abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31625910
Ik vond het overigens wel jammer dat Locke niet over dat vliegtuig vertelde, als er een groep zou gaan kijken lijkt het me waarschijnlijker dat ze iets zouden vinden
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:56:03 #202
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_31628926
Dat z'n vader Lock erin luisde had ik al zien aankomen - het was een beetje te simpel en gelukkig. Zijn vader zoekt z'n hele leven geen contact en dan ineens jagen, gezellig doen... yeah right.

Dat van dat ongeluk met Locke is natuurlijk expres gedaan - iedereen dacht waarschijnlijk even "ah, dus zo is hij..."
pi_31628990
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:56 schreef haarb0l het volgende:
Dat van dat ongeluk met Locke is natuurlijk expres gedaan - iedereen dacht waarschijnlijk even "ah, dus zo is hij..."
iedereen idd

Toen Jack begon over prosti's en SOA's moest ik echt lachen
pi_31633165
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef SlimShady het volgende:

[..]

iedereen idd

Toen Jack begon over prosti's en SOA's moest ik echt lachen
En dan uiteindelijk heel droog: 'He needs glasses.' Die SOA vragen hadden er niets mee te maken, haha. Hij zat toch al half grijnzend te kijken, schitterend
pi_31637601
Die poppen in het vliegtuigje met drugs er in, waren dat geen poppen van "Mother Theresa"?
Dat is vast geen toeval.

(van het stukje net voor de reclame wat Boone had gezegd: ''Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs.. '')
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:06:41 #206
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31639910
Was gewoon een Maria-pop hoor .
2000 light years from home
pi_31640990
In Amerika is er na deze aflevering heel lang gediscusieerd over wat
Boone over de radio hoorde nadat hij zei: "We're the survivors of Oceanic flight 815".
De ene helft hoorde: "There were no survivors of Oceanic flight 815".
De andere helft hoorde: "No, we're the survivors of Oceanic flight 815".

Ik was dus wel benieuwd wat de ondertiteling ervan zou maken
aangezien dit een belangrijk punt in het verhaal kan zijn.
De uiteindelijke vertaling "Vlucht 815?" vond ik nogal teleurstellend.
  Donald Duck held zondag 23 oktober 2005 @ 00:05:47 #208
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31641878
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31643007
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 23:06 schreef Merkie het volgende:
Was gewoon een Maria-pop hoor .
dacht ik al.
pi_31649452
Zou Boone z'n nek gebroken hebben? Omdat ie dat zei van Theresa.. ?
You gotta learn to live
and live and learn
  maandag 24 oktober 2005 @ 11:50:18 #211
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31660155
Ik was echt blij dat er weer een Locke-aflevering was, ik vind zijn personage zó interessant! Alleen jammer dat we nu weer veel afleveringen moeten wachten totdat we weten hoe hij verlamd is geraakt [niemand krijgt 2 afleveringen kort achter elkaar dus]
Ik kan niet wachten tot vrijdag!

tvp!
pi_31662764
F**K, F**K, F**K ....de video heeft Lost niet opgenomen maar Top Gear..BALEN..ik had 'm toch echt goed (met showview) geprogrammeerd !! F**K !!
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:32:47 #213
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31668347
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.

Maar van de andere kant: hoe kan die man zeggen dat er geen overlevenden waren als het vliegtuig nooit gevonden is??
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_31674188
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef Foeske het volgende:

[..]

Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.

Maar van de andere kant: hoe kan die man zeggen dat er geen overlevenden waren als het vliegtuig nooit gevonden is??
Waarschijnlijk wordt dan aangenomen dat het vliegtuig in de oceaan is gecrashed. De kans dat iemand dat overleefd is bar klein..
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
pi_31674748
Wat ik had gelezen daarover op tv.com over wat ze nou zeiden over de radio:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje jammer dat ik het gelezen heb, want volgens mij is het dus best wel een spoiler.
You gotta learn to live
and live and learn
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:03:27 #216
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31678425
Ik wou het net gaan lezen toen ik je onderste zin zag. Hoe nieuwsgierig ik ook ben, Ik ga 't voor mezelf niet verpesten door spoilers te lezen, heb ik al te vaak gedaan...
*´¨)
pi_31681317
Weet iemand trouwens welke datum de laatste aflevering van Lost seizoen 1 is?
pi_31681404
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:04 schreef Laniboekje het volgende:
Weet iemand trouwens welke datum de laatste aflevering van Lost seizoen 1 is?
Afgelopen vrijdag was episode 19 van de eerste 24 dus reken maar uit
pi_31756449
Tsjonge, wat is dit topic ver naar beneden gezakt zeg! Vanavond is Lost weer op tv mensen!
pi_31760415
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, wat is dit topic ver naar beneden gezakt zeg! Vanavond is Lost weer op tv mensen!
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.
pi_31761072
Heb ik net de eerste regel van een samenvatting van volgende week gelezen, stom, stom

Dat wordt dringend afgeraden
pi_31761245
Hoeveel uitzendingen zijn er dan in totaal?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_31761387
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er dan in totaal?
24 in het eerste seizoen, deze week 20 en volgende week 21, over een maandje hebben we dus seizoen 1 gehad..
En owee als die eikels van een Net5 het seizoen niet afmaken
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:04:59 #224
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_31761776
zal wel niet, dan zitten we hier toch midden in het seizoen, en volgensmij doen ze dat bijna nooit.
Volgende week is ook al de season finale van desperate housewifes, en dat gaat volgensmij ook gewoon door
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_31762940
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:12 schreef Smittend het volgende:

[..]

Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.
Op die dvd stond toch een samenvattende aflevering? Die kwam in Amerika ná de aflevering van vanavond.

Seizoen 1 heeft trouwens 26 afleveringen (25 als je de 2 uur durende finale als 1 aflevering telt en 24 als je dan ook die samenvattende aflevering niet meetelt).
pi_31763290
Dus er is ook nog een seizoen 2 naast de 24 (of 25 of 26) afleveringen en het is daarmee nog niet afgelopen?
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  Donald Duck held vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:24:12 #227
46149 __Saviour__
pi_31763765
Ja, in Amerika is seizoen 2 nu bezig. Seizoen 1 sluit met af nog vele onbeantwoorde vragen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_31764231
Do No Harm
Hell yeah. Ben benieuwd.
pi_31764426
Nog een half uurtje..
Afgelopen week de Alias aflevering gezien waarin Terry O'Quinn (Locke) voor het eerst in die serie meespeelt, erg goede acteur
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:16:01 #230
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_31764870
Spannend wat er weer gaat gebeuren allemaal!!!!!
Over wie gaat het deze week?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  Donald Duck held vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:28:58 #231
46149 __Saviour__
pi_31765217
dit is een erg mooie aflevering, ik ken hem al
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:34:29 #232
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_31767062
zo, voor het eerst dat ik moest janken bij lost!
pi_31767114
Ja, was echt een emotionele aflevering.
pi_31767208
Goede aflevering, geboorte van het kind, Jack bij het altaar en het moment dat Boone Jack van zijn eed ontslaat.
Ik wist helaas al dat hij ging sterven, maar dit is wel mooi gedaan

Waar zit die Locke?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:40:25 #235
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_31767254
ik wist ook al dat ie dood zou gaan, maar hoopte toch dat ik het verkeerd had gelezen ofzo (ik hoop ook altijd nog dat de titanic niet zinkt dus ja...)

En waar is Locke inderdaad? En wat is ie allemaal aan het uitspoken!!! Locke is met stip de vreemste gast van het eiland!
pi_31767315
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:38 schreef DJKoster het volgende:
Ik wist helaas al dat hij ging sterven
ik ook, kutspoilers
quote:
Waar zit die Locke?
die is in 'the hatch', door 'het luik' gegaan.
dat denk ik tenminste.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:43:02 #237
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_31767326
Idd weer een mooie aflevering.

''You all right, man? You're lookin' kinda goth'' .
want de klop doet het niet.
pi_31767826
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:42 schreef SlimShady het volgende:

[..]

die is in 'the hatch', door 'het luik' gegaan.
dat denk ik tenminste.
nee, die is gevlucht en toen kwam dat licht bij het luik(vorige aflevering) maar daar gaan ze verder nog niet op in.. Nu stond het overlijden van boone en geboorte van dat kind centraal.. Zeker 1 van de mooiste afleveringen dit.

Ook vaak hoe locke die 'droom' had waarin hij zag dat dat vliegtuig neer ging storten waardoor hij er naar ging zoeken, zou dit door dat vage spul komen wat op het eiland zit(waardoor je gaat halicuneren ofzo?)
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 23:53:45 #239
101274 Burbo
Ajax dus.
pi_31769260
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef HV het volgende:
Idd weer een mooie aflevering.

pi_31771878
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:43 schreef HV het volgende:

Wauw geweldige aflevering Helaas had ik al zo'n idee dat Boone dood zou gaan snik...mooi gefilmd samen met de geboorte van Claire's zoon, dat wel......waar zou Locke nou zijn? En dat Jack getrouwd was zag ik niet aankomen, mooi verwerkt in het idee van loslaten, niet iedereen moeten/willen redden en zo.....
pi_31771940
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 23:00 schreef Proper_fucked het volgende:

[..]

Ook vaak hoe locke die 'droom' had waarin hij zag dat dat vliegtuig neer ging storten waardoor hij er naar ging zoeken, zou dit door dat vage spul komen wat op het eiland zit(waardoor je gaat halicuneren ofzo?)
Nee denk echt dat je dat soort "rare" dingen gaat zien op dat eiland. Mensen kunnen hun fouten daar goed maken of zo? Denk niet dat hij hallicuneerde of zo denk dat hij het echt gezien heeft (in een visioen of zo? misschien moest Boone om e.o.a. reden wel dood?)
(denk zelf dat het eiland een soort 2e kans is of zo? of dat ze in een soort tussenhemel zitten, eerst je dingen afmaken dan mag je pas "verder" of zo)
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:35:38 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31772211
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:20 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Nee denk echt dat je dat soort "rare" dingen gaat zien op dat eiland. Mensen kunnen hun fouten daar goed maken of zo? Denk niet dat hij hallicuneerde of zo denk dat hij het echt gezien heeft (in een visioen of zo? misschien moest Boone om e.o.a. reden wel dood?)
(denk zelf dat het eiland een soort 2e kans is of zo? of dat ze in een soort tussenhemel zitten, eerst je dingen afmaken dan mag je pas "verder" of zo)
Waren meerdere mensen met dat idee, is diverse malen ontkend door de makers.
2000 light years from home
pi_31772782
Als ze dat babietje maar geen Boone gaan noemen, wat een lelijke naam
Mooie aflevering wel, blij dat ik geen spoilers gelezen heb.

Ben erg benieuwd hoe het met Locke verder gaat, hij zal zich denk ik niet in het kamp kunnen vertonen voorlopig.
Wéér een week wachten.
Screw them.
We're going home.
pi_31773220
He he, vanaf volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen!!
Ik had namelijk al wat afleveringen gezien op het Belgische Canalplus waar het iedere dag(!!) wordt uitgezonden. Maar dat had ik dus beter niet kunnen doen achteraf gezien. Ik heb gewoon geen geduld om te wachten en wil die afleveringen het liefst allemaal achter elkaar zien Hoezo verslaafd?
pi_31774551
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 02:35 schreef Meaghan het volgende:
He he, vanaf volgende week eindelijk weer nieuwe afleveringen!!
Ik had namelijk al wat afleveringen gezien op het Belgische Canalplus waar het iedere dag(!!) wordt uitgezonden. Maar dat had ik dus beter niet kunnen doen achteraf gezien. Ik heb gewoon geen geduld om te wachten en wil die afleveringen het liefst allemaal achter elkaar zien Hoezo verslaafd?
Dat had ik dus ook , heb me i.i.g. een week niet verveeld in de vakantie
pi_31774804
Super aflevering!

Ik zag het ook echt niet aankomen dat Jack getrouwd was. Ik dacht toen dat hij voor het altaar zou afhaken toen hij begon met zijn 'belofte'. Wel erg mooi op het eind: 'You fixed me'. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat zijn vrouw nu niet meer in zijn leven is, gescheiden ofzo.. Ik bedoel, hij komt zo over als een vrijgezel

Ik ben stiekem wel blij dat Boone dood is, vond het toch een minder personage in heel Lost. Laatste nummer (qua muziek) was wel erg mooi! Dat ze zo filmden hoe Shannon en Sayid terug kwamen lopen en dat Jack even moest gaan vertellen wat er ging gebeuren

We hebben weer genoten
pi_31774809
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:57 schreef Laniboekje het volgende:
Super aflevering!

Ik zag het ook echt niet aankomen dat Jack getrouwd was. Ik dacht toen dat hij voor het altaar zou afhaken toen hij begon met zijn 'belofte'. Wel erg mooi op het eind: 'You fixed me'. Maar ik heb nog steeds het gevoel dat zijn vrouw nu niet meer in zijn leven is, gescheiden ofzo.. Ik bedoel, hij komt zo over als een vrijgezel

Ik ben stiekem wel blij dat Boone dood is, vond het toch een minder personage in heel Lost. Laatste nummer (qua muziek) was wel erg mooi! Dat ze zo filmden hoe Shannon en Sayid terug kwamen lopen en dat Jack even moest gaan vertellen wat er gebeurd was

We hebben weer genoten
pi_31781446
Echt een tranentrekker deze aflevering heb het dus niet droog kunnen houden .
Ben benieuwd of dit nog invloed heeft op de relatie tussen Shannon en Sayid.
En eigenlijk was de dood van Boone niet de schuld van Locke...Locke zei dat Boone uit het vliegtuig moest komen...'t was gewoon een verschrikkelijk ongeluk.
Zou er trouwens iemand nog reageren op de mayday van Boone?...zouden ze gevonden worden? ( vast niet want dan zouden ze geen tweede seizoen maken) Vragen,vragen,vragen
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:07:06 #249
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31785810
Nee, maar als Locke meteen de waarheid had gezegd, niet dat Boone van een rots gevallen was, had Jack hem waarschijnlijk wel kunnen helpen. (dan wist hij dat er iets klemgezeten had kunnen zijn en had hij eerder wat aan dat been gedaan, ofzo). Tenminste, zo kwam het bij mij over.

Idd voor mij ook de eerste aflevering dat ik het niet droog heb gehouden volgens mij. En ik heb idd ook het idee dat Jack op een of andere manier wel vrijgezel (of weduwnaar) ofzo is... zo komt ie inderdaad over.
*´¨)
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:55:50 #250
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_31789079
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 18:07 schreef Foeske het volgende:
Nee, maar als Locke meteen de waarheid had gezegd, niet dat Boone van een rots gevallen was, had Jack hem waarschijnlijk wel kunnen helpen. (dan wist hij dat er iets klemgezeten had kunnen zijn en had hij eerder wat aan dat been gedaan, ofzo). Tenminste, zo kwam het bij mij over.

Hmm, als ik het zo lees, zou ik het kunnen snappen dat Jack zegt dat Locke Boone heeft vermoord. Ik vond het zo raar dat Jack hem zo makkelijk zou kunnen beschuldigen van zoiets gruwelijks, maar als hij dus bedoelt dat Boone's dood de schuld is van Locke, dan snap ik het
quote:
En ik heb idd ook het idee dat Jack op een of andere manier wel vrijgezel (of weduwnaar) ofzo is... zo komt ie inderdaad over.
Ik heb juist niet het idee dat Jack vrijgezel is, ik vind dat ie zich op het eiland gewoon hetzelfde gedraagt als in de periode waarin de flashback was. Extra spicy dus dat hij al die tijd met Kate flirt

Maar volgende week is toch geen compilatie/samenvatting-aflevering hoop ik hè [die van de Veronica-DVD dus]?? Want dat kan ik echt niet hebben, ik kan die zeven dagen tussen Lost afleveringen al nauwelijks volhouden, zeker nu het zo spannend is...
Ik moet echt weten wat er met Locke gebeurt enzo, ik vind hem één van de interessantste personages. Dus please, geen Veronica-DVD [die ik al heb gezien]!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')