abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30999101
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:19 schreef du_ke het volgende:
Zuid-Afrika en Namibië is niet hetzelfde.
Weet ik maar ik dacht dat Afrikaans de benaming was van de taal die ze spreken in Zuid-Afrika maar in Namibië spreken ze dat dus ook?
pi_30999132
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Oh, oh, wordt hier snel geband?

*matigt toon*
Nee hoor valt reuze mee. Pas op het moment dat je mensen persoonlijk blijft aanvallen. Ook de hlocaust ontkennen wordt matig gewaardeerd. En hoewel ik uiteraard de nuance zelf ben, ben ik volgens mij nog nooit in de buurt van een ban gekomen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_30999135
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik dacht altijd dat afrikaans enkel door blanke(n) (boeren) werd gesproken.
Dat dacht ik dus ook, maar dat is heel anders dus. Veel blanke boeren (vooral de Boeren) spreken wel Afrikaans natuurlijk, maar Engels is de taal van de moderne elite. En Afrikaans die van de Boeren en van de arme zwarte plattelandsbewoners.
quote:
Het gaat sws niet goed met een deel van de blanken in Zuid-Afrika, de werkeloosheid en armoede onder dat deel stijgt aldus de Elsevier van deze week.
De eerste onvriendelijk onteigening wordt ook ingezet. Totnogtoe ging de onteigening alleen met willige partijen, er gaat nu een boer onteigend worden tegen een afkoopprijs die hij onredelijk vindt.
Voor de volledigheid: die blanke (grootgrond-) boeren hebben die grond verkregen van zwarte boeren die gedwongen werden hun grond te ruilen voor een stuk grond in een "thuisland".
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30999164
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Weet ik maar ik dacht dat Afrikaans de benaming was van de taal die ze spreken in Zuid-Afrika maar in Namibië spreken ze dat dus ook?
Ja en ik denk dat het met de voormalige Duitse overheersing te maken heeft gehad dat die taal daar ook meer onder de zwarten is verspreid. Maar dat is slechts gissen.
pi_30999208
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:15 schreef du_ke het volgende:
Ach de meesten hadden al lang weer terug kunnen zijn.
Mijn informatie over de informatie die gebanden daarover hebben gekregen laat mij denken dat er onnet mee omgesprongen is. En dan is enige verbittering wel begrijpelijk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 september 2005 @ 14:26:30 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999243
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee hoor valt reuze mee. Pas op het moment dat je mensen persoonlijk blijft aanvallen. Ook de hlocaust ontkennen wordt matig gewaardeerd. En hoewel ik uiteraard de nuance zelf ben, ben ik volgens mij nog nooit in de buurt van een ban gekomen.
Maar jij bent wel lief.
Wat is 'persoonlijk aanvallen'? Want McCarthy noemt iemand meteen lelijk, ed.
Een beetje dollen mag toch wel?
pi_30999251
Tja zelf waren ze ook niet netjes. Het is volgens mij zeker niet zo dat Fok niet aan vergiffenis en 2e 3e,,,,, 23e kansen doet.
pi_30999276
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja en ik denk dat het met de voormalige Duitse overheersing te maken heeft gehad dat die taal daar ook meer onder de zwarten is verspreid. Maar dat is slechts gissen.
Zuid-Afrika heeft jarenlang Namibië geregeerd. Als mandaat (van de Volkenbond), van 1920 tot 1990.
pi_30999392
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:22 schreef sigme het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar dat is heel anders dus. Veel blanke boeren (vooral de Boeren) spreken wel Afrikaans natuurlijk, maar Engels is de taal van de moderne elite. En Afrikaans die van de Boeren en van de arme zwarte plattelandsbewoners.
Zo leer je dus nog eens wat in zo'n sc topic
Het Afrikaans is dus niet een taal die hoog in het aanzien staat. Boeren en arme zwarten niet echt groepen waarmee je jezelf wilt identificeren, terwijl het wel een mooie taal is.
quote:
De eerste onvriendelijk onteigening wordt ook ingezet. Totnogtoe ging de onteigening alleen met willige partijen, er gaat nu een boer onteigend worden tegen een afkoopprijs die hij onredelijk vindt.
Voor de volledigheid: die blanke (grootgrond-) boeren hebben die grond verkregen van zwarte boeren die gedwongen werden hun grond te ruilen voor een stuk grond in een "thuisland".
Tsja volgens mij verloopt het allemaal niet zo lekker in Zuid-Afrika. In het artikel over blanken in Zuid-Afrika staat ook een grafiek over de werkeloosheid t/m 2002. Flink gestegen
Het is dus allemaal makkelijker gezegd dan gedaan om dat land weer op de rails te krijgen sinds de afschaffing van apartheid.
pi_30999414
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:27 schreef du_ke het volgende:
Tja zelf waren ze ook niet netjes. Het is volgens mij zeker niet zo dat Fok niet aan vergiffenis en 2e 3e,,,,, 23e kansen doet.
Tsja, dat blijft het lastige, wij weten weinig. Ik ben pas hier mee gaan praten toen zij al allemaal gebanned waren. Ik blijf erbij dat Lemmeb niet zoveel heeft misdaan. En ik heb goede reden aan te nemen dat hij onheus behandeld is in de afhandeling van / communicatie over die ban.
Mijn analyse is dat ook de F-side zich heeft ingegraven.
pi_30999451
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar jij bent wel lief.
Wat is 'persoonlijk aanvallen'? Want McCarthy noemt iemand meteen lelijk, ed.
Een beetje dollen mag toch wel?
Ja hoor maar elkaar kanker toewensen of rare dingen doen met foto's van hun kinderen is minder gewenst.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:37:38 #162
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999519
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja hoor maar elkaar kanker toewensen of rare dingen doen met foto's van hun kinderen is minder gewenst.
Jeejtje, ja, maar dat is gewoon kwetsend en storend.

Ik bedoelde eerder opmerkingen in de zin van: "Ben jij dom, of wat?"
pi_30999521
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja, dat blijft het lastige, wij weten weinig. Ik ben pas hier mee gaan praten toen zij al allemaal gebanned waren. Ik blijf erbij dat Lemmeb niet zoveel heeft misdaan. En ik heb goede reden aan te nemen dat hij onheus behandeld is in de afhandeling van / communicatie over die ban.
Mijn analyse is dat ook de F-side zich heeft ingegraven.
Oh communicatie is niet de sterkste kans van Fok dat kan ik alleen maar bevestigen. En waar twee vechten hebben er twee schuld. Ik heb het hele verhaal wel gevolgd en denk zelf wel een redelijk overzicht te hebben van de gebeurtenissen.
pi_30999590
Ach, whahevah, ze willen niets meer met Fok! te maken hebben. Mooi. En dat is het.
  woensdag 28 september 2005 @ 14:44:43 #165
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30999680
Goed! Ik ga naar de UB.
Met jullie kletskousen op de achtergrond krijg ik helemaal niks gedaan.
pi_30999699
Fok werkt verslavend
pi_30999723
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh communicatie is niet de sterkste kans van Fok dat kan ik alleen maar bevestigen. En waar twee vechten hebben er twee schuld. Ik heb het hele verhaal wel gevolgd en denk zelf wel een redelijk overzicht te hebben van de gebeurtenissen.
Oh, ik heb het hele verhaal ook wel gevolgd, maar ik zat er niet middenin. Dat wil zeggen, het Lemmeb verhaal, de andere niet. De meeste anderen interesseren me ook hoegenaamd niet, en ik mis ze ook niet. Hoewel ik sjun wel mag.

Had je mijn opmerking over Namibië gezien trouwens? Zuid-Afrika heeft Namibië geregeerd van 1920 tot 1990, vandaar het Afrikaans aldaar.
pi_30999841
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jeejtje, ja, maar dat is gewoon kwetsend en storend.

Ik bedoelde eerder opmerkingen in de zin van: "Ben jij dom, of wat?"
Ach zolang je het te vaak doet lijkt me dat geen groot probleem en vor McCarthy zou het ook niet de eerste keer zijn dat geband zou worden .
pi_30999972
quote:
GSPC liet na de arrestaties middels een bericht op internet weten dat Frankrijk nu ''vijand nummer één'' is. ''De enige manier om Frankrijk manieren te leren is jihad en het islamitisch martelaarschap.''
Frankrijk we zullen je missen
pi_31000004
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:57 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Frankrijk we zullen je missen
what else is new
pi_31000106
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:58 schreef zakjapannertje het volgende:
what else is new
Dat de Fransen de eerste plaats hebben overgenomen van de VS
pi_31000146
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.
pi_31000195
Ik denk dat de Franse geheime dienst wel wat meer ervaring heeft met islamitisch fundamentalisme en terrorisme dan die Amerikanen.
pi_31000239
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:40 schreef Monidique het volgende:
Ach, whahevah
Maar geef eens antwoord, wat zou jou overtuigen van mijn nietkloonschap?
  woensdag 28 september 2005 @ 15:10:11 #175
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31000300
quote:
Op woensdag 28 september 2005 14:58 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

what else is new
Inderdaad, dit soort debiele bedreigingen komen vrij regelmatig boven water. Een tijdje geleden waren het de palestijnen (Hamas) die dreigden bommen te laten exploderen in London (uiteindelijk bleken de (wannabe) aanslagen gepleegt te zijn door geïntegreerde Engelse burgers), daarvoor was het Al-Q en daarvoor de GIA. Kortom; we moeten er mee leren leven.
  woensdag 28 september 2005 @ 15:12:50 #176
93744 Finder_elf_towns
pi_31000361
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.
pi_31000414
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijven
pi_31000443
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

O, niets... vermoed ik.
pi_31000500
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:04 schreef du_ke het volgende:
Ze hadden ook al voor de VS problemen met isl. ter. dus ach het is niet nieuw. En als bin de kans krijgt blaast hij nog altijd liever iets in de vs op.
Ik weet het.
Ik heb ook alle vertrouwen in Frankrijk
pi_31000568
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef zakjapannertje het volgende:
ze vechten al jaren tegen Algerije en Frankrijk, de bondgenoot van de junta in Algerije, en dat zo wel een tijdje blijven
Jaren geleden toen ik in Parijs was liepen ze daar in de metrostations met enorme machine geweren vanwege de dreiging van terroristen uit Algerije.

Ze weten dus wel wat is het.
pi_31000585
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, niets... vermoed ik.
Jammer, ik zal er maar mee leren leven dan..

Uit pure vergelding acht ik jou voortaan ook een kloon. En die wolfachtige elvenvinder ook
pi_31000751
Ik ben volgens mij de enige hier zonder kloon ook nooit gehad
pi_31000820
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben volgens mij de enige hier zonder kloon ook nooit gehad
Nee hoor, ik ben ook schoon

En in de kloonloosheid van Floripas geloof ik ook wel.
pi_31000891
is schoon eigenlijk hetzelfde als naief?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31000927
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef Tafkahs het volgende:
is schoon eigenlijk hetzelfde als naief?
Nee, schoon = beeldschoon , wat anders?
pi_31001017
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:29 schreef sigme het volgende:
Nee hoor, ik ben ook schoon

En in de kloonloosheid van Floripas geloof ik ook wel.
Ik geloof je wel hoor dat je geen kloon bent
pi_31001040
Het zou naïef zijn om te denken dat Tafkahs geen kloon is
  woensdag 28 september 2005 @ 15:38:42 #188
93744 Finder_elf_towns
pi_31001094
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
Het zou naïef zijn om te denken dat Tafkahs geen kloon is
Zelfs *ik* weet wat voor artiest dat is.

Zeg Harry, ik had je wat gevraagd, in deze of de vorige sc. Hoe oud ben jij? Of mag ik dat niet vragen aan een man?
pi_31001102
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Volgens mijn inlichtingendienst ben jij Dora, maar de CIA heeft al eerder steken laten vallen, dus dat nemen we dus met een korreltje zout.
Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezicht .
pi_31001138
Ik heb ook nog wel ergens een verborgen kloontje liggen maar die is verder niet gek relevant of veel gebruikt.
pi_31001165
Ik ben maar een ukkie.
pi_31001224
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ik ben maar een ukkie.
Voor mijn geestesoog ga jij steeds meer op een tuinkabouter lijken. Een schriel ukkie met bakkebaarden Je vertoont je toch wel echt zaterdag?
pi_31001286
O, ik ben 1.83 ofzo, maar wel een iel 21-jarig jongetje met bakkebaarden.
pi_31001299
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Verdorie er verscheen een glimlach op mijn gezicht .
Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?
pi_31001336
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben ik een newbie als ik geen idee heb wat of wie bedoeld wordt met Dora? Of gewoon dom of naïef?
Newbie . Dora was een compleet gestoorde malloot.
pi_31001351
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.

Ben je weleens op een meeting geweest van Pol?
pi_31001373
Dora heeft toch geen ban ofwel?

Ik zie hem overigens nooit meer posten.
pi_31001460
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:50 schreef MrX1982 het volgende:
Monidique haalt zichzelf naar beneden zodat het zaterdag meevalt als men hem in het echt ziet.
Ach wat schattig

Waaraan ben jij te herkennen,MrX ?
quote:
Ben je weleens op een meeting geweest van Pol?
Aan wie is de vraag gericht? Ik ben nooit op een POLmeeting geweest. Ueberhaupt nog nooit op een of andere forum-meeting. Jij wel?
  woensdag 28 september 2005 @ 15:54:26 #200
93744 Finder_elf_towns
pi_31001465
quote:
Op woensdag 28 september 2005 15:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Dora(_van_Cridazak) was een user die (zei dat hij) in Den Haag woont en houd er rabiaat anti-islamitische standpunten op na (niet geheel onbegrijpelijk is als je in dat stinkende hol "Den Haag" woont). Net zoals mijn username anagram is, was de zijne ook een anagram voor Radovan Karadzic. Verder was hij heel goed in het verzinnen van nogal humoristische constructies teneinde moslims belachelijk te maken.

Een prachtuser dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')