Ja ik quote mezelf omdat het andere topic vol wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:35 schreef SuperMOM het volgende:
Wat gebeurde en nu met die Ethan? IK was heen en weer aan het zappen toen Dré de lucht in werd geschotenHebben ze hem te pakken gekregen of is ie ontsnapt???
Dat is ook het eerste wat ik dacht!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef bloodymary het volgende:
Hoorden jullie ook dat die Engels (terug in de tijd) tegen Charlie zei toen hij vroeg waar haar vader was: He's doing business taking over a paper company in Slough!
Dat is toch van The Office?
quote:In the episode "The Homecoming" (2/9/05) Charlie's date Lucy mentions that her dad is out of town looking to buy a paper company in Slough. This is a reference to the British show "The Office" (2001) which took place at a paper company in Slough.
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:28 schreef Fling het volgende:
Ik vond het wel jammer dat dit weer een Charlie-aflevering was, ik heb niet zo veel met hem. Wie staat er volgende week centraal? Ik zou bijv. wel wat meer over Hurley willen zien.
Niet spoilen grapjasquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef Smittend het volgende:
[..]
Binnenkort komt Hurley aan de beurt..misschien aankomende vrijdag wel..in episode 18 in ieder geval..
Ik heb net ff op de Lost site gekeken en we hebben net episode 15 gehad...dus nog ff wachten![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is..... iemand?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:54 schreef Molline het volgende:
Maar wie is er nou vermoord?
.. hij was er wel erg op gebrand die Ethan de nek om te draaien.
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Molline het volgende:
Nou weet ik nog niet wie er vermoord is..... iemand?
Ik vertel toch niks over de inhoud?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:19 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet spoilen grapjasIk heb ze ook allemaal al gezien maar ga hier niks posten over wat nog gaat komen..
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verlorenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:16 schreef Symer het volgende:
[..]
Ethan dus, en Steve lag dood op het strand.
Scott stond tijdens de begrafenis achter Hurley...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Smittend het volgende:
[..]
Hij heette toch Scott? en iedereen noemde 'm Steve..een onbelangerijk personage hoor..dus niks verloren![]()
Vrijdagavond, 21:25u, Net 5quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Bean. het volgende:
Wanneer, hoelaat en op welke zender komt dit eigenlijk?
Ik heb wel een paar afleveringen gezien, maar weet nooit wanneer het komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |