abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30980859
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen en alles is welkom, vooral Franse, Islamitische, fascistische, suïcidale vrouwen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30980943
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:32:54 #4
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30980966
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

je was weg?
Je pasfoto staat verkeerd om.
pi_30980989
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.

De rotte appel van het Westen
pi_30981040
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:

Vertel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30981080
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:

Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
pi_30981127
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Net of je de inwoners van Frankijk nog een volk kunnen noemen .
pi_30981135
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel.
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.

Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
pi_30981203
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.

Afschaffen die zooi

De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
pi_30981237
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie .
pi_30981269
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.

Afschaffen die zooi

De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
Franse wijn .

Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat .
pi_30981273
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie .
De wat? .
pi_30981291
pi_30981292
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.

Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
pi_30981318
Pauper .
pi_30981342
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Franse wijn .

Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat .
Ja, van zo zijn we alles zat. Dat linkse gezeik om de Irak oorlog de hele tijd .
pi_30981397
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
pi_30981428
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:54 schreef du_ke het volgende:
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
.

Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.

En al zouden we dat geld wel hebben gekregen moesten de bijdrages WEER omhoog.
pi_30981852
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Je pasfoto staat verkeerd om.
dat is mijn zoon
pi_30982159
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
A sad moment...

[afbeelding]
prachtig.
pi_30982167
2,5 jaar na de Irak-oorlog

Mijn eerste inhoudelijke topic in....heel lang. Wees er zuinig op . Wolff, stay out. .
pi_30982225
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.

Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30982244
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
. Zoals Nederland?
pi_30982276
wow, dat zijn al 2 topics die door RQ zijn geopend. Heb je soms een vriendinnetje, RQ?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30982296
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.

Brussel bestaat uit lidstaten, als Nederland vond dat we teveel betaalden, hadden we er wat aan moeten doen. Niemand die er wat van zei, en nu het economisch slecht gaat maar huilen. Bullshit. We deden er zelf aan mee.
pi_30982333
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Tafkahs het volgende:
wow, dat zijn al 2 topics die door RQ zijn geopend. Heb je soms een vriendinnetje, RQ?
. Volgens mij is het de herfst, weg jolijt.
pi_30982435
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:

[..]

.

Neuh dan zou er sprake zijn geweest van een andere verdeling. Als je niet oppikt waar je recht op hebt is het toch niet zo raar dat anderen er mee vandoor gaan?
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:38:45 #30
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30982608
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
Heb jij een sim-only abonnement? Zoiets is wel kickass goedkoop.
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:39:34 #31
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30982622
yildiz is de lul :)

Wie gaat naar de zaak als hij voorkomt? (als hij, uiteraard, niet automagisch een werkstraf krijgt toegewezen, that is ).
pi_30982674
quote:
A sad moment...

[afbeelding]

De nationale knuffelallochtoon
Tragisch eigenlijk
pi_30982756
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.
De VS denken het niet alleen ze zijn ook de machtigste, een groot verschil met een land als Frankrijk.
quote:
. Zoals Nederland?
Vergelijkbaar
pi_30983083
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Mijn contract wordt automatisch verlengd. In november loopt mijn contract af dus ik zit al binnen de 3 maanden waardoor contract opzeggen niet meer kan volgens mij.
pi_30983090
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Heb jij een sim-only abonnement? Zoiets is wel kickass goedkoop.
Ik heb er een aangevraagd. Met nummerbehoud, het duurt nog even voordat het ingaat. Tot voor kort werkte ik bij een grote mobiele telecom operator en werden mijn telefoonkosten vergoed. Maar goed ook, dat was een dure aanbieder
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30983112
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.
De VS denken het niet alleen ze zijn ook de machtigste, een groot verschil met een land als Frankrijk.
Leuk en aardig, maar waar uit zich dat dan?
quote:
Vergelijkbaar
En dat maakt ons een rotte appel dus.
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:03:54 #37
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30983251
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb er een aangevraagd. Met nummerbehoud, het duurt nog even voordat het ingaat. Tot voor kort werkte ik bij een grote mobiele telecom operator en werden mijn telefoonkosten vergoed. Maar goed ook, dat was een dure aanbieder
Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?
pi_30983344
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

. Volgens mij is het de herfst, weg jolijt.
Elke dag verkopen ze weer drank hoor
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:07:31 #39
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30983345
Hoe kan je overigens zien of er op je telefoon een sim-lock zit? En waar kan je dat er af laten halen?
pi_30983529
quote:

[..]

[..]

Vergelijkbaar
Frankrijk heeft nog zeer zeker een sterke invloed in Afrika en Europa. Natuurlijk redden ze het niet bij Amerika maar het is ook weer niet zo dat ze afhankelijk zijn van de VS.
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:14:05 #41
93744 Finder_elf_towns
pi_30983543
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
pi_30983617
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30984446
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
Ach ik heb een telefoon om mee te bellen en sms'en. Op die ik nu heb zit ook een camera en bluetooth. Heel leuk en aardig maar meer hoeft van mij echt niet met een telefoon hoor .
pi_30985406
en? gaat 'ie ook naar Talpa?
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:08:24 #46
93744 Finder_elf_towns
pi_30985410
Ja prachtig,
pi_30985501
Wilders hangend aan de hoogste boom ?
pi_30985553
Tering, die reclame bij Jensen duurde ongeveer 10 minuten (nee, das niet overdreven). Zo lang heb ik het nog nooit meegemaakt.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:14:15 #49
93744 Finder_elf_towns
pi_30985792
Goh, 9 minuten interview, 10 minuten reclame.
pi_30985848
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Goh, 9 minuten interview, 10 minuten reclame.
niet zo gek he, nl. de sponsors van Wilders
pi_30985854
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
SMS en en kunnen bellen kan voldoende zijn hoor...
pi_30986018
partijdige radio. Radio 1 noemde het goed nieuws dat de Dijk een nieuw album heeft .

Linkse media !
pi_30986051
Op Talpa is Barend en Van Dorp met Maxime Verhagen en op tafel staan allemaal vibrators en dildo's! Ik denk dat de andere lesbo-feministe die ook aan tafel zit die mee heeft genomen (en niet Maxime Verhagen), maar het beeld van een paar felroze dildo's met de kop van Verhagen erachter is toch wel schattig.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:32:55 #55
93744 Finder_elf_towns
pi_30986344
BvD is een oude wijven kwebbel-machine. Leuke achtergrond voor een "breng mij in slaap"-bandje
pi_30989116
BvD is superinhoudelijk in vergelijking met slowchat-pol.
Dat is pas een slapgelulautomaat., nietdan ?
pi_30989234
quote:
Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
BvD is superinhoudelijk in vergelijking met slowchat-pol.
Dat is pas een slapgelulautomaat., nietdan ?
Ik ben wel blij dat dat extreem-linkse programma bij Talpa veel minder scoort dan eerst bij RTL4
pi_30990876
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?
Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).

De eenvoudigste manier om te achterhalen of je toestel ge-simlockt is, is een simkaartje van een bekende lenen, die een sim van een andere provider heeft. Let erop dat het simkaartje van een andere netwerkoperator is (en dus niet van een andere serviceprovider met dezelfde netwerkoperator).

Simlock eraf: kan je aanvragen bij de provider waarbij je het toestel gekocht hebt op basis van IMEInummer en aankoopbon. De unlockcode is gekoppeld aan het IMEInummer van het toestel, dus maak daarin geen fouten! Je krijgt uiteindelijk een code die je moet intoetsen.

Met een datakabeltje en wat handigheid moet je het ook zelf kunnen, en er zijn wel marktkraampjes die het doen (zwarte markt beverwijk schijnt er vol mee te staan). Op jouw risico, in theorie kan het gebeuren dat je telefoon eraan overlijdt. Maar dat is meer theorie dan praktijk.
pi_30992961
Overigens is een aanbieder na een jaar verplicht om je de info gratis te geven. Voor die tijd mogen er wel (hoge) kosten in rekening gebracht worden).

Moge .
pi_30993192
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef du_ke het volgende:
Moge .
Mogge

Ik heb er alweer bijna een halve kantoordag opzitten.. Heb jij je ontbijtbier al op? Of ben je nog met een sigaar bezig?
pi_30993489
Nog niets gegeten behalve een hoestbonbon . Die nadere dingen bewaar ik wel voor brakke weekenden .
Heb vandaag besloten een boeiend college over ontgrondingen maar eens over te slaan .
  woensdag 28 september 2005 @ 10:43:16 #62
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30993631
Urgh. Ik moet 150 regels oudengels transcriberen.

Waar een mens haar woensdagen al niet mee kan vullen...
pi_30993659
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef du_ke het volgende:
Nog niets gegeten behalve een hoestbonbon . Die nadere dingen bewaar ik wel voor brakke weekenden .
Heb vandaag besloten een boeiend college over ontgrondingen maar eens over te slaan .
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandig )

Ontgrondingen, klinkt heel spannend inderdaad

Ik ben gister even bij mijn moeder langs geweest, die is met grond aan het spelen: een hovenier heeft haar halve terrein verbouwd. 30 kuub uitgegraven om een helofieten-filter te plaatsen, 80 kuub puin aangevoerd om wegverharding mee aan te leggen.
pi_30993777
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandig )
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melk .

Ontgrondingen, klinkt heel spannend inderdaad
quote:
Ik ben gister even bij mijn moeder langs geweest, die is met grond aan het spelen: een hovenier heeft haar halve terrein verbouwd. 30 kuub uitgegraven om een helofieten-filter te plaatsen, 80 kuub puin aangevoerd om wegverharding mee aan te leggen.
Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteld .

Opzich een heel leuk systeem die helofyten-filters worden vaak heel aardige resultaten mee bereikt. Las laatst iets over een project bij een oud landgoed in Overijssel waar ze het met een helefytenfilter schoner maken van een beek gaan combineren met het telen van riet voor biomassastroom en het aantrekkelijker maken van het landschap.
pi_30993874
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:43 schreef Floripas het volgende:
Urgh. Ik moet 150 regels oudengels transcriberen.

Waar een mens haar woensdagen al niet mee kan vullen...
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijn .
pi_30993891
Ma!
  woensdag 28 september 2005 @ 10:59:45 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30993998
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijn .
Harkinge lordys, methinks the despayrest not. Monjoie!
pi_30994060
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melk .
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchen
quote:
Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteld .
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?
quote:
Opzich een heel leuk systeem die helofyten-filters worden vaak heel aardige resultaten mee bereikt. Las laatst iets over een project bij een oud landgoed in Overijssel waar ze het met een helefytenfilter schoner maken van een beek gaan combineren met het telen van riet voor biomassastroom en het aantrekkelijker maken van het landschap.
Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.
pi_30994167
quote:
A sad moment...

[afbeelding]
Als Beatrix vroeger naar afrika ging sprak ze ook met bosjesmannen, pygmee-zulustrijders in de lokale boomblad bekleding en botten door de neus gestoken....

Goed dat de Koningin nu ook eens op staatsbezoek bij de bosjesmannen en peniskoker-pygmeeen in Flevoland gaat, en de achtergebleven stamhoofden op een daar gewoonlijke eervolle rituele begroeting trakteert ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_30994247
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchen
[..]

Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?
[..]
RuG.
quote:
Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.
Als een rietveldje .
Op m'n vorige opleiding (milieukunde in Leeuwarden) heb ik wel het een en ander geleerd over die dingen en ik vind het een heel leuk systeem.
  woensdag 28 september 2005 @ 11:18:29 #71
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30994497
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).
  woensdag 28 september 2005 @ 11:25:05 #73
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30994525
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).
Och, 't kost maar 7 euro.
pi_30994684
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Och, 't kost maar 7 euro.
Ja dat is ook wel weer zo. Zal er eens over nadenken.
pi_30994716
pi_30994964
quote:
Laserprinters slecht voor gezondheid

van onze redactie binnenland
HILVERSUM - Het CNV roept werknemers op zich te melden bij de vakcentrale als zij last hebben van schadelijke stoffen uit laserprinters en kopieerapparaten.

Dit zei CNV-voorzitter René Paas maandagavond in het televisieprogramma Radar. In Nederland is het nauwelijks bekend dat mensen ziek kunnen worden van stofdeeltjes uit printers, maar in Duitsland wordt er al jarenlang voor gewaarschuwd. Michael Braungart van het Umweltinstitut in Hambrug doet al jaren onderzoek naar stoffen die vrijkomen bij laserprinters en kopieerapparaten. Hij testte vijftien jaar lang apparaten die al een aantal jaren worden gebruikt. Dit in tegenstelling tot de fabrikanten, die alleen nieuwe printers testen. ,,De fijne deeltjes in de toner (het inktpatroon) bestaan veel te vaak uit zware metalen. Deze stoffen zijn zelfs schadelijker voor je longen dan roken'', concludeert Braungart.

Volgens Duitse, Oostenrijkse en Amerikaanse onderzoeken zijn de fijne deeltjes zware metalen die zich vastzetten in de longen. De klachten kunnen variëren van geïrriteerde luchtwegen tot tranende ogen. In Duitsland zijn volgens Radar meer dan achthonderd meldingen van mensen die lijden aan de 'tonerziekte'. De Duitser Joachim Stelting was de eerste medisch erkende tonerzieke. Tot vijftien jaar geleden werkte hij voor de politie. Hij heeft vooral last van geïrriteerde luchtwegen. ,,Iedere keer als ik een ruimte binnenkom waar een laserprinter of een kopieerapparaat staat, krijg ik het benauwd.'' In totaal is bij tweehonderd Duitsers medisch aangetoond dat ze ziek zijn geworden door de schadelijke tonerdeeltjes.

Volgens Braungart lost een filter een groot deel van het probleem op. De schadelijke stoffen kunnen worden tegengehouden door een filter aan de zijkant van het apparaat of door een filtermat onder de printer.

Inge Weel van Arboned roept mensen op niet in paniek te raken. ,,In Nederland zijn er geen gevallen bekend van mensen die ziek zijn geworden door printers, ook niet bij het Nederlands Centrum voor Beroepszieken.

We hebben daarvoor niet alleen onze bronnen onderzocht, maar ook externe bronnen. De gevaarlijke situatie zoals Radar die schetst, is door Arboned nog niet gesignaleerd.''

Toch adviseert Arboned werkgevers al langer printers niet in de werkruimte zelf neer te zetten, maar bijvoorbeeld op de gang. ,,Arboned heeft richtlijnen ontwikkeld waarin staat dat het beter is om bij meer dan vijfduizend prints per jaar, de printer buiten de werkruimte neer te zetten. Vanaf vijfduizend prints is de kans namelijk groter dat de filter de ozon die wordt uitgestoten, niet meer kan opvangen. Maar het is praktisch gezien ook gewoon beter om geen printer in de werkruimte te hebben; werknemers worden ook gestoord in hun werk doordat er veel mensen heen en weer lopen.''

Op de website van Radar kwamen direct na de uitzending al reacties van verontruste mensen binnen. ,,Ik werk in het grootste ziekenhuis van Brabant als secretaresse. Op de locaties waar ik werk, staan de laserprinters zestig centimeter en twee meter bij mij vandaan. Ik heb ook last van mijn luchtwegen, tranende ogen en huiduitslag'', meldt een vrouw op de website.

De makers van het consumentenprogramma zijn verbaasd dat er in Nederland zo weinig bekend is over de tonerziekte. Ook CNV-voorzitter Paas wil met zijn oproep meer duidelijkheid krijgen over hoeveel mensen ziek zijn geworden door printers.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=69518

teeering
pi_30995417
wat zijn die Amerikanen toch een creatieve mensen he?

'Gewapende dolfijnen ontsnapt door Katrina'
pi_30995458
Oud nieuws toch?
pi_30995572
nieuws is per definitie niet oud, Du_ke
pi_30995605
quote:
Donner kan niets doen tegen BNN-drugstest
Van onze verslaggever Raoul du Pré

DEN HAAG - Het CDA wil dat minister Donner van Justitie voorkomt dat presentatoren van jongerenomroep BNN binnenkort live op televisie harddrugs gebruiken. De grootste regeringspartij vindt het een ‘gevaarlijke manier van voorlichten’.

In schriftelijke Kamervragen roept het CDA-Kamerlid Joldersma minister Donner op de mogelijkheden te onderzoeken om de harddrugstest te voorkomen. De test is onderdeel van het programma Spuiten & Slikken dat op 10 oktober voor het eerst wordt uitgezonden. De verslaggevers Filemon Wesselink en Ties van Westing ondergaan zelf seks- en drugsexperimenten en doen daarvan verslag.

BNN zegt een ‘zo realistisch mogelijk beeld’ te willen geven van wat de gevolgen van drugs zijn. Wesselink zal daarom in de uitzending in elk geval LSD, heroïne en opium tot zich nemen. Joldersma vindt dit ‘volstrekt onverantwoord’. Zij meent dat BNN jongeren aanzet tot drugsgebruik. ‘Het wordt gebracht onder de noemer voorlichting. Nou, volgens mij moet de boodschap van voorlichting zijn dat jongeren géén drugs moeten innemen. BNN doet het andersom. Het is echt heel verbazingwekkend.’

Het ministerie van Justitie laat weten ‘niet direct’ mogelijkheden te zien om de uitzending te voorkomen. Donner zal de BNN-uitzending wel met ‘verhoogde interesse’ volgen. ‘Het gebruik van harddrugs is niet verboden’, aldus zijn woordvoerder. ‘Het bezit is wel strafbaar, maar het leidt pas tot vervolging bij een hoeveelheid van meer dan 0,5 gram. Het lijkt ons sterk dat de verslaggever meer tot zich zal nemen.’

Joldersma wijst erop dat de wet ook het aanprijzen van harddrugs verbiedt. In haar ogen is dat wat BNN van plan is te doen. Het Kamerlid vindt de sekstesten van BNN ‘smakeloos’, maar ‘seks is niet verboden. Bovendien valt het niet binnen mijn portefeuille.’
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekent
pi_30995644
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekent
Ik vind het wel een leuk idee van BNN (ben dan ook voor legalisering van alle drugs) maar in principe moet dit toch heel simpel te verbieden zijn door de overheid? Hard-drugs en het bezit daarvan zijn bij wet verboden, BNN houdt zich niet aan de wet. Hoe moeilijk kan het zijn
pi_30995649
quote:

[..]

Wel een programma dat ik wil zien inderdaad .
pi_30995661
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:11 schreef du_ke het volgende:
Als een rietveldje .
Echt?
Serieus: het filter is bedacht (qua grootte) op een huishouding van 6 personen, mijn moeder is in haar uppie. De vraag is of er wel voldoende voeding is om een beetje behoorlijk rietveld op te laten groeien.
quote:
Op m'n vorige opleiding (milieukunde in Leeuwarden) heb ik wel het een en ander geleerd over die dingen en ik vind het een heel leuk systeem.
Altijd handig om te weten. Als de boel spaak loopt kom ik je aan je jasje trekken
pi_30995697
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuk idee van BNN (ben dan ook voor legalisering van alle drugs) maar in principe moet dit toch heel simpel te verbieden zijn door de overheid? Hard-drugs en het bezit daarvan zijn bij wet verboden, BNN houdt zich niet aan de wet. Hoe moeilijk kan het zijn
broekzak, vestzak dude
pi_30995700
quote:
Afrikanen bestormen Spaanse grensovergang

In twee afzonderlijke bestormingen hebben zo'n duizend Afrikaanse immigranten gisteren bij de Marokkaanse kust geprobeerd de Spaanse enclave Melilla binnen te komen. Naar schatting driehonderd van hen wisten over het hek te klimmen en het Spaanse grondgebied te bereiken.

De Spaanse autoriteiten spreken over de massaalste poging ooit om de enclave, die ongeveer 150 kilometer van het Spaanse vasteland ligt, te bereiken. Volgens de politie gaat het om Afrikanen uit zuidelijk Afrika.

In de nacht van maandag op dinsdag probeerden vijfhonderd Afrikanen over het hek te klimmen dat de grens met Spanje markeert. Toen slaagden volgens de Spaanse krant El Pais tweehonderd illegalen erin de enclave binnen te dringen.

Nog geen vijftien uur later had een tweede bestorming plaats. Dinsdag aan het eind van de middag slaagden meer dan honderd Afrikanen erin het Spaans grondgebied te bereiken. Bij de actie zijn tenminste zes politieagenten en drie illegalen gewond geraakt. Het merendeel van de illegalen is voor identificatie overgebracht naar het politiebureau.

Ladders
De politie vond in de omgeving 270 zelfgemaakte ladders die de Afrikanen hadden gebruikt om over het hek te klimmen.

Sinds begin dit jaar zijn 6.000 pogingen gedaan Melilla binnen te komen. Spanje kondigde onlangs al aan dat het hek twee keer zo hoog wil maken om het illegale immigranten lastiger te maken Spaans grondgebied te bereiken. Dat moet voor het eind van het jaar zijn gebeurd.
6.000!
pi_30995709
quote:
Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Sinds de vreselijke gebroeders Rosso aldaar de macht grepen is die club toch al helemaal niet meer serieus te nemen
  woensdag 28 september 2005 @ 12:14:29 #87
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30995727
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Sinds de vreselijke gebroeders Rosso aldaar de macht grepen is die club toch al helemaal niet meer serieus te nemen
Russo.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:15:52 #88
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30995763
Ye gods, sigme, a trip down memory lane....

Ik ben nog wel eens ongenadig in mijn kont geknepen door dat tuig, als onschuldige 17-jarige.
pi_30995796
quote:

[..]

is seks dan zijn portefeuille? aangezien het Joldersma's pakkie-an niet is, zo te lezen
pi_30995917
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef sizzler het volgende:

[..]

6.000!
Verbaast je dat? Het is altijd een drukte van belang bij de grensovergangen bij de Spaanse kolonies in Marokko. Ik vraag me wel eens af waarom Spanje die steden niet gewoon aan Marokko overdraagt.
pi_30995942
quote:

[..]

6.000!
Zesduizend? Valt wel mee. Twintig personen per dag.
pi_30995978
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Echt?
Serieus: het filter is bedacht (qua grootte) op een huishouding van 6 personen, mijn moeder is in haar uppie. De vraag is of er wel voldoende voeding is om een beetje behoorlijk rietveld op te laten groeien.
[..]

Altijd handig om te weten. Als de boel spaak loopt kom ik je aan je jasje trekken
Haha ik weet er niet gek veel vanaf hoor maar zo zou het er ongeveer uit komen te zien

Ach zolang je niet te veel chloor door je toilet spoelt moet het wel goed gaan. Al zal 1 persoon inderdaad wel eens wat krap kunnen zijn.
pi_30996007
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Floripas het volgende:
Ye gods, sigme, a trip down memory lane....

Ik ben nog wel eens ongenadig in mijn kont geknepen door dat tuig, als onschuldige 17-jarige.
Krek Russo! Rosso klonk al niet helemaal goed. Welke kneep? Die dwerg of die schele?

Er staat mij vaag bij (verdrongen vermoedelijk) dat die schele gynaecoloog wou worden. Brrrr Je zal het aan de stijgbeugels treffen
pi_30996018
quote:

[..]

6.000!
dan stroomt het dus meer naar bv. Libie en Italie, die mensensmokkel blijft helaas moeilijk aan te pakken
  woensdag 28 september 2005 @ 12:29:25 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996088
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Krek Russo! Rosso klonk al niet helemaal goed. Welke kneep? Die dwerg of die schele?

Er staat mij vaag bij (verdrongen vermoedelijk) dat die schele gynaecoloog wou worden. Brrrr Je zal het aan de stijgbeugels treffen
De dysplastische dwerg. Die kan als gybeacoloog ongetwijfeld gewoon naar binnen kruipen om met z'n mobieltje een foto te maken van je baarmoederhals.

*kastijdt zichzelf na deze onreine gedachte*

Gelukkig zijn ze al járen vertrokken. Ze waren zelfs al weg toen ik er kwam.

Was jij actief bij de GSb?
pi_30996125
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef du_ke het volgende:
Ach zolang je niet te veel chloor door je toilet spoelt moet het wel goed gaan. Al zal 1 persoon inderdaad wel eens wat krap kunnen zijn.
Chloor? Chlóór? Ik heb mijn boomknuffelen ( ) niet van een vreemde hoor, chloor komt er bij mijn familie niet in
Mag trouwens ook nu persé niet in mijn moeders huishouding, een septictank kan daar ook heel slecht tegen.
pi_30996202
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Chloor? Chlóór? Ik heb mijn boomknuffelen ( [afbeelding] ) niet van een vreemde hoor, chloor komt er bij mijn familie niet in
Mag trouwens ook nu persé niet in mijn moeders huishouding, een septictank kan daar ook heel slecht tegen.
Dan moet het wel goed komen al zal 1 persoon misschien wel wat krap zijn (zoveel zicht heb ik er echter ook niet op).
Septictanks en chloor ja dat gaat al snel extra stinken inderdaad . Ik hoorde dat er vroeger in de beerput ook elk jaar een kip gegooid moest worden om de bacteriewerking weer goed op gang te krijgen.
pi_30996259
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

De dysplastische dwerg. Die kan als gybeacoloog ongetwijfeld gewoon naar binnen kruipen om met z'n mobieltje een foto te maken van je baarmoederhals.

*kastijdt zichzelf na deze onreine gedachte*
Gatsie, het jeukt overdrachtelijk
quote:
Gelukkig zijn ze al járen vertrokken. Ze waren zelfs al weg toen ik er kwam.

Was jij actief bij de GSb?
Nee, ik had kennissen die in het bestuur zaten voordat de Russo'tjes na hun verdwijnen in het vacuum stapten (met een heuse machtsgreep: vriendenclubje allemaal plots lid laten worden voor een ALV).

Daarnaast werkte ik heel actief in Vera, alwaar de Russo'tjes ook vrijwilliger waren. Veel van hun vriendjes ook, maar daar kwamen ze er niet aan te pas in het bestuur. Geen democratie, dat scheelt
  woensdag 28 september 2005 @ 12:41:00 #99
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996360
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan moet het wel goed komen al zal 1 persoon misschien wel wat krap zijn (zoveel zicht heb ik er echter ook niet op).
Als je Stad nog eens een mevrouw hondepoep ziet verzamelen bestaat de kans dat mijn moeder extra voer voor haar helofieten aan het rapen is
quote:
Septictanks en chloor ja dat gaat al snel extra stinken inderdaad . Ik hoorde dat er vroeger in de beerput ook elk jaar een kip gegooid moest worden om de bacteriewerking weer goed op gang te krijgen.
Dat van die beerput weet ik niet, ik ken de dode kip als benodigd om een nieuwe septictank 'aan de loop' te krijgen. Toen we 20 jaar terug een nieuwe tank bij mijn vader hebben ingegraven heb ik een Vlaamse Gaai geraapt. Dat wou ook prima. Onlangs hoorde ik dat het helemaal niet nodig is, slechts traditie.
pi_30996384
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

In alleen Melilla dan he.
pi_30996387
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Floripas het volgende:
Vera schopt kont.
Don't f*ck with Vera!

Ik heb nog een paar T-shirts waar dat op staat. Levert vreemde blikken op
pi_30996437
Bah, corpsballen
pi_30996449
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je Stad nog eens een mevrouw hondepoep ziet verzamelen bestaat de kans dat mijn moeder extra voer voor haar helofieten aan het rapen is
[..]
!
quote:
Dat van die beerput weet ik niet, ik ken de dode kip als benodigd om een nieuwe septictank 'aan de loop' te krijgen. Toen we 20 jaar terug een nieuwe tank bij mijn vader hebben ingegraven heb ik een Vlaamse Gaai geraapt. Dat wou ook prima. Onlangs hoorde ik dat het helemaal niet nodig is, slechts traditie.
Ja daar doelde ik op, ik weet wel dat het verschrikkelijk kan stinken wanneer het niet goed aan de loop is.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:45:41 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996461
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

2 keer 911!
pi_30996544
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef Floripas het volgende:
Corpsballen?

Mwoehahahahahahahahahahaha!!!!
In Groningen kregen alle feuten een hamstertje.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:51:38 #108
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996591
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vera en GSb zijn bepaald niet corporaal. Het zijn niet eens studentenverenigingen.

Wat is een kloon?
  woensdag 28 september 2005 @ 12:57:44 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996873
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vera en GSb zijn bepaald niet corporaal. Het zijn niet eens studentenverenigingen.
Veri et recti amici was van oorsprong een protestanse studentenvereniging (met een vis als symbool). Ergens in de jaren 70 ofzo is ook daar de boel radicaal op de schop gegaan, de uitgeklede vissegraat is als symbool overgebleven.
quote:
Wat is een kloon?
Als 1 persoon meerdere usernamen gebruikt op fok, dan is 'ie gekloond. Er was een tijdje terug veel te doen rondom luitjes die zichzelf een paar maal gekloond schenen te hebben en dan hele discussies voerden met zichzelf. Alleen Administrators kunnen IP-adressen bij users zien en daarmee sommige klonen herkennen. Slimmere users hebben een onherleidbaar IP-adres, dus ook dat is niet waterdicht.
Modjes en users zijn aangewezen op toetsenbordpsychologie om te kloonherkennen.

Geloof ik.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:05:12 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996920
Ik weet het, over Vera, maar het is allang geen studentenvereniging meer.

Toetsenbordpsychologie. Hm....
pi_30996960
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

korenwolven
pi_30996994
dit zullen ze in Antwerpen niet leuk vinden:
quote:
Plan voor veiliger Westerschelde

REIMERSWAAL Een aantal gemeenten rond de Westerschelde heeft een plan gemaakt om de veiligheid te verbeteren. Het plan is een gevolg van het ongeluk met een containerschip vorige week.

De Westerschelde mag niet dieper worden omdat er anders nog grotere schepen op zullen varen. Ook willen de gemeenten dat de rampen-bestrijdingscoördinator de bevoegdheid krijgt om schepen op sleeptouw te laten nemen. De gemeenten gaan hun plan voorleggen in Den Haag.

Vorige week liep een containerschip in de Westerschelde vast. Het dreigde te breken. De situatie verergerde omdat de kapitein niet gesleept wilde worden.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000D00606CE.html
pi_30997034
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als je weet hoeveel mensen met risico van verdrinking via zee Spanje proberen te bereiken vind ik het aantal wat het veilig via land probeert niet verbazend hoog.
quote:
bron
Volgens de gegevens van het Spaanse Ministerie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid hebben de Spaanse autoriteiten, van januari tot april 2005, 121 patera’s (vaartuigjes) onderschept (in vergelijking met de 148 uit dezelfde periode in 2004). Er zijn 2.726 personen gearresteerd, dat is 442 minder dan in 2004.

Op de Canarische Eilanden is de teruggang sterker geweest (49%). In totaal werden er 22 patera’s onderschept en zijn er 1.159 personen gearresteerd in de eerste maanden van 2005 tegenover 94 patera’s en 2.284 arrestaties in 2004.

Andalusië, dat het dichtst bij de Afrikaanse kust ligt, is een van de belangrijkste bestemmingen van illegale immigranten. Het aantal onderschepte patera’s nam met 45% toe en het aantal gearresteerde immigranten met 78% (1.567).

Staatssecretaris Rumi zegt, dat de Spaanse regering vastberaden is om in te investeren in opsporingsapparatuur, om de samenwerking met Marokko te versterken en de maffia van mensensmokkelbendes te elimineren .

In 2004 heeft Rabat meer dan 26.000 illegale emigratiepogingen weten te verhinderen. In totaal zijn er in hetzelfde jaar 423 mensensmokkel-netweken opgerold.
pi_30997035
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja...
pi_30997115
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:05 schreef Floripas het volgende:
Ik weet het, over Vera, maar het is allang geen studentenvereniging meer.
En ook geen heroïnekit of softdrugverkooppunt meer. Soms tref je van die lui die ergens begin jaren '80 zijn blijven hangen, die de machtsgreep van Peter Weening gemist hebben.
quote:
Toetsenbordpsychologie. Hm....
Je wil niet weten hoeveel tekst daaraan gewijd kan worden. Verbazingwekkend

Schiet het al wat op met je oud-engelse transcribatie?
pi_30997255
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

korenwolven
Dat is hetzelfde.
pi_30997330
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.
Er zijn vele soorten hamstertjes hoor .
  woensdag 28 september 2005 @ 13:33:23 #120
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30997702
quote:
Op woensdag 28 september 2005 07:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).

De eenvoudigste manier om te achterhalen of je toestel ge-simlockt is, is een simkaartje van een bekende lenen, die een sim van een andere provider heeft. Let erop dat het simkaartje van een andere netwerkoperator is (en dus niet van een andere serviceprovider met dezelfde netwerkoperator).

Simlock eraf: kan je aanvragen bij de provider waarbij je het toestel gekocht hebt op basis van IMEInummer en aankoopbon. De unlockcode is gekoppeld aan het IMEInummer van het toestel, dus maak daarin geen fouten! Je krijgt uiteindelijk een code die je moet intoetsen.

Met een datakabeltje en wat handigheid moet je het ook zelf kunnen, en er zijn wel marktkraampjes die het doen (zwarte markt beverwijk schijnt er vol mee te staan). Op jouw risico, in theorie kan het gebeuren dat je telefoon eraan overlijdt. Maar dat is meer theorie dan praktijk.
Waar vind ik dat IMEI nummer? Is dat het nummer op de SIM-kaart of een van de andere nummers onder de batterij?
pi_30997744
sigme, je bent toch gewoon een kloon?
  woensdag 28 september 2005 @ 13:35:28 #122
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30997789
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef du_ke het volgende:
Overigens is een aanbieder na een jaar verplicht om je de info gratis te geven. Voor die tijd mogen er wel (hoge) kosten in rekening gebracht worden).
Waar staat dat meneer du_ke?
pi_30998059
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:
sigme, je bent toch gewoon een kloon?
Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?
  woensdag 28 september 2005 @ 13:44:03 #124
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30998084
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?
Klonen bestaan niet.
pi_30998085
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Hier b.v.
http://www.scarlet.nl/page.php?filename=mobiel-simlock.php&level=109,124
quote:
Aanvragen unlock code
Een SIM-lock is een beveiliging van een mobiel toestel die ervoor zorgt dat je alleen SIM-kaarten van één bepaalde mobiele aanbieder kunt gebruiken. Mobiele aanbieders zetten deze SIM-lock op een toestel om ervoor te zorgen dat de klant vooral bij hen klant blijft en zo proberen ze extra geld te verdienen. Deze SIM-lock kan de reden zijn dat u niet meteen kan bellen met Scarlet Mobiel met uw bestaande mobiele toestel.
De OPTA heeft bepaald dat een SIM-lock er door de mobiele operator na één jaar gratis afgehaald moet worden indien de klant daar om vraagt. Hierdoor kun je het toestel dan ook gebruiken met SIM-kaarten van de overige mobiele aanbieders.
De SIM-lock kan eraf gehaald worden door een zgn. "unlock-code" in te toetsen op uw toestel. Deze unlock-code kan opgevraagd worden bij de aanbieder die de SIM-lock erop heeft gezet.
Om de unlock-code aan te kunnen vragen heeft u in ieder geval het “IMEI nummer” van het toestel nodig. Deze kunt u meestal vinden aan de onderkant van de batterij of opvragen door *#06# in te toetsen op uw toestel. Voor een snelle afhandeling is het raadzaam om de volgende gegevens te verschaffen aan uw huidige aanbieder bij de aanvraag van uw unlock-code:

* IMEI nummer
* Contact gegevens (naam, adres, woonplaats)
* Mobiele nummer
* Kopie van de aankoopbon
Hieronder geven we per mobiele aanbieder aan hoe u de unlock-code het gemakkelijkst kunt aanvragen.
pi_30998090
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]

"Het is een gevoel..."
pi_30998180
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Waar vind ik dat IMEI nummer? Is dat het nummer op de SIM-kaart of een van de andere nummers onder de batterij?
Beslist niet op de SIM, het is het unieke nummer van het *toestel* zelf. Dus ook niet op de batterij, maar eronder. 13-cijferig meen ik. Staat ook vaak (met een sticker) op de doos.
quote:
Du_ke heeft gelijk hierin, de leverancier moet na een jaar de unlockcode gratis verstrekken. Verplichting is opgelegd door de Opta meen ik. Het zou met goed zoeken bij iedere aanbieder te vinden (of telefonisch na te vragen) moeten zijn, maar het wordt natuurlijk niet gepromoot
pi_30998239
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Het is een gevoel..."
Nou, vermoedelijk zie je me zaterdag, dan moet je maar even "voelen" of ik een kloon ben
Hoe kan ik je ervan overtuigen geen kloon te zijn?
pi_30998244
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Het is een gevoel..."
Jij zou dat Gevoel moeten kennen.

@sigme in de link die ik gaf staat voor elke provider de procedure (al kan dat verouderd zijn).
  woensdag 28 september 2005 @ 13:49:02 #130
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30998247
Sigme: transcriptie.

Niet zo best. Ik lummel op dit forum rond, vandaar.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:49:50 #131
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30998268
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij zou dat Gevoel moeten kennen.
Oh, nou is iedereen weer opeens een kloon.

Goed, ik geef het toe: ik ben een kloon van lord vetinari.
pi_30998289
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:49 schreef Floripas het volgende:
Sigme: transcriptie.

Niet zo best. Ik lummel op dit forum rond, vandaar.
Gaat veel tijd in zitten nietwaar ?
pi_30998304
Overigens is L_V ook een kloon.
pi_30998345
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef sigme het volgende:

Hoe kan ik je ervan overtuigen geen kloon te zijn?
Niet aan beginnen, tenzij je graag bevoeld wilt worden zaterdag.
M. ... neemt zichzelf ook vaak met korreltjes zout, gewoon ook doen.
Hij meent het niet zo strikt...
Heb je me nog beantwoord over Namibië?
Ik kan 50 postings uit dat sctopic niet openen..
  woensdag 28 september 2005 @ 13:53:38 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30998379
quote:
Gaat veel tijd in zitten nietwaar ?
Breek me de bek niet open.
quote:
Overigens is L_V ook een kloon.
Oh ja? Van wie? Ik was behoorlijk boos toen ik zag dat iemand mijn naam al had.
  woensdag 28 september 2005 @ 13:55:02 #136
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30998417
quote:
Dank je. Zouden ze moeilijk doen als het iets minder dan een jaar is?
pi_30998448
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open.
[..]

Oh ja? Van wie? Ik was behoorlijk boos toen ik zag dat iemand mijn naam al had.
Het is de opvolger van iemand die hier met veel herrie weg ging als Pol modje. Z'n vorige naam was Wile_E_Coyote (oid). Vandaar ook de grap van Yvonne om hem polmod te maken.
pi_30998516
O, ik ben ook een kloon.
pi_30998529
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Dank je. Zouden ze moeilijk doen als het iets minder dan een jaar is?
Ik denk het wel. Zie b.v. de telfortsite
quote:
U kunt de sim- en gidunlock code alleen gratis ontvangen of een GID-unlock file toegezonden krijgen, indien u langer dan 1 jaar met de betreffende telefoon een prepay-aansluiting bij Telfort heeft.

Wilt u binnen 1 jaar de sim- en gidunlockcode ontvangen, dan zijn hier kosten aan verbonden: ¤160,-
Ik zou voor de zekerheid dan toch nog even wachten.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:01:40 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30998596
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef Monidique het volgende:
O, ik ben ook een kloon.
Kopieren leidt tot degeneratie.
Gelukkig ben ik nog fris en fruitig, als wilde limoenen.

Heeft iemand al trek in een biertje?
pi_30998602
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Niet aan beginnen, tenzij je graag bevoeld wilt worden zaterdag.
M. ... neemt zichzelf ook vaak met korreltjes zout, gewoon ook doen.
Hij meent het niet zo strikt...
Gehehe
Volgens de overkant ben jij een kloon van sidekick. Je bent op verdacht gelijke tijdstippen actief..
quote:
Heb je me nog beantwoord over Namibië?
Ik kan 50 postings uit dat sctopic niet openen..
Dit antwoord bedoel je? :

[POL SC 712] L'etat? C'est POL!
quote:
:
Op maandag 26 september 2005 23:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bedoel je dat afrikaans-nederlands de taal is van arme zwarten daar ?
Ja. Ook van veel blanken trouwens.

quote:
:
Is dat hun eerste taal die ze van huis uit spreken ?
Of is dat wat men leert op school ? In dat geval spreken ze die taal om met jou te kunnen praten en in eigen kring spreken ze een andere taal ?
Naast Afrikaans worden ook andere talen gesproken worden, welke de eerste is en / of welke op school geleerd wordt weet ik niet. Sommigen spreken (minstens ook) onderling Afrikaans.

Afrikaans fungeert als de 'lingua franca', waarbij de arme zwarten geen Engels spreken. Ik had dat niet verwacht, ik had Afrikaans als taal van de blanken, de bovenklasse, de Boeren verwacht, en Engels als (minder beladen) gemeenschapppelijke taal.
pi_30998633
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:01 schreef Floripas het volgende:
Heeft iemand al trek in een biertje?
Oei een lekker witbiertje met een schijfje citroen . Maar laat ik het maar niet doen ga zo weer aan de slag.
pi_30998662
Bier

Alleen ik moet straks werken
  woensdag 28 september 2005 @ 14:07:31 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30998790
Merci Sigme,
Ik kon die posts van je niet lezen in dat topic
Toch denk ik dat arme zwarten van huis uit een stamtaal spreken.

Volgens 2 van die aan de overkant heb ik een account Sidekick.
Twee anderen daar aan gene zijde denken dat ik het brein ben achter de account Ryan3.
Ik vind wel grappig ergens allemaal.... ze laten zien hoezeer ze gefixeerd zijn op personen.
Closedminded
pi_30998941
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
Merci Sigme,
Ik kon die posts van je niet lezen in dat topic
Toch denk ik dat arme zwarten van huis uit een stamtaal spreken.
Ik heb begrepen van sommige bosjesmangemeenschappen de eigen taal zo goed als verloren hebben. Ze praten minstens ook onderling Afrikaans, bijna onverstaanbaar trouwens. Bij sommigen verergerd door gebrek aan tanden en een teveel aan drank
quote:
Volgens 2 van die aan de overkant heb ik een account Sidekick.
Twee anderen daar aan gene zijde denken dat ik het brein ben achter de account Ryan3.
Ik vind wel grappig ergens allemaal.... ze laten zien hoezeer ze gefixeerd zijn op personen.
Closedminded
Ze proberen het wat los te laten, en ze waren al lang niet allemaal even gefixeerd op deze zijde. Maar de verbetenheid van sommigen is heel apart.

Hoewel zeker sommigen naar mijn mening de verkettering en de duur van de ban niet verdiend hebben. Vooral Lemmeb, ik blijf dat een gemis vinden.
pi_30998965
Ach de meesten hadden al lang weer terug kunnen zijn. Echter voorlopig zijn ze nog wat te verbitterd.
pi_30998980
Ik dacht altijd dat afrikaans enkel door blanke(n) (boeren) werd gesproken.

Het gaat sws niet goed met een deel van de blanken in Zuid-Afrika, de werkeloosheid en armoede onder dat deel stijgt aldus de Elsevier van deze week.
pi_30999070
Zuid-Afrika en Namibië is niet hetzelfde.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:20:33 #150
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999087
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:14 schreef sigme het volgende:

Hoewel zeker sommigen naar mijn mening de verkettering en de duur van de ban niet verdiend hebben. Vooral Lemmeb, ik blijf dat een gemis vinden.
Oh, oh, wordt hier snel geband?

*matigt toon*
pi_30999101
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:
Zuid-Afrika en Namibië is niet hetzelfde.
Weet ik maar ik dacht dat Afrikaans de benaming was van de taal die ze spreken in Zuid-Afrika maar in Namibië spreken ze dat dus ook?
pi_30999132
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, oh, wordt hier snel geband?

*matigt toon*
Nee hoor valt reuze mee. Pas op het moment dat je mensen persoonlijk blijft aanvallen. Ook de hlocaust ontkennen wordt matig gewaardeerd. En hoewel ik uiteraard de nuance zelf ben, ben ik volgens mij nog nooit in de buurt van een ban gekomen.
pi_30999135
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht altijd dat afrikaans enkel door blanke(n) (boeren) werd gesproken.
Dat dacht ik dus ook, maar dat is heel anders dus. Veel blanke boeren (vooral de Boeren) spreken wel Afrikaans natuurlijk, maar Engels is de taal van de moderne elite. En Afrikaans die van de Boeren en van de arme zwarte plattelandsbewoners.
quote:
Het gaat sws niet goed met een deel van de blanken in Zuid-Afrika, de werkeloosheid en armoede onder dat deel stijgt aldus de Elsevier van deze week.
De eerste onvriendelijk onteigening wordt ook ingezet. Totnogtoe ging de onteigening alleen met willige partijen, er gaat nu een boer onteigend worden tegen een afkoopprijs die hij onredelijk vindt.
Voor de volledigheid: die blanke (grootgrond-) boeren hebben die grond verkregen van zwarte boeren die gedwongen werden hun grond te ruilen voor een stuk grond in een "thuisland".
pi_30999164
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Weet ik maar ik dacht dat Afrikaans de benaming was van de taal die ze spreken in Zuid-Afrika maar in Namibië spreken ze dat dus ook?
Ja en ik denk dat het met de voormalige Duitse overheersing te maken heeft gehad dat die taal daar ook meer onder de zwarten is verspreid. Maar dat is slechts gissen.
pi_30999208
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Ach de meesten hadden al lang weer terug kunnen zijn.
Mijn informatie over de informatie die gebanden daarover hebben gekregen laat mij denken dat er onnet mee omgesprongen is. En dan is enige verbittering wel begrijpelijk.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:26:30 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999243
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee hoor valt reuze mee. Pas op het moment dat je mensen persoonlijk blijft aanvallen. Ook de hlocaust ontkennen wordt matig gewaardeerd. En hoewel ik uiteraard de nuance zelf ben, ben ik volgens mij nog nooit in de buurt van een ban gekomen.
Maar jij bent wel lief.
Wat is 'persoonlijk aanvallen'? Want McCarthy noemt iemand meteen lelijk, ed.
Een beetje dollen mag toch wel?
pi_30999251
Tja zelf waren ze ook niet netjes. Het is volgens mij zeker niet zo dat Fok niet aan vergiffenis en 2e 3e,,,,, 23e kansen doet.
pi_30999276
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja en ik denk dat het met de voormalige Duitse overheersing te maken heeft gehad dat die taal daar ook meer onder de zwarten is verspreid. Maar dat is slechts gissen.
Zuid-Afrika heeft jarenlang Namibië geregeerd. Als mandaat (van de Volkenbond), van 1920 tot 1990.
pi_30999392
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef sigme het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar dat is heel anders dus. Veel blanke boeren (vooral de Boeren) spreken wel Afrikaans natuurlijk, maar Engels is de taal van de moderne elite. En Afrikaans die van de Boeren en van de arme zwarte plattelandsbewoners.
Zo leer je dus nog eens wat in zo'n sc topic
Het Afrikaans is dus niet een taal die hoog in het aanzien staat. Boeren en arme zwarten niet echt groepen waarmee je jezelf wilt identificeren, terwijl het wel een mooie taal is.
quote:
De eerste onvriendelijk onteigening wordt ook ingezet. Totnogtoe ging de onteigening alleen met willige partijen, er gaat nu een boer onteigend worden tegen een afkoopprijs die hij onredelijk vindt.
Voor de volledigheid: die blanke (grootgrond-) boeren hebben die grond verkregen van zwarte boeren die gedwongen werden hun grond te ruilen voor een stuk grond in een "thuisland".
Tsja volgens mij verloopt het allemaal niet zo lekker in Zuid-Afrika. In het artikel over blanken in Zuid-Afrika staat ook een grafiek over de werkeloosheid t/m 2002. Flink gestegen
Het is dus allemaal makkelijker gezegd dan gedaan om dat land weer op de rails te krijgen sinds de afschaffing van apartheid.
pi_30999414
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef du_ke het volgende:
Tja zelf waren ze ook niet netjes. Het is volgens mij zeker niet zo dat Fok niet aan vergiffenis en 2e 3e,,,,, 23e kansen doet.
Tsja, dat blijft het lastige, wij weten weinig. Ik ben pas hier mee gaan praten toen zij al allemaal gebanned waren. Ik blijf erbij dat Lemmeb niet zoveel heeft misdaan. En ik heb goede reden aan te nemen dat hij onheus behandeld is in de afhandeling van / communicatie over die ban.
Mijn analyse is dat ook de F-side zich heeft ingegraven.
pi_30999451
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar jij bent wel lief.
Wat is 'persoonlijk aanvallen'? Want McCarthy noemt iemand meteen lelijk, ed.
Een beetje dollen mag toch wel?
Ja hoor maar elkaar kanker toewensen of rare dingen doen met foto's van hun kinderen is minder gewenst.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:37:38 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999519
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja hoor maar elkaar kanker toewensen of rare dingen doen met foto's van hun kinderen is minder gewenst.
Jeejtje, ja, maar dat is gewoon kwetsend en storend.

Ik bedoelde eerder opmerkingen in de zin van: "Ben jij dom, of wat?"
pi_30999521
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, dat blijft het lastige, wij weten weinig. Ik ben pas hier mee gaan praten toen zij al allemaal gebanned waren. Ik blijf erbij dat Lemmeb niet zoveel heeft misdaan. En ik heb goede reden aan te nemen dat hij onheus behandeld is in de afhandeling van / communicatie over die ban.
Mijn analyse is dat ook de F-side zich heeft ingegraven.
Oh communicatie is niet de sterkste kans van Fok dat kan ik alleen maar bevestigen. En waar twee vechten hebben er twee schuld. Ik heb het hele verhaal wel gevolgd en denk zelf wel een redelijk overzicht te hebben van de gebeurtenissen.
pi_30999590
Ach, whahevah, ze willen niets meer met Fok! te maken hebben. Mooi. En dat is het.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:44:43 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999680
Goed! Ik ga naar de UB.
Met jullie kletskousen op de achtergrond krijg ik helemaal niks gedaan.
pi_30999699
Fok werkt verslavend
pi_30999723
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh communicatie is niet de sterkste kans van Fok dat kan ik alleen maar bevestigen. En waar twee vechten hebben er twee schuld. Ik heb het hele verhaal wel gevolgd en denk zelf wel een redelijk overzicht te hebben van de gebeurtenissen.
Oh, ik heb het hele verhaal ook wel gevolgd, maar ik zat er niet middenin. Dat wil zeggen, het Lemmeb verhaal, de andere niet. De meeste anderen interesseren me ook hoegenaamd niet, en ik mis ze ook niet. Hoewel ik sjun wel mag.

Had je mijn opmerking over Namibië gezien trouwens? Zuid-Afrika heeft Namibië geregeerd van 1920 tot 1990, vandaar het Afrikaans aldaar.
pi_30999841
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jeejtje, ja, maar dat is gewoon kwetsend en storend.

Ik bedoelde eerder opmerkingen in de zin van: "Ben jij dom, of wat?"
Ach zolang je het te vaak doet lijkt me dat geen groot probleem en vor McCarthy zou het ook niet de eerste keer zijn dat geband zou worden .
pi_30999972
quote:
GSPC liet na de arrestaties middels een bericht op internet weten dat Frankrijk nu ''vijand nummer één'' is. ''De enige manier om Frankrijk manieren te leren is jihad en het islamitisch martelaarschap.''
Frankrijk we zullen je missen
pi_31000004
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Frankrijk we zullen je missen
what else is new
pi_31000106
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:58 schreef zakjapannertje het volgende:
what else is new
Dat de Fransen de eerste plaats hebben overgenomen van de VS
pi_31000146
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.
pi_31000195
Ik denk dat de Franse geheime dienst wel wat meer ervaring heeft met islamitisch fundamentalisme en terrorisme dan die Amerikanen.
pi_31000239
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ach, whahevah
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?
  woensdag 28 september 2005 @ 15:10:11 #175
93744 Finder_elf_towns
pi_31000300
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:58 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

what else is new
Inderdaad, dit soort debiele bedreigingen komen vrij regelmatig boven water. Een tijdje geleden waren het de palestijnen (Hamas) die dreigden bommen te laten exploderen in London (uiteindelijk bleken de (wannabe) aanslagen gepleegt te zijn door geïntegreerde Engelse burgers), daarvoor was het Al-Q en daarvoor de GIA. Kortom; we moeten er mee leren leven.
  woensdag 28 september 2005 @ 15:12:50 #176
93744 Finder_elf_towns
pi_31000361
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.
pi_31000414
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijven
pi_31000443
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

O, niets... vermoed ik.
pi_31000500
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.
Ik weet het.
Ik heb ook alle vertrouwen in Frankrijk
pi_31000568
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijven
Jaren geleden toen ik in Parijs was liepen ze daar in de metrostations met enorme machine geweren vanwege de dreiging van terroristen uit Algerije.

Ze weten dus wel wat is het.
pi_31000585
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, niets... vermoed ik.
Jammer, ik zal er maar mee leren leven dan..

Uit pure vergelding acht ik jou voortaan ook een kloon. En die wolfachtige elvenvinder ook
pi_31000751
Ik ben volgens mij de enige hier zonder kloon ook nooit gehad
pi_31000820
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier zonder kloon ook nooit gehad
Nee hoor, ik ben ook schoon

En in de kloonloosheid van Floripas geloof ik ook wel.
pi_31000891
is schoon eigenlijk hetzelfde als naief?
pi_31000927
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Tafkahs het volgende:
is schoon eigenlijk hetzelfde als naief?
Nee, schoon = beeldschoon , wat anders?
pi_31001017
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, ik ben ook schoon

En in de kloonloosheid van Floripas geloof ik ook wel.
Ik geloof je wel hoor dat je geen kloon bent
pi_31001040
Het zou naïef zijn om te denken dat Tafkahs geen kloon is
  woensdag 28 september 2005 @ 15:38:42 #188
93744 Finder_elf_towns
pi_31001094
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou naïef zijn om te denken dat Tafkahs geen kloon is
Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.

Zeg Harry, ik had je wat gevraagd, in deze of de vorige sc. Hoe oud ben jij? Of mag ik dat niet vragen aan een man?
pi_31001102
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.
Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezicht .
pi_31001138
Ik heb ook nog wel ergens een verborgen kloontje liggen maar die is verder niet gek relevant of veel gebruikt.
pi_31001165
Ik ben maar een ukkie.
pi_31001224
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ik ben maar een ukkie.
Voor mijn geestesoog ga jij steeds meer op een tuinkabouter lijken. Een schriel ukkie met bakkebaarden Je vertoont je toch wel echt zaterdag?
pi_31001286
O, ik ben 1.83 ofzo, maar wel een iel 21-jarig jongetje met bakkebaarden.
pi_31001299
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezicht .
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?
pi_31001336
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?
Newbie . Dora was een compleet gestoorde malloot.
pi_31001351
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.

Ben je weleens op een meeting geweest van Pol?
pi_31001373
Dora heeft toch geen ban ofwel?

Ik zie hem overigens nooit meer posten.
pi_31001460
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.
Ach wat schattig

Waaraan ben jij te herkennen,MrX ?
quote:
Ben je weleens op een meeting geweest van Pol?
Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?
  woensdag 28 september 2005 @ 15:54:26 #200
93744 Finder_elf_towns
pi_31001465
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Dora(_van_Cridazak) was een user die (zei dat hij) in Den Haag woont en houd er rabiaat anti-islamitische standpunten op na (niet geheel onbegrijpelijk is als je in dat stinkende hol "Den Haag" woont). Net zoals mijn username anagram is, was de zijne ook een anagram voor Radovan Karadzic. Verder was hij heel goed in het verzinnen van nogal humoristische constructies teneinde moslims belachelijk te maken.

Een prachtuser dus
pi_31001551
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef sigme het volgende:
Ach wat schattig

Waaraan ben jij te herkennen,MrX ?
Tsja waaraan ik ben te herkennen. Geen idee eigenlijk. Ik ben ook maar een iel mannetje zonder bakkebaarden overigens
quote:
Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?
Ik vroeg het aan monidique maar jij mag ook best antwoord geven. Ik ben ook nog nooit op een pol meet geweest of andere meet van fok.
pi_31001558
Dora was een Nazi-kamp en daar had Dora van Dikzak zijn Inspiratie vandaan
pi_31001559
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Net zoals mijn username anagram is
Verdomd, nu je het zegt. Wat stom dat ik dat nooit gezien heb Mooi hoor!
pi_31001585
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Tsja waaraan ik ben te herkennen.
Je weet nog wel waaraan ik herkenbaar ben?
pi_31001602
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Je hebt me door!
pi_31001630
Rokjes .
pi_31001633
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:
Je weet nog wel waaraan ik herkenbaar ben?
uuuh de 3 b's?
Oh ja en een rokje
pi_31001634
Natuurlijk ben ik niet op een meeting geweest. Samen met allemaal nerds die ik nog nooit gezien heb een avondje drinken in een uithoek van Nederland zeker? .
pi_31001667
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Monidique het volgende:
Je hebt me door!

Goede tactiek overigens
pi_31001686
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk ben ik niet op een meeting geweest. Samen met allemaal nerds die ik nog nooit gezien heb een avondje drinken in een uithoek van Nederland zeker? .
Belachelijk eigenlijk. Hoe leg ik dat uit aan mijn ouders
pi_31001698
Hij is door de drummer van Di-rect aan z'n bakkebaarden getrokken ( Jamie ) en is daar nog altijd een beetje ondersteboven van.
pi_31001701
Ik zeg gewoon dat ik me ga voorbereiden op de Jihad.
pi_31001745
Zo, mijn kantoordag zit erop. Tot later
pi_31001773
Nu is het nog noodzakelijk om Johan zover te krijgen om te komen
pi_31001800
Ja. Twintig euro en hij zit in Groningen, en de rest is gewoon standaard zuipen. Dat smoesje over 't geld buy I not.
pi_31001802
Suc6 met buitenspelen in je rokje, sigme
pi_31001878
Bovendien is het pay time geweest. Dus ook Johan moet weer barsten van het geld
pi_31001891
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
Suc6 met buitenspelen in je rokje, sigme
Pas op voor de Jihad. Hoewel, M. komt toch nooit opdagen, dus pas op voor de auto's.
pi_31001901
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Bovendien is het pay time geweest. Dus ook Johan moet weer barsten van het geld
Ik heb geen baan, man. Tenminste, nu even niet.
pi_31001974
Of, als je de stufi bedoelt; daarvan blijft bitter weinig over.
pi_31002007
Stufi is idd bitter weinig maar ik dacht dat je wel een bijbaantje had. Sorry
pi_31002415
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Pas op voor de Jihad. Hoewel, M. komt toch nooit opdagen, dus pas op voor de auto's.
Ik heb het gehaald hoor, de spannende toch van werk naar huis. Bedankt voor alle goede wensen Ongerokt vandaag, bij de weg. Ik vind 't maar fris 's ochtends. Een strakke spijkerbroek vandaag, voor wie het wil weten.
pi_31002838
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.

Zeg Harry, ik had je wat gevraagd, in deze of de vorige sc. Hoe oud ben jij? Of mag ik dat niet vragen aan een man?
ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?
pi_31002845
quote:
Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
Stufi is idd bitter weinig maar ik dacht dat je wel een bijbaantje had. Sorry
Nee, en ik heb mijn tweede studie (dit jaar begonnen) er ook aan gegeven. Misschien volgend semester weer.
pi_31003141
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?
Naar aanleiding van je verzuchting:
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 15:40 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

ik wou dat ik jouw leeftijd had
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierig en de meesten hier zijn zo jong
pi_31003232
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierig en de meesten hier zijn zo jong
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste

En jij?
  woensdag 28 september 2005 @ 17:54:50 #228
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31003587
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

Tjah wat is jong.

Je hebt natuurlijk verschillende fases in je leven en de daarbij corresponderende ervaring en verwachtingen. Maar dat is net zo divers als Leute van gelijke leeftijd.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 28 september 2005 @ 17:56:13 #229
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31003633
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.

En jij?
Jij bent nog geen 30 joh. De wereld ligt nog aan jouw voeten!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31003686
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

En jij?
Dat vraag je toch niet aan een dame En je hebt niet eens antwoord gegeven
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan. Ik ben ouder dan jij, schat ik.
pi_31003869
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat vraag je toch niet aan een dame En je hebt niet eens antwoord gegeven
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan. Ik ben ouder dan jij, schat ik.
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
R&P is een deurtje verder

En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic
  woensdag 28 september 2005 @ 18:12:56 #232
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31004179
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

30! Bieerrrrrr
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31004219
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef George-Butters het volgende:

[..]

30! Bieerrrrrr
zullen we met 1 beginnen?
  woensdag 28 september 2005 @ 18:15:44 #234
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_31004262
quote:
Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan.
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
pi_31004300
Eerst even eten .
  woensdag 28 september 2005 @ 18:17:50 #236
89730 Drugshond
pi_31004354
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?
  woensdag 28 september 2005 @ 18:22:08 #238
89730 Drugshond
pi_31004472
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef Tafkahs het volgende:
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?
Ikke 32 jr is perfect.... Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
pi_31004664
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
quote:
fok!=POL, heb ik geleerd. En daar houd ik mij aan.
quote:
IJs & weder dienende Uit ervaring kan ik je zeggen dat janken niet nodig is.
  woensdag 28 september 2005 @ 18:30:07 #240
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31004737
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ouwe trekduif
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31004767
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw . Het wachte is op Chewie en sjun.
pi_31004871
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ikke 32 jr is perfect.... Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogen

Welke leeftijd heeft zo'n liefhebber van 32jarigen nou zoal?

@RQ, kom maar terug als je later groot bent
  woensdag 28 september 2005 @ 18:36:40 #243
89730 Drugshond
  woensdag 28 september 2005 @ 18:38:38 #244
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005007
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ja duh.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005014
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw . Het wachte is op Chewie en sjun.
hebben?
  woensdag 28 september 2005 @ 18:39:32 #246
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005031
quote:
Ik voel me niet aangesproken.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005094
Ik ben jong
  woensdag 28 september 2005 @ 18:41:50 #248
89730 Drugshond
pi_31005100
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef sigme het volgende:
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogen
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doet , laat maar zitten.
quote:
Welke leeftijd heeft zo'n liefhebber van 32jarigen nou zoal?
Deze Bourgondische rakker is 38
pi_31005109
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Vanwaar dit antwoord dan?
  woensdag 28 september 2005 @ 18:42:35 #250
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005132
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben jong
en maagd en onwetend.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 28 september 2005 @ 18:43:12 #251
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005150
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Vanwaar dit antwoord dan?
kut, heb ik toch gehapt....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005183
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef George-Butters het volgende:
en maagd en onwetend.
Het is fijn om jong te zijn
pi_31005184
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doet , laat maar zitten.
[..]

Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?
pi_31005254
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

woensdag 28 september 2005 @ 18:46:10 #255
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005256
quote:

[..]

ja.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005292
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben jong
Dat heeft ook zo z'n voordelen
pi_31005321
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Jij bent ook wel oud!
pi_31005345
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.

Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.

M.v.g. De serieverkrachter.
  woensdag 28 september 2005 @ 18:49:45 #259
89730 Drugshond
pi_31005370
quote:
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.
Take life as it is (as it was mentioned to be).
Als je een echte ras-volbloed brabander was, had je deze vraag niet hoeven stellen.
  woensdag 28 september 2005 @ 18:51:08 #260
89730 Drugshond
pi_31005428
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:47 schreef sigme het volgende:
Dat heeft ook zo z'n voordelen
Alleen maar eigenlijk
pi_31005442
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.

Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.

Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol

G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.

Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
  woensdag 28 september 2005 @ 18:51:53 #263
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005450
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jij bent ook wel oud!
Heel oud. Kom jij maar op de schoot van Sinterklaas!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005468
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.
Take life as it is (as it was mentioned to be).
Als je een echte ras-volbloed brabander was, had je deze vraag niet hoeven stellen.
Ooowh ja? Racist .

Ik zit je maar te pesten hoor...maar dat Bourgondische leven kan resulteren in het nuttigen van een biertje en een frietje mét . Ik doe overigens precies hetzelfde hoor.
  woensdag 28 september 2005 @ 18:52:48 #265
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005483
papa pooier in da houz
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005485
quote:
dit is toch een pedofielennetwerk?
  woensdag 28 september 2005 @ 18:53:07 #267
89730 Drugshond
pi_31005492
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:

Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.
pi_31005554
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeuren .
pi_31005557
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heb je toevallig rood haar ?,
Alleen als ik het probeer te blonderen
quote:
zo nee geef jezelf -20 pnt.
Nou nee, dat doe je maar zelf
quote:
Wat je met die komkommer doet
Verorberen , wat anders?
quote:
[..]

Da's jong. Voor een Bourgondiër
  woensdag 28 september 2005 @ 18:55:53 #270
89730 Drugshond
pi_31005582
quote:

Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.
En dan kom je erachter dat je ergens op een dwaalspoor terecht bent gekomen. En financieel totaal aan de grond zit.
pi_31005620
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.
En dan kom je erachter dat je ergens op een dwaalspoor terecht bent gekomen. En financieel totaal aan de grond zit.
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoe
pi_31005655
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeuren .
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaald
pi_31005667
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.
. Vorige week zat ik daar met een Hollandiablikje en een kruidensigaret. Mooi parkje geworden .
  woensdag 28 september 2005 @ 19:00:34 #274
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005737
depressief zeg al die vrijgezelle mannen hier.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31005745
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaald
Weinigen van ons kunnen dat volhouden...
  woensdag 28 september 2005 @ 19:02:41 #276
89730 Drugshond
pi_31005810
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:57 schreef Tafkahs het volgende:
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoe
Fucking right, from the cradle to the grave in 5 years.

Staat leuk op je CV.
pi_31005813
quote:
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn.
Zo zijn ze niet allemaal hoor Maar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet
pi_31005828
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef George-Butters het volgende:
depressief zeg al die vrijgezelle mannen hier.
Man, je weet niet wat je mist
  woensdag 28 september 2005 @ 19:03:54 #279
89730 Drugshond
  woensdag 28 september 2005 @ 19:06:00 #280
89730 Drugshond
pi_31005921
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef sigme het volgende:
Maar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet
Onzin, de slimste meiden maken er een wedstrijd van zonder zich te binden.
- Doe maar die maar -.
pi_31005940
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Zo zijn ze niet allemaal hoor Maar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?
pi_31005987
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Onzin, de slimste meiden maken er een wedstrijd van zonder zich te binden.
- Doe maar die maar -.
  woensdag 28 september 2005 @ 19:08:10 #283
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31005992
Hoe zit het eigenlijk met DoG en zijn zwangere serveerster?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  woensdag 28 september 2005 @ 19:08:48 #284
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31006005
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31006029
quote:
Met domme vrouwen valt niet te leven .
  woensdag 28 september 2005 @ 19:09:47 #286
89730 Drugshond
pi_31006153
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Met domme vrouwen valt niet te leven .
Daarom ga je op een gegeven moment ook een eigen huis zoeken, RQ
  woensdag 28 september 2005 @ 19:15:10 #288
89730 Drugshond
pi_31006283
quote:
Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Heel oud. Kom jij maar op de schoot van Sinterklaas!
I kmag van m'n mama niet omgaan met enege mannen met baarden.
  woensdag 28 september 2005 @ 19:19:23 #290
89730 Drugshond
pi_31006427
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

I kmag van m'n mama niet omgaan met enege mannen met baarden.
Heb je die in Liempde dan?
pi_31006433
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hangt van het momentum af, tijdens een avondje stappen wil je ook geen slimme relativiteitsoplossingen horen van een vrouw.
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zetten
pi_31006526
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met DoG en zijn zwangere serveerster?
Goede vraag inderdaad. Lang niet gezien Sidekick miste hem ook al een tijdje op irc.
  woensdag 28 september 2005 @ 19:24:31 #294
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31006551
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef sigme het volgende:

[..]

Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?
Zit manlief nu op de bank domme series te kijken?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31006554
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Heb je die in Liempde dan?
http://www.nu.nl/news.jsp?n=440237&c=13
  woensdag 28 september 2005 @ 19:28:15 #296
89730 Drugshond
pi_31006678
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Nou dat moet je niet hardop zeggen ... ik heb ooit gedate met een wiskundige academische meid. Je wilt niet weten waar sommige gesprekken naar toe gaan.
pi_31006687
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hahaha

Ja. NSE.
  woensdag 28 september 2005 @ 19:30:34 #298
89730 Drugshond
pi_31006759
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef George-Butters het volgende:
  woensdag 28 september 2005 @ 19:38:00 #299
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_31007018
heee poppedopjes!

Ik ga naar m'n vrouwtje. S fijn niks doen.

Het gaat u allen wel.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_31007191
quote:
Op woensdag 28 september 2005 19:30 schreef Drugshond het volgende:

[..]

[afbeelding]
'Allo 'allo is al begonnen hoor
pi_31007811
'k Ben dan wel eenentwintig, maar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')