abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30874913

Waar gaat het over?
Na een vliegtuigcrash zijn er 48 overlevenden gestrand op een afgelegen eiland in de Grote Oceaan. Het is een gevarieerd groepje, en ze moeten het elkaar maar naar de zin zien te maken. Dat wordt hen echter niet makkelijk gemaakt, want op dat afgelegen eiland bevindt zich nog iets anders....

Vorige topics:

Lost, vanaf 4 maart op Net 5
Lost deel 2 (Nederlandse uitzendingen) Spoil and be killed
Lost Deel 3 (Nederlandse uitzendingen) Spoil and be killed
Lost Deel 4 (Nederlandse uitzendingen) Spoil and be...
Lost deel 5 (NL uitzendingen) Waar is Claire?!?
Lost deel 6 (NL uitzendingen) What's with Locke?

Hier verder en vriendelijk verzoek om spoilers achterwege te laten!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_30875065
Ethan is
pi_30875681
tvp dus...
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_30876326
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Wat gebeurde en nu met die Ethan? IK was heen en weer aan het zappen toen Dré de lucht in werd geschoten Hebben ze hem te pakken gekregen of is ie ontsnapt???
Ja ik quote mezelf omdat het andere topic vol was
pi_30877239
Hoorden jullie ook dat die Engels (terug in de tijd) tegen Charlie zei toen hij vroeg waar haar vader was: He's doing business taking over a paper company in Slough!
Dat is toch van The Office?
pi_30880023
Ethan is dood! Of ik nu blij ben of niet.. weet ik niet. Zonde dat we nu niet weten wat die man allemaal van plan was, of er moet nog iemand anders zijn. Charlie keek wel heel erg woest nadat die Ethan dood had geschoten, erg gaaf.

Maar de spanning werd wel opgebouwd toen je Boone zo half in slaap zag vallen. Ethan had toch gezegd dat hij mensen 1 voor 1 dood ging maken. Ik dacht nu echt dat het het einde van Boone was. Toch (helaas)niet.

Maar best een vermakelijke aflevering hoor
pi_30880597
Ik vond het wel jammer dat dit weer een Charlie-aflevering was, ik heb niet zo veel met hem. Wie staat er volgende week centraal? Ik zou bijv. wel wat meer over Hurley willen zien.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_30883732
Wie was Ethan ook al weer? Ik heb het niet gezien vrijdag, wat is er nog meer gebeurd?
People live to learn things, and I learn to live...
pi_30885269
Ik vind het erg jammer, niet echt het goede woord, dat Ethan dood is. Puur omdat hij nu niks meer kan vertellen over waarom en waar hij Claire vasthield. En wat hij van haar wilt.
Ben erg benieuwd of we er nu nog achterkomen en als we erachter komen via wie.
pi_30885325
Ik ben blij dat Ethan dood is, wat een creep. Niet mijn personage .
Charlie vind ik ook niet zo superboeiend. Hurley daarentegen is echt tof inderdaad .
'dude'.
pi_30885428
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Hoorden jullie ook dat die Engels (terug in de tijd) tegen Charlie zei toen hij vroeg waar haar vader was: He's doing business taking over a paper company in Slough!
Dat is toch van The Office?
Dat is ook het eerste wat ik dacht!

ff imdb nagekeken...en inderdaad...
quote:
In the episode "The Homecoming" (2/9/05) Charlie's date Lucy mentions that her dad is out of town looking to buy a paper company in Slough. This is a reference to the British show "The Office" (2001) which took place at a paper company in Slough.
pi_30885753
Maar wie is er nou vermoord? Scott/Steven zegt me even helemaal niks.

Trouwens: ik vind die Charlie ook maar verdacht. Wie zegt mij dat hij niet iets uitgevreten heeft, hij was er wel erg op gebrand die Ethan de nek om te draaien.
pi_30886193
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 10:28 schreef Fling het volgende:
Ik vond het wel jammer dat dit weer een Charlie-aflevering was, ik heb niet zo veel met hem. Wie staat er volgende week centraal? Ik zou bijv. wel wat meer over Hurley willen zien.
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..
Ik heb net ff op de Lost site gekeken en we hebben net episode 15 gehad...dus nog ff wachten
pi_30886459
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef Smittend het volgende:

[..]

Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..
Ik heb net ff op de Lost site gekeken en we hebben net episode 15 gehad...dus nog ff wachten
Niet spoilen grapjas Ik heb ze ook allemaal al gezien maar ga hier niks posten over wat nog gaat komen..
pi_30888762
idd jammer. dat gevoel had ik de eerste keer ook.
maar ik kan me heel goed voorstellen dat Charlie dit moest doen.
pi_30893088
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is ..... iemand?
pi_30893193
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Molline het volgende:
Maar wie is er nou vermoord?

.. hij was er wel erg op gebrand die Ethan de nek om te draaien.
pi_30893307
Tip voor als je een uitzending gemist hebt: op www.tv.com staat erg uitgebreide recaps, dan kun je in ieder geval even gedetailleerd bijlezen.
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_30894827
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.
pi_30895003
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Niet spoilen grapjas Ik heb ze ook allemaal al gezien maar ga hier niks posten over wat nog gaat komen..
Ik vertel toch niks over de inhoud?
Vink geen spoileren hoor..
pi_30895050
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:16 schreef Symer het volgende:

[..]

Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verloren
pi_30895158
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Smittend het volgende:

[..]

Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verloren
Scott stond tijdens de begrafenis achter Hurley...
Iedereen dacht dat ze die dooie ten onrechte Steve noemden, maar hij heette wel Steve.
pi_30895223
Wanneer, hoelaat en op welke zender komt dit eigenlijk?
Ik heb wel een paar afleveringen gezien, maar weet nooit wanneer het komt.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:00:22 #24
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_30896017
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Bean. het volgende:
Wanneer, hoelaat en op welke zender komt dit eigenlijk?
Ik heb wel een paar afleveringen gezien, maar weet nooit wanneer het komt.
Vrijdagavond, 21:25u, Net 5

*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_30899597
Ik hier nogmaals te zeuren: is die Steve wel in beeld geweest, heb geen idee hoe die er nou uitzag. Iemand een plaatje van ? (als die er niet is, is ie echt onbelangrijk en leg ik mij er (pas) bij neer). Het is erg belangrijk voor mijn onderzoek naar de clou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')