iedereen iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:56 schreef haarb0l het volgende:
Dat van dat ongeluk met Locke is natuurlijk expres gedaan - iedereen dacht waarschijnlijk even "ah, dus zo is hij..."
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
iedereen idd![]()
Toen Jack begon over prosti's en SOA's moest ik echt lachen![]()
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!
Waarschijnlijk wordt dan aangenomen dat het vliegtuig in de oceaan is gecrashed. De kans dat iemand dat overleefd is bar klein..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:32 schreef Foeske het volgende:
[..]
Je kan het er allebei wel een beetje in horen, al denk ik dat het is: 'there were no survivors'. Ze hebben het staartstuk toch ook gevonden, andere overlevenden zouden ze echt al wel tegengekomen zijn. (nou ja, Lost kennende...) Ook zou het wel heel toevallig zijn als die eventuele andere overlevenden ook net zo'n ding vasthadden, door die radio aan het praten waren zeg maar.
Maar van de andere kant: hoe kan die man zeggen dat er geen overlevenden waren als het vliegtuig nooit gevonden is??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje jammer dat ik het gelezen heb, want volgens mij is het dus best wel een spoiler.You gotta learn to live
and live and learn
Afgelopen vrijdag was episode 19 van de eerste 24 dus reken maar uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:04 schreef Laniboekje het volgende:
Weet iemand trouwens welke datum de laatste aflevering van Lost seizoen 1 is?
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Laniboekje het volgende:
Tsjonge, wat is dit topic ver naar beneden gezakt zeg! Vanavond is Lost weer op tv mensen!
24 in het eerste seizoen, deze week 20 en volgende week 21, over een maandje hebben we dus seizoen 1 gehad..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:44 schreef mikezwet het volgende:
Hoeveel uitzendingen zijn er dan in totaal?
Op die dvd stond toch een samenvattende aflevering? Die kwam in Amerika ná de aflevering van vanavond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:12 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ja..helaas de aflevering die ik al gezien heb..deze aflevering staat op de dvd die laatst in de Veronicagids zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |