He verdorie wat jammer! Moet ik weer een nieuwe theorie verzinnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waren meerdere mensen met dat idee, is diverse malen ontkend door de makers.
Op http://www.tv.com/lost/de(...)/397844/summary.html zijn een aantal mensen nu overtuigd van het feit dat er werd gezegd: 'no we're the survivors..', naar aanleiding van verschillende geluidsfragmenten etc. Ik ben nog steeds niet overtuigd...quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zou allebei kunnen zijn, echt duidelijk is het niet: http://media.putfile.com/lost2238
maar No, we're the survivors of Oceanic flight 815 zou het wel enorm interessant maken!
dat zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:23 schreef Foeske het volgende:
[..]
Op http://www.tv.com/lost/de(...)/397844/summary.html zijn een aantal mensen nu overtuigd van het feit dat er werd gezegd: 'no we're the survivors..', naar aanleiding van verschillende geluidsfragmenten etc.
De andere mensen die ze op het eiland zijn tegen gekomen zijn geen overlevenden van flight 815, toch?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:45 schreef SlimShady het volgende:
dat zou heel goed kunnen.
[afbeelding] er was toch een zender op het eiland? [afbeelding]
in ieder geval andere overlevenden.
Helaas, geen letterlijke gesprekken.quote:Boone spots a radio on the dash. He runs to turn it on and actually hears some static. He makes frantic mayday calls and hears a muffled voice, but the chance of making contact is cut off when the plane lurches again.
quote:Ok well the debate is over! IF you turn on your subtitles for your dvd here is what it says...
Boone-Hello!We are the survivers of the crash of oceanic flight 815.
static[Locke] Get out of there!
Radio Voice- Hello.Were survivers of 815.
There you have it... If you dont beleive it watch the subtitled episode yourself!
wat ik al dacht dus.quote:it sounds like the there is a disagreement in that Boone says we are the survivors of 815 and the voices say no we are the survivors of 815. There is a radio transmission elsewhere, but where???
Samenvating? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?quote:Op donderdag 3 november 2005 17:37 schreef Symer het volgende:
Op de begrafenis van Boone moet nog een weekje gewacht worden.
Morgen komt die samenvatting, Lost: The Journey
Dit wil ik ook wel weten want ik ben niet thuis vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Foeske het volgende:
Maar die is dus exact hetzelfde als die dvd die bij wat was het - veronica magazine?- zat?
Dan hoef ik niet moeilijk te doen met opnemen enzo...
Ik heb die Veronica dvd niet gezien maar volgens de Veronica site stond daar Lost: The Journey op. Dezelfde dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:54 schreef Foeske het volgende:
Maar die is dus exact hetzelfde als die dvd die bij wat was het - veronica magazine?- zat?
Dan hoef ik niet moeilijk te doen met opnemen enzo...
In The Journey wordt met behulp van een vertelstem (Brian Cox) samengevat wat er tot nu toe op het eiland gebeurt is (dus geen flashbacks op het leven van de hoofdpersonen zoals op de site van net5 staat).quote:Op donderdag 3 november 2005 21:22 schreef Kadesh het volgende:
Samenvating? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen?
Wat saai eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:31 schreef Symer het volgende:
[..]
In The Journey wordt met behulp van een vertelstem (Brian Cox) samengevat wat er tot nu toe op het eiland gebeurt is (dus geen flashbacks op het leven van de hoofdpersonen zoals op de site van net5 staat).
Ik vind het wel een leuke aflevering..eventjes je geheugen weer opfrissen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat saai eigenlijkAch, Lost is Lost hoor.. dan maar eventjes wachten op een normale aflevering. We gaan er toch niet dood van... of sommigen wel?
![]()
Bij aflevering 20 van seizoen 1.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:45 schreef The.PhantoM het volgende:
bij welke aflevering zijn ze nou op tv? Nog steeds seizoen 1?
zal wel saai zijn, maar ik kijk wel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat saai eigenlijkAch, Lost is Lost hoor.. dan maar eventjes wachten op een normale aflevering. We gaan er toch niet dood van... of sommigen wel?
![]()
Is al eens eerder behandeld, blader maar terug in dit topic. En sja, wat dacht je van Oceanic Flight 815? Een bericht dat al 16 jaar wordt uitgezonden? Een beloning van $23,000 voor de arrestatie van Kate?quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:15 schreef The.PhantoM het volgende:
iemand al bezig met die nummers? 4 8 15 16 23 42
Wat mij opviel was toen locks z'n moeder vroeg waar de voetballen waren in de winkel. Lock zei toen in rij 8 en 15. Hebben jullie nog meer references gevonden?
Er zat een keer een samenvatting op een DVD van Veronica TV Magazine, misschien heb je die gezien?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:36 schreef Sannelie het volgende:
Ik had me er zo op verheugd.. krijgen we weer zo'n domme samenvatting.
Maar somegirl.. er was al eens zo'n samenvatting.. wanneer precies weet ik niet. Weet iemand anders welke ik bedoel? Ik weet zeker dat er al een keer eerder zoiets is geweest...
Nee echt een keer op tv. 3, 4 of 5 afleveringen geleden..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er zat een keer een samenvatting op een DVD van Veronica TV Magazine, misschien heb je die gezien?
Nee ik dus ook nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:46 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm.. Sannelie.. zie je spoken?Ik kan me er echt helemaal niks van herinneren..
Yes! De meest stoer chick ooit -> in Lost!quote:Michelle Rodriguez will join the cast of ''Lost.''
Ja, dit wist ik al.. Snap alleen niet hoe ze dat willen doen, opeens nieuwe mensen erbij gooienquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:27 schreef SlimShady het volgende:
Ik was topics browsen over Rodriguez, zie ik dit uit het USA topic.
[..]
Yes! De meest stoer chick ooit -> in Lost!
Maakt het feest compleet naast de mooiste vrouw (Evangeline Lilly) en stoerste man (Josh Holloway).
Bedoel je niet dat ze na de pauze van de zomer de twee laatste afleveringen van vóór de pauze hebben herhaald?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:17 schreef Sannelie het volgende:
[..]
Nee echt een keer op tv. 3, 4 of 5 afleveringen geleden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |