sinds me 15de ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef vamperotica het volgende:
Maar Barra....Sinds wanneer vliegt de tijd in Epe?
nou kan ik wel zeggen wat je zelf ook bedacht hebt .. mhja ..quote:
* UncleScorp kan nie volgen ?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef coz het volgende:
nou kan ik wel zeggen wat je zelf ook bedacht hebt .. mhja ..![]()
Uhm... tja...Ik heb tot mn 8 in t Harde gewoond...nu ben ik opeens 31 en heb ik 3 kids!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds me 15de ofzodeed even me ogen dicht ben je ineens 21 en heb je werk een auto en een vriendin + serieuze plannen het huis uit te gaan
waar ging het fout
Zegt de enige die haar leeftijd niet onthultquote:
daar komt me dinnetje vandaan.. naja de hoge enk danquote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... tja...Ik heb tot mn 8 in t Harde gewoond...nu ben ik opeens 31 en heb ik 3 kids!
T zal wel aan de omgeving liggen!
als ze 10 jaar ouder is dan mij kan je het toch wel uitrekenen?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zegt de enige die haar leeftijd niet onthult![]()
of ben ik het alweer vergeten ?
quote:
O.A.quote:
Pot is funquote:Op donderdag 22 september 2005 15:32 schreef coz het volgende:
maargoed , pot .. ketel .. pikzwart ..!
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
Hééé ik sta in de OP !!
I'm honoured
Een geheugen van een olifantquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:
Heb je dan NU echt het gevoel dat je erbij hoort?
Was je een tijdje geleden al naar aan het vissen..... ver voor de zomervakantie zelfs.
Onzin??? Wij verkondigen absoluut geen onzin. Hier wordt onzin verheven tot zweverige ernstquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij moet ik nog een paar onzin posts hier maken voordat ik aan de quota kom
Whehehehe, mijn baby staat ook in de op en ik ben toch echt geen oma.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben gewoon te jong voor de OPik heb geen baby
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef bighit het volgende:
jaja dit gaat m worden hier
of nie
of wel
of toch nie
of we snappen het nu al niet
Waar was je ?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:50 schreef vamperotica het volgende:
Zo...ben er weer!
Even wat diertjes verzorgen bij t vriendje thuisquote:
Gurm... menneke.... Hedde t nou al zwaar?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff nog 10 minuutjes ... heb eerste dag na een ziekte is altijd zwaar!!!!!
morgen weer een dag
Vleermuisjes ?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef vamperotica het volgende:
Even wat diertjes verzorgen bij t vriendje thuis
nope.. 2 baardagaampjes en twee kameleonnetjes ( of hoe je dat ook mag schrijven..) waarvan 1 jonkiequote:
Idd ... ik kom hier al 15 jaar mijn kloten afdraaienquote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef vamperotica het volgende:
Gurm... menneke.... Hedde t nou al zwaar?
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gurm... menneke.... Hedde t nou al zwaar?
haha... dat klinkt als mijn huishouden!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jadie mensen kunnen niets zonder me !!!
![]()
dus dan ligt er altijd 100 brieven/memos op me bureau en dan is me mailbox dan ook weer vol
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:02 schreef vamperotica het volgende:
haha... dat klinkt als mijn huishouden!
Wow Enyalius ... gewaagde uitspraak zou ik zeggenquote:de tsunami was trouwens simpel weg een opruimings actie omdat er teveel zielen op aarde waren waardoor de balans beetje weg was EN omdat er op andere planeten een te kort aan zielen waren. dus hier zijn ze weggehaald en elders weer neergezet.
ach je moest eens weten. me ouders waren er trouwens zelf bij. snap niet waarom hun er nog zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 18:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow Enyalius ... gewaagde uitspraak zou ik zeggen
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef BaajGuardian het volgende:
verander mijn plaatje in de 0p eens
want ik heb mn org. pic weer.
Wat is thuis zo erg dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef BaajGuardian het volgende:
liep vandaag over straat met warme zonnetje , spelende kindertjes op grasveldje , vogeltjes en bloemetjes overal , en voelde me in lange tijd heel even gelukkig , tot ik weer mn voordeur open deed en naar binnen liep
Op dit punt ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef nokwanda het volgende:
Onzin??? Wij verkondigen absoluut geen onzin. Hier wordt onzin verheven tot zweverige ernst![]()
Maar ff serieus..... echt.....in alle gein kan een onvermoedde serieusheid zitten die onderhuids aan de orde is.
Bijvoorbeeld.... In een bepaald topic denkt een willekeurige user heel diep na over een aantal aspecten van dat specifieke topic. Dat kan best een zware lading zijn.
Nu kun je om af te koelen naar ONZ gaan. Maar dat werkt op de een of andere manier voor velen niet (waaronder ikzelf).
Ik ook natuurlijk, het gaat meer om lolbroeken die denken dat alles een grap is in Truth. Ik ben gek op een dolletje, maar niet ten koste van serieuze topics en wat dat betreft zou daar stevig in gehakt mogen worden al is de grens zeer moeilijk aan te geven. Wanneer is het een reactie en wanneer is het een bash of stemmingmakerij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Op dit punt ben ik het wel met je eens.
Tetrahydrocannabinol, the active ingredient in Cannabisquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef merlin693 het volgende:
hoort eigenlijk een "amen " bij he !![]()
zat die film op net 5 ofzo met Sandra Bullock te kijken en ze hadden het over Absint en de scheikundige Terta nog wat ...Hol verbinding
weet iemand of deze uitspraak mbt de werkende stof THC werkelijk is ?
zal deze groep iig niet snel meer doen , OP is btw iets beter nu ...als je meer voorstellen hebt , ik hoor ze graag (maar je mag ook zo vrij zijn om het meteen te verbeteren natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, het gaat meer om lolbroeken die denken dat alles een grap is in Truth. Ik ben gek op een dolletje, maar niet ten koste van serieuze topics en wat dat betreft zou daar stevig in gehakt mogen worden al is de grens zeer moeilijk aan te geven. Wanneer is het een reactie en wanneer is het een bash of stemmingmakerij?
Je bent een kanjer, maar dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:12 schreef coz het volgende:
[..]
zal deze groep iig niet snel meer doen , OP is btw iets beter nu ...als je meer voorstellen hebt , ik hoor ze graag (maar je mag ook zo vrij zijn om het meteen te verbeteren natuurlijk!
.. )
maargoed , als het wel onverhoopts gebeurt moet een mod dat stukje maar even verplaatsen , alhoewel ik natuurlijk niet weet of dit mogelijk is binnen fok .. maar omdat ik dit bij diverse forums wel kan () heb ik het vermoeden van wel
http://en.wikipedia.org/wiki/Thujonequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef merlin693 het volgende:
Thanx coz , en nu zie ik de vebintenis met die festivals waar onder het aanrecht Absint word verkocht........heb eerder geteeldrode jah dus ga ff googlen
http://en.wikipedia.org/wiki/Absinthquote:The chemical structure of thujone is loosely related to that of THC
True , het kan overkomen als niet uitnodigend , maar om te beginnen zou ik bij een subforum al niet als eerste kijken in het SC topic .. de SC's zijn in elk subforum gewoon puur SC ... mss is een "welkom" topic daar wel beter voor , waarin we eea uitleggen , wegwijs maken enz ...en als die er komt zou ik zeggen dat die een sticky verdient en deze vanzelf wel boven blijft drijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
*knijpquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:37 schreef coz het volgende:
[..]
True , het kan overkomen als niet uitnodigend , maar om te beginnen zou ik bij een subforum al niet als eerste kijken in het SC topic .. de SC's zijn in elk subforum gewoon puur SC ... mss is een "welkom" topic daar wel beter voor , waarin we eea uitleggen , wegwijs maken enz ...en als die er komt zou ik zeggen dat die een sticky verdient en deze vanzelf wel boven blijft drijven
Is het de bedoeling dat er meer users getrokken moeten worden dan? Ik had niet de indruk dat het om marketing ging. Meer over de verhouding kwaliteit/kwantiteit. Je kunt wel duizenden users trekken. Maar als die alleen maar gaan baggeren lijkt me dat nou net niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
*knijp
Daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan in combi met Tarot, reiki op afstand, I-Tjing, van alles en nog wat wat mij betreftMaar dan in combinatie met de SC, dus een sticky met alles in 1 en dat het dan de titel "Welkom in Truth" of iets dergelijks krijgt.
De echte SC zou dan even op slot moeten (tijdelijk) om te kijken of dit werktIk weet het niet hoor, maar dat zou misschien meer users hierheen kunnen trekken?
oei...strax voelen de heren zich achtergesteldquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:15 schreef UncleScorp het volgende:
Zo we zijn er weer klaar voor![]()
morgeu' dames
Waarom zouden we ? 't is nog vroeg héquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:21 schreef vamperotica het volgende:oei...strax voelen de heren zich achtergesteld
da kloptquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom zouden we ? 't is nog vroeg hé
Amai gij zijt ook veel van zeggen 's morgensquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:26 schreef vamperotica het volgende:
da klopt
O yeah..... I doquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:34 schreef vamperotica het volgende:
ow... jawel hoor..Kan hele verhalen houden 's morgens! Maar of ze dan ergens over gaan is een tweede...Hoewel...Geloof dat dta bij mij de hele dag opgaat...
Maar ja..Ondertussen al iemand zin in koffie?
Koekje erbij misschien?
En dan niet die van de reclame, maar echte lekkere koekjes!
Ow ja... chocolade!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:37 schreef UncleScorp het volgende:
Koffie gaat er gans de voormiddag wel in ... en koekjes ? Alleen als er chocolade op zit![]()
A woman's greatest enemyquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:38 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja... chocolade!!!
neh, sorry moet overslaan , ben geil ....quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:34 schreef vamperotica het volgende:
Koekje erbij misschien?
Aaaah de ochtenderectiequote:Op vrijdag 23 september 2005 08:43 schreef coz het volgende:
neh, sorry moet overslaan , ben geil ....
Maar die koffie sla ik niet over![]()
![]()
![]()
![]()
Tis niet mijn vijand nee. Maar ik heb echt een of twee keer per jaar een periode dat ik me echt helemaal het schompes vreeeeet aan chocolade, om het vervolgens maaaaanden niet meer te kunnen zien. Ben meer de persoon van de 6 boterhammen met gebakken ei enzo. Of ik ruk een blikje zwarte olijven open en eet het allemaal op. Of ik sta ´s ochtends al rijst te koken omdat ik dat zo lekker vind met eieren en bonen als ontbijtquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
A woman's greatest enemy... behalve voor nok
![]()
Wow, dan zou ik iets langer in bed blijven liggen vrees ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
Tis niet mijn vijand nee. Maar ik heb echt een of twee keer per jaar een periode dat ik me echt helemaal het schompes vreeeeet aan chocolade, om het vervolgens maaaaanden niet meer te kunnen zien. Ben meer de persoon van de 6 boterhammen met gebakken ei enzo. Of ik ruk een blikje zwarte olijven open en eet het allemaal op. Of ik sta ´s ochtends al rijst te koken omdat ik dat zo lekker vind met eieren en bonen als ontbijt![]()
And I'm gonna destroy the enemy by eating it!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
A woman's greatest enemy... behalve voor nok
![]()
Bij jou is het iig nog of..of...!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis niet mijn vijand nee. Maar ik heb echt een of twee keer per jaar een periode dat ik me echt helemaal het schompes vreeeeet aan chocolade, om het vervolgens maaaaanden niet meer te kunnen zien. Ben meer de persoon van de 6 boterhammen met gebakken ei enzo. Of ik ruk een blikje zwarte olijven open en eet het allemaal op. Of ik sta “s ochtends al rijst te koken omdat ik dat zo lekker vind met eieren en bonen als ontbijt![]()
Ik denk dat je er eerder snel uit zou willen uit angst dat ik er na dat ontbijt weer bij zou komen liggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow, dan zou ik iets langer in bed blijven liggen vrees ik![]()
Moet denken aan de klachten van een vriendin. Ze was zwanger.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bij jou is het iig nog of..of...!!
Bij mij wordt t meer en en...![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag worst en moest zonodig.
Die klachten zijn bij mij blijven hangen na de zwangerschappen!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet denken aan de klachten van een vriendin. Ze was zwanger.
Dagje markt verliep als volgt:
aankomst op de markt..... Allereerst op zoek naar de vietnamese loempia verkoper.
Ik had daar gen zin in en wilde een visje. Aangekomen bij de viskraam waren de 2 loempia“s inmiddels verorberd en dus kon er best wel een visje bij. En een zure bom. Dat moest!!
Nog geen half uur nadien liepen we de hema binnen. Ik zag worst en moest zonodig. Vriendin ook. Een vet stuk rookworst. En daarna klaagde ze dat ze zoooo misselijk was van de zwangerschap![]()
a dirty mind is a joy foreverquote:
U is op dreef vandaag....!!! Ach ja...VRIJ dag!quote:
Blame cozquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
a dirty mind is a joy forever![]()
Vanmiddag ben ik vrij ... en zitten de kids nog op school ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef vamperotica het volgende:
U is op dreef vandaag....!!! Ach ja...VRIJ dag!
Ik wist het zodra ik het opschreefquote:
Uitdagen noemen ze datquote:
En daar hebben ze dan weer pashokjes....quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vanmiddag ben ik vrij ... en zitten de kids nog op school ...![]()
Maar 't zal wel eerder shoppingcenter worden vrees ik![]()
Hej leuk idee. Hier ga ik eens verder over nadenken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
*knijp
Daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan in combi met Tarot, reiki op afstand, I-Tjing, van alles en nog wat wat mij betreftMaar dan in combinatie met de SC, dus een sticky met alles in 1 en dat het dan de titel "Welkom in Truth" of iets dergelijks krijgt.
De echte SC zou dan even op slot moeten (tijdelijk) om te kijken of dit werktIk weet het niet hoor, maar dat zou misschien meer users hierheen kunnen trekken?
Zekersquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
a dirty mind is a joy forever![]()
Neeee, zo was het niet bedoeld. Ik wilde gewoon echt hema rookworst, echtquote:
Een vrouw die aan het shoppen is MAG je niet storen !!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:09 schreef vamperotica het volgende:
En daar hebben ze dan weer pashokjes....
Wat is er toch mis met die Belgische vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef vamperotica het volgende:
ow jawel hoor!!!
Zou je denken dat ze allemaal zo zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die Belgische vrouwen![]()
Die NL'ers zijn precies voor alles te vinden![]()
agreed... je mag alleen maar je pinpas/creditcard geven en dan moet je ze hun gang laten gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een vrouw die aan het shoppen is MAG je niet storen !!!
Wij komen overeenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
agreed... je mag alleen maar je pinpas/creditcard geven en dan moet je ze hun gang laten gaan
Wat een rare geluiden uit dat pashokje zegquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:53 schreef vamperotica het volgende:
Oe..... creditcard...pinpas....![]()
Ja meer!!
ja...ohw....jaaahquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
cash, travelercheques , visa
en raar je al opgewonden?![]()
quote:
nee... dat worden andere geluiden... als dank voor het afgeven van de creditcard en pinpas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een rare geluiden uit dat pashokje zeg
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb mn vrouw zo es voorgesteld om es samen te gaan shoppen ... zij enkel gekleed in een lange jas ... en al het ontbrekende zouden we dan 1 voor 1 gaan kopen ... ze vond het wel geinig idee maar het is er nog niet van gekomen
Allicht want ze moet iets kopen én het aandoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
good idea! denk alleen als je in alleen een lange jas de lingerie zaak inloop hun het wel door zullen hebben
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:46 schreef UncleScorp het volgende:
Wow, dan zou ik iets langer in bed blijven liggen vrees ik![]()
niet , mijn ODOLquote:
Mja ze hebben zo altijd wel 'n excuusquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nah boodschappen of de was of misschien hebben ze het druk op het werk
Eerst nog afwassen, de was ophangen, een tuin leegplukken uhm... boodschappen doen naar fysiotherapie en dan pas weer naar bedquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:55 schreef UncleScorp het volgende:
De vrouwen zijn terug in bed gekropen zeker ?
owww dat word wel 23:00quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Eerst nog afwassen, de was ophangen, een tuin leegplukken uhm... boodschappen doen naar fysiotherapie en dan pas weer naar bed
Op zn minst! kids tussendoor ook nog ff naar de papa brengen...quote:
Hij komt hier alleen Truth vrouwen tegen en denkt dat Nederlandse vrouwen zo zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:36 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zou je denken dat ze allemaal zo zijn?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:55 schreef UncleScorp het volgende:
De vrouwen zijn terug in bed gekropen zeker ?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
was eigenlijk alleen maar van plan om het bed op te maken. Maar toen viel ik erin en was in dromenland.
Was me ervan bewust dat ik sliep en wilde wakker worden maar de dromen drukten zo door.
Nou..... ik had beter wakker kunnen blijven. Het was zo´n wild en druk gedroom dat ik er geen touw meer aan kon vastknopen.quote:
Misschien niet perse hele bergen nieuwe users (*krijgt er een beeld bij van hordes mensen die truth overspoelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat er meer users getrokken moeten worden dan? Ik had niet de indruk dat het om marketing ging. Meer over de verhouding kwaliteit/kwantiteit. Je kunt wel duizenden users trekken. Maar als die alleen maar gaan baggeren lijkt me dat nou net niet de bedoeling.
En een nieuwe user gaat, zoals eerder gezegd imo toch eerst voor de topics. Daar kom je dan weer users tegen waarvan er een aantal ook regelmatig in een SC komen.
Thanxquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej leuk idee. Hier ga ik eens verder over nadenken.
Yep, deed het pijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef coz het volgende:
kneep je mij ?![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Welkom_in_Truth
@coz: zal wel ergens anders moeten, maar ik zie je nu hierquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:09 schreef coz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Welkom_in_Truth
Ok, en dat van dat verzameltopic ga ik er toch bij zetten, wie weet wat er anders nog uitkomtquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef iteejer het volgende:
Users krijg je door leuke topics, die mensen aanspreken. Een beetje zorg besteden aan je topictitel bv doet al een hoop.
Hoe meer topics, hoe meer views, hoe meer vermeldingen in searchers zoals Google. Is in al die jaren is dat steeds zo gebleken.
Natuurlijk kun je een topic openen Morwen, ideeen neerzetten staat iedereen vrij. Je kunt ze echter ook gewoon gaan uitvoeren. Zolang het niet tegen policy is etc. js daar niets op tegen, wat let jou om gewoon te gaan doen wat je denkt dat goed is? Bedenk wel dat grote verzameltopics niet werken - de topictitel moet pakken. Je idee om een soort combi-ding te openen waarin van alles gebeurt zal niet werken: men zal dat gewoon niet weten te vinden.
Als het erg tegen de aard van truth in gaat zeggen Mirage of ik dat echt welmaar dat kan ik me bij jou niet echt voorstellen.
Datgene wat ik wou neerzetten was negatiever van aard: als mod kan en wil ik niet voorschrijven at jullie neerzetten, maar kan ik wel iets zeggen over wat we hier nķet mogen laten staan, of over welke ontwikkelingen we als niet wenselijk zien.
Het ziet er naar uit dat ik dit weekend weer weg moet, dus het kan nog wel ff duren voor die tekst van mij er komt. Oftewel, wacht niet op mij
ik roep wel even een moderator of ie het wil verplaatsenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef iteejer het volgende:
@coz: zal wel ergens anders moeten, maar ik zie je nu hier
de kleurstelling van de wiki startpagina vind ik bij nader inzien ondudielijk. met name dat blauwe.
waarom toch maar niet gewoon de default-wiki kleuren?
of anders iets waardoor de tekst duidelijker afsteekt?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Morwen het volgende:
Ok, en dat van dat verzameltopic ga ik er toch bij zetten, wie weet wat er anders nog uitkomt![]()
Coz zijn idee over een welkomsttopic kan er dan ook bij etc. etc. Ik zal eens nadenken over een pakkende titel![]()
Het zal dan wat later op de dag worden of morgen, het is hier nu redelijk druk.![]()
Kan ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef coz het volgende:
ben het op zich ook wel met je eens .. heb hem iig al font +1 gedaan .. maar verander het gerust zou ik zeggen , toch een wiki![]()
![]()
me kijkt , ziet beetje blauwe plek ..quote:
oh sorry ... dat ik je liet schrikken .. deed het pijn ?quote:Maar lieve coz wil je mij niet zo laten schrikken met je WIKI-linkIk ben zo'n enorme oen op dit gebied. Geef mij een pak tarot kaarten en ik leg je hele toekomst uit (
) Maar kom bij mij niet aan met technische dingetjes
![]()
Ik vind het enorm knap van de mensen die het wel kunnen, maar mijn hersens slaan volledig op tilt bij het idee alleen al.
*voelt al een lichte paniek bij het idee van het openen van een topic![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en het is niet dat TRU niet boeiend is ... ik heb me voor dit subforum eigenlijk aangemeld op FOK! (wat overgens een hel is maargoed) t is hier boeiend zat
Klopt ja, dan ben ik op mijn best. Lekker rustig, op wat andere nachtbrakende fokkers na danquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En dat 'later op de dag' ben ik van jou wel gewend; je bent één van de weinige trutters die om 4 uur sochtends nog vrolijk van alles aan het posten is
i beat the systemquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehehehe, ongeveer dezelfde reden dat ik een jaar heb gelurkt.
[aai over bol smiley]<<<<<<<zie je, die kan ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef coz het volgende:
[..]
me kijkt , ziet beetje blauwe plek ..deed geen pijn hoor *snik*
![]()
[..]
oh sorry ... dat ik je liet schrikken .. deed het pijn ?![]()
[ is heel ez ... , op knopje bewerken rossen , tekst typen , meer enters gebruiken dan nodig voor regels en paragraven, en op opslaan drukken ,.. dat is voorlopig genoeg technische info! ]
tis wel soms iets anders dan op fok posten .. maar je kan iig niets fout doenals je het vergelijkt met een simpel tekstje posten
![]()
ziet mijn toekomst er iig redelijk ok uit ?
humor mequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
[aai over bol smiley]<<<<<<<zie je, die kan ik ook al niet![]()
![]()
Ow, en ik schrik niet van een beetje pijn, ik heb kinderenDe Wiki laat ik maar even voor wat het is, misschien dat ik me daar ooit nog eens dapper genoeg voor voel
![]()
*kijkt in glazen bol....ik zie.........ik zie..........ik zie...........een toekomst.![]()
quote:
Hij doet wel engquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef coz het volgende:! ... okay ...hmm zou je mss hier willen kijken wat ie zegt ? , en indien ie niet zo eng doet die 5 vakjes willen invullen met Morwen als naampie en dan het knoppie nieuw gebruikersprofiel
![]()
en anders moeten we iets verder kijken , maar das ook geen probleem
Ik doe niks hoor, ik zit hier gewoon iets aan te klikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
vrouwen en technology![]()
kan coz zich weer ff uitsloven met zijn kennis![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef Morwen het volgende:
Yeah!!! Hij heeft nu een nieuw slachtofferquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
vrouwen en technology![]()
kan coz zich weer ff uitsloven met zijn kennis![]()
heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah!!! Hij heeft nu een nieuw slachtoffer
Ik mag de techniek weer wazig aan me voorbij laten gaan.... o nee.... er zijn nog anderen die me irl plagen met dergelijke breinvervagende zaken.![]()
goed ideequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jongens en meisjes ik ga ff wat aan me spiertjes doen .... au revoir![]()
auw, getver.... zo klote... je darmen spoelen met zulke shit. In de buurt van de plee blijven. En niet mogen eten waardoor je slap wordt. Bloedsuiker naar beneden en dara wordt je dan weer chagerijnig van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
hmz morgen word een van de kutste dagen ooit
dan moet ik dus darm spoelen met van die zakjes spul met water bladiebla
en dan krijg je dus serieuze diaree , leuk...
heb al een pesthekel aan diaree
en dan moet ik zondag om half 11 in ziekenhuis zijn
afzien..
grr
morgen kutdag
Jij durft die link tenminste nog aan te klikken!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef coz het volgende:
[..]
humor me, alleen al omdat het pijn deed
, (volg die enge link) klik eens op bewerken , typ eens iets , geef twee keer enter ,
typ nog iets en druk op save ... just for the fun of it![]()
![]()
ik denk dat je daar wel dapper genoeg voor bent ... , ken je iig zien hoe ez het is (je hoeft zelfs niet te registreren enzo. [ * ]. een topic openen is ook heel ok , en ik wil je die wiki ook niet door je strot duwen maar als je zit te denken over hoe een topic eruit ziet .. kun je dat (in de toekomst) mss met meerdere mensen maken
.. hence the suggestion
![]()
* het systeem is ontwikkeld zodat iedereen die iets wil toevoegen of een foutje ziet in de encyclopedie versie het artikel kan bewerken en dit kan verbeteren .. but i wont bore you with the details yet![]()
Gewoon terug plagen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah!!! Hij heeft nu een nieuw slachtoffer
Ik mag de techniek weer wazig aan me voorbij laten gaan.... o nee.... er zijn nog anderen die me irl plagen met dergelijke breinvervagende zaken.![]()
klysma of detox ... dialyse is nieren (of hoe je het ook spelt)quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Enyalius het volgende:
dyaliese? of hoe je het ook spelt?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
hmz morgen word een van de kutste dagen ooit
dan moet ik dus darm spoelen met van die zakjes spul met water bladiebla
en dan krijg je dus serieuze diaree , leuk...
heb al een pesthekel aan diaree
en dan moet ik zondag om half 11 in ziekenhuis zijn
afzien..
grr
morgen kutdag
huh waddanquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef coz het volgende:
baaj , ik heb een beterschapscadeautje voor je klaarliggen![]()
slinger je msn overmorgen maar aanquote:
En boodschappen voor de visite die natuurlijk allemaal morgen willen komen. Of maandagavond terwijl je geen tijd hebt gehad om boodschappen te doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:36 schreef vamperotica het volgende:
AAAAAAAaaaaah.... bijna vergeten dat t jongste mormel maandag jarig is!!!!
En er moet ook nog getrakteerd worden op t KDV natuurlijk!!!
HELLUP!!!
Dat kan ook wel wat creatiever.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:45 schreef Enyalius het volgende:
winkels zijn nog open op zaterdag. leef je uit
koop een paar zakjes zacht snoep...prik een paar op een tandenstokertje ofzo en klaar
Kost me geen uur. KLaar terwijl u wacht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:54 schreef Enyalius het volgende:
veels te veel werk als last minute idee
voor de creatievere ideeen heb ik meestal wel ff tijd nodig
Hee... Dat van die visjes had ik ook bedacht...Maar dan met soepstengels ofzo en als draad een dropveter.... uit een blok kaas visfiguurtjes of idd winegums ofzo....quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat kan ook wel wat creatiever.
Ouwe schoenendoos. Schilder die lichtblauw of een of ander zeekleurtje. schilder er een paar leuke visjes op. In de deksel prik je gaatjes met een sateprikker. Van sateprikkers maak je met wat garen kleine hengeltjes waaraan je winegum visjes hangt. Et voila.....
Of je koopt een gigantische zak marshmellows. en sateprikkers. KNutsel een papieren image van een kampvuutje in elkaar (2 plaatjes in de vorm van wat hout met vlammen die je kruiselings in elkaar schuift) prik daar de prikkers met wat marshmellows in en je hebt een open fire with roasting marshmellows.
Ik had de mazzel dat zoonlief altijd middenin de zomervakantie jarig was. En wel zo in het midden dat je ook niet postuum nog in de laatste of eerste week van school zou kunnen tracteren. Was ie dan eigenlijk alweer vergeten. Dat kwam me goed uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hee... Dat van die visjes had ik ook bedacht...Maar dan met soepstengels ofzo en als draad een dropveter.... uit een blok kaas visfiguurtjes of idd winegums ofzo....
Da gaat t worden!
Had ooit voor dochterlief een babanenboot gemaakt..... Maar da's ook met allerlei prikkertjes..Lijkt me nog nie echt iets voor de peutertjes!
geen ouzo ... sambucaquote:Op zaterdag 24 september 2005 04:19 schreef merlin693 het volgende:
Absint=drink OUZO (sugar parts )
Pernod was one of the mian brands
Tot jij over anijs begon voelde ik me prima. Maar bij de gedachte aan dat spul alleen al word ik niet lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geen ouzo ... sambuca... smaakt toch 95% hetzelfde
anijs troep
gaaap goeiemorgen lieve mensjes ... hoe voelt u zich vandaag?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tot jij over anijs begon voelde ik me prima. Maar bij de gedachte aan dat spul alleen al word ik niet lekker.
Hier de reden van mijn afkeer van anijs. Ik was nog klein maar wist reeds waar abraham de mosterd vandaan haalde.... wist veel te veel veel te jong. Nog zo´n spreekwoord: kleine potjes hebben grote orenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sowwy
ja anijs is ranzig... heb toen ik 17 was eens in een discotheek een longdrinkglas vol sambuca achterover geslagenresultaat: alles kwam er op dezelfde mannier weer uit en ik drink noooooit meer sambuca of ouzo
Ik denk dat ze eerder waren geschrokken als die stokjes echt waren blijven zwevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:10 schreef Enyalius het volgende:
net ff naar klein winkelcentrumpje geweest hier. lege flessen ingeleverd en naar de bakker. toepasselijke naam "W.C. Pot" :S hebben altijd lekere zooi daar dus 5 pudding broodjes en 2 appelflappen gehaald. yummmmmmmm paar deuren verder 3 nieuwe pakken stroopwafels gehaald. kan er weer een week tegenaan hahah.
heb erg lekkere trek vandaag om de 1 of andere reden. trek ik lekkere zoete zachte dingen...
voor de bakker stond zo'n 2e ranks vrijetijds clown met wat kindertjes om hem heen. had ieder kind een stafje gegeven en zei hoe het vast te houden. daarna moesten ze allen met 1 hand de pols van de andere hand vasthouden en zo de hand die de staf vasthield open duwen. de staf zou dan moeten blijven "zweven". ik stond dus schuin achter de clown en zag hem dus gewoon de staf licht met zijn duim vasthouden. bij de kinderen vielen dus alle stafjes.arme kinderen...ach ja ze leken het wel leuk te vinden
Ik had je toch ook al op je kop gegeven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:31 schreef Enyalius het volgende:
typish...het is niet me moeder, stiefvader noch mijn zusje die me lastig valt over het niet feliciteren van me moeder met haar verjaardag. het is de meid die 2 deuren verder woont die bevriend is met hun en met mij.
snap die hele ophef rondom verjaardagen niet. is niks bijzonders. gewoon een dag zoals elke andere :S
je weet dat ze je nu de volgende keer gaat brandmerken hequote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Enyalius het volgende:
oh ja. kleine demonstratie hoe slecht me kort termijn geheugen kan zijn
Wie? Ik? Zo erg ben ik toch niet he?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je weet dat ze je nu de volgende keer gaat brandmerken he![]()
Ik heb nog wel een fles goedkope whiskey staan (haast niet geschikt voor menselijke consumpte, maar daar proef je na 3 glazen niks meer van)quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:58 schreef RSH11 het volgende:
Vanavond gaan we een feestje bouwen in Truth!
(Waarom? Waarom niet?)
quote:
Ik ben natuurlijk ook een bijzonder opmerkzaam mensquote:Op zondag 25 september 2005 09:28 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen, u was snel met het opmerken van mijn aanwezigheid mevrouw nokwanda !
![]()
En Enyalius... als jij je verstopt krijg ik de indruk dat jij iets op je kerfstok hebt...
wat heb uitgespookt ?![]()
Chello is weer stabiel, wel een stuk trager, maar hij doet ut weer.
Ow Getver.... I can´t stand Bobquote:Op zondag 25 september 2005 11:10 schreef Mirage het volgende:
[afbeelding]
Sorry truthers,
Bob en Wendy hebben overleg gepleegd.
Er zijn goede voors en tegens wat de ouwehoer reeks betreft.
Besluit: Ouwehoer is gezellig, maar de openingspost moet eruit worden "gesloopt".En het wordt geen sticky meer
Doel: truth drempel zo laag mogelijk houden, voor iedereen ook gevoelsmatig toegankelijk, en toch een plek om heerlijk nutteloos te klessebessen.
Iedereen welkom
Bij deze.... TRU Ouwehoer (& soms serieus) 21
Da´s nie fijn, nee. Ik ken de Afrikaanse variant van de clean prep en....quote:Op zondag 25 september 2005 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
vandaag is het dus de dag waar ik tegenopgekeken heb
om 2 uur in de middag moet ik dus beginnen met die troep drinken
dat heet dus Klean prep en als iemand al eens een darmonderzoek heeft gehad weet diegene vast wat ik bedoel
moet in literbakje met LAUW water drinken :I
en dat 4 x , en dat moet dan tot ongeveer half 9 savonds de darmen gaan spoelen...
goh wat heb ik toch een fijne dag!!!!!
Zit je nou indirect iteejer af te kammen ?quote:
Klopt er zijn subfora die sticky slowchattopics met specifieke OP's hebben.quote:En waarom nou in het grootste deel (ieder? weet ik niet, heb ik niet onderzocht) van de subfora een slowchattopic een sticky heeft en ditr nou weer anders is snap ik niet. Ik vind het een beetje slapjes. Maar goed.... jullie zijn de mods, je doet maar.
Als we nou beschikbaar hadden over een tijdmachine, dan zou ik ervoor pleiten hem voor jou in te zettenquote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef BaajGuardian het volgende:
hoop dat het snel overmorgen is
quote:Op zondag 25 september 2005 11:51 schreef Mirage het volgende:
[..]
Zit je nou indirect iteejer af te kammen ?![]()
Herkenbaar. Ik heb dat ook. Maar ik zoek de reden daarvan in mezelf en niet in de betreffende subforaquote:[..]
Klopt er zijn subfora die sticky slowchattopics met specifieke OP's hebben.
Ikzelf heb een paar (niet nader te noemen) fora waar ik mij niet uitgenodigd/welkom voel om te posten terwijl mijn interesse daar wel ligt. Dit had ik als user al.
Ik kom daar dus ook niet.
Dat is jammer.
Snap ik. Verandering van de OP snap ik dan ook wel. Ik vind het zelf ook jammer om geen nieuwe gezichten te treffen van tijd tot tijd. Of om andere users die wel posten maar zich daar niet welkom zouden voelen omdat het een kliek lijkt niet te zien. Hoe meer zielen hoe meer vreugd wat mij betreft.quote:Op het moment dat ikzelf mod ben en ik erop geattendeerd wordt dat er mensen zijn die datzelfde gevoel, dat ik o zo herken, beginnen te krijgen betreffende het subforum waar ik user ben met wat extra knopjes, dan voel ik mij geroepen daar even objectief naar te kijken.
En ondanks dat ik er zelf zogezegd "onderdeel van" ben en het dus minder snel zelf proef (net als velen die in deze reeks posten misschien), kan ik mij er wel iets bij voorstellen.
Op dat moment probeer ik dus in overleg een actie te nemen die zoveel mogelijk mensen weer wat extra ruimte geeft.
Ik denk dat we dan uitkomen op de maatregel zoals genomen.
Las net die link van je in feedback. Herinner me dat ik toen in delen ervan meegelurkt heb.quote:Op zondag 25 september 2005 12:30 schreef BaajGuardian het volgende:
als dit achter de rug is....
bah ik heb opeens geen zin meer in het leven ,
mja , mischien uo doen , van mij mag het nu wel 2012 worden
Was ooit kortstondig lid van een politieke partij maar ben er om dezelfde reden snel weer uitgestapt. Heb zelf ook wel de neiging om voor de politiek ietsje te controversieel te denken en net iets te aangebrand te zijn. Vooral als mensen verzanden in stomme details.quote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb weer contact gezocht met een parlementarier uit de vs die ik ken , mischien weet hij iets waardoor ik wat meer bereik , destijds heb ik een uitnodiging afgeslagen omdat ik niet zo geweldig in de oficiele maatschappelijke dingen ben , en daar ook eigenlijk geen reet mee te maken wil hebben , want dat is allemaal politiek gekloot
Best te begrijpen. Zowel fysiek als mentaal.quote:ik weet het niet , ik moet eerst van mijn lasten af , hopelijk krijg ik er morgen wat voor mee na dat onderzoek , en dan zien we wel verder
op het moment ben ik even zwaar geirriteerd , ik kan ook niet eten wat het nog erger maakt
en over een uurtje moet ik het eerste zakje gaan drinken =/
zucht...
Lieve schat, het heeft geen enkele zin om er bijvoorbaat al met pijn in de buik tegen op te gaan hikken ener nog meer ellende over te lezen. Je moet er toch doorheen. Haal diep adem en gaan..... Is net zoiets als bevallen. Je weet dat dat hele kind door een nauw gat moet en dat dat verdomd veel pijn gaat doen. Nou kun je heel gespannen zijn en verkrampt raken. Dan maak je het zelf moeilijker dan nodig. Want met diep ademhalen en doen gaat het makkelijker. Maar het blijft geen lekker gevoel. Okay... dan kun je zeggen dat het resultaat iets anders is.... maar jij wilt weten wat je mankeert en hebt daarvoor dit onderzoek nodig. Laat dat dan jouw resultaat zijn waarvoor je dit verduurt.quote:Op zondag 25 september 2005 13:45 schreef BaajGuardian het volgende:
over 15 minuten moet ik beginnen met die troep drinken
heb al een zakje klaargeschud met lau water
ik hou jullie zo nu en dan ff op de hoogte
ik begin toch meer op te zien tegen het onderzoek nu
ik heb er wat meer over gelezen , en het klinkt allemaal een stuk minder weer
maar goed , ik moet er wel mee doorgaan
zucht
wat is een truther hokje ?quote:Op zondag 25 september 2005 13:53 schreef Enyalius het volgende:
Wie is wie ?
dacht dat mirage niet zo'n behoefte had om in een hokje geduwd te worden. nu worden we allemaal in het truther hokje geduwd![]()
nou ja.... op het moment dat we hier posten of lurken zijn we dat. Dat zegt natuurlijk niks over de rest van het leven. Mocht een van ons dat hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 13:53 schreef Enyalius het volgende:
Wie is wie ?
dacht dat mirage niet zo'n behoefte had om in een hokje geduwd te worden. nu worden we allemaal in het truther hokje geduwd![]()
Zo interpreteerde ik je post alquote:Op zondag 25 september 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
@Mirage.... dit kun je ook zien als een bevestiging van jouw post die ongeveer tegelijk met deze kwam
Misschien ben ik wel niet zo overgevoelig als truth-users wordt toegedicht door een enkele ONZ user:Pquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel niet zo overgevoelig als truth-users wordt toegedicht door een enkele ONZ user:P
Maar wel gevoelig genoeg om van te voren te weten dat je mijn post zo op zou pikken. LOL Truth humorBen een beetje melig
quote:Op zondag 25 september 2005 14:12 schreef BaajGuardian het volgende:
net eerste kopje klean prep gedronken na 5 minuten twijfellen
en godverdommeeE dat spul is GOOR , ik moest bijna overgeven
en ik heb snel water genomen erna en even op de muren lopen slaan om maar niet die smaak te ervaren
nu moet ik elke 10 minuten weer een kopje , dus over 4 minuten weer , GATVER
en dat 4 kopjes per zakje en 4 zakjjes totaal
met anderre woorden , dat is een totaal van 16 fucking kopjes , en na de eerste voel ik me al half dood van de zenuwen en die smaak , %$$^@#
heb ook geen siroop in huis alleen water $@# wat een fcuking smaak GVD
straks vertel ik jullie hoe ik me dan voel :IIII
quote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
2e kopje net , ik begin nu goed misselijk te worden , bijna kokhalzen ,ik weet niet of ik dit wel vol kan houden ,dit is echt niet te drinken , mn oren sloegen dicht toen ik het dronk , het is zo zout
quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
ik hou de mensen die ik hier ken even op de hoogte
ik heb morgen Darmonderzoek en moet nu dus mijn darmschoonspoelen dmv die rommel , en gvd ik ben hier nu goed misselijk , ik had het minder erg verwacht omfg ,![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:25 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ziekelijk zoute kloterommel en ik moet nu zo mijn 3e kopje drinken , ik zie er echt tegenop :I
gatverdamme man
Tot zover zijn bijdragen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ja i pis nu uit mn achterste , lache joh , maar die troe[p mpet ik nogsteeds drinken , arf moet nu weer , mischien over uur of 3 kan ik weer wat praten
als deze dicht is en je er snel genoeg bij bent welquote:Mag ik ouwehoer 22 openen?
heb gelukkig nooit een darmonderzoek gehad. Maar had in Zuid Afrika heeel erg veel last van mijn darmen de eerste keer dat ik ging. Ben toen weken ziek geweest terwijl ik in the middle of nowhere zat met de eerste doc op afstand van 2 uur rijden over een hobbel/zandweg met veel gatenquote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
hoop maar dat jij het nooit krijgt , zon darmonderzoek , want dat spul was echt niet te zuipen zo goor :x
en een potje vaseline om het soepeltjes te houdenquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef BaajGuardian het volgende:
als het bagger zout was , was het vast hetzelfde idee
ik heb iig maar 2 van de 4 liter op gekregen , mede dat ik compleet uitgedroogd werd en al een tijdje water ipv ontlasting scheet , was dat toch wel beter om het zo te laten
mijn darmen zijn leeg en schoon , en mijn maag was dat al
want heb vanochtend geen dieet gevolgd omdat ik simpelweg niks te eten in huis had.,
op het moment heb ik teringhonger , maar goed mag pas na onderzoek eten , dat lukt wel hoor maare , mn achterste doet beste pijn wanneer ik op de pot zit , hoop dat dat morgen weg is ,
ik neem morgen voor de zekerheid een valiumpke.
zo te horen gaat dat vanzelf nuquote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
niezo seure coz , ik moet het uiten
beetje late reaktie nog....quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had de mazzel dat zoonlief altijd middenin de zomervakantie jarig was. En wel zo in het midden dat je ook niet postuum nog in de laatste of eerste week van school zou kunnen tracteren. Was ie dan eigenlijk alweer vergeten. Dat kwam me goed uit.
Af en toe bedenk ik die dingen dus gewoon voor anderen.
Maar Vamp.... wat is een babanen boot?Een bananenboot of een Baboonboot of een glijbanenboot?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
beetje late reaktie nog....
mananen..... boot![]()
Sorry Baaj. Ik wil niet spotten. Ik leef echt met je mee... maar dit was wel een heeeel erg foute woordkeus in dit specifieke gevalquote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
niezo seure coz , ik moet het uiten
Wat??? Een makakenboot?quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
beetje late reaktie nog....
mananen..... boot![]()
nee... die slingeren hier gewoon in huisquote:
Dat is niet aan Baaj te wijten beste coz, maar die verantwoordelijkheid ligt bij mijquote:Op zondag 25 september 2005 21:28 schreef coz het volgende:
mag al dit gepraat over BG's darmen en rectale problemen naar het daarvoor bestemde topic
ik hoef niet ook hier mee te genieten![]()
wel sterkte enzo , maar ik hoef het gewoon niet overal te lezen![]()
Ja.... die link naar dat forum, weet je nog. Kun je die nog terugvinden?quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Enyalius het volgende:
god wat voel ik me weer lekker duf vandaag. weer ff beetje verdiept in Planten Telepathy. kan niet wachten om dat onder de knie te hebben en alle kennis die de natuur te bieden heeft te kunnen leren 1 op 1 met een boom
deze dus ? Telekinesequote:Op maandag 26 september 2005 09:40 schreef Enyalius het volgende:
uhm...ja ik was er net
heb voor de verandering hard dance opgezet...vage shit. maar van de bass wordt ik wel wakker
nee eentje van een compleet ander forum over telepathy met flora en fauna niet over telekinesequote:
Oeps ... voer voor vegetariėrsquote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef Enyalius het volgende:
telepathy met flora en fauna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |