Ik hoop echt wel dat ze er een goed eind aanbreien..sommige series lopen eindeloos door en dan zit d'r nog geen bevredigend eind aan. Ik wil wel een antwoord op AL mijn vragenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
Kan niet wachten tot het op DVD komt en dan ECHT elke aflevering beeldje voor beeldje gaan bekijkenAl die kleine hints......, wordt er gek van
![]()
Veel uiteindelijke antwoorden zal de komende DVD-box nog niet brengen. Het mysterie gaat door, want seizoen 2 loopt al in Amerika.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:00 schreef Smittend het volgende:
Ik hoop echt wel dat ze er een goed eind aanbreien..sommige series lopen eindeloos door en dan zit d'r nog geen bevredigend eind aan. Ik wil wel een antwoord op AL mijn vragen![]()
mij nooit opgevallenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:04 schreef Merkie het volgende:
Stiekem zaten die nummers al het hele seizoen in afleveringen verstopt trouwens.
Oceanic Flight 815 (8-15). Kate's reward, $23,000. En zo zijn er nog veel meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef Piepje het volgende:
denkend aan alias vrees ik dan voor t ergste voor jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:00 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik hoop echt wel dat ze er een goed eind aanbreien..sommige series lopen eindeloos door en dan zit d'r nog geen bevredigend eind aan. Ik wil wel een antwoord op AL mijn vragen![]()
Mij dus ook nooit!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:11 schreef Piepje het volgende:
[..]
die kleine dingetjes vallen mij helemaal niet vaak op, t is dus maar goed dat ik hier kom lezen
Ontzettend lekker issie zelfs!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja ok er zit dus ook een dikzak in die voor wat humor moet zorgen.
van Charlie denk ik dat er genoeg vrouwen zijn die hem er lief uit vinden zien ofzo
Merk je al iets van de vloek?quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:02 schreef SuperMOM het volgende:
Saywer is pas jummieMaar ik moet ook beter opletten! Pfff weet ik veel dat ik elke aflevering clues zitten, volg het ook maar net
``Box company` had ik dus echt niet door
En what about die numbers??????? Wij hier hadden de proef op de som genomen en in de lotto ges/peeld met de nummer
Wat denkie???? 2 nummer goed, goed voor een gratis lot! Whahahahaha
![]()
![]()
Serieus?quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:02 schreef SuperMOM het volgende:
Saywer is pas jummieMaar ik moet ook beter opletten! Pfff weet ik veel dat ik elke aflevering clues zitten, volg het ook maar net
``Box company` had ik dus echt niet door
En what about die numbers??????? Wij hier hadden de proef op de som genomen en in de lotto ges/peeld met de nummer
Wat denkie???? 2 nummer goed, goed voor een gratis lot! Whahahahaha
![]()
![]()
Ik neem aan van wel. In Amerika zijn ze nu bij Seizoen 2, aflevering 4. En aangezien ze hier in Nederland niet doen aan winterstops, lijkt me dat er genoeg ruimte zit tussen de aflveringen in Nederland en Amerika.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:24 schreef Foeske het volgende:
Als seizoen 1 hier is afgelopen, gaan ze dan eigenlijk meteen door met seizoen 2??
Ik dacht aan...quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:18 schreef WheeleE het volgende:
Ik heb nu wel een idee wat het was wat er te zien was, maar dat hou ik nog even voor me, ik wil het niet bederven voor andere mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat lijkt me stug. zeer zeer stug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |