Vertel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.
De rotte appel van het Westen![]()
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:33 schreef MrX1982 het volgende:
Als ze nou eens Frankrijk zouden aanvallen.
De rotte appel van het Westen![]()
Net of je de inwoners van Frankijk nog een volk kunnen noemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef RichardQuest het volgende:
Vertel.
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef du_ke het volgende:
Ach zo slecht doet Frankrijk het niet eens eigenlijk. Het is een apart slag volk maar dat zijn de amerikanen ook.
Franse wijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat land kunstmatig op de been gehouden. Al die EU landbouwsubsidies.
Afschaffen die zooi
De zogenaamde binding die Frankrijk heeft met het platteland. Daar moeten wij ook voor betalen.
De wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:43 schreef du_ke het volgende:
Overigens wordt die fokker die een weekendtas met ballonen achter gelaten had op Den Haag CS nu via opsporing verzocht gezocht. hopelijk veel aandacht voor z'n actie.
Ja, van zo zijn we alles zat. Dat linkse gezeik om de Irak oorlog de hele tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Franse wijn.
Overigens dat gezeur over die landbouwsubsidies ben ik ook wel een keer zat.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:54 schreef du_ke het volgende:
Het is meer dat nettobetalerschap van NL. Mensen weten helemaal niet wat daar achter zit en hoe Nederland jaren en jaren veel geld heeft laten liggen in Brussel.
dat is mijn zoonquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:32 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Je pasfoto staat verkeerd om.
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-onlyquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:45 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een bagger. Mijn contract loopt ten einde en ik mag dus een nieuwe telefoon uitzoeken.
Nu zijn er totaal geen mooie telefoons op dit moment, wat moet je daar nou mee
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze gaan ten onder aan hun eigen arrogantie en de plek die ze denken te vervullen in de wereld.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele land is vergane glorie. Sinds Napoleon en zijn ondergang stelt het niets meer voor. Verlies na verlies hebben ze geleden.
Brussel bestaat uit lidstaten, als Nederland vond dat we teveel betaalden, hadden we er wat aan moeten doen. Niemand die er wat van zei, en nu het economisch slecht gaat maar huilen. Bullshit. We deden er zelf aan mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.
En al zouden we dat geld wel hebben gekregen moesten de bijdrages WEER omhoog.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef Tafkahs het volgende:
wow, dat zijn al 2 topics die door RQ zijn geopend. Heb je soms een vriendinnetje, RQ?
Neuh dan zou er sprake zijn geweest van een andere verdeling. Als je niet oppikt waar je recht op hebt is het toch niet zo raar dat anderen er mee vandoor gaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:56 schreef pberends het volgende:
[..].
Dat we geld daar hebben laten liggen is JUIST het probleem van Brussel. Dat autisme daar.
En al zouden we dat geld wel hebben gekregen moesten de bijdrages WEER omhoog.
Heb jij een sim-only abonnement? Zoiets is wel kickass goedkoop.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef RichardQuest het volgende:
Welke rol denken ze te vervullen dan? Ze zijn in ieder geval niet het land dat de wereld denkt te beheersen, al sinds WO-II niet.
Vergelijkbaarquote:. Zoals Nederland?
Mijn contract wordt automatisch verlengd. In november loopt mijn contract af dus ik zit al binnen de 3 maanden waardoor contract opzeggen niet meer kan volgens mij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef sigme het volgende:
Het *hoeft* niet. Blijf lekker contractvrij totdat je een leuke telefoon ziet, of neem een jaartje een sim-only
Ik heb er een aangevraagd. Met nummerbehoud, het duurt nog even voordat het ingaat. Tot voor kort werkte ik bij een grote mobiele telecom operator en werden mijn telefoonkosten vergoed. Maar goed ook, dat was een dure aanbiederquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Heb jij een sim-only abonnement? Zoiets is wel kickass goedkoop.
Leuk en aardig, maar waar uit zich dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.
De VS denken het niet alleen ze zijn ook de machtigste, een groot verschil met een land als Frankrijk.
En dat maakt ons een rotte appel dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
Vergelijkbaar
Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er een aangevraagd. Met nummerbehoud, het duurt nog even voordat het ingaat. Tot voor kort werkte ik bij een grote mobiele telecom operator en werden mijn telefoonkosten vergoed. Maar goed ook, dat was een dure aanbieder![]()
Elke dag verkopen ze weer drank hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Volgens mij is het de herfst, weg jolijt.
Frankrijk heeft nog zeer zeker een sterke invloed in Afrika en Europa. Natuurlijk redden ze het niet bij Amerika maar het is ook weer niet zo dat ze afhankelijk zijn van de VS.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf een belangrijke functie toebedelen in de wereld. Terwijl ze niets voorstellen.
De VS denken het niet alleen ze zijn ook de machtigste, een groot verschil met een land als Frankrijk.
[..]
Vergelijkbaar
Ach ik heb een telefoon om mee te bellen en sms'en. Op die ik nu heb zit ook een camera en bluetooth. Heel leuk en aardig maar meer hoeft van mij echt niet met een telefoon hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
niet zo gek he, nl. de sponsors van Wildersquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Goh, 9 minuten interview, 10 minuten reclame.
SMS en en kunnen bellen kan voldoende zijn hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
Ik ben wel blij dat dat extreem-linkse programma bij Talpa veel minder scoort dan eerst bij RTL4quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
BvD is superinhoudelijk in vergelijking met slowchat-pol.
Dat is pas een slapgelulautomaat., nietdan ?
![]()
Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?
Moggequote:
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandigquote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef du_ke het volgende:
Nog niets gegeten behalve een hoestbonbon. Die nadere dingen bewaar ik wel voor brakke weekenden
.
Heb vandaag besloten een boeiendcollege over ontgrondingen maar eens over te slaan
.
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandig)
Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteldquote:Ik ben gister even bij mijn moeder langs geweest, die is met grond aan het spelen: een hovenier heeft haar halve terrein verbouwd. 30 kuub uitgegraven om een helofieten-filter te plaatsen, 80 kuub puin aangevoerd om wegverharding mee aan te leggen.
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijnquote:Op woensdag 28 september 2005 10:43 schreef Floripas het volgende:
Urgh. Ik moet 150 regels oudengels transcriberen.
Waar een mens haar woensdagen al niet mee kan vullen...
Harkinge lordys, methinks the despayrest not. Monjoie!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijn.
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melk.
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?quote:Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteld.
Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.quote:Opzich een heel leuk systeem die helofyten-filters worden vaak heel aardige resultaten mee bereikt. Las laatst iets over een project bij een oud landgoed in Overijssel waar ze het met een helefytenfilter schoner maken van een beek gaan combineren met het telen van riet voor biomassastroom en het aantrekkelijker maken van het landschap.
Als Beatrix vroeger naar afrika ging sprak ze ook met bosjesmannen, pygmee-zulustrijders in de lokale boomblad bekleding en botten door de neus gestoken....quote:
RuG.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchen
[..]
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?
[..]
Als een rietveldjequote:Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:11 schreef du_ke het volgende:
RuG.
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).quote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Och, 't kost maar 7 euro.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).
Ja dat is ook wel weer zo. Zal er eens over nadenken.quote:
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=69518quote:Laserprinters slecht voor gezondheid
van onze redactie binnenland
HILVERSUM - Het CNV roept werknemers op zich te melden bij de vakcentrale als zij last hebben van schadelijke stoffen uit laserprinters en kopieerapparaten.
Dit zei CNV-voorzitter René Paas maandagavond in het televisieprogramma Radar. In Nederland is het nauwelijks bekend dat mensen ziek kunnen worden van stofdeeltjes uit printers, maar in Duitsland wordt er al jarenlang voor gewaarschuwd. Michael Braungart van het Umweltinstitut in Hambrug doet al jaren onderzoek naar stoffen die vrijkomen bij laserprinters en kopieerapparaten. Hij testte vijftien jaar lang apparaten die al een aantal jaren worden gebruikt. Dit in tegenstelling tot de fabrikanten, die alleen nieuwe printers testen. ,,De fijne deeltjes in de toner (het inktpatroon) bestaan veel te vaak uit zware metalen. Deze stoffen zijn zelfs schadelijker voor je longen dan roken'', concludeert Braungart.
Volgens Duitse, Oostenrijkse en Amerikaanse onderzoeken zijn de fijne deeltjes zware metalen die zich vastzetten in de longen. De klachten kunnen variëren van geïrriteerde luchtwegen tot tranende ogen. In Duitsland zijn volgens Radar meer dan achthonderd meldingen van mensen die lijden aan de 'tonerziekte'. De Duitser Joachim Stelting was de eerste medisch erkende tonerzieke. Tot vijftien jaar geleden werkte hij voor de politie. Hij heeft vooral last van geïrriteerde luchtwegen. ,,Iedere keer als ik een ruimte binnenkom waar een laserprinter of een kopieerapparaat staat, krijg ik het benauwd.'' In totaal is bij tweehonderd Duitsers medisch aangetoond dat ze ziek zijn geworden door de schadelijke tonerdeeltjes.
Volgens Braungart lost een filter een groot deel van het probleem op. De schadelijke stoffen kunnen worden tegengehouden door een filter aan de zijkant van het apparaat of door een filtermat onder de printer.
Inge Weel van Arboned roept mensen op niet in paniek te raken. ,,In Nederland zijn er geen gevallen bekend van mensen die ziek zijn geworden door printers, ook niet bij het Nederlands Centrum voor Beroepszieken.
We hebben daarvoor niet alleen onze bronnen onderzocht, maar ook externe bronnen. De gevaarlijke situatie zoals Radar die schetst, is door Arboned nog niet gesignaleerd.''
Toch adviseert Arboned werkgevers al langer printers niet in de werkruimte zelf neer te zetten, maar bijvoorbeeld op de gang. ,,Arboned heeft richtlijnen ontwikkeld waarin staat dat het beter is om bij meer dan vijfduizend prints per jaar, de printer buiten de werkruimte neer te zetten. Vanaf vijfduizend prints is de kans namelijk groter dat de filter de ozon die wordt uitgestoten, niet meer kan opvangen. Maar het is praktisch gezien ook gewoon beter om geen printer in de werkruimte te hebben; werknemers worden ook gestoord in hun werk doordat er veel mensen heen en weer lopen.''
Op de website van Radar kwamen direct na de uitzending al reacties van verontruste mensen binnen. ,,Ik werk in het grootste ziekenhuis van Brabant als secretaresse. Op de locaties waar ik werk, staan de laserprinters zestig centimeter en twee meter bij mij vandaan. Ik heb ook last van mijn luchtwegen, tranende ogen en huiduitslag'', meldt een vrouw op de website.
De makers van het consumentenprogramma zijn verbaasd dat er in Nederland zo weinig bekend is over de tonerziekte. Ook CNV-voorzitter Paas wil met zijn oproep meer duidelijkheid krijgen over hoeveel mensen ziek zijn geworden door printers.
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekentquote:Donner kan niets doen tegen BNN-drugstest
Van onze verslaggever Raoul du Pré
DEN HAAG - Het CDA wil dat minister Donner van Justitie voorkomt dat presentatoren van jongerenomroep BNN binnenkort live op televisie harddrugs gebruiken. De grootste regeringspartij vindt het een ‘gevaarlijke manier van voorlichten’.
In schriftelijke Kamervragen roept het CDA-Kamerlid Joldersma minister Donner op de mogelijkheden te onderzoeken om de harddrugstest te voorkomen. De test is onderdeel van het programma Spuiten & Slikken dat op 10 oktober voor het eerst wordt uitgezonden. De verslaggevers Filemon Wesselink en Ties van Westing ondergaan zelf seks- en drugsexperimenten en doen daarvan verslag.
BNN zegt een ‘zo realistisch mogelijk beeld’ te willen geven van wat de gevolgen van drugs zijn. Wesselink zal daarom in de uitzending in elk geval LSD, heroïne en opium tot zich nemen. Joldersma vindt dit ‘volstrekt onverantwoord’. Zij meent dat BNN jongeren aanzet tot drugsgebruik. ‘Het wordt gebracht onder de noemer voorlichting. Nou, volgens mij moet de boodschap van voorlichting zijn dat jongeren géén drugs moeten innemen. BNN doet het andersom. Het is echt heel verbazingwekkend.’
Het ministerie van Justitie laat weten ‘niet direct’ mogelijkheden te zien om de uitzending te voorkomen. Donner zal de BNN-uitzending wel met ‘verhoogde interesse’ volgen. ‘Het gebruik van harddrugs is niet verboden’, aldus zijn woordvoerder. ‘Het bezit is wel strafbaar, maar het leidt pas tot vervolging bij een hoeveelheid van meer dan 0,5 gram. Het lijkt ons sterk dat de verslaggever meer tot zich zal nemen.’
Joldersma wijst erop dat de wet ook het aanprijzen van harddrugs verbiedt. In haar ogen is dat wat BNN van plan is te doen. Het Kamerlid vindt de sekstesten van BNN ‘smakeloos’, maar ‘seks is niet verboden. Bovendien valt het niet binnen mijn portefeuille.’
Ik vind het wel een leuk idee van BNN (ben dan ook voor legalisering van alle drugs) maar in principe moet dit toch heel simpel te verbieden zijn door de overheid? Hard-drugs en het bezit daarvan zijn bij wet verboden, BNN houdt zich niet aan de wet. Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekent![]()
Wel een programma dat ik wil zien inderdaadquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's heel liberaal van BNN. Het doet me deugt dat dit weer wat extra kopzorgen voor Donner betekent![]()
Echt?quote:
Altijd handig om te weten. Als de boel spaak loopt kom ik je aan je jasje trekkenquote:Op m'n vorige opleiding (milieukunde in Leeuwarden) heb ik wel het een en ander geleerd over die dingen en ik vind het een heel leuk systeem.
broekzak, vestzak dudequote:Op woensdag 28 september 2005 12:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee van BNN (ben dan ook voor legalisering van alle drugs) maar in principe moet dit toch heel simpel te verbieden zijn door de overheid? Hard-drugs en het bezit daarvan zijn bij wet verboden, BNN houdt zich niet aan de wet. Hoe moeilijk kan het zijn![]()
![]()
6.000!quote:Afrikanen bestormen Spaanse grensovergang
In twee afzonderlijke bestormingen hebben zo'n duizend Afrikaanse immigranten gisteren bij de Marokkaanse kust geprobeerd de Spaanse enclave Melilla binnen te komen. Naar schatting driehonderd van hen wisten over het hek te klimmen en het Spaanse grondgebied te bereiken.
De Spaanse autoriteiten spreken over de massaalste poging ooit om de enclave, die ongeveer 150 kilometer van het Spaanse vasteland ligt, te bereiken. Volgens de politie gaat het om Afrikanen uit zuidelijk Afrika.
In de nacht van maandag op dinsdag probeerden vijfhonderd Afrikanen over het hek te klimmen dat de grens met Spanje markeert. Toen slaagden volgens de Spaanse krant El Pais tweehonderd illegalen erin de enclave binnen te dringen.
Nog geen vijftien uur later had een tweede bestorming plaats. Dinsdag aan het eind van de middag slaagden meer dan honderd Afrikanen erin het Spaans grondgebied te bereiken. Bij de actie zijn tenminste zes politieagenten en drie illegalen gewond geraakt. Het merendeel van de illegalen is voor identificatie overgebracht naar het politiebureau.
Ladders
De politie vond in de omgeving 270 zelfgemaakte ladders die de Afrikanen hadden gebruikt om over het hek te klimmen.
Sinds begin dit jaar zijn 6.000 pogingen gedaan Melilla binnen te komen. Spanje kondigde onlangs al aan dat het hek twee keer zo hoog wil maken om het illegale immigranten lastiger te maken Spaans grondgebied te bereiken. Dat moet voor het eind van het jaar zijn gebeurd.
Sinds de vreselijke gebroeders Rosso aldaar de macht grepen is die club toch al helemaal niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Russo.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Sinds de vreselijke gebroeders Rosso aldaar de macht grepen is die club toch al helemaal niet meer serieus te nemen![]()
is seks dan zijn portefeuille? aangezien het Joldersma's pakkie-an niet is, zo te lezenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Verbaast je dat? Het is altijd een drukte van belang bij de grensovergangen bij de Spaanse kolonies in Marokko. Ik vraag me wel eens af waarom Spanje die steden niet gewoon aan Marokko overdraagt.quote:
Haha ik weet er niet gek veel vanaf hoor maar zo zou het er ongeveer uit komen te zienquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Echt?
Serieus: het filter is bedacht (qua grootte) op een huishouding van 6 personen, mijn moeder is in haar uppie. De vraag is of er wel voldoende voeding is om een beetje behoorlijk rietveld op te laten groeien.
[..]
Altijd handig om te weten. Als de boel spaak loopt kom ik je aan je jasje trekken![]()
Krek Russo! Rosso klonk al niet helemaal goed. Welke kneep? Die dwerg of die schele?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef Floripas het volgende:
Ye gods, sigme, a trip down memory lane....
Ik ben nog wel eens ongenadig in mijn kont geknepen door dat tuig, als onschuldige 17-jarige.
dan stroomt het dus meer naar bv. Libie en Italie, die mensensmokkel blijft helaas moeilijk aan te pakkenquote:
De dysplastische dwerg. Die kan als gybeacoloog ongetwijfeld gewoon naar binnen kruipen om met z'n mobieltje een foto te maken van je baarmoederhals.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Krek Russo! Rosso klonk al niet helemaal goed. Welke kneep? Die dwerg of die schele?
Er staat mij vaag bij (verdrongen vermoedelijk) dat die schele gynaecoloog wou worden. BrrrrJe zal het aan de stijgbeugels treffen
![]()
Chloor? Chlóór? Ik heb mijn boomknuffelen (quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef du_ke het volgende:
Ach zolang je niet te veel chloor door je toilet spoelt moet het wel goed gaan. Al zal 1 persoon inderdaad wel eens wat krap kunnen zijn.
Dan moet het wel goed komen al zal 1 persoon misschien wel wat krap zijn (zoveel zicht heb ik er echter ook niet op).quote:Op woensdag 28 september 2005 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Chloor? Chlóór? Ik heb mijn boomknuffelen ( [afbeelding] ) niet van een vreemde hoor, chloor komt er bij mijn familie niet in![]()
Mag trouwens ook nu persé niet in mijn moeders huishouding, een septictank kan daar ook heel slecht tegen.
Gatsie, het jeukt overdrachtelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
De dysplastische dwerg. Die kan als gybeacoloog ongetwijfeld gewoon naar binnen kruipen om met z'n mobieltje een foto te maken van je baarmoederhals.*kastijdt zichzelf na deze onreine gedachte*
Nee, ik had kennissen die in het bestuur zaten voordat de Russo'tjes na hun verdwijnen in het vacuum stapten (met een heuse machtsgreep: vriendenclubje allemaal plots lid laten worden voor een ALV).quote:Gelukkig zijn ze al járen vertrokken. Ze waren zelfs al weg toen ik er kwam.
Was jij actief bij de GSb?
Als je Stad nog eens een mevrouw hondepoep ziet verzamelen bestaat de kans dat mijn moeder extra voer voor haar helofieten aan het rapen isquote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed komen al zal 1 persoon misschien wel wat krap zijn (zoveel zicht heb ik er echter ook niet op).
Dat van die beerput weet ik niet, ik ken de dode kip als benodigd om een nieuwe septictank 'aan de loop' te krijgen. Toen we 20 jaar terug een nieuwe tank bij mijn vader hebben ingegraven heb ik een Vlaamse Gaai geraapt. Dat wou ook prima. Onlangs hoorde ik dat het helemaal niet nodig is, slechts traditie.quote:Septictanks en chloor ja dat gaat al snel extra stinken inderdaad. Ik hoorde dat er vroeger in de beerput ook elk jaar een kip gegooid moest worden om de bacteriewerking weer goed op gang te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |