Naar aanleiding van je verzuchting:quote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ja, ik ben een beetje afwezig de laatste dagen. Waarom wilde je dat ook alweer weten?
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigquote:
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je verzuchting:
[..]
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigen de meesten hier zijn zo jong
Tjah wat is jong.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je verzuchting:
[..]
Verder ben ik gewoon altijd vreselijk nieuwsgierigen de meesten hier zijn zo jong
Jij bent nog geen 30 joh. De wereld ligt nog aan jouw voeten!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste
En jij?
Dat vraag je toch niet aan een damequote:Op woensdag 28 september 2005 17:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja, dat. Dat ging over de drankverwerking. Voor je 25e ben je daar een stuk soepeler in dan daarna.
Volgens mij ben ik niet de oudste
En jij?
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dameEn je hebt niet eens antwoord gegeven
![]()
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan. Ik ben ouder dan jij, schat ik.
30! Bieerrrrrrquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
R&P is een deurtje verder![]()
En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic![]()
zullen we met 1 beginnen?quote:
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb m'n geboortejaar in m'n profiel staan.
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
Ikkequote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef Tafkahs het volgende:
Wie zei dat nou laatst, dat vrouwen op hun mooist zijn op hun 32e ?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 18:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij als een dame behandelt wilde worden
fok!=POL, heb ik geleerd. En daar houd ik mij aan.quote:R&P is een deurtje verder![]()
IJs & weder dienendequote:En ja, je bent ouder dan mij.. Over een paar maanden open ik wel een janktopic![]()
Ouwe trekduifquote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uche..... nog steeds te jong. (hoewel ?, je zit op een mooie leeftijd)
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ikke32 jr is perfect....
Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
Duiven trekken niet, maar fladderen rond.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:30 schreef George-Butters het volgende:
Ouwe trekduif
Ja duh.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ikke32 jr is perfect....
Beter een rijpere vrouw in een leuk lichaam, dan een bimbo van 24 jr die op haar 32-ste krulspelden draagt en komkommerschijfjes op haar ogen heeft.
hebben?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
De drie oudste kerels zitten in SC te geilen op de oudste POL-vrouw. Het wachte is op Chewie en sjun.
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:34 schreef sigme het volgende:
32, wel krullen, geen spelden, komkommer belandt nooit op m'n ogen![]()
Deze Bourgondische rakker is 38quote:Welke leeftijd heeft zo'n liefhebber van 32jarigen nou zoal?
Vanwaar dit antwoord dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Het is fijn om jong te zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:42 schreef George-Butters het volgende:
en maagd en onwetend.
Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je toevallig rood haar ?, zo nee geef jezelf -20 pnt. Wat je met die komkommer doet, laat maar zitten.
![]()
[..]
Deze Bourgondische rakker is 38
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bourgondisch? Is dat een ander woord voor dik en alcoholist?
ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z'n voordelenquote:
Jij bent ook wel oud!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken.
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.quote:
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:44 schreef RichardQuest het volgende:
Je bent in de war met een Rubens-vrouw postuur.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef George-Butters het volgende:
ja.
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievolquote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
M.v.g. De serieverkrachter.
Ooowh ja? Racistquote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee Eindhovense straatkei, dat is een levensstijl. Bourgondisch = genietend van het leven.
Take life as it is (as it was mentioned to be).
Als je een echte ras-volbloed brabander was, had je deze vraag niet hoeven stellen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:31 schreef RichardQuest het volgende:
Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:48 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zeggen ze ook altijd in contactadvertenties hè, Bourgondisch, ik kan me daar niets anders bij voorstellen dan dit.
Trap er niet in hoor, Sigme, GB is gewoon een vieze player. Bij mij zit je veilig.
M.v.g. De serieverkrachter.
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeurenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol![]()
G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Alleen als ik het probeer te blonderenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Heb je toevallig rood haar ?,
Nou nee, dat doe je maar zelfquote:zo nee geef jezelf -20 pnt.
Verorberenquote:Wat je met die komkommer doet![]()
Da's jong. Voor een Bourgondiërquote:[..]
Deze Bourgondische rakker is 38
Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
Ja, die moet ik ook maar weer eens oppakken, meestal is dat wel inspiratievol![]()
G-B is echt een smooth criminal ja, zoek het bij RQ, hij houdt van praten.
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn. Ik schuw die gedachte..
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoequote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Totdat je 3 jr later als dwaze vader aan het protesteren bent op de binnenplaats van Den Haag.
En dan kom je erachter dat je ergens op een dwaalspoor terecht bent gekomen. En financieel totaal aan de grond zit.
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaaldquote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik ook, schijnt in hun genen te zitten en zo, enge wezens. Doorzon-Vinexgebeuren.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Verblijfplaats : Anna Frankplatsoen 2B.
Weinigen van ons kunnen dat volhouden...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welnee, gebruik je manipulatieve kant, dat is ook genetisch bepaald
Fucking right, from the cradle to the grave in 5 years.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:57 schreef Tafkahs het volgende:
Jawel, dat zeg je nu wel, maar dan werk je tenminste ergens naartoe
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef Tafkahs het volgende:
Het valt me wel ongelooflijk zwaar dat vrouwen van rond en zeker boven de 30 bijna wanhopig proberen om je aan zich te binden, er moeten kindertjes komen en een koophuis zou ook wel leuk zijn.
Man, je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 28 september 2005 19:00 schreef George-Butters het volgende:
depressief zeg al die vrijgezelle mannen hier.
Onzin, de slimste meiden maken er een wedstrijd van zonder zich te binden.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef sigme het volgende:
Maar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet![]()
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo zijn ze niet allemaal hoorMaar de lekkersten / leuksten zijn natuurlijk het eerst bezet
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onzin, de slimste meiden maken er een wedstrijd van zonder zich te binden.
- Doe maar die maar -.
Met domme vrouwen valt niet te levenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?
Hangt van het momentum af, tijdens een avondje stappen wil je ook geen slimme relativiteitsoplossingen horen van een vrouw.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:06 schreef Tafkahs het volgende:
Tja, [m] Een lelijke intelligente of een domme mooie vrouw?
Daarom ga je op een gegeven moment ook een eigen huis zoeken, RQquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met domme vrouwen valt niet te leven.
Lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met DoG en zijn zwangere serveerster?
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heel oud. Kom jij maar op de schoot van Sinterklaas!
Dan heb je zwart gothic haar.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef sigme het volgende:
Alleen als ik het probeer te blonderen
quote:Da's jong. Voor een Bourgondiër![]()
Heb je die in Liempde dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:16 schreef du_ke het volgende:
[..]I kmag van m'n mama niet omgaan met enege mannen met baarden.
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zettenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hangt van het momentum af, tijdens een avondje stappen wil je ook geen slimme relativiteitsoplossingen horen van een vrouw.
Goede vraag inderdaad. Lang niet gezien Sidekick miste hem ook al een tijdje op irc.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met DoG en zijn zwangere serveerster?
Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zetten![]()
Nou dat moet je niet hardop zeggen ... ik heb ooit gedate met een wiskundige academische meid. Je wilt niet weten waar sommige gesprekken naar toe gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:21 schreef sigme het volgende:
Een slimme vrouw zou nooit tijdens het stappen met zoiets doms aan komen zetten![]()
Hahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?
Zit manlief nu op de bank domme series te kijken?
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef George-Butters het volgende:
Nu we het toch hebben over het hebben van relaties, hoe is jouw thuis situatie?
Zit manlief nu op de bank domme series te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |