Tsja waaraan ik ben te herkennen. Geen idee eigenlijk. Ik ben ook maar een iel mannetje zonder bakkebaarden overigensquote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef sigme het volgende:
Ach wat schattig![]()
Waaraan ben jij te herkennen,MrX ?
Ik vroeg het aan monidique maar jij mag ook best antwoord geven. Ik ben ook nog nooit op een pol meet geweest of andere meet van fok.quote:Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?
Verdomd, nu je het zegt. Wat stom dat ik dat nooit gezien hebquote:Op woensdag 28 september 2005 15:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Net zoals mijn username anagram is
Je weet nog wel waaraan ik herkenbaar ben?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tsja waaraan ik ben te herkennen.
Je hebt me door!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.
uuuh de 3 b's?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:59 schreef sigme het volgende:
Je weet nog wel waaraan ik herkenbaar ben?
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Monidique het volgende:
Je hebt me door!
Belachelijk eigenlijk. Hoe leg ik dat uit aan mijn oudersquote:Op woensdag 28 september 2005 16:01 schreef Monidique het volgende:
Natuurlijk ben ik niet op een meeting geweest. Samen met allemaal nerds die ik nog nooit gezien heb een avondje drinken in een uithoek van Nederland zeker?.
Pas op voor de Jihad. Hoewel, M. komt toch nooit opdagen, dus pas op voor de auto's.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
Suc6 met buitenspelen in je rokje, sigme
Ik heb geen baan, man. Tenminste, nu even niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:09 schreef MrX1982 het volgende:
Bovendien is het pay time geweest. Dus ook Johan moet weer barsten van het geld![]()
Ik heb het gehaald hoor, de spannende toch van werk naar huis. Bedankt voor alle goede wensenquote:Op woensdag 28 september 2005 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pas op voor de Jihad. Hoewel, M. komt toch nooit opdagen, dus pas op voor de auto's.
ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.
Zeg Harry, ik had je wat gevraagd, in deze of de vorige sc. Hoe oud ben jij? Of mag ik dat niet vragen aan een man?
Nee, en ik heb mijn tweede studie (dit jaar begonnen) er ook aan gegeven. Misschien volgend semester weer.quote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef MrX1982 het volgende:
Stufi is idd bitter weinig maar ik dacht dat je wel een bijbaantje had. Sorry![]()
Naar aanleiding van je verzuchting:quote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigquote:
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je verzuchting:
[..]
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigen de meesten hier zijn zo jong
Tjah wat is jong.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je verzuchting:
[..]
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigen de meesten hier zijn zo jong
Jij bent nog geen 30 joh. De wereld ligt nog aan jouw voeten!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste
En jij?
Dat vraag je toch niet aan een damequote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste
En jij?
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dameEn je hebt niet eens antwoord gegeven
![]()
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan. Ik ben ouder dan jij, schat ik.
30! Bieerrrrrrquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
R&P is een deurtje verder![]()
En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic![]()
zullen we met 1 beginnen?quote:
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan.
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
Ikkequote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef Tafkahs het volgende:
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
fok!=POL, heb ik geleerd. En daar houd ik mij aan.quote:R&P is een deurtje verder![]()
IJs & weder dienendequote:En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic![]()
Ouwe trekduifquote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ikke32 jr is perfect....
Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
Duiven trekken niet, maar fladderen rond.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:30 schreef George-Butters het volgende:
Ouwe trekduif
Ja duh.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ikke32 jr is perfect....
Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
hebben?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef sigme het volgende:
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogen![]()
Deze Bourgondische rakker is 38quote:Welke leeftijd heeft zo'n liefhebber van 32jarigen nou zoal?
Vanwaar dit antwoord dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |