Ja ik quote mezelf omdat het andere topic vol wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Wat gebeurde en nu met die Ethan? IK was heen en weer aan het zappen toen Dré de lucht in werd geschotenHebben ze hem te pakken gekregen of is ie ontsnapt???
Dat is ook het eerste wat ik dacht!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Hoorden jullie ook dat die Engels (terug in de tijd) tegen Charlie zei toen hij vroeg waar haar vader was: He's doing business taking over a paper company in Slough!
Dat is toch van The Office?
quote:In the episode "The Homecoming" (2/9/05) Charlie's date Lucy mentions that her dad is out of town looking to buy a paper company in Slough. This is a reference to the British show "The Office" (2001) which took place at a paper company in Slough.
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:28 schreef Fling het volgende:
Ik vond het wel jammer dat dit weer een Charlie-aflevering was, ik heb niet zo veel met hem. Wie staat er volgende week centraal? Ik zou bijv. wel wat meer over Hurley willen zien.
Niet spoilen grapjasquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..
Ik heb net ff op de Lost site gekeken en we hebben net episode 15 gehad...dus nog ff wachten![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is..... iemand?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Molline het volgende:
Maar wie is er nou vermoord?
.. hij was er wel erg op gebrand die Ethan de nek om te draaien.
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is..... iemand?
Ik vertel toch niks over de inhoud?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet spoilen grapjasIk heb ze ook allemaal al gezien maar ga hier niks posten over wat nog gaat komen..
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.
Scott stond tijdens de begrafenis achter Hurley...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verloren![]()
Vrijdagavond, 21:25u, Net 5quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Bean. het volgende:
Wanneer, hoelaat en op welke zender komt dit eigenlijk?
Ik heb wel een paar afleveringen gezien, maar weet nooit wanneer het komt.
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:48 schreef Molline het volgende:
Ik hier nogmaals te zeuren: is die Steve wel in beeld geweest, heb geen idee hoe die er nou uitzag. Iemand een plaatje van ? (als die er niet is, is ie echt onbelangrijk en leg ik mij er (pas) bij neer). Het is erg belangrijk voor mijn onderzoek naar de clou![]()
Was dus inderdaad een "figurant", vandaar dat ik 'm niet ken. Jullie moeten toch met me eens zijn dat ze e.e.a. nogal kort lieten zien. Nou, ja, het is nu duidelijk. Thanx voor de moeite.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden. enz.
Hij wijst naar de man op de voorgrond: "Scott?"
Man op voorgrond: "I'm Steve."
DUDE! Zouden de schrijvers dit zelf wel door hebben? Was weer een leuke aflevering met Charlie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden.
Man op achtergrond (de rechter): "I'm Scott."
[[url=http://img167.imageshack.us/img167/1056/scottsteve2ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier dus Steve:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/474/steve2rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
En daar staat Scott:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/6482/scott8bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nee, zowel Scott als Steve zijn in latere afleveringen in de achtergrond te zienquote:Op zondag 25 september 2005 18:34 schreef dragon25 het volgende:
[..]
DUDE! Zouden de schrijvers dit zelf wel door hebben? ...
Ik vind ze wel errug op elkaar lijken, maar dat kan ook komen omdat de kwaliteit van de foto's niet perfect isquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Aflevering 7: Michael wijst iemand aan om Jack uit de grot te bevrijden.
Man op achtergrond (de rechter): "I'm Scott."
[[url=http://img167.imageshack.us/img167/1056/scottsteve2ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier dus Steve:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/474/steve2rk.th.jpg]afbeelding][/URL]
En daar staat Scott:
[[url=http://img294.imageshack.us/img294/6482/scott8bc.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net ep17 gezienZo zie je wel meer personen wiens verhalen samenlopen. Toen Boone bij de politie was om aangifte te doen, zag je Sawyer die weggevoerd werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hurley zal wel op TV geweest zijn vanwege
-spoiler over aflevering 18-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
same herequote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:54 schreef Laniboekje het volgende:
Ah.. waarom kan ik spoilers niet met rust laten =P Maar goed, ik heb gisteren de aflevering van vrijdag gekeken, hij was weer oke!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Lost in translation
heb deze vorige week al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakkelingen hou je in!![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
is wel een leuke aflevering maar....Is niet echt een spoiler want dit gaat over 3 afleveringen geleden, maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Jin en Sun
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net ep17 gezienHmm.. een (kleine) spoiler waar ik even op ga lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens TVP
"The raft, the raft, the raft is on fire"![]()
Hij leek wel afgevoerd te worden... wat heeft hij misdaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het enige wat ik kon vinden...quote:At the Secretary's house, Hurley can be seen getting into a car on the television in the background.
Dat dacht ik al toen ik de titel las van de volgende aflevering; Numbers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Yup, volgende week Hurley.
Zijn verhaal is enorm interessant en is van groot belang voor het verhaal.
Ik heb wel screens van Hurley, die toen op tv was bij die Koreaan in huis. Welke aflvering was het ook weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:36 schreef SlimShady het volgende:
Ik moet daar screens van zien!
* gaat zoeken...
Episode 17quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb wel screens van Hurley, die toen op tv was bij die Koreaan in huis. Welke aflvering was het ook weer?
Walt wilde niet weg, omdat hij al heel vaak is verhuisd. Locke wilde niet weg, omdat hij dus weer kan lopen door dat eiland.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef SlimShady het volgende:
Toen Walt en Locke vertelden dat ze niet weg wilden, was het voor mij heel duidelijk dat Lost nog een hele lange tijd zal blijven.
Maar waar het moet het over gaan? denk je dan als ze alle overlevenden gehad hebben.
Oorlog met de andere bewoners van het eiland? Daarna een verbond sluiten en vechten tegen de wezens?
Ik dacht inderdaad al dat ik hem zag! Wel heel cool gedaan, echt in zo'n flitsquote:
Nou, ze zijn duidelijk niet de enigsten op het eiland. En ik ben er bijna zeker van dat er nog meer mensen zijn die de crash overleefd hebben. Ik bedoel, dat vliegtuig heeft brokken op meerdere plekken achtergelaten, dus wie weet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef SlimShady het volgende:
Toen Walt en Locke vertelden dat ze niet weg wilden, was het voor mij heel duidelijk dat Lost nog een hele lange tijd zal blijven.
Maar waar het moet het over gaan? denk je dan als ze alle overlevenden gehad hebben.
Oorlog met de andere bewoners van het eiland? Daarna een verbond sluiten en vechten tegen de wezens?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede beschrijving van de aflevering van afgelopen vrijdag: http://www.tv.com/lost/..(...)de/392052/recap.html
let op, die site heeft beschrijving van alle afleveringen, ook over nieuwe, dus klik er niet teveel rond.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede beschrijving van de aflevering van afgelopen vrijdag: http://www.tv.com/lost/..(...)de/392052/recap.html
let op, die site heeft beschrijving van alle afleveringen, ook over nieuwe, dus klik er niet teveel rond.
Ja, dan vindt je het een goede serie. Kan niet andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef DJKoster het volgende:
En nog steeds weet ik niet of ik dit nou een goede serie vind... en toch kijk ik elke week..
Dan zal ik het wel een goede serie vinden he?![]()
In die flits dacht ik ook dat ie afgevoerd werd ofzo (ik had het gelukkig opgenomen, had het in eerste instantie niet gezien, maar naar aanleiding van de posts hier ben ik dus even terug gaan kijken), maar in deze screencap lijkt hij te lachen. Meer als een soort van beroemdheid ofzo...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:22 schreef Foeske het volgende:
[..]
In die flits dacht ik ook dat ie afgevoerd werd ofzo (ik had het gelukkig opgenomen, had het in eerste instantie niet gezien, maar naar aanleiding van de posts hier ben ik dus even terug gaan kijken), maar in deze screencap lijkt hij te lachen. Meer als een soort van beroemdheid ofzo...
ik heb hier alle afleveringen behalve episode 18quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
In de aflevering van Hurley kom je het te weten
Hmm, ik ga niet spoileren tenzij je echt wilt weten wat er met Hurley isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb hier alle afleveringen behalve episode 18![]()
Jullie maken me nieuwsgierig!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
niet gaan spoileren. ik ken de aflevering al, het is een een erg goede!
Ik spoiler niet heurquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
dom wijf vind ik dat.
en zo veel wordt er ook weer niet gespoiled hier.
Shannonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef somegirl het volgende:
en god hoe heet ze ook alweer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |