baarden.
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zettenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hangt van het momentum af, tijdens een avondje stappen wil je ook geen slimme relativiteitsoplossingen horen van een vrouw.
Goede vraag inderdaad. Lang niet gezien Sidekick miste hem ook al een tijdje op irc.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met DoG en zijn zwangere serveerster?
Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zetten![]()
Nou dat moet je niet hardop zeggen ... ik heb ooit gedate met een wiskundige academische meid. Je wilt niet weten waar sommige gesprekken naar toe gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zetten![]()
Hahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?
Zit manlief nu op de bank domme series te kijken?
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef George-Butters het volgende:
Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?
Zit manlief nu op de bank domme series te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |