ik roep wel even een moderator of ie het wil verplaatsenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:25 schreef iteejer het volgende:
@coz: zal wel ergens anders moeten, maar ik zie je nu hier
de kleurstelling van de wiki startpagina vind ik bij nader inzien ondudielijk. met name dat blauwe.
waarom toch maar niet gewoon de default-wiki kleuren?
of anders iets waardoor de tekst duidelijker afsteekt?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Morwen het volgende:
Ok, en dat van dat verzameltopic ga ik er toch bij zetten, wie weet wat er anders nog uitkomt![]()
Coz zijn idee over een welkomsttopic kan er dan ook bij etc. etc. Ik zal eens nadenken over een pakkende titel![]()
Het zal dan wat later op de dag worden of morgen, het is hier nu redelijk druk.![]()
Kan ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:35 schreef coz het volgende:
ben het op zich ook wel met je eens .. heb hem iig al font +1 gedaan .. maar verander het gerust zou ik zeggen , toch een wiki![]()
![]()
me kijkt , ziet beetje blauwe plek ..quote:
oh sorry ... dat ik je liet schrikken .. deed het pijn ?quote:Maar lieve coz wil je mij niet zo laten schrikken met je WIKI-linkIk ben zo'n enorme oen op dit gebied. Geef mij een pak tarot kaarten en ik leg je hele toekomst uit (
) Maar kom bij mij niet aan met technische dingetjes
![]()
Ik vind het enorm knap van de mensen die het wel kunnen, maar mijn hersens slaan volledig op tilt bij het idee alleen al.
*voelt al een lichte paniek bij het idee van het openen van een topic![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en het is niet dat TRU niet boeiend is ... ik heb me voor dit subforum eigenlijk aangemeld op FOK! (wat overgens een hel is maargoed) t is hier boeiend zat
Klopt ja, dan ben ik op mijn best. Lekker rustig, op wat andere nachtbrakende fokkers na danquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:41 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En dat 'later op de dag' ben ik van jou wel gewend; je bent één van de weinige trutters die om 4 uur sochtends nog vrolijk van alles aan het posten is
i beat the systemquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whehehehe, ongeveer dezelfde reden dat ik een jaar heb gelurkt.
[aai over bol smiley]<<<<<<<zie je, die kan ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:44 schreef coz het volgende:
[..]
me kijkt , ziet beetje blauwe plek ..deed geen pijn hoor *snik*
![]()
[..]
oh sorry ... dat ik je liet schrikken .. deed het pijn ?![]()
[ is heel ez ... , op knopje bewerken rossen , tekst typen , meer enters gebruiken dan nodig voor regels en paragraven, en op opslaan drukken ,.. dat is voorlopig genoeg technische info! ]
tis wel soms iets anders dan op fok posten .. maar je kan iig niets fout doenals je het vergelijkt met een simpel tekstje posten
![]()
ziet mijn toekomst er iig redelijk ok uit ?
humor mequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
[aai over bol smiley]<<<<<<<zie je, die kan ik ook al niet![]()
![]()
Ow, en ik schrik niet van een beetje pijn, ik heb kinderenDe Wiki laat ik maar even voor wat het is, misschien dat ik me daar ooit nog eens dapper genoeg voor voel
![]()
*kijkt in glazen bol....ik zie.........ik zie..........ik zie...........een toekomst.![]()
quote:
Hij doet wel engquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:37 schreef coz het volgende:! ... okay ...hmm zou je mss hier willen kijken wat ie zegt ? , en indien ie niet zo eng doet die 5 vakjes willen invullen met Morwen als naampie en dan het knoppie nieuw gebruikersprofiel
![]()
en anders moeten we iets verder kijken , maar das ook geen probleem
Ik doe niks hoor, ik zit hier gewoon iets aan te klikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
vrouwen en technology![]()
kan coz zich weer ff uitsloven met zijn kennis![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:06 schreef Morwen het volgende:
Yeah!!! Hij heeft nu een nieuw slachtofferquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
vrouwen en technology![]()
kan coz zich weer ff uitsloven met zijn kennis![]()
heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah!!! Hij heeft nu een nieuw slachtoffer
Ik mag de techniek weer wazig aan me voorbij laten gaan.... o nee.... er zijn nog anderen die me irl plagen met dergelijke breinvervagende zaken.![]()
goed ideequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jongens en meisjes ik ga ff wat aan me spiertjes doen .... au revoir![]()
auw, getver.... zo klote... je darmen spoelen met zulke shit. In de buurt van de plee blijven. En niet mogen eten waardoor je slap wordt. Bloedsuiker naar beneden en dara wordt je dan weer chagerijnig van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef BaajGuardian het volgende:
hmz morgen word een van de kutste dagen ooit
dan moet ik dus darm spoelen met van die zakjes spul met water bladiebla
en dan krijg je dus serieuze diaree , leuk...
heb al een pesthekel aan diaree
en dan moet ik zondag om half 11 in ziekenhuis zijn
afzien..
grr
morgen kutdag
Jij durft die link tenminste nog aan te klikken!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:10 schreef coz het volgende:
[..]
humor me, alleen al omdat het pijn deed
, (volg die enge link) klik eens op bewerken , typ eens iets , geef twee keer enter ,
typ nog iets en druk op save ... just for the fun of it![]()
![]()
ik denk dat je daar wel dapper genoeg voor bent ... , ken je iig zien hoe ez het is (je hoeft zelfs niet te registreren enzo. [ * ]. een topic openen is ook heel ok , en ik wil je die wiki ook niet door je strot duwen maar als je zit te denken over hoe een topic eruit ziet .. kun je dat (in de toekomst) mss met meerdere mensen maken
.. hence the suggestion
![]()
* het systeem is ontwikkeld zodat iedereen die iets wil toevoegen of een foutje ziet in de encyclopedie versie het artikel kan bewerken en dit kan verbeteren .. but i wont bore you with the details yet![]()
Gewoon terug plagen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yeah!!! Hij heeft nu een nieuw slachtoffer
Ik mag de techniek weer wazig aan me voorbij laten gaan.... o nee.... er zijn nog anderen die me irl plagen met dergelijke breinvervagende zaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |