Ik had het gezien, ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:40 schreef Smittend het volgende:
He hebben jullie in de Veronica-gids gelezen dat Dominique (als ik het zo goed schrijf tenminste) en Evangelista een stel zijn !!![]()
Die twee had ik nou echt niet samen verwacht !!
Ik val wel in herhaling, maar ik kan 't niet laten: Dominic is een van de lekkerste acteurs van dit moment, zo niet de lekkerste!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:17 schreef Fling het volgende:
Mooi stel? Een elfje en een gnoom! Onvoorstelbaar...
Ik begrijp echt, echt, echt (*echt!*) niet wat iemand in hem kan zienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:45 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ik val wel in herhaling, maar ik kan 't niet laten: Dominic is een van de lekkerste acteurs van dit moment, zo niet de lekkerste!!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Spoiler gaat over het luik. Pas lezen als je tot en met afl. 25 hebt gezien.Nee, oke. Ik dacht dat je wat anders bedoelde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:And we FLASHBACK to a hospital room to find Locke in a surgical bed next to his father, ready to donate his own kidney -- something he feels was meant to be. His father says he'll see him on the other side and we go --
..
And as his mother continues her explanation, it begins to sink in that this was all a plan to trick Locke into donating his kidney to a father he never knew
Ja dat hebben ze waarschijnlijk ook expres zo gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:44 schreef SuperMOM het volgende:
Wauw wat een uitzending! Spannend, griezelig plus iets grappigs tussendoor! Saywer met die brillenWat een klootzak die vader van Locke zeg
(ik dacht eerst dat er iets mis zou gaan met de operatie en dat hij daardoor verlamd zou raken, nu denk ik dat hij een zelfmoordpoging doet??) Spooky hoor met dat licht op het einde.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |