iedereen iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:56 schreef haarb0l het volgende:
Dat van dat ongeluk met Locke is natuurlijk expres gedaan - iedereen dacht waarschijnlijk even "ah, dus zo is hij..."
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
iedereen idd![]()
Toen Jack begon over prosti's en SOA's moest ik echt lachen![]()
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!
Waarschijnlijk wordt dan aangenomen dat het vliegtuig in de oceaan is gecrashed. De kans dat iemand dat overleefd is bar klein..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef Foeske het volgende:
[..]
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.
Maar van de andere kant: hoe kan die man zeggen dat er geen overlevenden waren als het vliegtuig nooit gevonden is??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje jammer dat ik het gelezen heb, want volgens mij is het dus best wel een spoiler.You gotta learn to live
and live and learn
Afgelopen vrijdag was episode 19 van de eerste 24 dus reken maar uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:04 schreef Laniboekje het volgende:
Weet iemand trouwens welke datum de laatste aflevering van Lost seizoen 1 is?
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, wat is dit topic ver naar beneden gezakt zeg! Vanavond is Lost weer op tv mensen!
24 in het eerste seizoen, deze week 20 en volgende week 21, over een maandje hebben we dus seizoen 1 gehad..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er dan in totaal?
Op die dvd stond toch een samenvattende aflevering? Die kwam in Amerika ná de aflevering van vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.
ik ook, kutspoilersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef DJKoster het volgende:
Ik wist helaas al dat hij ging sterven
die is in 'the hatch', door 'het luik' gegaan.quote:Waar zit die Locke?![]()
nee, die is gevlucht en toen kwam dat licht bij het luik(vorige aflevering) maar daar gaan ze verder nog niet op in.. Nu stond het overlijden van boone en geboorte van dat kind centraal.. Zeker 1 van de mooiste afleveringen dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die is in 'the hatch', door 'het luik' gegaan.
dat denk ik tenminste.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef HV het volgende:
Idd weer een mooie aflevering.
''You all right, man? You're lookin' kinda goth''.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef HV het volgende:
''You all right, man? You're lookin' kinda goth''.
Nee denk echt dat je dat soort "rare" dingen gaat zien op dat eiland. Mensen kunnen hun fouten daar goed maken of zo? Denk niet dat hij hallicuneerde of zo denk dat hij het echt gezien heeft (in een visioen of zo? misschien moest Boone om e.o.a. reden wel dood?)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ook vaak hoe locke die 'droom' had waarin hij zag dat dat vliegtuig neer ging storten waardoor hij er naar ging zoeken, zou dit door dat vage spul komen wat op het eiland zit(waardoor je gaat halicuneren ofzo?)
Waren meerdere mensen met dat idee, is diverse malen ontkend door de makers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee denk echt dat je dat soort "rare" dingen gaat zien op dat eiland. Mensen kunnen hun fouten daar goed maken of zo? Denk niet dat hij hallicuneerde of zo denk dat hij het echt gezien heeft (in een visioen of zo? misschien moest Boone om e.o.a. reden wel dood?)
(denk zelf dat het eiland een soort 2e kans is of zo? of dat ze in een soort tussenhemel zitten, eerst je dingen afmaken dan mag je pas "verder" of zo)
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef Meaghan het volgende:
He he, vanaf volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen!!![]()
Ik had namelijk al wat afleveringen gezien op het Belgische Canalplus waar het iedere dag(!!) wordt uitgezonden. Maar dat had ik dus beter niet kunnen doen achteraf gezien. Ik heb gewoon geen geduld om te wachten en wil die afleveringen het liefst allemaal achter elkaar zienHoezo verslaafd?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Super aflevering!
Ik zag het ook echt niet aankomen dat Jack getrouwd was. Ik dacht toen dat hij voor het altaar zou afhaken toen hij begon met zijn 'belofte'. Wel erg mooi op het eind: 'You fixed me'. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat zijn vrouw nu niet meer in zijn leven is, gescheiden ofzo.. Ik bedoel, hij komt zo over als een vrijgezel![]()
Ik ben stiekem wel blij dat Boone dood is, vond het toch een minder personage in heel Lost. Laatste nummer (qua muziek) was wel erg mooi! Dat ze zo filmden hoe Shannon en Sayid terug kwamen lopen en dat Jack even moest gaan vertellen wat er gebeurd was![]()
We hebben weer genoten![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef Foeske het volgende:
Nee, maar als Locke meteen de waarheid had gezegd, niet dat Boone van een rots gevallen was, had Jack hem waarschijnlijk wel kunnen helpen. (dan wist hij dat er iets klemgezeten had kunnen zijn en had hij eerder wat aan dat been gedaan, ofzo). Tenminste, zo kwam het bij mij over.
Ik heb juist niet het idee dat Jack vrijgezel is, ik vind dat ie zich op het eiland gewoon hetzelfde gedraagt als in de periode waarin de flashback was. Extra spicy dus dat hij al die tijd met Kate flirtquote:En ik heb idd ook het idee dat Jack op een of andere manier wel vrijgezel (of weduwnaar) ofzo is... zo komt ie inderdaad over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |