abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2005 @ 18:06:38 #151
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31492478
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Ik dacht aan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat lijkt me stug. zeer zeer stug.
Mij eigenlijk niet... lijkt me best logisch. Wat zou het anders kunnen zijn?
Of waarom lijkt het je stug?
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_31492621
Ah. Ok. Nu mag het.
Sayed en anderen zijn achtergekomen dat de zender een bericht 16 jaar lang uitzond.
Dat betekent dat Rousseau minstens 16 jaar op het eiland is.
En hoe kan een mysterieus nummer, waar je naar op zoek bent, op je eigen schip staan?
En als dat wel normaal is dan is het schip vervloekt geweest sinds de bouw.
pi_31505132
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Ik dacht aan...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar dat lijkt me stug. zeer zeer stug.
Zou kunnen. Foeske heeft mijn vermoeden echter al bevestigd .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_31506025
Die nummers werden vanaf het eiland uitgezonden. Die man in Australie had het opgepikt en de nummers gebruikt. Daardoor werd ie vervloekt.
Rousseau en haar crew vingen de nummers ook op en gingen de bron van de nummers zoeken. Met alle gevolgen vandien. Gestrand schip en een zieke crew (zouden die nou "the Others" zijn ?). Rousseau heeft de zender gevonden en de transmissie van de nummers veranderd in haar eigen boodschap.
Maar wat ik mij nou afvraag...was de plaats van de zender waar de transmissie vandaan gezonden werd dan wel veilig ? Kon ze zomaar de transmissie veranderen..zonder ook ziek / aangevallen te worden?
pi_31507890
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 10:03 schreef Smittend het volgende:
Maar wat ik mij nou afvraag...was de plaats van de zender waar de transmissie vandaan gezonden werd dan wel veilig ? Kon ze zomaar de transmissie veranderen..zonder ook ziek / aangevallen te worden?
Het verbaasd me sowieso dat ze als enige (van de crew) nog leeft.
hm. zou het komen door: als je de nummers gebruikt ben je onoverwinnelijk en de anderen zijn vervloekt.
pi_31516483
Die gast in dat gesticht zei toch ook iets over een doos die niet geopend moest worden ofzo?
Dat is vast dat luik ofzo..
pi_31516966
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 11:28 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Het verbaasd me sowieso dat ze als enige (van de crew) nog leeft.
hm. zou het komen door: als je de nummers gebruikt ben je onoverwinnelijk en de anderen zijn vervloekt.
Dan zouden zij en Hurley als enige overleven ....zij hebben de nummers gebruikt.
We zullen gewoon moeten afwachten.
  Donald Duck held maandag 17 oktober 2005 @ 21:38:24 #158
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31517913
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:25 schreef DJKoster het volgende:
Die gast in dat gesticht zei toch ook iets over een doos die niet geopend moest worden ofzo?
Dat is vast dat luik ofzo..
Hij verwees denk ik naar Pandora's Box
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31518882
Nu twijfel ik wel een beetje aan m'n verhaal.
Even uitzoeken hoe die marinier (Sam Toomey) is overleden....
hij pleegde dus zelfmoord omdat het alleen maar slechter ging. Niet alleen met zijn omgeving ook met hemzelf.
quote:
He won a large sum of money…but things started to go wrong for him and his family after that. Sam believed the numbers were behind his bad luck, so he moved his family out in the desert hoping that would stop the curse.
Ik had het dus fout dat de 'nummer gebruikers' onoverwinnelijk waren.
Als dat zo was dan zaten Hurley en Rousseau niet vast op een eiland.
pi_31519263
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Kan niet. Schip is van hout.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:15:42 #161
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_31520792
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
Kan niet wachten tot het op DVD komt en dan ECHT elke aflevering beeldje voor beeldje gaan bekijken Al die kleine hints......, wordt er gek van
op www.cdwow.nl heb je m al voor een eurotje of 45 + thuisbezorgt.....
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:35:24 #162
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31521356
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 22:10 schreef SlimShady het volgende:
Nu twijfel ik wel een beetje aan m'n verhaal.
Even uitzoeken hoe die marinier (Sam Toomey) is overleden....
hij pleegde dus zelfmoord omdat het alleen maar slechter ging. Niet alleen met zijn omgeving ook met hemzelf.
[..]

Ik had het dus fout dat de 'nummer gebruikers' onoverwinnelijk waren.
Als dat zo was dan zaten Hurley en Rousseau niet vast op een eiland.
Ik denk dat hij wel soort van overwinnelijk was. Dat het gewoon slecht ging met hem omdat hij ongeluk bracht en dat wist. Tegen zelfmoord ben je natuurlijk niet onoverwinnelijk.
En in verhouding gaat het toch best goed met Rousseau en Hurley?

En hoezo zou dat schip van hout moeten zijn?
*´¨)
pi_31521790
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 23:35 schreef Foeske het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel soort van overwinnelijk was. Dat het gewoon slecht ging met hem omdat hij ongeluk bracht en dat wist. Tegen zelfmoord ben je natuurlijk niet onoverwinnelijk.
En in verhouding gaat het toch best goed met Rousseau en Hurley?

En hoezo zou dat schip van hout moeten zijn?
Dat denk ik.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:52:48 #164
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31523169
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 09:09 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Kun je jouw vermoeden niet met ons delen? Desnoods in spoilertags...

Ik ben erg nieuwsgierig en 't blijft toch maar een vermoeden...
*´¨)
pi_31536356
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 00:52 schreef Foeske het volgende:

[..]

Kun je jouw vermoeden niet met ons delen? Desnoods in spoilertags...

Ik ben erg nieuwsgierig en 't blijft toch maar een vermoeden...
SPOILER
Misschien wat krom gedacht .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:46:58 #166
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_31537439
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 15:49 schreef WheeleE het volgende:

[..]
SPOILER
Misschien wat krom gedacht .
SPOILER
Echte spoiler - die overigens al weleens hier heeft gestaan -- niet lezen als je niet alle spoilers leest
SPOILER
*´¨)
pi_31538840
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 16:46 schreef Foeske het volgende:

[..]
SPOILER
Echte spoiler - die overigens al weleens hier heeft gestaan -- niet lezen als je niet alle spoilers leest
SPOILER
Beetje lame om zoiets in een spoiler te posten; ik kan het complete verloop van de serie dan wel in een spoilertag zetten, doe ik ook niet.
SPOILER
pi_31539281
Welke aflevering(nummer) zijn jullie nu ook alweer?
Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
  Donald Duck held dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:13:53 #169
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31539335
als je een spoiler plaatst, zet er dan ook even bij over welke aflevering het gaat enzo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31539552
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef Henkmanz het volgende:

Beetje lame om zoiets in een spoiler te posten; ik kan het complete verloop van de serie dan wel in een spoilertag zetten, doe ik ook niet.
SPOILER
Spoiler gaat over het luik.
SPOILER
pi_31540232
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:23 schreef Nuna het volgende:

[..]

Spoiler gaat over het luik.
SPOILER
Spoiler gaat over het luik. Pas lezen als je tot en met afl. 25 hebt gezien.
SPOILER
pi_31563512
He hebben jullie in de Veronica-gids gelezen dat Dominique (als ik het zo goed schrijf tenminste) en Evangelista een stel zijn !!
Die twee had ik nou echt niet samen verwacht !!
pi_31564349
Hmm.. de dvd-box is voor 54 euro te reserveren bij bol.com.. nog ergens anders goedkoper?
Ow.. dit zal vast wel in het vorige topic staan ofzo, maar dat heb ik amper/niet gevolgd..
pi_31565450
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:40 schreef Smittend het volgende:
He hebben jullie in de Veronica-gids gelezen dat Dominique (als ik het zo goed schrijf tenminste) en Evangelista een stel zijn !!
Die twee had ik nou echt niet samen verwacht !!
je bedoeld Dominic Monaghan en (mooiste vrouw op aarde) Evangeline Lilly?
dat zou onvoorstelbaar zijn.
  woensdag 19 oktober 2005 @ 20:36:11 #175
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_31565632

Kate en Charlie
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: