*knijpquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:37 schreef coz het volgende:
[..]
True , het kan overkomen als niet uitnodigend , maar om te beginnen zou ik bij een subforum al niet als eerste kijken in het SC topic .. de SC's zijn in elk subforum gewoon puur SC ... mss is een "welkom" topic daar wel beter voor , waarin we eea uitleggen , wegwijs maken enz ...en als die er komt zou ik zeggen dat die een sticky verdient en deze vanzelf wel boven blijft drijven
Is het de bedoeling dat er meer users getrokken moeten worden dan? Ik had niet de indruk dat het om marketing ging. Meer over de verhouding kwaliteit/kwantiteit. Je kunt wel duizenden users trekken. Maar als die alleen maar gaan baggeren lijkt me dat nou net niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
*knijp
Daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan in combi met Tarot, reiki op afstand, I-Tjing, van alles en nog wat wat mij betreftMaar dan in combinatie met de SC, dus een sticky met alles in 1 en dat het dan de titel "Welkom in Truth" of iets dergelijks krijgt.
De echte SC zou dan even op slot moeten (tijdelijk) om te kijken of dit werktIk weet het niet hoor, maar dat zou misschien meer users hierheen kunnen trekken?
oei...strax voelen de heren zich achtergesteldquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:15 schreef UncleScorp het volgende:
Zo we zijn er weer klaar voor![]()
morgeu' dames
Waarom zouden we ? 't is nog vroeg héquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:21 schreef vamperotica het volgende:oei...strax voelen de heren zich achtergesteld
da kloptquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom zouden we ? 't is nog vroeg hé
Amai gij zijt ook veel van zeggen 's morgensquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:26 schreef vamperotica het volgende:
da klopt
O yeah..... I doquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:34 schreef vamperotica het volgende:
ow... jawel hoor..Kan hele verhalen houden 's morgens! Maar of ze dan ergens over gaan is een tweede...Hoewel...Geloof dat dta bij mij de hele dag opgaat...
Maar ja..Ondertussen al iemand zin in koffie?
Koekje erbij misschien?
En dan niet die van de reclame, maar echte lekkere koekjes!
Ow ja... chocolade!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:37 schreef UncleScorp het volgende:
Koffie gaat er gans de voormiddag wel in ... en koekjes ? Alleen als er chocolade op zit![]()
A woman's greatest enemyquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:38 schreef vamperotica het volgende:
Ow ja... chocolade!!!
neh, sorry moet overslaan , ben geil ....quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:34 schreef vamperotica het volgende:
Koekje erbij misschien?
Aaaah de ochtenderectiequote:Op vrijdag 23 september 2005 08:43 schreef coz het volgende:
neh, sorry moet overslaan , ben geil ....
Maar die koffie sla ik niet over![]()
![]()
![]()
![]()
Tis niet mijn vijand nee. Maar ik heb echt een of twee keer per jaar een periode dat ik me echt helemaal het schompes vreeeeet aan chocolade, om het vervolgens maaaaanden niet meer te kunnen zien. Ben meer de persoon van de 6 boterhammen met gebakken ei enzo. Of ik ruk een blikje zwarte olijven open en eet het allemaal op. Of ik sta ´s ochtends al rijst te koken omdat ik dat zo lekker vind met eieren en bonen als ontbijtquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
A woman's greatest enemy... behalve voor nok
![]()
Wow, dan zou ik iets langer in bed blijven liggen vrees ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
Tis niet mijn vijand nee. Maar ik heb echt een of twee keer per jaar een periode dat ik me echt helemaal het schompes vreeeeet aan chocolade, om het vervolgens maaaaanden niet meer te kunnen zien. Ben meer de persoon van de 6 boterhammen met gebakken ei enzo. Of ik ruk een blikje zwarte olijven open en eet het allemaal op. Of ik sta ´s ochtends al rijst te koken omdat ik dat zo lekker vind met eieren en bonen als ontbijt![]()
And I'm gonna destroy the enemy by eating it!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
A woman's greatest enemy... behalve voor nok
![]()
Bij jou is het iig nog of..of...!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis niet mijn vijand nee. Maar ik heb echt een of twee keer per jaar een periode dat ik me echt helemaal het schompes vreeeeet aan chocolade, om het vervolgens maaaaanden niet meer te kunnen zien. Ben meer de persoon van de 6 boterhammen met gebakken ei enzo. Of ik ruk een blikje zwarte olijven open en eet het allemaal op. Of ik sta ´s ochtends al rijst te koken omdat ik dat zo lekker vind met eieren en bonen als ontbijt![]()
Ik denk dat je er eerder snel uit zou willen uit angst dat ik er na dat ontbijt weer bij zou komen liggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:46 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow, dan zou ik iets langer in bed blijven liggen vrees ik![]()
Moet denken aan de klachten van een vriendin. Ze was zwanger.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Bij jou is het iig nog of..of...!!
Bij mij wordt t meer en en...![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag worst en moest zonodig.
Die klachten zijn bij mij blijven hangen na de zwangerschappen!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet denken aan de klachten van een vriendin. Ze was zwanger.
Dagje markt verliep als volgt:
aankomst op de markt..... Allereerst op zoek naar de vietnamese loempia verkoper.
Ik had daar gen zin in en wilde een visje. Aangekomen bij de viskraam waren de 2 loempia´s inmiddels verorberd en dus kon er best wel een visje bij. En een zure bom. Dat moest!!
Nog geen half uur nadien liepen we de hema binnen. Ik zag worst en moest zonodig. Vriendin ook. Een vet stuk rookworst. En daarna klaagde ze dat ze zoooo misselijk was van de zwangerschap![]()
a dirty mind is a joy foreverquote:
U is op dreef vandaag....!!! Ach ja...VRIJ dag!quote:
Blame cozquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
a dirty mind is a joy forever![]()
Vanmiddag ben ik vrij ... en zitten de kids nog op school ...quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef vamperotica het volgende:
U is op dreef vandaag....!!! Ach ja...VRIJ dag!
Ik wist het zodra ik het opschreefquote:
Uitdagen noemen ze datquote:
En daar hebben ze dan weer pashokjes....quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vanmiddag ben ik vrij ... en zitten de kids nog op school ...![]()
Maar 't zal wel eerder shoppingcenter worden vrees ik![]()
Hej leuk idee. Hier ga ik eens verder over nadenken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
*knijp
Daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan in combi met Tarot, reiki op afstand, I-Tjing, van alles en nog wat wat mij betreftMaar dan in combinatie met de SC, dus een sticky met alles in 1 en dat het dan de titel "Welkom in Truth" of iets dergelijks krijgt.
De echte SC zou dan even op slot moeten (tijdelijk) om te kijken of dit werktIk weet het niet hoor, maar dat zou misschien meer users hierheen kunnen trekken?
Zekersquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
a dirty mind is a joy forever![]()
Neeee, zo was het niet bedoeld. Ik wilde gewoon echt hema rookworst, echtquote:
Een vrouw die aan het shoppen is MAG je niet storen !!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:09 schreef vamperotica het volgende:
En daar hebben ze dan weer pashokjes....
Wat is er toch mis met die Belgische vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:33 schreef vamperotica het volgende:
ow jawel hoor!!!
Zou je denken dat ze allemaal zo zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:35 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met die Belgische vrouwen![]()
Die NL'ers zijn precies voor alles te vinden![]()
agreed... je mag alleen maar je pinpas/creditcard geven en dan moet je ze hun gang laten gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een vrouw die aan het shoppen is MAG je niet storen !!!
Wij komen overeenquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
agreed... je mag alleen maar je pinpas/creditcard geven en dan moet je ze hun gang laten gaan
Wat een rare geluiden uit dat pashokje zegquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:53 schreef vamperotica het volgende:
Oe..... creditcard...pinpas....![]()
Ja meer!!
ja...ohw....jaaahquote:Op vrijdag 23 september 2005 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
cash, travelercheques , visa
en raar je al opgewonden?![]()
quote:
nee... dat worden andere geluiden... als dank voor het afgeven van de creditcard en pinpas...quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een rare geluiden uit dat pashokje zeg
quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:57 schreef UncleScorp het volgende:
Ik heb mn vrouw zo es voorgesteld om es samen te gaan shoppen ... zij enkel gekleed in een lange jas ... en al het ontbrekende zouden we dan 1 voor 1 gaan kopen ... ze vond het wel geinig idee maar het is er nog niet van gekomen
Allicht want ze moet iets kopen én het aandoenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
good idea! denk alleen als je in alleen een lange jas de lingerie zaak inloop hun het wel door zullen hebben
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:46 schreef UncleScorp het volgende:
Wow, dan zou ik iets langer in bed blijven liggen vrees ik![]()
niet , mijn ODOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |