Het is fijn om jong te zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef George-Butters het volgende:
en maagd en onwetend.
Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doet, laat maar zitten.
![]()
[..]
Deze Bourgondische rakker is 38
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?
ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z'n voordelenquote:
Jij bent ook wel oud!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.quote:
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
Je bent in de war met een Rubens-vrouw postuur.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievolquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
M.v.g. De serieverkrachter.
Ooowh ja? Racistquote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.
Take life as it is (as it was mentioned to be).
Als je een echte ras-volbloed brabander was, had je deze vraag niet hoeven stellen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
M.v.g. De serieverkrachter.
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeurenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol![]()
G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Alleen als ik het probeer te blonderenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je toevallig rood haar ?,
Nou nee, dat doe je maar zelfquote:zo nee geef jezelf -20 pnt.
Verorberenquote:Wat je met die komkommer doet![]()
Da's jong. Voor een Bourgondiërquote:[..]
Deze Bourgondische rakker is 38
Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol![]()
G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoequote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.
En dan kom je erachter dat je ergens op een dwaalspoor terecht bent gekomen. En financieel totaal aan de grond zit.
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeuren.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.
Weinigen van ons kunnen dat volhouden...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |