abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30996384
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zesduizend? Valt wel mee. Twintig personen per dag.
In alleen Melilla dan he.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_30996387
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Floripas het volgende:
Vera schopt kont.
Don't f*ck with Vera!

Ik heb nog een paar T-shirts waar dat op staat. Levert vreemde blikken op
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_30996437
Bah, corpsballen
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30996449
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je Stad nog eens een mevrouw hondepoep ziet verzamelen bestaat de kans dat mijn moeder extra voer voor haar helofieten aan het rapen is
[..]
!
quote:
Dat van die beerput weet ik niet, ik ken de dode kip als benodigd om een nieuwe septictank 'aan de loop' te krijgen. Toen we 20 jaar terug een nieuwe tank bij mijn vader hebben ingegraven heb ik een Vlaamse Gaai geraapt. Dat wou ook prima. Onlangs hoorde ik dat het helemaal niet nodig is, slechts traditie.
Ja daar doelde ik op, ik weet wel dat het verschrikkelijk kan stinken wanneer het niet goed aan de loop is.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:45:41 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996461
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zesduizend? Valt wel mee. Twintig personen per dag.
2 keer 911!
pi_30996544
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:45 schreef Floripas het volgende:
Corpsballen?

Mwoehahahahahahahahahahaha!!!!
In Groningen kregen alle feuten een hamstertje.
  woensdag 28 september 2005 @ 12:51:38 #108
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996591
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

Vera en GSb zijn bepaald niet corporaal. Het zijn niet eens studentenverenigingen.

Wat is een kloon?
  woensdag 28 september 2005 @ 12:57:44 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996873
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Vera en GSb zijn bepaald niet corporaal. Het zijn niet eens studentenverenigingen.
Veri et recti amici was van oorsprong een protestanse studentenvereniging (met een vis als symbool). Ergens in de jaren 70 ofzo is ook daar de boel radicaal op de schop gegaan, de uitgeklede vissegraat is als symbool overgebleven.
quote:
Wat is een kloon?
Als 1 persoon meerdere usernamen gebruikt op fok, dan is 'ie gekloond. Er was een tijdje terug veel te doen rondom luitjes die zichzelf een paar maal gekloond schenen te hebben en dan hele discussies voerden met zichzelf. Alleen Administrators kunnen IP-adressen bij users zien en daarmee sommige klonen herkennen. Slimmere users hebben een onherleidbaar IP-adres, dus ook dat is niet waterdicht.
Modjes en users zijn aangewezen op toetsenbordpsychologie om te kloonherkennen.

Geloof ik.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 september 2005 @ 13:05:12 #111
130955 Floripas
Blast from the past
pi_30996920
Ik weet het, over Vera, maar het is allang geen studentenvereniging meer.

Toetsenbordpsychologie. Hm....
pi_30996960
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:49 schreef sizzler het volgende:

[..]

korenwolven
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30996994
dit zullen ze in Antwerpen niet leuk vinden:
quote:
Plan voor veiliger Westerschelde

REIMERSWAAL Een aantal gemeenten rond de Westerschelde heeft een plan gemaakt om de veiligheid te verbeteren. Het plan is een gevolg van het ongeluk met een containerschip vorige week.

De Westerschelde mag niet dieper worden omdat er anders nog grotere schepen op zullen varen. Ook willen de gemeenten dat de rampen-bestrijdingscoördinator de bevoegdheid krijgt om schepen op sleeptouw te laten nemen. De gemeenten gaan hun plan voorleggen in Den Haag.

Vorige week liep een containerschip in de Westerschelde vast. Het dreigde te breken. De situatie verergerde omdat de kapitein niet gesleept wilde worden.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art0000D00606CE.html
pi_30997034
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als je weet hoeveel mensen met risico van verdrinking via zee Spanje proberen te bereiken vind ik het aantal wat het veilig via land probeert niet verbazend hoog.
quote:
bron
Volgens de gegevens van het Spaanse Ministerie voor Sociale Zaken en Werkgelegenheid hebben de Spaanse autoriteiten, van januari tot april 2005, 121 patera’s (vaartuigjes) onderschept (in vergelijking met de 148 uit dezelfde periode in 2004). Er zijn 2.726 personen gearresteerd, dat is 442 minder dan in 2004.

Op de Canarische Eilanden is de teruggang sterker geweest (49%). In totaal werden er 22 patera’s onderschept en zijn er 1.159 personen gearresteerd in de eerste maanden van 2005 tegenover 94 patera’s en 2.284 arrestaties in 2004.

Andalusië, dat het dichtst bij de Afrikaanse kust ligt, is een van de belangrijkste bestemmingen van illegale immigranten. Het aantal onderschepte patera’s nam met 45% toe en het aantal gearresteerde immigranten met 78% (1.567).

Staatssecretaris Rumi zegt, dat de Spaanse regering vastberaden is om in te investeren in opsporingsapparatuur, om de samenwerking met Marokko te versterken en de maffia van mensensmokkelbendes te elimineren .

In 2004 heeft Rabat meer dan 26.000 illegale emigratiepogingen weten te verhinderen. In totaal zijn er in hetzelfde jaar 423 mensensmokkel-netweken opgerold.
pi_30997035
quote:
Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ja...
pi_30997115
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:05 schreef Floripas het volgende:
Ik weet het, over Vera, maar het is allang geen studentenvereniging meer.
En ook geen heroïnekit of softdrugverkooppunt meer. Soms tref je van die lui die ergens begin jaren '80 zijn blijven hangen, die de machtsgreep van Peter Weening gemist hebben.
quote:
Toetsenbordpsychologie. Hm....
Je wil niet weten hoeveel tekst daaraan gewijd kan worden. Verbazingwekkend

Schiet het al wat op met je oud-engelse transcribatie?
pi_30997255
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

korenwolven
Dat is hetzelfde.
pi_30997330
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde.
Er zijn vele soorten hamstertjes hoor .
  woensdag 28 september 2005 @ 13:33:23 #120
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30997702
quote:
Op woensdag 28 september 2005 07:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).

De eenvoudigste manier om te achterhalen of je toestel ge-simlockt is, is een simkaartje van een bekende lenen, die een sim van een andere provider heeft. Let erop dat het simkaartje van een andere netwerkoperator is (en dus niet van een andere serviceprovider met dezelfde netwerkoperator).

Simlock eraf: kan je aanvragen bij de provider waarbij je het toestel gekocht hebt op basis van IMEInummer en aankoopbon. De unlockcode is gekoppeld aan het IMEInummer van het toestel, dus maak daarin geen fouten! Je krijgt uiteindelijk een code die je moet intoetsen.

Met een datakabeltje en wat handigheid moet je het ook zelf kunnen, en er zijn wel marktkraampjes die het doen (zwarte markt beverwijk schijnt er vol mee te staan). Op jouw risico, in theorie kan het gebeuren dat je telefoon eraan overlijdt. Maar dat is meer theorie dan praktijk.
Waar vind ik dat IMEI nummer? Is dat het nummer op de SIM-kaart of een van de andere nummers onder de batterij?
pi_30997744
sigme, je bent toch gewoon een kloon?
  woensdag 28 september 2005 @ 13:35:28 #122
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30997789
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:12 schreef du_ke het volgende:
Overigens is een aanbieder na een jaar verplicht om je de info gratis te geven. Voor die tijd mogen er wel (hoge) kosten in rekening gebracht worden).
Waar staat dat meneer du_ke?
pi_30998059
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Monidique het volgende:
sigme, je bent toch gewoon een kloon?
Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?
  woensdag 28 september 2005 @ 13:44:03 #124
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_30998084
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Gewoon? Hoe moet ik dat zien? Denk jij dat ik een kloon ben? Van wie dan wel in hemelsnaam?
Klonen bestaan niet.
pi_30998085
quote:
Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef JanMichiel het volgende:

[..]

Waar staat dat meneer du_ke?
Hier b.v.
http://www.scarlet.nl/page.php?filename=mobiel-simlock.php&level=109,124
quote:
Aanvragen unlock code
Een SIM-lock is een beveiliging van een mobiel toestel die ervoor zorgt dat je alleen SIM-kaarten van één bepaalde mobiele aanbieder kunt gebruiken. Mobiele aanbieders zetten deze SIM-lock op een toestel om ervoor te zorgen dat de klant vooral bij hen klant blijft en zo proberen ze extra geld te verdienen. Deze SIM-lock kan de reden zijn dat u niet meteen kan bellen met Scarlet Mobiel met uw bestaande mobiele toestel.
De OPTA heeft bepaald dat een SIM-lock er door de mobiele operator na één jaar gratis afgehaald moet worden indien de klant daar om vraagt. Hierdoor kun je het toestel dan ook gebruiken met SIM-kaarten van de overige mobiele aanbieders.
De SIM-lock kan eraf gehaald worden door een zgn. "unlock-code" in te toetsen op uw toestel. Deze unlock-code kan opgevraagd worden bij de aanbieder die de SIM-lock erop heeft gezet.
Om de unlock-code aan te kunnen vragen heeft u in ieder geval het “IMEI nummer” van het toestel nodig. Deze kunt u meestal vinden aan de onderkant van de batterij of opvragen door *#06# in te toetsen op uw toestel. Voor een snelle afhandeling is het raadzaam om de volgende gegevens te verschaffen aan uw huidige aanbieder bij de aanvraag van uw unlock-code:

* IMEI nummer
* Contact gegevens (naam, adres, woonplaats)
* Mobiele nummer
* Kopie van de aankoopbon
Hieronder geven we per mobiele aanbieder aan hoe u de unlock-code het gemakkelijkst kunt aanvragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')