abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28137910
Heey allemaal,

Ik ben nieuw hier en ben hier gekomen omdat ik een vraagje had..

Ik ben sinds een dag telekinese aan het oefenen met behulp van een Psi Wheel..
Ik kan de psi wheel draaien en heb dit opgenomen, je kan het hier hosting by http://www.psibron.nl zien

Wat vinden jullie hiervan? En zijn jullie zelf ook geïnteresseerd?

Mvg Tim
pi_28139582
Iemand? Kan iemand het ook? Heeft iemand ervaring?

Kom op mensen
pi_28139802
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:09 schreef ImTheBase het volgende:
Iemand? Kan iemand het ook? Heeft iemand ervaring?

Kom op mensen
het downloaden duurt even én ik ben onder tussen eten aan het maken
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:21:11 #4
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_28139879
mischien zit je wel te blazen~!

maar t schijnt dus wel te kunnen...
ik heb wel es gehoord dat je moet beginnen met oefenen op een watje...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_28139928
Iemand zei dat ook al Maar toen heb ik het voor de webcam laten zien en toen geloofde hij het wel

Nee ik zit serieus niet te blazen, ik houd zelfs mijn adem volledig in soms om mezelf te checken of ik het niet onbewust doe

Van dat watje heb ik nog nooit gehoord dat je daarop kon oefenen
pi_28139971
Hoewel ik het erg interessant vind sta ik nou niet meteen te jubelen.

Als ik jou een dergelijk filmpje zou laten zien.. zou een ventilator dan nie het 1e zijn waar jij aan denkt ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28140029
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:24 schreef Mirage het volgende:
Hoewel ik het erg interessant vind sta ik nou niet meteen te jubelen.

Als ik jou een dergelijk filmpje zou laten zien.. zou een ventilator dan nie het 1e zijn waar jij aan denkt ?
Ik heb hier een ventilator naast me staan, maar probeer het zelfs eens, pak een punaise en leg daar een klein horizontaal en verticaal gevouwd blaadje op, zet dan je ventilator op zijn laagste stand.. Wat gebeurd er? .. ..

Juist Hij vliegt er lekker hard vanaf
Zelfs als je het blaadje zacht aanraakt heb je al grote kans dat hij er direct afvalt
Maar ik zit hier serieus geen grappen te maken hoor Ik begrijp wel dat jullie mij misschien niet vertrouwen, maar dat moeten jullie zelf weten
pi_28140057
de eerste halve minuut gaat goed, daar na niet meer. maar ik vind telekinese niet zo moeilijk, met een beetje concentratie kan iedereen het.
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
pi_28140081
Inderdaad, iedereen kan het, ik had het een vriendin van mij in 10 minuten geleerd

Maar in het begin draaid hij goed inderdaad, later wiebelt hij een beetje doordat ik een goede houding met mijn vingers zoek en op het laatste gaat hij aardig hard en dan valt hij
pi_28140120
Apart. Wist niet dat zoiets mogelijk was.
pi_28140194
Gaaf. Ik heb wel een vraag; wat is jouw theorie erachter? Hoe kan het?

O ja dan nog een vraag, kun jij het op elk moment van de dag, op elke plaats, zolang je dat psi-wheel en dat papiertje hebt?

En kun je misschien een filmpje maken waarop je het geheel van grotere afstand opneemt, bijvoorbeeld met open mond zodat je zeker niet blaast, etc.?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28140222
hmz....

Ik zal het eens proberen . Zijn er nog dingen waar je rekening mee dient te houden?
pi_28140241
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:34 schreef JohnDDD het volgende:
Gaaf. Ik heb wel een vraag; wat is jouw theorie erachter? Hoe kan het?

O ja dan nog een vraag, kun jij het op elk moment van de dag, op elke plaats, zolang je dat psi-wheel en dat papiertje hebt?

En kun je misschien een filmpje maken waarop je het geheel van grotere afstand opneemt, bijvoorbeeld met open mond zodat je zeker niet blaast, etc.?
Ik kan het zover ik weet overal, ik ga het morgen op andere plekken proberen dan thuis, maar ik heb het snachts gedaan, vandaag de dag door dus

Ik moet ff kijken of ik zo'n filmpje kan maken, heb maar een webcam... (nogal korte kabel )
pi_28140273
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef ImTheBase het volgende:

[..]

Ik kan het zover ik weet overal, ik ga het morgen op andere plekken proberen dan thuis, maar ik heb het snachts gedaan, vandaag de dag door dus

Ik moet ff kijken of ik zo'n filmpje kan maken, heb maar een webcam... (nogal korte kabel )
Misschien kun je em ergens opzetten en dan het bureau een stuk verschuiven, of het ergens anders doen, etc.?
pi_28140287
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef TheDon1985 het volgende:
hmz....

Ik zal het eens proberen . Zijn er nog dingen waar je rekening mee dient te houden?
Nou je kan bijvoorbeeld dit soort dingen doen:
* Zorgen voor geen tocht of wind
* Je adem inhouden om jezelf te checken of je niet blaast
Dat soort simpele dingen

Oh ja nog @ JohnDDD:
Ik weet niet wat mijn theorie is, het kan gewoon, ik heb het geprobeerd en het blijkt dus (in my opinion) dat het kan

Er zijn wel theorieën voor (Kwamtum theorie enzo)
pi_28140305
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:37 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Misschien kun je em ergens opzetten en dan het bureau een stuk verschuiven, of het ergens anders doen, etc.?
IK zal eens kijken, anders voeg ik je ff op msn toe
(als je even je msn adres wilt geven )
pi_28140371
ehm
nee die kan ik hier zo niet geven
ik blijf dit topic wel gewoon checken en als je nou een nog beter filmpje hebt dan kun je het hier posten en dan kunnen we het sowieso allemaal zien
pi_28140390
Oke, ik zal eens kijken straks of morgen (school is bijna afgelopen, erg druk dus nu de laatste dagen )
pi_28140472
geweldig
pi_28140536
Dit heb ik jaren geleden ook gedaan. Het ging me ook snel vervelen en grotere dingen lukte niet zo. Heb er daarna niks meer mee gedaan. Ik heb in die tijd ook af en toe met psi-balls geëxperimenteerd.
pi_28140573
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:47 schreef Lynx666 het volgende:
Dit heb ik jaren geleden ook gedaan. Het ging me ook snel vervelen en grotere dingen lukte niet zo. Heb er daarna niks meer mee gedaan. Ik heb in die tijd ook af en toe met psi-balls geëxperimenteerd.
Psi Balls heb ik een tijdje geleden ook geoefend
pi_28140618
Ik heb op de middelbare school uit verveling wel een aantal keer een pen op de achterkant gezet, en die dan door intense concentratie om laten vallen. Dit deed ik trouwens zonder de handen te gebruiken. Echter, toen een medeleerlinge dit per ongeluk in de gaten kreeg, werd ze nogal overstuur, dus vertelde ik haar maar dat ik de tafel kleine stootjes met mijn knie gaf... Dit was echter niet het geval.

Ik denk trouwens niet, dat ik dat nog kan. Ik heb geen idee hoe het allemaal in elkaar steekt, maar je moet volgens mij ook een soort naïeve overtuiging hebben, dát het kan. Als je onderbewust twijfelt, of je bent het onderwijl aan het analyseren, lukt het volgens mij niet meer.
Konečne je vsetko tak, ako má byť.
pi_28140710
Inderdaad, als je bezig bent en je ziet het ineens bewegen moet je vooral niet denken: Wat gebeurd er nu? DOORZETTEN

Want dan mislukt het
pi_28140756
Nee, denken in smileys is inderdaad funest voor het effect.
Konečne je vsetko tak, ako má byť.
pi_28140805
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:55 schreef Vahlto_II het volgende:
Nee, denken in smileys is inderdaad funest voor het effect.
Maar welke manier gebruikte jij toen precies? Gewoon intense concentratie zoals je al zei of dacht je ook ergens aan oid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')