sinds me 15de ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef vamperotica het volgende:
Maar Barra....Sinds wanneer vliegt de tijd in Epe?
nou kan ik wel zeggen wat je zelf ook bedacht hebt .. mhja ..quote:
* UncleScorp kan nie volgen ?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef coz het volgende:
nou kan ik wel zeggen wat je zelf ook bedacht hebt .. mhja ..![]()
Uhm... tja...Ik heb tot mn 8 in t Harde gewoond...nu ben ik opeens 31 en heb ik 3 kids!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds me 15de ofzodeed even me ogen dicht ben je ineens 21 en heb je werk een auto en een vriendin + serieuze plannen het huis uit te gaan
waar ging het fout
Zegt de enige die haar leeftijd niet onthultquote:
daar komt me dinnetje vandaan.. naja de hoge enk danquote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... tja...Ik heb tot mn 8 in t Harde gewoond...nu ben ik opeens 31 en heb ik 3 kids!
T zal wel aan de omgeving liggen!
als ze 10 jaar ouder is dan mij kan je het toch wel uitrekenen?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zegt de enige die haar leeftijd niet onthult![]()
of ben ik het alweer vergeten ?
quote:
O.A.quote:
Pot is funquote:Op donderdag 22 september 2005 15:32 schreef coz het volgende:
maargoed , pot .. ketel .. pikzwart ..!
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
Hééé ik sta in de OP !!
I'm honoured
Een geheugen van een olifantquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:
Heb je dan NU echt het gevoel dat je erbij hoort?
Was je een tijdje geleden al naar aan het vissen..... ver voor de zomervakantie zelfs.
Onzin??? Wij verkondigen absoluut geen onzin. Hier wordt onzin verheven tot zweverige ernstquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij moet ik nog een paar onzin posts hier maken voordat ik aan de quota kom
Whehehehe, mijn baby staat ook in de op en ik ben toch echt geen oma.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben gewoon te jong voor de OPik heb geen baby
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:35 schreef bighit het volgende:
jaja dit gaat m worden hier
of nie
of wel
of toch nie
of we snappen het nu al niet
Waar was je ?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:50 schreef vamperotica het volgende:
Zo...ben er weer!
Even wat diertjes verzorgen bij t vriendje thuisquote:
Gurm... menneke.... Hedde t nou al zwaar?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pfff nog 10 minuutjes ... heb eerste dag na een ziekte is altijd zwaar!!!!!
morgen weer een dag
Vleermuisjes ?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef vamperotica het volgende:
Even wat diertjes verzorgen bij t vriendje thuis
nope.. 2 baardagaampjes en twee kameleonnetjes ( of hoe je dat ook mag schrijven..) waarvan 1 jonkiequote:
Idd ... ik kom hier al 15 jaar mijn kloten afdraaienquote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef vamperotica het volgende:
Gurm... menneke.... Hedde t nou al zwaar?
jaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gurm... menneke.... Hedde t nou al zwaar?
haha... dat klinkt als mijn huishouden!quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jadie mensen kunnen niets zonder me !!!
![]()
dus dan ligt er altijd 100 brieven/memos op me bureau en dan is me mailbox dan ook weer vol
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:02 schreef vamperotica het volgende:
haha... dat klinkt als mijn huishouden!
Wow Enyalius ... gewaagde uitspraak zou ik zeggenquote:de tsunami was trouwens simpel weg een opruimings actie omdat er teveel zielen op aarde waren waardoor de balans beetje weg was EN omdat er op andere planeten een te kort aan zielen waren. dus hier zijn ze weggehaald en elders weer neergezet.
ach je moest eens weten. me ouders waren er trouwens zelf bij. snap niet waarom hun er nog zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 18:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wow Enyalius ... gewaagde uitspraak zou ik zeggen
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef BaajGuardian het volgende:
verander mijn plaatje in de 0p eens
want ik heb mn org. pic weer.
Wat is thuis zo erg dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:36 schreef BaajGuardian het volgende:
liep vandaag over straat met warme zonnetje , spelende kindertjes op grasveldje , vogeltjes en bloemetjes overal , en voelde me in lange tijd heel even gelukkig , tot ik weer mn voordeur open deed en naar binnen liep
Op dit punt ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:42 schreef nokwanda het volgende:
Onzin??? Wij verkondigen absoluut geen onzin. Hier wordt onzin verheven tot zweverige ernst![]()
Maar ff serieus..... echt.....in alle gein kan een onvermoedde serieusheid zitten die onderhuids aan de orde is.
Bijvoorbeeld.... In een bepaald topic denkt een willekeurige user heel diep na over een aantal aspecten van dat specifieke topic. Dat kan best een zware lading zijn.
Nu kun je om af te koelen naar ONZ gaan. Maar dat werkt op de een of andere manier voor velen niet (waaronder ikzelf).
Ik ook natuurlijk, het gaat meer om lolbroeken die denken dat alles een grap is in Truth. Ik ben gek op een dolletje, maar niet ten koste van serieuze topics en wat dat betreft zou daar stevig in gehakt mogen worden al is de grens zeer moeilijk aan te geven. Wanneer is het een reactie en wanneer is het een bash of stemmingmakerij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Op dit punt ben ik het wel met je eens.
Tetrahydrocannabinol, the active ingredient in Cannabisquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:17 schreef merlin693 het volgende:
hoort eigenlijk een "amen " bij he !![]()
zat die film op net 5 ofzo met Sandra Bullock te kijken en ze hadden het over Absint en de scheikundige Terta nog wat ...Hol verbinding
weet iemand of deze uitspraak mbt de werkende stof THC werkelijk is ?
zal deze groep iig niet snel meer doen , OP is btw iets beter nu ...als je meer voorstellen hebt , ik hoor ze graag (maar je mag ook zo vrij zijn om het meteen te verbeteren natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook natuurlijk, het gaat meer om lolbroeken die denken dat alles een grap is in Truth. Ik ben gek op een dolletje, maar niet ten koste van serieuze topics en wat dat betreft zou daar stevig in gehakt mogen worden al is de grens zeer moeilijk aan te geven. Wanneer is het een reactie en wanneer is het een bash of stemmingmakerij?
Je bent een kanjer, maar dat had ik al gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:12 schreef coz het volgende:
[..]
zal deze groep iig niet snel meer doen , OP is btw iets beter nu ...als je meer voorstellen hebt , ik hoor ze graag (maar je mag ook zo vrij zijn om het meteen te verbeteren natuurlijk!
.. )
maargoed , als het wel onverhoopts gebeurt moet een mod dat stukje maar even verplaatsen , alhoewel ik natuurlijk niet weet of dit mogelijk is binnen fok .. maar omdat ik dit bij diverse forums wel kan () heb ik het vermoeden van wel
http://en.wikipedia.org/wiki/Thujonequote:Op vrijdag 23 september 2005 02:17 schreef merlin693 het volgende:
Thanx coz , en nu zie ik de vebintenis met die festivals waar onder het aanrecht Absint word verkocht........heb eerder geteeldrode jah dus ga ff googlen
http://en.wikipedia.org/wiki/Absinthquote:The chemical structure of thujone is loosely related to that of THC
True , het kan overkomen als niet uitnodigend , maar om te beginnen zou ik bij een subforum al niet als eerste kijken in het SC topic .. de SC's zijn in elk subforum gewoon puur SC ... mss is een "welkom" topic daar wel beter voor , waarin we eea uitleggen , wegwijs maken enz ...en als die er komt zou ik zeggen dat die een sticky verdient en deze vanzelf wel boven blijft drijvenquote:Op vrijdag 23 september 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |