Ik dacht inderdaad al dat ik hem zag! Wel heel cool gedaan, echt in zo'n flitsquote:
Nou, ze zijn duidelijk niet de enigsten op het eiland. En ik ben er bijna zeker van dat er nog meer mensen zijn die de crash overleefd hebben. Ik bedoel, dat vliegtuig heeft brokken op meerdere plekken achtergelaten, dus wie weet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:07 schreef SlimShady het volgende:
Toen Walt en Locke vertelden dat ze niet weg wilden, was het voor mij heel duidelijk dat Lost nog een hele lange tijd zal blijven.
Maar waar het moet het over gaan? denk je dan als ze alle overlevenden gehad hebben.
Oorlog met de andere bewoners van het eiland? Daarna een verbond sluiten en vechten tegen de wezens?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede beschrijving van de aflevering van afgelopen vrijdag: http://www.tv.com/lost/..(...)de/392052/recap.html
let op, die site heeft beschrijving van alle afleveringen, ook over nieuwe, dus klik er niet teveel rond.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Goede beschrijving van de aflevering van afgelopen vrijdag: http://www.tv.com/lost/..(...)de/392052/recap.html
let op, die site heeft beschrijving van alle afleveringen, ook over nieuwe, dus klik er niet teveel rond.
Ja, dan vindt je het een goede serie. Kan niet andersquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:26 schreef DJKoster het volgende:
En nog steeds weet ik niet of ik dit nou een goede serie vind... en toch kijk ik elke week..
Dan zal ik het wel een goede serie vinden he?![]()
In die flits dacht ik ook dat ie afgevoerd werd ofzo (ik had het gelukkig opgenomen, had het in eerste instantie niet gezien, maar naar aanleiding van de posts hier ben ik dus even terug gaan kijken), maar in deze screencap lijkt hij te lachen. Meer als een soort van beroemdheid ofzo...quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:22 schreef Foeske het volgende:
[..]
In die flits dacht ik ook dat ie afgevoerd werd ofzo (ik had het gelukkig opgenomen, had het in eerste instantie niet gezien, maar naar aanleiding van de posts hier ben ik dus even terug gaan kijken), maar in deze screencap lijkt hij te lachen. Meer als een soort van beroemdheid ofzo...
ik heb hier alle afleveringen behalve episode 18quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:19 schreef Nuna het volgende:
[..]
In de aflevering van Hurley kom je het te weten
Hmm, ik ga niet spoileren tenzij je echt wilt weten wat er met Hurley isquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb hier alle afleveringen behalve episode 18![]()
Jullie maken me nieuwsgierig!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
niet gaan spoileren. ik ken de aflevering al, het is een een erg goede!
Ik spoiler niet heurquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef jimjim1983 het volgende:
dom wijf vind ik dat.
en zo veel wordt er ook weer niet gespoiled hier.
Shannonquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:53 schreef somegirl het volgende:
en god hoe heet ze ook alweer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |