Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?
ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijvenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat de Fransen de eerste plaats hebben overgenomen van de VS![]()
O, niets... vermoed ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?
Ik weet het.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.
Jaren geleden toen ik in Parijs was liepen ze daar in de metrostations met enorme machine geweren vanwege de dreiging van terroristen uit Algerije.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijven
Jammer, ik zal er maar mee leren leven dan..quote:
Nee hoor, ik ben ook schoonquote:Op woensdag 28 september 2005 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier zonder kloon ook nooit gehad
Nee, schoon = beeldschoonquote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Tafkahs het volgende:
is schoon eigenlijk hetzelfde als naief?
Ik geloof je wel hoor dat je geen kloon bentquote:Op woensdag 28 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, ik ben ook schoon![]()
En in de kloonloosheid van Floripas geloof ik ook wel.
Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou naïef zijn om te denken dat Tafkahs geen kloon is![]()
Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.
Voor mijn geestesoog ga jij steeds meer op een tuinkabouter lijken. Een schriel ukkie met bakkebaardenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ik ben maar een ukkie.
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezicht.
Newbiequote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?![]()
Ach wat schattigquote:Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.
Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?quote:Ben je weleens op een meeting geweest van Pol?
Dora(_van_Cridazak) was een user die (zei dat hij) in Den Haag woont en houd er rabiaat anti-islamitische standpunten op na (niet geheel onbegrijpelijk is als je in dat stinkende hol "Den Haag" woont). Net zoals mijn username anagram is, was de zijne ook een anagram voor Radovan Karadzic. Verder was hij heel goed in het verzinnen van nogal humoristische constructies teneinde moslims belachelijk te maken.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |