quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Lost in translation
heb deze vorige week al gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakkelingen hou je in!![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:22 schreef jimjim1983 het volgende:
is wel een leuke aflevering maar....Is niet echt een spoiler want dit gaat over 3 afleveringen geleden, maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Jin en Sun
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:17 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb net ep17 gezienHmm.. een (kleine) spoiler waar ik even op ga lettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens TVP
"The raft, the raft, the raft is on fire"![]()
Hij leek wel afgevoerd te worden... wat heeft hij misdaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het enige wat ik kon vinden...quote:At the Secretary's house, Hurley can be seen getting into a car on the television in the background.
Dat dacht ik al toen ik de titel las van de volgende aflevering; Numbers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Yup, volgende week Hurley.
Zijn verhaal is enorm interessant en is van groot belang voor het verhaal.
Ik heb wel screens van Hurley, die toen op tv was bij die Koreaan in huis. Welke aflvering was het ook weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:36 schreef SlimShady het volgende:
Ik moet daar screens van zien!
* gaat zoeken...
Episode 17quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik heb wel screens van Hurley, die toen op tv was bij die Koreaan in huis. Welke aflvering was het ook weer?
Walt wilde niet weg, omdat hij al heel vaak is verhuisd. Locke wilde niet weg, omdat hij dus weer kan lopen door dat eiland.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef SlimShady het volgende:
Toen Walt en Locke vertelden dat ze niet weg wilden, was het voor mij heel duidelijk dat Lost nog een hele lange tijd zal blijven.
Maar waar het moet het over gaan? denk je dan als ze alle overlevenden gehad hebben.
Oorlog met de andere bewoners van het eiland? Daarna een verbond sluiten en vechten tegen de wezens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |