Is dit het?quote:How does it work?
This preparation belongs to a group of medicines known as the 'osmotic laxatives'. It works by causing water to be drawn into the lower bowel. This increases the water content and volume of the stools, making them softer and easier to pass. It is generally used in instances where rapid bowel evacuation is necessary, such as prior to surgery or examination procedures.
Aha. Agressief goedje lijkt me. Succes.quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
ik hou de mensen die ik hier ken even op de hoogte
ik heb morgen Darmonderzoek en moet nu dus mijn darmschoonspoelen dmv die rommel , en gvd ik ben hier nu goed misselijk , ik had het minder erg verwacht omfg ,![]()
Haalt 'ie het of haalt 'ie het niet? En hoe? Waarom? Wanneer?quote:Op zondag 25 september 2005 14:34 schreef Dead-Doll het volgende:
Waarom moet dit in TRU?
Dat is sterk, ik wilde het niet zeggen, maar toen ik me dus zoals gezegd even in je verdiepte en in je 'getrap' kreeg ik de indruk dat je lichamelijk iets onder de leden hebt en daarom je zo afreageerde (met die roep om een ban). Je zegt het nu zelf, dus ik hoop dat ik het nu wel kan zeggen. Ik wens je heel veel beterschap.quote:Op zondag 25 september 2005 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
ik hou de mensen die ik hier ken even op de hoogte
ik heb morgen Darmonderzoek en moet nu dus mijn darmschoonspoelen dmv die rommel , en gvd ik ben hier nu goed misselijk , ik had het minder erg verwacht omfg ,![]()
Ja, dank jequote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Mirage het volgende:
Ik denk dat dit topic hier aardig op zijn plaats is... of in lifestyle ?
Succes iig Baaj !
*ziet foto's*quote:Op zondag 25 september 2005 15:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
en ik ging op gegeven moment gewoon met kan drinken en wat te lezen op de plee zitten, en door blijven drinken![]()
ik kan dr niet mee zittenquote:Op zondag 25 september 2005 15:19 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
*ziet foto's*
*zal dit beeld voor altijd in zijn hoofd hebben als ik je naam zie*![]()
het drinken of het schijten?quote:Op zondag 25 september 2005 15:41 schreef Unity het volgende:
Probeer het met een rietje?
of een dikke anaalplug .. kennie ook een beetje oefenen voor dat uhm andere onderdeelquote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef Rens_Wilders het volgende:
Tampon in je ass.
nee dat is van de schijt natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 15:42 schreef BrauN het volgende:
Tering, d'r is er hier eentje live aan het sterven.
Stinkt dat spul zo erg.., of vanwaar die deo?
omdat zout vochtafdrijvend is? maybe?quote:Op zondag 25 september 2005 16:27 schreef BaajGuardian het volgende:
blegh ik wor echt niet goed van die smaak , ik ga daar morgen wel even klachten over geven , waarom moet die troep zo zout zijn
ik voelme nu alsof mn darmen eruit gescheten worden , pijnlijke aarsch dus ,
nee dit is indd niet *leuk*
wilde dat het al morgen middag was na het onderzoek na al dit..
:I
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |