Ja ik quote mezelf omdat het andere topic vol wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Wat gebeurde en nu met die Ethan? IK was heen en weer aan het zappen toen Dré de lucht in werd geschotenHebben ze hem te pakken gekregen of is ie ontsnapt???
Dat is ook het eerste wat ik dacht!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Hoorden jullie ook dat die Engels (terug in de tijd) tegen Charlie zei toen hij vroeg waar haar vader was: He's doing business taking over a paper company in Slough!
Dat is toch van The Office?
quote:In the episode "The Homecoming" (2/9/05) Charlie's date Lucy mentions that her dad is out of town looking to buy a paper company in Slough. This is a reference to the British show "The Office" (2001) which took place at a paper company in Slough.
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:28 schreef Fling het volgende:
Ik vond het wel jammer dat dit weer een Charlie-aflevering was, ik heb niet zo veel met hem. Wie staat er volgende week centraal? Ik zou bijv. wel wat meer over Hurley willen zien.
Niet spoilen grapjasquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..
Ik heb net ff op de Lost site gekeken en we hebben net episode 15 gehad...dus nog ff wachten![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is..... iemand?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Molline het volgende:
Maar wie is er nou vermoord?
.. hij was er wel erg op gebrand die Ethan de nek om te draaien.
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is..... iemand?
Ik vertel toch niks over de inhoud?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet spoilen grapjasIk heb ze ook allemaal al gezien maar ga hier niks posten over wat nog gaat komen..
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.
Scott stond tijdens de begrafenis achter Hurley...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verloren![]()
Vrijdagavond, 21:25u, Net 5quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Bean. het volgende:
Wanneer, hoelaat en op welke zender komt dit eigenlijk?
Ik heb wel een paar afleveringen gezien, maar weet nooit wanneer het komt.
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Molline het volgende:
Ik hier nogmaals te zeuren: is die Steve wel in beeld geweest, heb geen idee hoe die er nou uitzag. Iemand een plaatje van ? (als die er niet is, is ie echt onbelangrijk en leg ik mij er (pas) bij neer). Het is erg belangrijk voor mijn onderzoek naar de clou![]()
Was dus inderdaad een "figurant", vandaar dat ik 'm niet ken. Jullie moeten toch met me eens zijn dat ze e.e.a. nogal kort lieten zien. Nou, ja, het is nu duidelijk. Thanx voor de moeite.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden. enz.
Hij wijst naar de man op de voorgrond: "Scott?"
Man op voorgrond: "I'm Steve."
DUDE! Zouden de schrijvers dit zelf wel door hebben? Was weer een leuke aflevering met Charlie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden.
Man op achtergrond (de rechter): "I'm Scott."
[[url=http://img167.imageshack.us/img167/1056/scottsteve2ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier dus Steve:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/474/steve2rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
En daar staat Scott:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/6482/scott8bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, zowel Scott als Steve zijn in latere afleveringen in de achtergrond te zienquote:Op zondag 25 september 2005 18:34 schreef dragon25 het volgende:
[..]
DUDE! Zouden de schrijvers dit zelf wel door hebben? ...
Ik vind ze wel errug op elkaar lijken, maar dat kan ook komen omdat de kwaliteit van de foto's niet perfect isquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden.
Man op achtergrond (de rechter): "I'm Scott."
[[url=http://img167.imageshack.us/img167/1056/scottsteve2ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier dus Steve:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/474/steve2rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
En daar staat Scott:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/6482/scott8bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net ep17 gezienZo zie je wel meer personen wiens verhalen samenlopen. Toen Boone bij de politie was om aangifte te doen, zag je Sawyer die weggevoerd werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hurley zal wel op TV geweest zijn vanwege
-spoiler over aflevering 18-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
same herequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
Ah.. waarom kan ik spoilers niet met rust laten =P Maar goed, ik heb gisteren de aflevering van vrijdag gekeken, hij was weer oke!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Lost in translation
heb deze vorige week al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakkelingen hou je in!![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
is wel een leuke aflevering maar....Is niet echt een spoiler want dit gaat over 3 afleveringen geleden, maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Jin en Sun
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net ep17 gezienHmm.. een (kleine) spoiler waar ik even op ga lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens TVP
"The raft, the raft, the raft is on fire"![]()
Hij leek wel afgevoerd te worden... wat heeft hij misdaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het enige wat ik kon vinden...quote:At the Secretary's house, Hurley can be seen getting into a car on the television in the background.
Dat dacht ik al toen ik de titel las van de volgende aflevering; Numbers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Yup, volgende week Hurley.
Zijn verhaal is enorm interessant en is van groot belang voor het verhaal.
Ik heb wel screens van Hurley, die toen op tv was bij die Koreaan in huis. Welke aflvering was het ook weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:36 schreef SlimShady het volgende:
Ik moet daar screens van zien!
* gaat zoeken...
Episode 17quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb wel screens van Hurley, die toen op tv was bij die Koreaan in huis. Welke aflvering was het ook weer?
Walt wilde niet weg, omdat hij al heel vaak is verhuisd. Locke wilde niet weg, omdat hij dus weer kan lopen door dat eiland.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef SlimShady het volgende:
Toen Walt en Locke vertelden dat ze niet weg wilden, was het voor mij heel duidelijk dat Lost nog een hele lange tijd zal blijven.
Maar waar het moet het over gaan? denk je dan als ze alle overlevenden gehad hebben.
Oorlog met de andere bewoners van het eiland? Daarna een verbond sluiten en vechten tegen de wezens?
Ik dacht inderdaad al dat ik hem zag! Wel heel cool gedaan, echt in zo'n flitsquote:
Nou, ze zijn duidelijk niet de enigsten op het eiland. En ik ben er bijna zeker van dat er nog meer mensen zijn die de crash overleefd hebben. Ik bedoel, dat vliegtuig heeft brokken op meerdere plekken achtergelaten, dus wie weet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef SlimShady het volgende:
Toen Walt en Locke vertelden dat ze niet weg wilden, was het voor mij heel duidelijk dat Lost nog een hele lange tijd zal blijven.
Maar waar het moet het over gaan? denk je dan als ze alle overlevenden gehad hebben.
Oorlog met de andere bewoners van het eiland? Daarna een verbond sluiten en vechten tegen de wezens?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede beschrijving van de aflevering van afgelopen vrijdag: http://www.tv.com/lost/..(...)de/392052/recap.html
let op, die site heeft beschrijving van alle afleveringen, ook over nieuwe, dus klik er niet teveel rond.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede beschrijving van de aflevering van afgelopen vrijdag: http://www.tv.com/lost/..(...)de/392052/recap.html
let op, die site heeft beschrijving van alle afleveringen, ook over nieuwe, dus klik er niet teveel rond.
Ja, dan vindt je het een goede serie. Kan niet andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef DJKoster het volgende:
En nog steeds weet ik niet of ik dit nou een goede serie vind... en toch kijk ik elke week..
Dan zal ik het wel een goede serie vinden he?![]()
In die flits dacht ik ook dat ie afgevoerd werd ofzo (ik had het gelukkig opgenomen, had het in eerste instantie niet gezien, maar naar aanleiding van de posts hier ben ik dus even terug gaan kijken), maar in deze screencap lijkt hij te lachen. Meer als een soort van beroemdheid ofzo...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:22 schreef Foeske het volgende:
[..]
In die flits dacht ik ook dat ie afgevoerd werd ofzo (ik had het gelukkig opgenomen, had het in eerste instantie niet gezien, maar naar aanleiding van de posts hier ben ik dus even terug gaan kijken), maar in deze screencap lijkt hij te lachen. Meer als een soort van beroemdheid ofzo...
ik heb hier alle afleveringen behalve episode 18quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
In de aflevering van Hurley kom je het te weten
Hmm, ik ga niet spoileren tenzij je echt wilt weten wat er met Hurley isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb hier alle afleveringen behalve episode 18![]()
Jullie maken me nieuwsgierig!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
niet gaan spoileren. ik ken de aflevering al, het is een een erg goede!
Ik spoiler niet heurquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
dom wijf vind ik dat.
en zo veel wordt er ook weer niet gespoiled hier.
Shannonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef somegirl het volgende:
en god hoe heet ze ook alweer....
Beetje verwaand wel inderdaad. Maar dus wel erg prettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef SlimShady het volgende:
een Dido. mooi en onuitstaanbaar verwaand.
ja het is sowieso erg amerikaans dus echt lelijke mensen zul je niet in de serie zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beetje verwaand wel inderdaad. Maar dus wel erg prettig om naar te kijken.
En Kate is ook wel te doen. En Sun. En Claire.
Nou Hurley en Charly zijn toch niet echt knapperds hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja het is sowieso erg amerikaans dus echt lelijke mensen zul je niet in de serie zien.
Ik kan het vanavond niet kijken helaas![]()
ja ok er zit dus ook een dikzak in die voor wat humor moet zorgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:15 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nou Hurley en Charly zijn toch niet echt knapperds hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespoilerd voor de mensen die het niet willen weten, verder geen spoilerwaarde
succes daarmee. in amerika is-ie al een half jaar geleden op tv geweest, en er is nog niemand achter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef DJKoster het volgende:
4 8 15 16 23 42
Dat word puzzelen met mijn collega's aankomende maandag..![]()
Hmm....en ik ving in deze aflevering ook op dat zijn 'zaakwaarnemer' het op een gegeven moment heeft over een 'dozen bedrijf' dat door hem (Hurley) zou zijn overgenomen? Locke werkte toch in een 'dozenbedrijf'?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef DJKoster het volgende:
Lees ik net op tv.com een verband tussen Hurley en nog iemand:
[
Verwacht wel dat deze nummers combinatie wel vaker gebruikt zal zijn de afgelopen tijd....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand hier die het aandurft om die nummers in de volgende Lottotrekking te gebruiken
Dat was aflevering 16, inderdaad al geweest....maar het was mij niet opgevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
yup, die dozenbedrijf-link viel mij ook al op.
Bovenstaande spoiler in de post van DJKoster, gaat die over een aflevering die al geweest is?
Ahaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hmm....en ik ving in deze aflevering ook op dat zijn 'zaakwaarnemer' het op een gegeven moment heeft over een 'dozen bedrijf' dat door hem (Hurley) zou zijn overgenomen? Locke werkte toch in een 'dozenbedrijf'?
Haha...ja, ik ook...vandaar dat deze me nu opviel....maar zal best wel dat ik weer andere connecties gemist heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
AhaaaaaaaaaJaaaaa, klopt! Tsssss je moet ook met elke aflevering erg goed opletten op elk klein dingetje! (had ik me vorige week al voorgenomen en nog mis ik dingen
)
Spoiler dus gelezen. Het was mij ook nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef Montagui het volgende:
Dat was aflevering 16, inderdaad al geweest....maar het was mij niet opgevallen.
Ik hoop echt wel dat ze er een goed eind aanbreien..sommige series lopen eindeloos door en dan zit d'r nog geen bevredigend eind aan. Ik wil wel een antwoord op AL mijn vragenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
Kan niet wachten tot het op DVD komt en dan ECHT elke aflevering beeldje voor beeldje gaan bekijkenAl die kleine hints......, wordt er gek van
![]()
Veel uiteindelijke antwoorden zal de komende DVD-box nog niet brengen. Het mysterie gaat door, want seizoen 2 loopt al in Amerika.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:00 schreef Smittend het volgende:
Ik hoop echt wel dat ze er een goed eind aanbreien..sommige series lopen eindeloos door en dan zit d'r nog geen bevredigend eind aan. Ik wil wel een antwoord op AL mijn vragen![]()
mij nooit opgevallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:04 schreef Merkie het volgende:
Stiekem zaten die nummers al het hele seizoen in afleveringen verstopt trouwens.
Oceanic Flight 815 (8-15). Kate's reward, $23,000. En zo zijn er nog veel meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef Piepje het volgende:
denkend aan alias vrees ik dan voor t ergste voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik hoop echt wel dat ze er een goed eind aanbreien..sommige series lopen eindeloos door en dan zit d'r nog geen bevredigend eind aan. Ik wil wel een antwoord op AL mijn vragen![]()
Mij dus ook nooit!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef Piepje het volgende:
[..]
die kleine dingetjes vallen mij helemaal niet vaak op, t is dus maar goed dat ik hier kom lezen
Ontzettend lekker issie zelfs!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ok er zit dus ook een dikzak in die voor wat humor moet zorgen.
van Charlie denk ik dat er genoeg vrouwen zijn die hem er lief uit vinden zien ofzo
Merk je al iets van de vloek?quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:02 schreef SuperMOM het volgende:
Saywer is pas jummieMaar ik moet ook beter opletten! Pfff weet ik veel dat ik elke aflevering clues zitten, volg het ook maar net
``Box company` had ik dus echt niet door
En what about die numbers??????? Wij hier hadden de proef op de som genomen en in de lotto ges/peeld met de nummer
Wat denkie???? 2 nummer goed, goed voor een gratis lot! Whahahahaha
![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:02 schreef SuperMOM het volgende:
Saywer is pas jummieMaar ik moet ook beter opletten! Pfff weet ik veel dat ik elke aflevering clues zitten, volg het ook maar net
``Box company` had ik dus echt niet door
En what about die numbers??????? Wij hier hadden de proef op de som genomen en in de lotto ges/peeld met de nummer
Wat denkie???? 2 nummer goed, goed voor een gratis lot! Whahahahaha
![]()
![]()
Ik neem aan van wel. In Amerika zijn ze nu bij Seizoen 2, aflevering 4. En aangezien ze hier in Nederland niet doen aan winterstops, lijkt me dat er genoeg ruimte zit tussen de aflveringen in Nederland en Amerika.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:24 schreef Foeske het volgende:
Als seizoen 1 hier is afgelopen, gaan ze dan eigenlijk meteen door met seizoen 2??
Ik dacht aan...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb nu wel een idee wat het was wat er te zien was, maar dat hou ik nog even voor me, ik wil het niet bederven voor andere mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat lijkt me stug. zeer zeer stug.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik dacht aan...Mij eigenlijk niet... lijkt me best logisch. Wat zou het anders kunnen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat lijkt me stug. zeer zeer stug.
Of waarom lijkt het je stug?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik dacht aan...Zou kunnen. Foeske heeft mijn vermoeden echter al bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat lijkt me stug. zeer zeer stug..
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
Het verbaasd me sowieso dat ze als enige (van de crew) nog leeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:03 schreef Smittend het volgende:
Maar wat ik mij nou afvraag...was de plaats van de zender waar de transmissie vandaan gezonden werd dan wel veilig ? Kon ze zomaar de transmissie veranderen..zonder ook ziek / aangevallen te worden?![]()
Dan zouden zij en Hurley als enige overlevenquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Het verbaasd me sowieso dat ze als enige (van de crew) nog leeft.
hm. zou het komen door: als je de nummers gebruikt ben je onoverwinnelijk en de anderen zijn vervloekt.
Hij verwees denk ik naar Pandora's Boxquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef DJKoster het volgende:
Die gast in dat gesticht zei toch ook iets over een doos die niet geopend moest worden ofzo?
Dat is vast dat luik ofzo..
Ik had het dus fout dat de 'nummer gebruikers' onoverwinnelijk waren.quote:He won a large sum of money…but things started to go wrong for him and his family after that. Sam believed the numbers were behind his bad luck, so he moved his family out in the desert hoping that would stop the curse.
Kan niet. Schip is van hout.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zou kunnen. Foeske heeft mijn vermoeden echter al bevestigd.
op www.cdwow.nl heb je m al voor een eurotje of 45 + thuisbezorgt.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
Kan niet wachten tot het op DVD komt en dan ECHT elke aflevering beeldje voor beeldje gaan bekijkenAl die kleine hints......, wordt er gek van
![]()
Ik denk dat hij wel soort van overwinnelijk was. Dat het gewoon slecht ging met hem omdat hij ongeluk bracht en dat wist. Tegen zelfmoord ben je natuurlijk niet onoverwinnelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:10 schreef SlimShady het volgende:
Nu twijfel ik wel een beetje aan m'n verhaal.
Even uitzoeken hoe die marinier (Sam Toomey) is overleden....
hij pleegde dus zelfmoord omdat het alleen maar slechter ging. Niet alleen met zijn omgeving ook met hemzelf.
[..]
Ik had het dus fout dat de 'nummer gebruikers' onoverwinnelijk waren.
Als dat zo was dan zaten Hurley en Rousseau niet vast op een eiland.
Dat denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:35 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel soort van overwinnelijk was. Dat het gewoon slecht ging met hem omdat hij ongeluk bracht en dat wist. Tegen zelfmoord ben je natuurlijk niet onoverwinnelijk.
En in verhouding gaat het toch best goed met Rousseau en Hurley?
En hoezo zou dat schip van hout moeten zijn?
Kun je jouw vermoeden niet met ons delen? Desnoods in spoilertags...quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zou kunnen. Foeske heeft mijn vermoeden echter al bevestigd.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:52 schreef Foeske het volgende:
[..]
Kun je jouw vermoeden niet met ons delen? Desnoods in spoilertags...
Ik ben erg nieuwsgierig en 't blijft toch maar een vermoeden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wat krom gedacht.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wat krom gedacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte spoiler - die overigens al weleens hier heeft gestaan -- niet lezen als je niet alle spoilers leestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:46 schreef Foeske het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte spoiler - die overigens al weleens hier heeft gestaan -- niet lezen als je niet alle spoilers leestBeetje lame om zoiets in een spoiler te posten; ik kan het complete verloop van de serie dan wel in een spoilertag zetten, doe ik ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke aflevering(nummer) zijn jullie nu ook alweer?Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D![]()
als je een spoiler plaatst, zet er dan ook even bij over welke aflevering het gaat enzo.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef Henkmanz het volgende:
Beetje lame om zoiets in een spoiler te posten; ik kan het complete verloop van de serie dan wel in een spoilertag zetten, doe ik ook niet.Spoiler gaat over het luik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Spoiler gaat over het luik.Spoiler gaat over het luik. Pas lezen als je tot en met afl. 25 hebt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He hebben jullie in de Veronica-gids gelezen dat Dominique (als ik het zo goed schrijf tenminste) en Evangelista een stel zijn !!![]()
Die twee had ik nou echt niet samen verwacht !!![]()
Hmm.. de dvd-box is voor 54 euro te reserveren bij bol.com.. nog ergens anders goedkoper?
Ow.. dit zal vast wel in het vorige topic staan ofzo, maar dat heb ik amper/niet gevolgd..![]()
je bedoeld Dominic Monaghan en (mooiste vrouw op aarde) Evangeline Lilly?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:40 schreef Smittend het volgende:
He hebben jullie in de Veronica-gids gelezen dat Dominique (als ik het zo goed schrijf tenminste) en Evangelista een stel zijn !!![]()
Die twee had ik nou echt niet samen verwacht !!
dat zou onvoorstelbaar zijn.![]()
Ik had het gezien, ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:40 schreef Smittend het volgende:
Die twee had ik nou echt niet samen verwacht !!![]()
echt niet verwacht!![]()
![]()
Mooi stel? Een elfje en een gnoom! Onvoorstelbaar...
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through![]()
Ik val wel in herhaling, maar ik kan 't niet laten: Dominic is een van de lekkerste acteurs van dit moment, zo niet de lekkerste!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef Fling het volgende:
Mooi stel? Een elfje en een gnoom! Onvoorstelbaar...![]()
![]()
Charlie en Freckels????? (zoals Saywer zegt)???? Neeeeeeee hoe kan dat nou???? (ja van hem snap ikhet wel)
![]()
Ik begrijp echt, echt, echt (*echt!*) niet wat iemand in hem kan zienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik val wel in herhaling, maar ik kan 't niet laten: Dominic is een van de lekkerste acteurs van dit moment, zo niet de lekkerste!!![]()
![]()
Maar goed, over smaak valt niet te twisten...Heads I win, tails you lose
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Spoiler gaat over het luik. Pas lezen als je tot en met afl. 25 hebt gezien.Nee, oke. Ik dacht dat je wat anders bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarom is iedereen ineens zo fan van Charlie? Oke, ik vind hem wel oke.. Maar Jack is zoveel leuker![]()
![]()
Ik vond dat stukje van net voor de reclame wel eng
''Theresa falls up the stairs
Theresa falls down the stairs.. ''
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!![]()
Oei..
Spannend! Damn, wat heeft die man Locke aangedaan zeg.. Tsjonge, echt vaag allemaal. Ohja.. laten we hopen dat Boone dood gaatJa sorry, vind hem toch de minst leuke character van Lost.![]()
Wauw wat een uitzending! Spannend, griezelig plus iets grappigs tussendoor! Saywer met die brillenWat een klootzak die vader van Locke zeg
(ik dacht eerst dat er iets mis zou gaan met de operatie en dat hij daardoor verlamd zou raken, nu denk ik dat hij een zelfmoordpoging doet??) Spooky hoor met dat licht op het einde.....
![]()
Voor de mensen die niet opgelet hebben.quote:And we FLASHBACK to a hospital room to find Locke in a surgical bed next to his father, ready to donate his own kidney -- something he feels was meant to be. His father says he'll see him on the other side and we go --
..
And as his mother continues her explanation, it begins to sink in that this was all a plan to trick Locke into donating his kidney to a father he never knew![]()
dit was voor t eerst sinds een aantal afleveringen dat ik het weer spannend vond, was leuk
People live to learn things, and I learn to live...![]()
Best een leuke aflevering vandaag. Maar die vader, was dat zeg maar niet zijn vader of was het wél zijn vader en wou hij alleen die nier?![]()
Het was wel zijn vader (anders kan je niet een nier doneren, moet wel van hetzelfde DNA zijn anders kan het afstoten.....dacht ik) Maar wat een klote streek om hem er zo in te luizen! Natuurlijk doe je dat of kom je zélf met het idee, hij heeft namelijk nooit een vader (figuur) gehad in zijn jeugd (of een moeder (ook vreeeeeemd typetje)!
![]()
Het was wel zijn echte vader. Mooi moment eerder in de serie, als Lock en die zoon van Michael samen zitten te praten. Kind (Walt toch?) vraagt: Is your dad cool? - No, he's not cool.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Ja dat hebben ze waarschijnlijk ook expres zo gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Wauw wat een uitzending! Spannend, griezelig plus iets grappigs tussendoor! Saywer met die brillenWat een klootzak die vader van Locke zeg
(ik dacht eerst dat er iets mis zou gaan met de operatie en dat hij daardoor verlamd zou raken, nu denk ik dat hij een zelfmoordpoging doet??) Spooky hoor met dat licht op het einde.....
Toen Locke in het begin ergens door die auto geraakt werd dacht ik ook ff van "Oh!, dus zo is hij..." maar toen stond ie alweer op.![]()
![]()
Dit was idd wel 1 van de betere afleveringen, de volgende ook trouwens![]()
Toch ben ik ook benieuwd hoe het nou komt dat lock verlamd is geraakt, op t laatst(als hij wegrijd in die auto) lijkt het toch echt dat hij een zwaar ongeluk of een zelfmoordpoging krijgt.
Ik heb nu alle afleveringen al gezien(kon me niet inhouden toen net5 stopte met uitzenden ivm zomervakantie), maar zit nu toch nog steeds te kijken.. blijft mooi..Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
Ik vond het overigens wel jammer dat Locke niet over dat vliegtuig vertelde, als er een groep zou gaan kijken lijkt het me waarschijnlijker dat ze iets zouden vinden![]()
![]()
Dat z'n vader Lock erin luisde had ik al zien aankomen - het was een beetje te simpel en gelukkig. Zijn vader zoekt z'n hele leven geen contact en dan ineens jagen, gezellig doen... yeah right.
Dat van dat ongeluk met Locke is natuurlijk expres gedaan - iedereen dacht waarschijnlijk even "ah, dus zo is hij..."![]()
iedereen iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:56 schreef haarb0l het volgende:
Dat van dat ongeluk met Locke is natuurlijk expres gedaan - iedereen dacht waarschijnlijk even "ah, dus zo is hij..."![]()
Toen Jack begon over prosti's en SOA's moest ik echt lachen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
iedereen idd![]()
Toen Jack begon over prosti's en SOA's moest ik echt lachen![]()
En dan uiteindelijk heel droog: 'He needs glasses.' Die SOA vragen hadden er niets mee te maken, haha. Hij zat toch al half grijnzend te kijken, schitterend
![]()
![]()
Die poppen in het vliegtuigje met drugs er in, waren dat geen poppen van "Mother Theresa"?
Dat is vast geen toeval.
(van het stukje net voor de reclame wat Boone had gezegd: ''Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs.. '')![]()
In Amerika is er na deze aflevering heel lang gediscusieerd over wat
Boone over de radio hoorde nadat hij zei: "We're the survivors of Oceanic flight 815".
De ene helft hoorde: "There were no survivors of Oceanic flight 815".
De andere helft hoorde: "No, we're the survivors of Oceanic flight 815".
Ik was dus wel benieuwd wat de ondertiteling ervan zou maken
aangezien dit een belangrijk punt in het verhaal kan zijn.
De uiteindelijke vertaling "Vlucht 815?" vond ik nogal teleurstellend.![]()
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Zou Boone z'n nek gebroken hebben? Omdat ie dat zei van Theresa.. ?You gotta learn to live
and live and learn![]()
Ik was echt blij dat er weer een Locke-aflevering was, ik vind zijn personage zó interessant! Alleen jammer dat we nu weer veel afleveringen moeten wachten totdat we weten hoe hij verlamd is geraakt [niemand krijgt 2 afleveringen kort achter elkaar dus]
Ik kan niet wachten tot vrijdag!
tvp!![]()
![]()
F**K, F**K, F**K....de video heeft Lost niet opgenomen maar Top Gear..BALEN..ik had 'm toch echt goed (met showview) geprogrammeerd !! F**K !!
![]()
![]()
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!
Maar van de andere kant: hoe kan die man zeggen dat er geen overlevenden waren als het vliegtuig nooit gevonden is??![]()
Waarschijnlijk wordt dan aangenomen dat het vliegtuig in de oceaan is gecrashed. De kans dat iemand dat overleefd is bar klein..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef Foeske het volgende:
[..]
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.
Maar van de andere kant: hoe kan die man zeggen dat er geen overlevenden waren als het vliegtuig nooit gevonden is??Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
Wat ik had gelezen daarover op tv.com over wat ze nou zeiden over de radio:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje jammer dat ik het gelezen heb, want volgens mij is het dus best wel een spoiler.You gotta learn to live
and live and learn![]()
Ik wou het net gaan lezen toen ik je onderste zin zag. Hoe nieuwsgierig ik ook ben, Ik ga 't voor mezelf niet verpesten door spoilers te lezen, heb ik al te vaak gedaan...![]()
Afgelopen vrijdag was episode 19 van de eerste 24 dus reken maar uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:04 schreef Laniboekje het volgende:
Weet iemand trouwens welke datum de laatste aflevering van Lost seizoen 1 is?![]()
![]()
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, wat is dit topic ver naar beneden gezakt zeg! Vanavond is Lost weer op tv mensen!![]()
![]()
![]()
Heb ik net de eerste regel van een samenvatting van volgende week gelezen, stom, stom
![]()
Dat wordt dringend afgeraden![]()
![]()
Hoeveel uitzendingen zijn er dan in totaal?Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.![]()
24 in het eerste seizoen, deze week 20 en volgende week 21, over een maandje hebben we dus seizoen 1 gehad..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er dan in totaal?
En owee als die eikels van een Net5 het seizoen niet afmaken![]()
![]()
zal wel niet, dan zitten we hier toch midden in het seizoen, en volgensmij doen ze dat bijna nooit.
Volgende week is ook al de season finale van desperate housewifes, en dat gaat volgensmij ook gewoon doorMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
Op die dvd stond toch een samenvattende aflevering? Die kwam in Amerika ná de aflevering van vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.
Seizoen 1 heeft trouwens 26 afleveringen (25 als je de 2 uur durende finale als 1 aflevering telt en 24 als je dan ook die samenvattende aflevering niet meetelt).![]()
Dus er is ook nog een seizoen 2 naast de 24 (of 25 of 26) afleveringen en het is daarmee nog niet afgelopen?Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.![]()
Ja, in Amerika is seizoen 2 nu bezig. Seizoen 1 sluit met af nog vele onbeantwoorde vragen.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
Nog een half uurtje..
Afgelopen week de Alias aflevering gezien waarin Terry O'Quinn (Locke) voor het eerst in die serie meespeelt, erg goede acteur![]()
![]()
Spannend wat er weer gaat gebeuren allemaal!!!!!
Over wie gaat het deze week?Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
dit is een erg mooie aflevering, ik ken hem al
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
zo, voor het eerst dat ik moest janken bij lost!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
Goede aflevering, geboorte van het kind, Jack bij het altaar en het moment dat Boone Jack van zijn eed ontslaat.
Ik wist helaas al dat hij ging sterven, maar dit is wel mooi gedaan![]()
Waar zit die Locke?![]()
![]()
ik wist ook al dat ie dood zou gaan, maar hoopte toch dat ik het verkeerd had gelezen ofzo (ik hoop ook altijd nog dat de titanic niet zinkt dus ja...)
En waar is Locke inderdaad? En wat is ie allemaal aan het uitspoken!!! Locke is met stip de vreemste gast van het eiland!Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
ik ook, kutspoilersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef DJKoster het volgende:
Ik wist helaas al dat hij ging sterven
die is in 'the hatch', door 'het luik' gegaan.quote:Waar zit die Locke?![]()
dat denk ik tenminste.![]()
Idd weer een mooie aflevering.
''You all right, man? You're lookin' kinda goth''.
want de klop doet het niet.![]()
nee, die is gevlucht en toen kwam dat licht bij het luik(vorige aflevering) maar daar gaan ze verder nog niet op in.. Nu stond het overlijden van boone en geboorte van dat kind centraal.. Zeker 1 van de mooiste afleveringen dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die is in 'the hatch', door 'het luik' gegaan.
dat denk ik tenminste.
Ook vaak hoe locke die 'droom' had waarin hij zag dat dat vliegtuig neer ging storten waardoor hij er naar ging zoeken, zou dit door dat vage spul komen wat op het eiland zit(waardoor je gaat halicuneren ofzo?)Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef HV het volgende:
Idd weer een mooie aflevering.
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef HV het volgende:
![]()
Wauw geweldige afleveringHelaas had ik al zo'n idee dat Boone dood zou gaan
snik...mooi gefilmd samen met de geboorte van Claire's zoon, dat wel......waar zou Locke nou zijn? En dat Jack getrouwd was zag ik niet aankomen, mooi verwerkt in het idee van loslaten, niet iedereen moeten/willen redden en zo.....
![]()
Nee denk echt dat je dat soort "rare" dingen gaat zien op dat eiland. Mensen kunnen hun fouten daar goed maken of zo? Denk niet dat hij hallicuneerde of zo denk dat hij het echt gezien heeft (in een visioen of zo? misschien moest Boone om e.o.a. reden wel dood?)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ook vaak hoe locke die 'droom' had waarin hij zag dat dat vliegtuig neer ging storten waardoor hij er naar ging zoeken, zou dit door dat vage spul komen wat op het eiland zit(waardoor je gaat halicuneren ofzo?)
(denk zelf dat het eiland een soort 2e kans is of zo? of dat ze in een soort tussenhemel zitten, eerst je dingen afmaken dan mag je pas "verder" of zo)![]()
Waren meerdere mensen met dat idee, is diverse malen ontkend door de makers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee denk echt dat je dat soort "rare" dingen gaat zien op dat eiland. Mensen kunnen hun fouten daar goed maken of zo? Denk niet dat hij hallicuneerde of zo denk dat hij het echt gezien heeft (in een visioen of zo? misschien moest Boone om e.o.a. reden wel dood?)
(denk zelf dat het eiland een soort 2e kans is of zo? of dat ze in een soort tussenhemel zitten, eerst je dingen afmaken dan mag je pas "verder" of zo)
2000 light years from home![]()
Als ze dat babietje maar geen Boone gaan noemen, wat een lelijke naam![]()
Mooie aflevering wel, blij dat ik geen spoilers gelezen heb.
Ben erg benieuwd hoe het met Locke verder gaat, hij zal zich denk ik niet in het kamp kunnen vertonen voorlopig.
Wéér een week wachten.Screw them.
We're going home.![]()
He he, vanaf volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen!!![]()
Ik had namelijk al wat afleveringen gezien op het Belgische Canalplus waar het iedere dag(!!) wordt uitgezonden. Maar dat had ik dus beter niet kunnen doen achteraf gezien. Ik heb gewoon geen geduld om te wachten en wil die afleveringen het liefst allemaal achter elkaar zienHoezo verslaafd?
![]()
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef Meaghan het volgende:
He he, vanaf volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen!!![]()
Ik had namelijk al wat afleveringen gezien op het Belgische Canalplus waar het iedere dag(!!) wordt uitgezonden. Maar dat had ik dus beter niet kunnen doen achteraf gezien. Ik heb gewoon geen geduld om te wachten en wil die afleveringen het liefst allemaal achter elkaar zienHoezo verslaafd?
, heb me i.i.g. een week niet verveeld in de vakantie
![]()
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
Super aflevering!
Ik zag het ook echt niet aankomen dat Jack getrouwd was. Ik dacht toen dat hij voor het altaar zou afhaken toen hij begon met zijn 'belofte'. Wel erg mooi op het eind: 'You fixed me'. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat zijn vrouw nu niet meer in zijn leven is, gescheiden ofzo.. Ik bedoel, hij komt zo over als een vrijgezel![]()
Ik ben stiekem wel blij dat Boone dood is, vond het toch een minder personage in heel Lost. Laatste nummer (qua muziek) was wel erg mooi! Dat ze zo filmden hoe Shannon en Sayid terug kwamen lopen en dat Jack even moest gaan vertellen wat er ging gebeuren![]()
We hebben weer genoten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Super aflevering!
Ik zag het ook echt niet aankomen dat Jack getrouwd was. Ik dacht toen dat hij voor het altaar zou afhaken toen hij begon met zijn 'belofte'. Wel erg mooi op het eind: 'You fixed me'. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat zijn vrouw nu niet meer in zijn leven is, gescheiden ofzo.. Ik bedoel, hij komt zo over als een vrijgezel![]()
Ik ben stiekem wel blij dat Boone dood is, vond het toch een minder personage in heel Lost. Laatste nummer (qua muziek) was wel erg mooi! Dat ze zo filmden hoe Shannon en Sayid terug kwamen lopen en dat Jack even moest gaan vertellen wat er gebeurd was![]()
We hebben weer genoten![]()
![]()
Echt een tranentrekker deze afleveringheb het dus niet droog kunnen houden
.
Ben benieuwd of dit nog invloed heeft op de relatie tussen Shannon en Sayid.
En eigenlijk was de dood van Boone niet de schuld van Locke...Locke zei dat Boone uit het vliegtuig moest komen...'t was gewoon een verschrikkelijk ongeluk.
Zou er trouwens iemand nog reageren op de mayday van Boone?...zouden ze gevonden worden? ( vast niet want dan zouden ze geen tweede seizoen maken) Vragen,vragen,vragen![]()
![]()
Nee, maar als Locke meteen de waarheid had gezegd, niet dat Boone van een rots gevallen was, had Jack hem waarschijnlijk wel kunnen helpen. (dan wist hij dat er iets klemgezeten had kunnen zijn en had hij eerder wat aan dat been gedaan, ofzo). Tenminste, zo kwam het bij mij over.
Idd voor mij ook de eerste aflevering dat ik het niet droog heb gehouden volgens mij. En ik heb idd ook het idee dat Jack op een of andere manier wel vrijgezel (of weduwnaar) ofzo is... zo komt ie inderdaad over.![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef Foeske het volgende:
Nee, maar als Locke meteen de waarheid had gezegd, niet dat Boone van een rots gevallen was, had Jack hem waarschijnlijk wel kunnen helpen. (dan wist hij dat er iets klemgezeten had kunnen zijn en had hij eerder wat aan dat been gedaan, ofzo). Tenminste, zo kwam het bij mij over.
Hmm, als ik het zo lees, zou ik het kunnen snappen dat Jack zegt dat Locke Boone heeft vermoord. Ik vond het zo raar dat Jack hem zo makkelijk zou kunnen beschuldigen van zoiets gruwelijks, maar als hij dus bedoelt dat Boone's dood de schuld is van Locke, dan snap ik hetIk heb juist niet het idee dat Jack vrijgezel is, ik vind dat ie zich op het eiland gewoon hetzelfde gedraagt als in de periode waarin de flashback was. Extra spicy dus dat hij al die tijd met Kate flirtquote:En ik heb idd ook het idee dat Jack op een of andere manier wel vrijgezel (of weduwnaar) ofzo is... zo komt ie inderdaad over.
Maar volgende week is toch geen compilatie/samenvatting-aflevering hoop ik hè [die van de Veronica-DVD dus]?? Want dat kan ik echt niet hebben, ik kan die zeven dagen tussen Lost afleveringen al nauwelijks volhouden, zeker nu het zo spannend is...
Ik moet echt weten wat er met Locke gebeurt enzo, ik vind hem één van de interessantste personages. Dus please, geen Veronica-DVD [die ik al heb gezien]!!![]()
Die komt naar mijn weten dus wel, die soort samenvatting-aflevering. Dat heb ik tenminste begrepen..![]()
He verdorie wat jammer! Moet ik weer een nieuwe theorie verzinnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waren meerdere mensen met dat idee, is diverse malen ontkend door de makers.Bij mij kwam Jack ook over als een vrijgezel en dacht echt dat hij haar bij het altaar zou laten staan! Mooi inderdaad op het eind toen hij zei: you fixed me
![]()
En ja ook ik vind Locke één van de meest interessantste personen op het eiland!![]()
Maar die cd was toch een samenvatting van het hele seizoen? En dat is nog niet afgelopen...
Ik heb em zorgvuldig bewaard, zodat ik em straks lekker kan gaan kijken, en dan komt ie gewoon op tv![]()
Ik kan ook echt niet twee weken wachten tot de volgende 'echte' uitzending!!![]()
Die samenvatting is tot en met de afgelopen aflevering. Dat hebben ze gedaan omdat de kijkers in Amerika destijds een maand moesten wachten op de volgende aflevering en om zoveel mogelijk nieuwe kijkers erbij te halen voor de seizoensfinale.
In mijn tv gids staat dat volgende week die samenvatting op net5 te zien zal zijn.
Dus geen gewone aflevering de komende twee weken.![]()
Op http://www.tv.com/lost/de(...)/397844/summary.html zijn een aantal mensen nu overtuigd van het feit dat er werd gezegd: 'no we're the survivors..', naar aanleiding van verschillende geluidsfragmenten etc. Ik ben nog steeds niet overtuigd...quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!![]()
dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Foeske het volgende:
[..]
Op http://www.tv.com/lost/de(...)/397844/summary.html zijn een aantal mensen nu overtuigd van het feit dat er werd gezegd: 'no we're the survivors..', naar aanleiding van verschillende geluidsfragmenten etc.er was toch een zender op het eiland?
in ieder geval andere overlevenden.![]()
De andere mensen die ze op het eiland zijn tegen gekomen zijn geen overlevenden van flight 815, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef SlimShady het volgende:
dat zou heel goed kunnen.
[afbeelding] er was toch een zender op het eiland? [afbeelding]
in ieder geval andere overlevenden.![]()
Ik ben het nu helemaal kwijt.
Op de officiele site heb ik het volgende uit de samenvatting gehaald:Helaas, geen letterlijke gesprekken.quote:Boone spots a radio on the dash. He runs to turn it on and actually hears some static. He makes frantic mayday calls and hears a muffled voice, but the chance of making contact is cut off when the plane lurches again.
Even gezocht op forum van de site.quote:Ok well the debate is over! IF you turn on your subtitles for your dvd here is what it says...
Boone-Hello!We are the survivers of the crash of oceanic flight 815.
static[Locke] Get out of there!
Radio Voice- Hello.Were survivers of 815.
There you have it... If you dont beleive it watch the subtitled episode yourself!wat ik al dacht dus.quote:it sounds like the there is a disagreement in that Boone says we are the survivors of 815 and the voices say no we are the survivors of 815. There is a radio transmission elsewhere, but where???
http://abc.go.com/primetime/lost/episodes/100a.html![]()
Weer iemand anders oppperde ergens dat het ook net leek alsof Boone's woorden herhaald werden, en dat er dus niemand anders terugpraatte...
Overigens, wat al die mensen wel of niet beweren, 't is gewoon onduidelijk te horen en 't kan net zo goed het een zijn als het ander...![]()
Op de begrafenis van Boone moet nog een weekje gewacht worden.
Morgen komt die samenvatting, Lost: The Journey![]()
Samenvating? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:37 schreef Symer het volgende:
Op de begrafenis van Boone moet nog een weekje gewacht worden.
Morgen komt die samenvatting, Lost: The JourneyFor thirteen generations we have protected it from the unclean![]()
Hmm, aan de ene kant is de samenvatting ook wel fijn, ik heb het momenteel echt keidruk met verhuizen dus... maar ik vind het principe nog steeds super-irritant.
Dat ze het in de VS uitzonden omdat ze een maand moesten wachten op de volgende aflevering, okee, maar wij hoeven dat toch niet? Dus wat is nou het nut ervan? Ze maken er meer mensen geïrriteerd om dan blij![]()
![]()
Maar die is dus exact hetzelfde als die dvd die bij wat was het - veronica magazine?- zat?
Dan hoef ik niet moeilijk te doen met opnemen enzo...![]()
Dit wil ik ook wel weten want ik ben niet thuis vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Foeske het volgende:
Maar die is dus exact hetzelfde als die dvd die bij wat was het - veronica magazine?- zat?
Dan hoef ik niet moeilijk te doen met opnemen enzo...Heads I win, tails you lose
Uhm dat zal je vanavond nog niet te horen krijgen...
Als je even naar boven leest ^You gotta learn to live
and live and learn![]()
Ik heb die Veronica dvd niet gezien maar volgens de Veronica site stond daar Lost: The Journey op. Dezelfde dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Foeske het volgende:
Dan hoef ik niet moeilijk te doen met opnemen enzo...![]()
In The Journey wordt met behulp van een vertelstem (Brian Cox) samengevat wat er tot nu toe op het eiland gebeurt is (dus geen flashbacks op het leven van de hoofdpersonen zoals op de site van net5 staat).quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Kadesh het volgende:
Samenvating? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?![]()
Wat saai eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef Symer het volgende:
[..]
In The Journey wordt met behulp van een vertelstem (Brian Cox) samengevat wat er tot nu toe op het eiland gebeurt is (dus geen flashbacks op het leven van de hoofdpersonen zoals op de site van net5 staat).Ach, Lost is Lost hoor.. dan maar eventjes wachten op een normale aflevering. We gaan er toch niet dood van... of sommigen wel?
![]()
![]()
Ik vind het wel een leuke aflevering..eventjes je geheugen weer opfrissen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat saai eigenlijkAch, Lost is Lost hoor.. dan maar eventjes wachten op een normale aflevering. We gaan er toch niet dood van... of sommigen wel?
![]()
![]()
![]()
bij welke aflevering zijn ze nou op tv? Nog steeds seizoen 1? Kwil niet te veel in dit topic lezen want ik ben dan bang dat ik mss iets te veel lees. Ik ben nu ergens bij aflevering 15/16. Kheb gister zowat de hele dag lost lopen kijken.Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!![]()
Bij aflevering 20 van seizoen 1.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef The.PhantoM het volgende:
bij welke aflevering zijn ze nou op tv? Nog steeds seizoen 1?![]()
zal wel saai zijn, maar ik kijk wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat saai eigenlijkAch, Lost is Lost hoor.. dan maar eventjes wachten op een normale aflevering. We gaan er toch niet dood van... of sommigen wel?
![]()
ik wil niks missen van Lost![]()
![]()
oh ja? wanneer dan? ik heb alleen maar gewone afleveringen gezien tot nu toeMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
toch wel dus. Naja, ik heb m nog niet gezien, vind het wel leuk wat verfrissing, maar had toch liever een gewone gehadMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
Lekker nuttig dit.. Zit je de hele week te snakken naar een portie Lost, krijg je een sámenvatting. Ik weet alles al, ik kijk niet voor niets elke week..
Mon 'en!![]()
nee, was toch inderdaad een beetje nutteloos. Maar ja... .volgende week beterMen are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.![]()
iemand al bezig met die nummers? 4 8 15 16 23 42
Wat mij opviel was toen locks z'n moeder vroeg waar de voetballen waren in de winkel. Lock zei toen in rij 8 en 15. Hebben jullie nog meer references gevonden?Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!![]()
Is al eens eerder behandeld, blader maar terug in dit topic. En sja, wat dacht je van Oceanic Flight 815? Een bericht dat al 16 jaar wordt uitgezonden? Een beloning van $23,000 voor de arrestatie van Kate?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef The.PhantoM het volgende:
iemand al bezig met die nummers? 4 8 15 16 23 42
Wat mij opviel was toen locks z'n moeder vroeg waar de voetballen waren in de winkel. Lock zei toen in rij 8 en 15. Hebben jullie nog meer references gevonden?2000 light years from home![]()
Ach, ik vond het gister wel onderhoudend. Ik had de aflevering van Sayid met de francaise niet gezien, dus voor mij was het wel nuttig.![]()
Ik heb me gisteren trouwens nog best vermaakt met Lost. Oude discussies laaiden weer op..
1. Vriendin van me beweerde dat Ethan de 'verloren zoon' van die francaise was. Ik geloof er niks van.. kan nooit! Iemand er iets over te zeggen?
2. Ik heb vervolgens extra gelet op het gebeuren met Boone en de radio in dat vliegtuigje. Volgens mij hoorde ik echt: There are no survivors of flight 815..
Anyways, op zich wel handig.. zo'n samenvatting.![]()
Ik had me er zo op verheugd.. krijgen we weer zo'n domme samenvatting.
Maar somegirl.. er was al eens zo'n samenvatting.. wanneer precies weet ik niet. Weet iemand anders welke ik bedoel? Ik weet zeker dat er al een keer eerder zoiets is geweest...![]()
Er zat een keer een samenvatting op een DVD van Veronica TV Magazine, misschien heb je die gezien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef Sannelie het volgende:
Ik had me er zo op verheugd.. krijgen we weer zo'n domme samenvatting.
Maar somegirl.. er was al eens zo'n samenvatting.. wanneer precies weet ik niet. Weet iemand anders welke ik bedoel? Ik weet zeker dat er al een keer eerder zoiets is geweest...2000 light years from home![]()
Net ff van de video afgekeken.
Was dit die van de veronica gids? Die heb ik nl wel maar heb ik niet durven kijken uit angst voor spoilers. Same goes for Desperate Housewives, maar die samenvattingsaflevering was al een paar weken terug op de tv.
Eigenlijk vond ik 't op zich wel handig. Met de "kennis" die je nu hebt leken sommige scenes wel andersEn het was ff een leuke opfrisser in de vorm van "Och ja, dat hadden we ook nog". bijvoorbeeld: dat metalen ding wat bomen omdouwt... waar is dat ineens gebleven? je hoort nooit meer die geluiden en bomen zie je ook niet meer vliegen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Nee echt een keer op tv. 3, 4 of 5 afleveringen geleden..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er zat een keer een samenvatting op een DVD van Veronica TV Magazine, misschien heb je die gezien?![]()
Nee ik dus ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. Sannelie.. zie je spoken?Ik kan me er echt helemaal niks van herinneren..
Van Desp Housewives was ie een aantal weken terug, van LOSt was ie afgelopen keer.
Verder geen samenvattingen gezien. Hooguit dat ze af en toe teruggrijpen op gebeurtenisse uit het verleden.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Och.. wel leuk om een samenvatting te zien, maar op een andere manier zou het leuker zijn geweest..
(In het eerste seizoen van Alias zit ook zo'n dergelijke aflevering maar daar gaan ze gewoon verder met het verhaal..)![]()
Ik was topics browsen over Rodriguez, zie ik dit uit het USA topic.Yes! De meest stoer chick ooit -> in Lost!quote:Michelle Rodriguez will join the cast of ''Lost.''
Maakt het feest compleet naast de mooiste vrouw (Evangeline Lilly) en stoerste man (Josh Holloway).![]()
Ja, dit wist ik al.. Snap alleen niet hoe ze dat willen doen, opeens nieuwe mensen erbij gooienquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:27 schreef SlimShady het volgende:
Ik was topics browsen over Rodriguez, zie ik dit uit het USA topic.
[..]
Yes! De meest stoer chick ooit -> in Lost!
Maakt het feest compleet naast de mooiste vrouw (Evangeline Lilly) en stoerste man (Josh Holloway).
Misschien toch dat met de "no, we are the survivors"Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
Bedoel je niet dat ze na de pauze van de zomer de twee laatste afleveringen van vóór de pauze hebben herhaald?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nee echt een keer op tv. 3, 4 of 5 afleveringen geleden..![]()
Nutteloos =P
Maar Sannelie kan inderdaad wel de herhalingen van na de zomer bedoelen. Anders weet ik het ook niet meer hoor. Maar goed, mensen.. nog maar even en Lost is alweer afgelopen -zucht- Wie gaat er de DVDbox kopen? Ik vraag hem voor kerst =D![]()
Morgen krijgen we weer een stukje van het leven vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zien.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: