Beetje verwaand wel inderdaad. Maar dus wel erg prettig om naar te kijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:14 schreef SlimShady het volgende:
een Dido. mooi en onuitstaanbaar verwaand.
ja het is sowieso erg amerikaans dus echt lelijke mensen zul je niet in de serie zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:21 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beetje verwaand wel inderdaad. Maar dus wel erg prettig om naar te kijken.
En Kate is ook wel te doen. En Sun. En Claire.
Nou Hurley en Charly zijn toch niet echt knapperds hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:44 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja het is sowieso erg amerikaans dus echt lelijke mensen zul je niet in de serie zien.
Ik kan het vanavond niet kijken helaas![]()
ja ok er zit dus ook een dikzak in die voor wat humor moet zorgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:15 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nou Hurley en Charly zijn toch niet echt knapperds hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gespoilerd voor de mensen die het niet willen weten, verder geen spoilerwaarde
succes daarmee. in amerika is-ie al een half jaar geleden op tv geweest, en er is nog niemand achter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:18 schreef DJKoster het volgende:
4 8 15 16 23 42
Dat word puzzelen met mijn collega's aankomende maandag..![]()
Hmm....en ik ving in deze aflevering ook op dat zijn 'zaakwaarnemer' het op een gegeven moment heeft over een 'dozen bedrijf' dat door hem (Hurley) zou zijn overgenomen? Locke werkte toch in een 'dozenbedrijf'?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef DJKoster het volgende:
Lees ik net op tv.com een verband tussen Hurley en nog iemand:
[
Verwacht wel dat deze nummers combinatie wel vaker gebruikt zal zijn de afgelopen tijd....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:54 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand hier die het aandurft om die nummers in de volgende Lottotrekking te gebruiken
Dat was aflevering 16, inderdaad al geweest....maar het was mij niet opgevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:25 schreef __Saviour__ het volgende:
yup, die dozenbedrijf-link viel mij ook al op.
Bovenstaande spoiler in de post van DJKoster, gaat die over een aflevering die al geweest is?
Ahaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hmm....en ik ving in deze aflevering ook op dat zijn 'zaakwaarnemer' het op een gegeven moment heeft over een 'dozen bedrijf' dat door hem (Hurley) zou zijn overgenomen? Locke werkte toch in een 'dozenbedrijf'?
Haha...ja, ik ook...vandaar dat deze me nu opviel....maar zal best wel dat ik weer andere connecties gemist heb...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
AhaaaaaaaaaJaaaaa, klopt! Tsssss je moet ook met elke aflevering erg goed opletten op elk klein dingetje! (had ik me vorige week al voorgenomen en nog mis ik dingen
)
Spoiler dus gelezen. Het was mij ook nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 00:31 schreef Montagui het volgende:
Dat was aflevering 16, inderdaad al geweest....maar het was mij niet opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |