nou ja.... op het moment dat we hier posten of lurken zijn we dat. Dat zegt natuurlijk niks over de rest van het leven. Mocht een van ons dat hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 13:53 schreef Enyalius het volgende:
Wie is wie ?
dacht dat mirage niet zo'n behoefte had om in een hokje geduwd te worden. nu worden we allemaal in het truther hokje geduwd![]()
Zo interpreteerde ik je post alquote:Op zondag 25 september 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
@Mirage.... dit kun je ook zien als een bevestiging van jouw post die ongeveer tegelijk met deze kwam
Misschien ben ik wel niet zo overgevoelig als truth-users wordt toegedicht door een enkele ONZ user:Pquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel niet zo overgevoelig als truth-users wordt toegedicht door een enkele ONZ user:P
Maar wel gevoelig genoeg om van te voren te weten dat je mijn post zo op zou pikken. LOL Truth humorBen een beetje melig
quote:Op zondag 25 september 2005 14:12 schreef BaajGuardian het volgende:
net eerste kopje klean prep gedronken na 5 minuten twijfellen
en godverdommeeE dat spul is GOOR , ik moest bijna overgeven
en ik heb snel water genomen erna en even op de muren lopen slaan om maar niet die smaak te ervaren
nu moet ik elke 10 minuten weer een kopje , dus over 4 minuten weer , GATVER
en dat 4 kopjes per zakje en 4 zakjjes totaal
met anderre woorden , dat is een totaal van 16 fucking kopjes , en na de eerste voel ik me al half dood van de zenuwen en die smaak , %$$^@#
heb ook geen siroop in huis alleen water $@# wat een fcuking smaak GVD
straks vertel ik jullie hoe ik me dan voel :IIII
quote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
2e kopje net , ik begin nu goed misselijk te worden , bijna kokhalzen ,ik weet niet of ik dit wel vol kan houden ,dit is echt niet te drinken , mn oren sloegen dicht toen ik het dronk , het is zo zout
quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
ik hou de mensen die ik hier ken even op de hoogte
ik heb morgen Darmonderzoek en moet nu dus mijn darmschoonspoelen dmv die rommel , en gvd ik ben hier nu goed misselijk , ik had het minder erg verwacht omfg ,![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:25 schreef BaajGuardian het volgende:
het is ziekelijk zoute kloterommel en ik moet nu zo mijn 3e kopje drinken , ik zie er echt tegenop :I
gatverdamme man
Tot zover zijn bijdragen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ja i pis nu uit mn achterste , lache joh , maar die troe[p mpet ik nogsteeds drinken , arf moet nu weer , mischien over uur of 3 kan ik weer wat praten
als deze dicht is en je er snel genoeg bij bent welquote:Mag ik ouwehoer 22 openen?
heb gelukkig nooit een darmonderzoek gehad. Maar had in Zuid Afrika heeel erg veel last van mijn darmen de eerste keer dat ik ging. Ben toen weken ziek geweest terwijl ik in the middle of nowhere zat met de eerste doc op afstand van 2 uur rijden over een hobbel/zandweg met veel gatenquote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef BaajGuardian het volgende:
hoop maar dat jij het nooit krijgt , zon darmonderzoek , want dat spul was echt niet te zuipen zo goor :x
en een potje vaseline om het soepeltjes te houdenquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef BaajGuardian het volgende:
als het bagger zout was , was het vast hetzelfde idee
ik heb iig maar 2 van de 4 liter op gekregen , mede dat ik compleet uitgedroogd werd en al een tijdje water ipv ontlasting scheet , was dat toch wel beter om het zo te laten
mijn darmen zijn leeg en schoon , en mijn maag was dat al
want heb vanochtend geen dieet gevolgd omdat ik simpelweg niks te eten in huis had.,
op het moment heb ik teringhonger , maar goed mag pas na onderzoek eten , dat lukt wel hoor maare , mn achterste doet beste pijn wanneer ik op de pot zit , hoop dat dat morgen weg is ,
ik neem morgen voor de zekerheid een valiumpke.
zo te horen gaat dat vanzelf nuquote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
niezo seure coz , ik moet het uiten
beetje late reaktie nog....quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had de mazzel dat zoonlief altijd middenin de zomervakantie jarig was. En wel zo in het midden dat je ook niet postuum nog in de laatste of eerste week van school zou kunnen tracteren. Was ie dan eigenlijk alweer vergeten. Dat kwam me goed uit.
Af en toe bedenk ik die dingen dus gewoon voor anderen.
Maar Vamp.... wat is een babanen boot?Een bananenboot of een Baboonboot of een glijbanenboot?
quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
beetje late reaktie nog....
mananen..... boot![]()
Sorry Baaj. Ik wil niet spotten. Ik leef echt met je mee... maar dit was wel een heeeel erg foute woordkeus in dit specifieke gevalquote:Op zondag 25 september 2005 21:34 schreef BaajGuardian het volgende:
niezo seure coz , ik moet het uiten
Wat??? Een makakenboot?quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
beetje late reaktie nog....
mananen..... boot![]()
nee... die slingeren hier gewoon in huisquote:
Dat is niet aan Baaj te wijten beste coz, maar die verantwoordelijkheid ligt bij mijquote:Op zondag 25 september 2005 21:28 schreef coz het volgende:
mag al dit gepraat over BG's darmen en rectale problemen naar het daarvoor bestemde topic
ik hoef niet ook hier mee te genieten![]()
wel sterkte enzo , maar ik hoef het gewoon niet overal te lezen![]()
Ja.... die link naar dat forum, weet je nog. Kun je die nog terugvinden?quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Enyalius het volgende:
god wat voel ik me weer lekker duf vandaag. weer ff beetje verdiept in Planten Telepathy. kan niet wachten om dat onder de knie te hebben en alle kennis die de natuur te bieden heeft te kunnen leren 1 op 1 met een boom
deze dus ? Telekinesequote:Op maandag 26 september 2005 09:40 schreef Enyalius het volgende:
uhm...ja ik was er net
heb voor de verandering hard dance opgezet...vage shit. maar van de bass wordt ik wel wakker
nee eentje van een compleet ander forum over telepathy met flora en fauna niet over telekinesequote:
Oeps ... voer voor vegetariėrsquote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef Enyalius het volgende:
telepathy met flora en fauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |