dan ben je nu op de hoogtequote:Op woensdag 21 september 2005 12:19 schreef omegaproject het volgende:
als nieuwkomer besloot ik dat het (nog) niet mijn taak was om nieuwe topics te openen...
Rogerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dan ben je nu op de hoogteen dus de volgende keer wel een nieuw topic openen
![]()
Ben jij niet en beetje vroeg vandaag?Of uit je bed gevallen!quote:Op woensdag 21 september 2005 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja lekker hoor ! Bemoeial !
Zit ik daar een mooie OP in elkaar te flanschen.![]()
OP in de OP .... hoe toepasselijkquote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en als je een foto van je motor heb dan die een keer posten dan kom je er ook in de OP bij
![]()
je heb tijd zat gehad daarvoor ik zat al 10 minuten te F5'en en er kwam maar nietsquote:Op woensdag 21 september 2005 12:17 schreef ondeugend het volgende:
Ja lekker hoor ! Bemoeial !
Zit ik daar een mooie OP in elkaar te flanschen.![]()
Daar hebben we onze stalkerquote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij niet en beetje vroeg vandaag?Of uit je bed gevallen!
![]()
Ik ben om een uur of half 10 heel elegant uit mijn bed gestapt, zoals bijna iedere morgen.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ben jij niet en beetje vroeg vandaag?Of uit je bed gevallen!
![]()
SlowChat... soms erg slow en soms fastquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef omegaproject het volgende:
Waar staat SC eigenlijk voor (in de topic titel) ???
Stalkt ie jou dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we onze stalker![]()
Hoi
Hadden we niet een vast expert-panel voor dat soort vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
SlowChat... soms erg slow en soms fast![]()
Dat topic Vraag aan ervaren motorrijders (die van snelheid houden) gaat harder dan FokMC![]()
Nee jouquote:
Whoeoeeieiiiquote:
Dat panel wordt dagelijk uitgewoond en heeft er geen tijd meer voorquote:Op woensdag 21 september 2005 12:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hadden we niet een vast expert-panel voor dat soort vragen
Oja, hoi trouwens, tijdje afwezig geweest
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef worldpimber het volgende:
Wat me ook leuk zou lijken is de motor in je eigen huis neerzettenà la Popijn stijl... maar dan wel graag een bling bling motor, zeker dat ie dan lekker blijft glimmen altijd
![]()
Nee jou
Nee ik zie het al, ik denk dat ie onschuldig gaat zijn......quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat topic Vraag aan ervaren motorrijders (die van snelheid houden) gaat harder dan FokMC![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nou... 290 of 305... Als je een knal hoort rij je Mach1, dat heb ik geleerd bij discovery channel...
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we onze stalker![]()
Hoi
Wat doe je allemaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Ik stalk niet,ik kijk een beetje rond en doe verder maar wat,maar vraag me niet precies wat allemaal.
Maakt niet uit wat, maar vandaag is prachtweer om te gHummenquote:
Scooter Clubquote:Op woensdag 21 september 2005 12:32 schreef omegaproject het volgende:
Waar staat SC eigenlijk voor (in de topic titel) ???
We hebben besloten geen choppers meer in de lijst te zettenquote:Op woensdag 21 september 2005 12:52 schreef Makster het volgende:
Hee,
Verander die OP is ff, ik ehb nu die CR![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
[..]
We hebben besloten geen choppers meer in de lijst te zetten![]()
Haddet al gezienquote:Op woensdag 21 september 2005 13:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Vraag aan ervaren motorrijders (die van snelheid houden)
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:08 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een beetje op knoppen rammelen en maar zien wat er gebeurd.
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Choppers,dat zijn toch die lui die de hele dag boodschappen doen?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:11 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:
Dan moet ie dat even zeggen, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen ploatekequote:Op woensdag 21 september 2005 13:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
BTW, linkje naar OPM's fiets is verouderd![]()
Als je het op z'n Fok!MC's uitspreekt wel ja. "Ze" zeggen altijd sjoppers (op meetsquote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Choppers,dat zijn toch die lui die de hele dag boodschappen doen?![]()
Ojaquote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan moet ie dat even zeggen, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen ploateke
Chop chop, aant werk!quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Als je het op z'n Fok!MC's uitspreekt wel ja. "Ze" zeggen altijd sjoppers (op meets) maar ik spreek het altijd uit als tjoppers
![]()
O..ik noem dat altijd hokke op wielen,net zo als een "caravan" bij mij sleurhut heet.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ie dat even zeggen, iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen ploateke
[..]
Als je het op z'n Fok!MC's uitspreekt wel ja. "Ze" zeggen altijd sjoppers (op meets) maar ik spreek het altijd uit als tjoppers
![]()
Geen idee eigenlijk.Zou je wel verwachten.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef dribbel79 het volgende:
Wat doen de motorprijzen eigenlijk deze tijd v.h. jaar, dalen die nog (i.v.m. einde rijseizoen voor velen)??
welk deel van "dalende motorprijzen" snapte je niet??quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?Of ik mijn banden steeds wat verder laat leeg lopen?En zo wat verder naar de weg daal![]()
Wat een ... Op de 1e plaats en dan ... Was wel een mooie geweest als het wel was gelukt, maar doe het dan als je de finishlijn bent gepasseerd!quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
-edit-, je had 'm ook al door
motoren worden ieder jaar steeds duurderquote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef dribbel79 het volgende:
Wat doen de motorprijzen eigenlijk deze tijd v.h. jaar, dalen die nog (i.v.m. einde rijseizoen voor velen)??
Sorry had even te snel zitten lezen.Tijdens mijn verandering al reactie.Niet zo snel A.U.Bquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
welk deel van "dalende motorprijzen" snapte je niet??
Of even wachten en een overjarige maar nieuwe motor kopen.Aan het einde van het jaar moeten de dealers weer van hun restanten af om hun qotum van dit jaar te halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
motoren worden ieder jaar steeds duurderdus als je een koopje wilt moet je zeker niet te lang wachten
![]()
CBR kopen ?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat een ... Op de 1e plaats en dan ... Was wel een mooie geweest als het wel was gelukt, maar doe het dan als je de finishlijn bent gepasseerd!
CBR? Das toch een chopper?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
motoren worden ieder jaar steeds duurderdus als je een koopje wilt moet je zeker niet te lang wachten
![]()
CBR kopen ?![]()
Volgens mij bij lange na niet de allerlaatste ronde.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
Wat een ... Op de 1e plaats en dan ... Was wel een mooie geweest als het wel was gelukt, maar doe het dan als je de finishlijn bent gepasseerd!
In het winterseizoen is het rustig en gaan ze verder in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef dribbel79 het volgende:
Ik las ergens dat het zelfs de 2e ronde nog maar wasquote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij bij lange na niet de allerlaatste ronde.![]()
De Bol'Dor is sowiezo een 24 uurs race, dus aan het einde is het echt geen close racing meer.![]()
Verschillen tussen de nummer 1, 2 en 3 kan je meer in minuten uitdrukken.![]()
Frisse actie als je net begonnen bent.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik las ergens dat het zelfs de 2e ronde nog maar was![]()
blijft een vreemde actie, als je ook over je schouder kan kijken denk'quote:
De druk van het op kop rijden.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef dribbel79 het volgende:
blijft een vreemde actie, als je ook over je schouder kan kijken denk'![]()
![]()
Sorrie, ik heb het eventjes opgezocht en het was inderdaad niet aan het einde. Het gebeurde in de 49-ste ronde.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
De Bol'Dor is sowiezo een 24 uurs race, dus aan het einde is het echt geen close racing meer.![]()
Verschillen tussen de nummer 1, 2 en 3 kan je meer in minuten uitdrukken.![]()
ik lees dat topic ook regelmatig bij, echt schitterend sommige opmerkingenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef hicham het volgende:
Rengdengdengdengdiediebambam [afbeelding]
Weer een hayabusa topic op MF. Wat een gewauwel daar zeg
en met een Kawasaki ZZR600 niet dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef dribbel79 het volgende:
De Hayabusa is geil, een beest...ik ga een motor kopen, maar die wordt 't niet...ik rij mezelf kapot man!
Als ik 'm zou kopen is het voor de prestaties, niet voor het uiterlijk.wat een lelijkerdquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en met een Kawasaki ZZR600 niet dan ?![]()
![]()
ik denk dat een Hayabutsa wel wat stabieler is op hogere snelheid![]()
Jij hebt die van jou netquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als voorproefje
ze staan beide in de OP
choose your pick
![]()
Die doet het er gewoon omquote:Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
De GSX 1300 R Hayabusa verbroedert
Hoeveel fotoos heb ik niet waar mensen elkaar de handen schudden ?
[url=http://img18.imageshack.us/img18/4695/p00043428iq.jpg](Afbeelding)[/url]
Weer een record , weer broederschap.
Wat is het leven mooi.
Ik vind hem wel apart, echte een dikke motor... straalt macht en power uitquote:Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als ik 'm zou kopen is het voor de prestaties, niet voor het uiterlijk.wat een lelijkerd![]()
Zijn schaamranden de randen op je band die niet slijten? Als dat zo is dan hoef ik me niet zo te schamen als de BUSaBOY met z'n foto. Dat zijn schaamranden van een lesmotor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben hem nu al zathij is niet snel genoeg
hij kan "maar" 285
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
Sorrie, ik heb het eventjes opgezocht en het was inderdaad niet aan het einde. Het gebeurde in de 49-ste ronde.![]()
De winnaar had 806 rondes gereden.![]()
ssst er schijnt een gegadigde te zijn die dat niet weetquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Heb je eindelijk weer een motor, word je nog voorbij gestoven door de Busa
![]()
Miskoop van het jaar, hopen dat je hem kwijt kunt raken
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, broertjelief ligt weer dwars.
We hebben een woning, een koper, mijn krabbel maar hij wil die van hem niet zetten.
Gaat ie nu zeiken over details die na verkoop ook uitgevochten kunnen worden, gek wordt ik van dat teringjong.![]()
Nou ja, als ie nu niet tekent wordt dat weer een zaak, leuk op die manier je geld erdoorheen jassen.![]()
Zie alleen deze, maar ben dan ook scheel hè?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als voorproefje
ze staan beide in de OP
choose your pick
![]()
Er zit nog een imitatie CBR bij hierquote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zie alleen deze, maar ben dan ook scheel hè?
er is ook nog een kleiner zusjequote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zie alleen deze, maar ben dan ook scheel hè?
Fireblade met turbo.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef worldpimber het volgende:Heb je eindelijk weer een motor, word je nog voorbij gestoven door de Busa
![]()
Miskoop van het jaar, hopen dat je hem kwijt kunt raken
Hondkwakquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zit nog een imitatie CBR bij hierKappen van een CBR op een kawaframe
Vast, maar toen had ie het te druk met het opstarten van zijn eigen vliegtuigmaatschappij in Dubaiquote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fireblade met turbo.![]()
Lars wilde nog eensz een projectje starten daarin.![]()
Ja, een "imitatie CBR met Kappen van een CBR op een kawaframe"quote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is ook nog een kleiner zusje![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef dribbel79 het volgende:
De Hayabusa is geil, een beest...ik ga een motor kopen, maar die wordt 't niet...ik rij mezelf kapot man!
Als je maar in de gaten hebt dat ik de jackpot van de staatsloterij ga winnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]Busa
ik wacht op de centen voor dat ding, maar dan is ie van mij ook
moet jij weten, ik hoef niet te zwemmen in het geld hoor. pootje baden is genoegquote:Op woensdag 21 september 2005 17:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je maar in de gaten hebt dat ik de jackpot van de staatsloterij ga winnen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, broertjelief ligt weer dwars.
We hebben een woning, een koper, mijn krabbel maar hij wil die van hem niet zetten.
Gaat ie nu zeiken over details die na verkoop ook uitgevochten kunnen worden, gek wordt ik van dat teringjong.![]()
Nou ja, als ie nu niet tekent wordt dat weer een zaak, leuk op die manier je geld erdoorheen jassen.![]()
Makster heeft in zijn garage een groene Kawa staan die eigenlijk een Yamaha YZF is.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ja, een "imitatie CBR met Kappen van een CBR op een kawaframe"![]()
![]()
quote:
Mooi ding, maar geen die hard Kawa idd.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/109622
Aparte ZXR400, mjah weet het niet. Zo is het geen kawa meer, maar met alleen die foto in mijn gedachte vond ik het wel een mooie honda
![]()
quote:Bouwjaar is 1993, en de km stand is 55.000...
Redelijk aan de hoge kant, maar hij loopt goed en alle technische onderhoud is recent gedaan zoals kleppen stellen, nieuw lucht en oliefilter en nieuwe olie...
Maar dan nog mocht je er bv nog 15.000 mee rijden of meer en je beschouwt het dan als op kan er altijd een ander blok in...
Daar krijg ik het benauwd vanquote:
Hij wil ons gewoon dwarszitten maar heeft zelf dringend geld nodig?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hij vind het blijkbaar geen detailverhaal.![]()
damnquote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar krijg ik het benauwd van
http://www.brockracing.com/media/BrockRock750.wmv deze kende ik echter niet? Apart verhaal ja van die 'kawa', maar het verhaal had ik niet gelezen. Kan me nog wel herinneren dat OPM een Yamaha FZR in het WIT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde kopen, man man man, dat waren nog eens barre tijden
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
damnis gelijk zijn hand kwijt
![]()
Uiteraard ging het ook om geld.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef hollander172 het volgende:
Ach hij begint nu over allerlij randzaken e.d. terwijl de koper zich zo goed als terugtrekt omdat het zolang duurt.![]()
wat is daar mis meequote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef worldpimber het volgende:
Kan me nog wel herinneren dat OPM een Yamaha FZR in het WIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde kopen, man man man, dat waren nog eens barre tijden
Ik hoop alleen kortsluiting waar hij van schrikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
damnis gelijk zijn hand kwijt
![]()
Je ZX7R verkopen om op jezelf te kunnen wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is daar mis meenu ik een vaste aanstelling heb kan ik gaan kijken voor een koopwoning ik weet het, met een verklaring kan dat ook dus wie weet ben ik in de toekomst genoodzaakt om alsnog zo een FZR1000 te nemen
of een ander (goedkoop) speelfietsje
OPM = Kawasaki == groenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is daar mis meenu ik een vaste aanstelling heb kan ik gaan kijken voor een koopwoning ik weet het, met een verklaring kan dat ook dus wie weet ben ik in de toekomst genoodzaakt om alsnog zo een FZR1000 te nemen
of een ander (goedkoop) speelfietsje
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
Je ZX7R verkopen om op jezelf te kunnen wonen.![]()
Lijkt me niet, zo'n oudere supersport is alleen maar duurder in onderhoud.
turkse man was zondag wezen kijken, vond hem ok en was heel erg geinteresseerd. hij wilde nog een nieuwe afspraak maken maar dan met zijn vrouw erbij.quote:En hoe staat het met de verkoop van je auto?
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ga nog liever met het OV naar mijn werk dan dat ik mijn 7 weg doe
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:53 schreef worldpimber het volgende:
OPM = Kawasaki == groen
FZR = wit en FZR = yamaha
mwah, als ik uitga vd gemiddelde prijs voor een 7 (96) en een FZR1000 (92) verschilt dat al gauw 2000 eurootjes...quote:Bovendien, je hebt nu toch e n lekker ragbikeje?Ik weet niet hoe goedkoop die FZR en hoe duur die ZX-7R is, maar erg veel geld komt er toch niet vrij als je hem inruilt toch?
Op zo een korte termijn iig..
quote:
quote:en fijn voor je dat die baas nu aan je vast zit![]()
![]()
heb er geen haast meequote:Snel een koopwoning zoeken zodat ook hicham niet meer weet waar je woont![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat OPM realistisch was, maar hij is gewoon aan het dagdromen.![]()
Leukstreetfightertje.
[[url=http://img331.imageshack.us/img331/9962/fotoscbr3291dq9bx.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat OPM realistisch was, maar hij is gewoon aan het dagdromen.![]()
Ik heb een huis per direct te koop hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Je was te snel![]()
Lars schijnt een huisje vrij te hebbenPopijn ook
Het is een budget sportieve lelijke eendje toermotor. Niet iets heel bijzonders.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef dribbel79 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke fiets om mee te beginnen...iemand een opinie??
eenszquote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een budget sportieve lelijke eendje toermotor. Niet iets heel bijzonders.![]()
Zoals?? (klikbaar Marktplaats-materiaal graag)quote:Op woensdag 21 september 2005 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenszvoor een kleine 3.000 euro kun je toch een heel aardige SS kopen
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef worldpimber het volgende:
Desalniettemin, edoch, elkaner, och ende wee beter dan een GS500 en vele andere motoren dus een mooie beginnersfiets
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Dat filmpje van die rallyrijders, je zou toch bijna zelf achter je scherm naar lucht happen tijdens het kijken
Heb ik ergens al je eisen gemist.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef dribbel79 het volgende:
Zoals?? (klikbaar Marktplaats-materiaal graag)
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
Betrouwbare stad, dus dat zit wel goed.
![]()
Nee, maar ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is om op de kop half in het water te hangen in een auto terwijl je een vierpuntsgordel om je heen hebtquote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben jullie tweetjes een fobie voor water terwijl je er zo dicht langs woont.
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?quote:
De wereld is klein.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:Had nog niet eens gezien dat ie uit metropool hoogvliet kwam
quote:deze mag er in het zwart wel wezen
Ach, zijn topsporters.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef hicham het volgende:
Nee, maar ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is om op de kop half in het water te hangen in een auto terwijl je een vierpuntsgordel om je heen hebt
In die early 90's wel een stuk lellijker.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?Volgens mij zit je al te mailen
Andere merken zijn wat goedkoper
[afbeelding]
Niet slecht...
Jaaaa die (oude) FZR-tjes zijn erg mooi, is ook 1 van de mogelijkheden voor mij anderhalf jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?Volgens mij zit je al te mailen
Andere merken zijn wat goedkoper
[afbeelding]
Niet slecht...
V4-tjes zijn erg gaaf! Zag en hoorde vooral er eens eentje voorbijkomen.. wat een geluidquote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In die early 90's wel een stuk lellijker.![]()
Dit was wel leuk speelgoed geweest voor 1.850,00.
Helaas verkocht.![]()
[afbeelding]
Overcompensatie en gevoel.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Vandaag gescheurd met rijles.
Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.quote:
En als je dat op een naked doet dan stap je af en komen je armen tot de grond, schijnt 't ...quote:
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef yup het volgende:
Hmmm ik zal er wel aan wennen denk ik.
Maja GS500 ER 5 en consorten: opbokken d'rmee
Honda VFR400 is nu "in"
Goedkope VFR400
Bekende voor/nadelen van zo een brommer ?
Ik las het op je website jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.![]()
Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.![]()
|HAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming
Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.
Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Daar heb je in de auto een binnenspiegel voorquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.![]()
Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.![]()
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINEquote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600
En volgens mij kun je die dingen niet 25kW officieel krijgen
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef bwt het volgende:
[..]
|HAHAHAHHAHA
Schitterend.
Precies mijn eerste ervaring met hogere snelheid op de motor.
Je hebt ook vast wel zo'n gevoel gehad dat je hoofd gruwelijk naar achter getrokken werd zeker.
Dat soort dingen wen je snelgenoeg aan. Met de wind is dat het zelfde. Je hebt het nog nooit eerder ervaren![]()
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:
Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming
Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.
Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Gratis webspace was het eerste belangrijke in die dagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ik las het op je website ja![]()
Je te gek gave coole website![]()
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelatenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef yup het volgende:
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINE
De motoren van de rijschool vallen daar dik mee af, klinken net als koffiemolens, net niet choppers. Ik wil geavanceerd, heel veel toeren en zeer soepele motor karakter
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minderquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef dribbel79 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke fiets om mee te beginnen...iemand een opinie??
Textiel, zal wel zo zijn denk ik jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.
Kijk ik wil niet moeilijk doen ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelaten) en kun je na 2 jaar naaien als OPM
Toch een stiekeme rijdster die BE.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minder
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minder
Hij heeft het meer over de motor zelf denk ik, niet over de demper. Als ie het over de algehele geluidsproductie van motor + demper heeft dan zal ie daar nog wel snel op terugkomen als ie een mooie demper hoortquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ZXR400en die klonk echt niet als een koffiemolen of naaimachien
als dat mens gewoon een leert uit te loggen als ze mijn pc gebruikt heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef hicham het volgende:@ BE, stinkie nam niet de moeite om even onder eigen naam in te loggen zeker
[..]
Hij heeft het meer over de motor zelf denk ik, niet over de demper. Als ie het over de algehele geluidsproductie van motor + demper heeft dan zal ie daar nog wel snel op terugkomen als ie een mooie demper hoortNaaimachine
![]()
referentiepersoon: mercy
I'm off
iets boven budget, ok maar valt altijd wel iets aan de prijs te doen natuurlijk:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef dribbel79 het volgende:
Zoals?? (klikbaar Marktplaats-materiaal graag)
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Even een übergeil filmpje
Damn, *squirt*Even luisteren naar het verschil in geluidsniveau yup, tussen motor 1 en motor 2 en 3 (600 CC's versus ZXR400
![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Martie nog op de VFR en Youssef nog met schaamranden
janken kon ie wel, die 400quote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
Vergeet je volume bij dat filmpje niet op max. te zetten
Die schreeuwerd is dus One_Punce_Mickey op zijn ex kawa zxr400 met Remus Rombo demper.
Het gas gaat er ook zo rustig op gedurende de bochtquote:Op woensdag 21 september 2005 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat zijn jullie daar nog lekker aan het toeren
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
janken kon ie wel, die 400![]()
GVD ZO HOORT EEN MOTOR TE KLINKENquote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Even een übergeil filmpje
Damn, *squirt*Even luisteren naar het verschil in geluidsniveau yup, tussen motor 1 en motor 2 en 3 (600 CC's versus ZXR400
![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Martie nog op de VFR en Youssef nog met schaamranden
Yup, volgens mij ben je precies hetzelfde bezig als ik destijds.. dat is slechts een half jaar geleden ofzo hoor.Maar bij mij leidde het uiteindelijk tot het kopen van een motor die zo een 2000 (en reken nog zo een 1500 euro aan kleding en alle andere kosten die erbij komen kijken
) euro duurder was dan ik had begroot.
Begin deze vakantie had ik daardoor nog een schuld van rond de 700 euro... die is nu inmiddels weggewerkt
Stoppen met school?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef yup het volgende:
Wat veel mensen vergeten is dat ik niet auto + school + rijschool kan betalen en daarna ook nog eens sparen voor een motor
dat is nu wel andersquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het gas gaat er ook zo rustig op gedurende de bocht
Ik leef met je meequote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef yup het volgende:
[..]
GVD ZO HOORT EEN MOTOR TE KLINKEN![]()
![]()
![]()
Maar een ZXR400 is nog steeds te duur.
Wat veel mensen vergeten is dat ik niet auto + school + rijschool kan betalen en daarna ook nog eens sparen voor een motor
IK WIL GELD
Tijd om een bivakmuts, AK-47, en een paar gangster matties te scoren![]()
Doelwit: geldnet
![]()
Teringzooi zoveel leuke dingen zo weinig geld
Maja de leukste budget motor tot nu toe vind ik de VFR 400. Ok het ding is wel oud, maar ziet er tenminste leuk uit + betere techniek dan die knaak GS/ER dingen
quote:
GRMBLquote:
Shit, mijn reactie was net te laat. Je had al gepost zo te zienquote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
GRMBLzondag afscheidparty van mijn neef die 2 jaar naar Japan gaat voor zijn studie
zaterdag meeten??
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
GRMBLzondag afscheidparty van mijn neef die 2 jaar naar Japan gaat voor zijn studie
zaterdag meeten??
zie postquote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zal OPM ongetwijfeld weer een verjaardag of BBQ hebben
Goede smoes om nog even te fokkenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Ik zit hier nog ff, heb nog 3% accupower en dan gaat m'n laptop uit
Het leven is hard, maar ik denk idd dat de conclusie is dat je gewoon te weinig geld kan investerenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef yup het volgende:
CBR is fucking cool maar 4000 euro ophoesten kan ik niet. Ook niet als ik de bimmer verkoop
Misschien geldnet overv... naaahhh![]()
Effe serieus: ik moet eerst die bimmah verkopen. Dan maar met die gvd gvd tering ov![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naar school. Effe aan die collega vragen of ie nog interesse heeft.
Ik ben zelf te lui om de adapter uit mijn tas te halenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede smoes om nog even te fokkendat je een accu af en toe volledig moet leegtrekken anders wordt'ie lui.
![]()
Verpauperisering door Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede smoes om nog even te fokkendat je een accu af en toe volledig moet leegtrekken anders wordt'ie lui.
![]()
Ik ga zo aan het avondeten van normaal vier uur terug beginnen.![]()
Had geen zin om te koken toen ik thuiskwam, dus snel om de hoek naar de super en ben met een zak chips en suikerpinda's direct aan het forummen geslagen, om de zaak daarna door te trekken met motorkoek en.
![]()
mwah, hoeft niet...als ie per se een ss wilt is missch een VFR400 wel de beste keuze ja maar als ie bereid is een naked te rijden kan ie toch wat aardigs rijden en er veel plezier van hebben - zie hichamquote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
Het leven is hard, maar ik denk idd dat de conclusie is dat je gewoon te weinig geld kan investeren
Ik had het uiteraard over kawasaki'squote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, hoeft niet...als ie per se een ss wilt is missch een VFR400 wel de beste keuze ja maar als ie bereid is een naked te rijden kan ie toch wat aardigs rijden en er veel plezier van hebben - zie hicham![]()
HeH, yekkie.quote:
En dan rij je ook nog eens binnen 2 maanden je stepjes aan de grond.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, hoeft niet...als ie per se een ss wilt is missch een VFR400 wel de beste keuze ja maar als ie bereid is een naked te rijden kan ie toch wat aardigs rijden en er veel plezier van hebben - zie hicham![]()
Waar is dat meestal?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:
Zaterdagavond meet waarbij ik later kan komen aankakken? Lekker ontspannen bij de schemer op een terrasje uitpuffen![]()
Als het goedkoop kan wel ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 400 kostte me 2750 euroquote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef yup het volgende:
Maar als ik naar dit rijtje kijk moet ik een ZXR400 hebben.
Maar als ik naar me geld kijk kan dat niet
Maar verder wel lekker gegeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo aan het avondeten van normaal vier uur terug beginnen.![]()
Had geen zin om te koken toen ik thuiskwam, dus snel om de hoek naar de super en ben met een zak chips en suikerpinda's direct aan het forummen geslagen, om de zaak daarna door te trekken met motorkoek boterkoek en.
![]()
Dat bepaalt degene die als eerst wat oppert, eigenlijk door heel Nederland wel... behalve dan de echte uithoekenquote:
adv:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef yup het volgende:
Ik vind dat ook wel een leuk ding, als het op 25 kw kan mij best, serieus.
volgens mij kan het welquote:Te koop mijn FZR600:
Op kenteken gezet in 1990, het betreft het nieuwe model '91/'92 met de enkele rechte koplamp en de vele verbeteringen t.o.v. het oude model met de dubbele ronde koplampen.
Km stand 28000 mls, en onlangs voorzien van: nieuwe voorremmen, nieuwe balhoofdlagers, nieuwe accu en koppelingsplaten. Olie is nog geen 100 km geleden ververst samen met het oliefilter.
Zowel de banden als de ketting zijn in prima staat.
De motor ziet er zeer netjes uit en is geheel schadevrij afgezien van wat kleine gebruikssporen (minimale krasjes).
Leuke sportieve woon-werkfiets of voor de beginnende motorrijder. Is m.b.v. een smoringskit ook op 25 kW te zetten.
vraagprijs 1450,- euro, proefrit altijd mogelijk.
Rvdwerff@zonnet.nl of 06-20004989 (graag na 17.00 of in het weekend)
FZR600 yamaha fzr 600 25 kw 25kw
Sleutelen is geen probleem (serieus). Heb een box dus dati s echt geen probleem.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 400 kostte me 2750 euro(vr.pr was 3250) incl. garantie
die ik hard nodig bleek te hebben, keurig opgelost overigens afgezien van die sjopput die ik meekreeg
Als ik me rijbewijs had zou ik er wel heen zijn geweest. Lijkt me leuk ding.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
adv:
[..]
volgens mij kan het wel
Miles = import = 25kWquote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
FZR600 1.450 euro 28000 mls:
[[url=http://images.speurders.nl/images/12/1246/12460181_1.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef yup het volgende:
[..]
Textiel, zal wel zo zijn denk ik ja
[..]
Kijk ik wil niet moeilijk doen ofzo.
Maar VFR heeft 4 cylinders V4. Is een 16 kleppertje, en 400 cc. Enige "nadeel" is de 400 cc (als je dat al nadeel kan noemen).
Voor de rest is het een cheape brommer, en van wat ik heb gehoord: bulletproof blok. Als die blok echt zo betrouwbaar is als ze zeggen weet ik zeker dat het zoeits word.
ZXR400 is gewoon veelste duur ik wil niet wachten op me motor rijbewijs in handen? Direct motor kopen, dat ga ik doenBimmer gaat weg, vind het een fijne machine maar een motor is cooler
Ja hoor, tnx.quote:
je zou ook voor een 2takt kunnen gaan: RS250 2500 euroquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef yup het volgende:
Sleutelen is geen probleem (serieus). Heb een box dus dati s echt geen probleem.
Is van een wout heequote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Mijn allereerste droommotor![]()
Die is niet oerdegelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je zou ook voor een 2takt kunnen gaan: RS250 2500 euro
[[url=http://images.speurders.nl/images/13/1313/13134488_1.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef yup het volgende:
2 takt sorry maar daar krijg ik een vieze smaak van in me mond.
Laatst zag ik zo een RS met zo een demper op de A4 optrekken. Ding klonk net een opgefokte brommer man
Sorry maar het geluid valt me echt DIK tegen. RS nooit niet. Als het geluid beter was, ok, maar het ding klinkt als een brommer, en dat is allesbehalve ok.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef yup het volgende:
2 takt sorry maar daar krijg ik een vieze smaak van in me mond.
Laatst zag ik zo een RS met zo een demper op de A4 optrekken. Ding klonk net een opgefokte brommer man
Sorry maar het geluid valt me echt DIK tegen. RS nooit niet. Als het geluid beter was, ok, maar het ding klinkt als een brommer, en dat is allesbehalve ok.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ja die FZR is zowiezo ook al not done.
Try better OPM.![]()
![]()
Nopequote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef worldpimber het volgende:Nu gaat Pepijn eventueel nog over de prestaties beginnen netzoals ie over koppel doet, maar ik denk er precies hetzelfde over
Een motor moet als een echte motor klinken
en anders
Alles is ok van een RS serieus. Alleen als je die tering geluid kon omtoveren naar een echte geluid...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat je anders heel veel plezier kunt hebben van zo'n RSmeer dan van een GSX-600F oid
en de looks zijn ok
geluidje is gewoon ff wennen
Thxquote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]Nu gaat Pepijn eventueel nog over de prestaties beginnen netzoals ie over koppel doet, maar ik denk er precies hetzelfde over
Een motor moet als een echte motor klinken
en anders
Magoed, nu ga ik echt even weg... maar yup, ik weet onderhand wel veel over de 25kW regeling en woon in de buurt. Dus tegen die tijd kan ik je daar wel mee helpen als je dat wil. Als je het niet wil ook goed![]()
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nopekarakter.
![]()
![]()
1 keer op zo'n ding rijden en je bent verkocht.
Voelt allemaal veel sneller aan dan welke viertakt tot 600 dan ook.![]()
Mits je wel een beetje met koppelingslip optrekt en hem goed strak in toeren houdt.
2 takt, dat rijdt onvergetelijk spectaculair.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja hoor, tnx.
Niet Halal kipfiletje en nu nog even wat sla voor de dagelijkse groenten.![]()
De kassiere bij de Aldi was ook al zo streng: chips is niet gazzônd m'neer.
Altijd leuk dat Yoegoslavisch accent.![]()
Ik was van de zomer bij SuperMotard races, en het spectaculairste vond ik de Derbi 70 cc klassen met 2 takt motoren.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef yup het volgende:
Alles is ok van een RS serieus. Alleen als je die tering geluid kon omtoveren naar een echte geluid...
Echt het klinkt VOOR GEEN METER, ook niet op hoge toeren.
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
SHIEEEEET.. druk ik per ongeluk op het print knopje. En aangezien ik de printer in het netwerk heb staan, kan ik hem dus niet annuleren op mijn pc.
ff wachten op 15 pagina's![]()
Nooit gehoord kan dus niet erover oordelen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was van de zomer bij SuperMotard races, en het spectaculairste vond ik de Derbi 70 cc klassen met 2 takt motoren.Dat geluid zoals het in toeren klimt. Veel feller dan welke viertakt dan ook hoor.
2 takt is het echte racegeluid.![]()
Vond het daarvoor ook inferieur.![]()
Mij gaat het niet om geld als je dat bedoelt?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Uiteraard ging het ook om geld.![]()
Maar nu heb je hem onder druk gezet dat er eindelijk een koper is, die als het nog langer duurt zich terug gaat trekken, en hij nog langer bij jou in de schulden blijft lopen.![]()
![]()
Leuk is anders.. Pa ook nog pissig aangezien ik altijd tegen hem zeg dat hij minder moet printenquote:
Gefeliciteerdquote:
Nadeel van Frieslandquote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Leuk is anders.. Pa ook nog pissig aangezien ik altijd tegen hem zeg dat hij minder moet printen![]()
quote:
Weet je wat pas echt gaaf klinkt?Het opwarmen van een formule 1 wagen.1 keer gehoord,leek wel een blaffende hond.Super.Heeft niks met motoren te maken maar wel 100 keer zo mooi om te horen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik was van de zomer bij SuperMotard races, en het spectaculairste vond ik de Derbi 70 cc klassen met 2 takt motoren.Dat geluid zoals het in toeren klimt. Veel feller dan welke viertakt dan ook hoor.
2 takt is het echte racegeluid.![]()
Vond het daarvoor ook inferieur.![]()
Ik reed van de zomer nog een keer zonder uitlaat omdat die eraf gevallen was.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef yup het volgende:
Nooit gehoord kan dus niet erover oordelen.
Maar RS125-250 allebei gehoord en geluid is dikke 0.
Geef mij maar een 4 takt 4 cylinder beest. Die van OPM is helemaal een goeie voorbeeld van hoe het wel moet
NeeH, hemmes.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef hollander172 het volgende:
Mij gaat het niet om geld als je dat bedoelt?![]()
Ja, het moet voor hem aantrekkelijk lijken, dus hoe het commercieel te brengen.quote:Wil gewoon van die puinzooi af zijn.![]()
Het gaat hem om geld, ik weet dat de gemeente Utrecht, IBG, Intrum Justitia en nog een heel rijtje andere schuldeisers een appeltje met hem te schillen hebben.![]()
Daarnaast heeft ie prive wat leningen lopen bij personen die niet echt voor rede vatbaar zijn.
Voor zover ik uit heb kunnen zoeken heeft ie zelfs geleend bij zijn "schoonfamilie" who even that may be.
Daarom snap ik dus niet dat ie nu gaat etteren.Ik wil er gewoon vanaf zijn, hij kan (een deel van) zijn schulden afbetalen.
Daarnaast, die advocaat van hem waarvan ie blijkbaar denkt dat die gratis werkt zal ook nog wel een incassootje of wat sturen.![]()
Haal de uitlaat van me bimmer eraf en je maakt half nederland wakker.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik reed van de zomer nog een keer zonder uitlaat omdat die eraf gevallen was.
Wat een klappen zeg uit die 500cc 1 cylinder.![]()
![]()
Vreemd genoeg was het stationair helemaal al niet om te hardending had zwaar de baard in de keel
dus reed maar even door vier rode stoplichten snel naar huis.
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemd dat het ding nog wel lekker liep verder.![]()
En ja, die Derbi'spicture een herriemakende raceuitlaat, en een ding wat sneller in toeren klimt dan je voor mogelijk houdt, die gasten schakelen als wilden.
![]()
[..]
NeeH, hemmes.![]()
[..]
Ja, het moet voor hem aantrekkelijk lijken, dus hoe het commercieel te brengen.
Ergens moeten er de juiste woorden voor zijn denk ik altijd.
Maar kom er ook niet altijd uit..![]()
Toevallig dacht ik daar nog aan tijdens het posten van dit alles.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef richardgie het volgende:
Weet je wat pas echt gaaf klinkt?Het opwarmen van een formule 1 wagen.1 keer gehoord,leek wel een blaffende hond.Super.Heeft niks met motoren te maken maar wel 100 keer zo mooi.![]()
Nothing beats a big 1 cylinder 2 stroke.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef yup het volgende:
Haal de uitlaat van me bimmer eraf en je maakt half nederland wakker.
Een auto klinkt nog gestoorder dan een motor geloof mij maar
Waarom klinkt een auto geciviliseerder dan een motor? Komt omdat de uitlaat van een auto veel langer is + meestal hele grote kat + hele grote middendemper + hele grote einddemper.
Zelfs een Alto klinkt harder dan een Hells Angels chopper (als de uitlaat eraf is).
Ik zal het je nog heel anders vertellen.Ik reed een keer op de snelweg en vervolgens een gebrul achter me,ongelovelijk.Dacht nog, straks wordt ik ingehald door een Ferrari.En wat gebeurt er?Juist ja.Kon hem niet bijhouden,ook niet op de ZXR 750.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Toevallig dacht ik daar nog aan tijdens het posten van dit alles.![]()
Maar de adrenaline vloeide rijkelijk met die bromvliegen flitsend langs de hekken.![]()
En een F-1 auto vind ik dan weer een beetje far out.
Dat geluid is niet van deze wereld.![]()
![]()
Bijna geen motorgeluid meer bedoel ik. Kan het niet uitleggen.![]()
Heb er niet dezelfde binding mee.![]()
Ik was trouwens 2 maanden geleden bij Rotterdam aan de Maas, de F1 demonstratie.
Maar zelfs de toerwagens maakten geluiden zeg .. ongeloofenlijk.![]()
[..]
Nothing beats a big 1 cylinder 2 stroke.![]()
![]()
Ik heb zat auto's horen en zien rijden zonder uitlaat.![]()
Weet jij hoe ik wiellagers eruit krijg.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
Ingehaald door een Ferrari wat een schande zegquote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je nog heel anders vertellen.Ik reed een keer op de snelweg en vervolgens een gebrul achter me,ongelovelijk.Dacht nog, straks wordt ik ingehald door een Ferrari.En wat gebeurt er?Juist ja.Kon hem niet bijhouden,ook niet op de ZXR 750.
![]()
Gaan we regelen, doe jij de auto?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef yup het volgende:
Probeer maar eens een American V8 zonder uitlaat. Is het bye bye 1 cylinder 2 stroke![]()
Niet zo schakelui rijden he.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
Ik zal het je nog heel anders vertellen.Ik reed een keer op de snelweg en vervolgens een gebrul achter me,ongelovelijk.Dacht nog, straks wordt ik ingehald door een Ferrari.En wat gebeurt er?Juist ja.Kon hem niet bijhouden,ook niet op de ZXR 750.
![]()
Lagers er uit halen, geen idee, das niet zo lastig tochquote:Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik wiellagers eruit krijg.![]()
Of iemand anders.![]()
Moet eens even op mijn werk kijken of ik iets kan regelen met een andere maat.
De wielen van de GPZ hebben aan de achterkant een kleinere asdiameter dan die van de KLX.![]()
Ik ging net pics maken van de wielen voor mijn MF topicje, maar ik ben er ineens al uit met de vragen.![]()
1)Voorwiel afdraaien totdat de remschijf weer onder de klauw past.![]()
Dat was de eenvoudigste aanpassing.
2) Achterwiel afdraaien totdat deze tussen de brug pasten een adapter maken zodat de originele remklauw weer erop kan. Schijf is veel groter, maar dat is nog altijd beter dan te klein zoals aan de voorkant.
![]()
Ik was eigenlijk bang dat het zaakje aan de achterkant nooit zou passen, maar zie net dat er gewoon een platje hardboard tussen kan.(om dan de adapter na te maken in metaal that is
)
Dan alleen nog de asdiamter regelen.
Morgen eerst eens een achtertandwiel bestellen, dat meet ook wat makkelijker uit i.c.m. de ketting.![]()
Beter toch, heb je vrij baan als je aan komt knallenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gaan we regelen, doe jij de auto?![]()
Verbranding van een grote 1 cylinder 2 takt is heel anders dan van een meercylinder 4takt.
Vooral stationair.![]()
Maar dat geluid van die CR zonder demper kan jij je dus ook niet voorstellen.
Ik ga stilstaan bij het stoplicht met een veel te lawaaierige motor, laat het gas los en schrik mij 3 slagen de ronte in, optrekken!!!!!! snel door rood en wegwezen hier.![]()
![]()
Maar tegen een open systeem op een V8 zal het bij gasgeven idd wel overstemt worden.![]()
Alleen het 2 takt geluid is veel irritanter voor de omgeving heb ik meegemaakt.
(KLX maakt bijna net zoveel herrie en levert nooit rare reactie's op, bij de CR bleven kinderen soms zelfs verstijft op het zebrapad stilstaan terwijl je aan kwam rijden)
[..]
Niet zo schakelui rijden he.![]()
![]()
Maar inderdaad, boven de 160 km/u gaat de trekkracht van dat soort wagens wel steeds meer een rol spelen.![]()
Alleen van nul naar honderd maak je nog wel een heeele degelijke kans.![]()
Moet niet zo moeilijk zijn idd.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
Lagers er uit halen, geen idee, das niet zo lastig tochFF er uit tikken met een schroevendraaier ofzo ?
Je neemt ze idd niet zomaar ff mee neequote:Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet niet zo moeilijk zijn idd.
Kan ze ook mee naar het werk nemen, heb daar experts zat, en lagers op de plank bij de dochteronderneming.![]()
Maar die wielen zijn best zwaar.
(zwaarder dan jouw gespaake wiel, en die neem je ook niet zo even mee op de fiets denk ik)
Too bad dat de Fiero megakaduuk is.
Vrijdag komen ze hem ophalen voor the final verdict on deadrow.![]()
Gewicht maakt uiteraard niet meer zoveel uit, maar wel die 500 nm ..ofzo.. uit een V12.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef yup het volgende:
Verder heeft het niet met trekkracht te maken maar vooral met de aerodynamica en vermogen. Een Ferrari heeft gewoon veel beter luchtweerstand dan een motor, en vele malen meer vermogen... Op dat soort snelheden maakt gewicht weinig uit meer... (helemaal met zulke debiele vermogens).
Dat hoor ik nog wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
Je neemt ze idd niet zomaar ff mee nee
Wat gaan ze met de fierro doen? Staan ze garant voor de reparatie of naaien ze je?
Pk's is belangrijker geloof me, op dat soort snelheden telt je vermogen mee omdat je al hoger in de toeren zit. Ok je hebt wel 400 nm ofzo, maar daar staat tegen dat zo een Ferrari wel 1300-1400 kilo's weegt...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gewicht maakt uiteraard niet meer zoveel uit, maar wel die 500 nm ..ofzo.. uit een V12.
Van 200 naar 300 km/u versnellen doet zo'n auto op vermogen dus al veel gemakkelijker.
De aerdynamica van een motor is ook k-u-t inderdaad.![]()
Je moet sowiezo 2 tandjes terugschakelen op een ZXR-750 wil je een beetje bijblijven met die kleinere powerband. En dat laten de meeste motorrijders ook achterwege.![]()
Ja, maar het enige wat je hoeft te doen is naar beneden trappen met je pendaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef yup het volgende:
Pk's is belangrijker geloof me, op dat soort snelheden telt je vermogen mee omdat je al hoger in de toeren zit. Ok je hebt wel 400 nm ofzo, maar daar staat tegen dat zo een Ferrari wel 1300-1400 kilo's weegt...
Een Enzo accelereert debiel snel van 200-300, ding heeft wel 612 pk
I love it when I talk dirty!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
En een veel groter vermogensberijk.De maximale trekkracht van een ZXR wordt tussen de 9500 en 12500 tpm berijkt.Dit is maar 25% van het totale toerenberijk.Je zal je dus helemaal het leplazerus moeten schakelen om daar tussen te blijven en maximaal vooruit te gaan.Dus precies wat Patrick 281 ook al schrijft.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar het enige wat je hoeft te doen is naar beneden trappen met je pendaal.
Schakelen mag wel, maar hoeft niet tegenover een motor die wel 2-3 tandjes terug moet.![]()
Papegaai me.![]()
Zo'n groot motorblok heeft op die snelheden gewoon meer reserves.
Dat was alleen mijn punt, en daar zijn we het over eensz.![]()
![]()
![]()
Yeah, de nieuwe GR. Heb deel 1 2 en 3 ook gezien.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:
Hebben jullie deze wel al gezien?![]()
http://ghostrider.mrthrottle.com/GR_4_Trailer.zip
thxquote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
Jesse nog gefeliciteerd met je vaste aanstelling !
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Maarja voor mij geldt er een ding: toerenbeuken + geluid.
Als je trekkracht wilt koop je maar een vieze stinkdaisel (zie ondertitel)
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik wel eens horen danquote:Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar dat geluid van die CR zonder demper kan jij je dus ook niet voorstellen.
Ik ga stilstaan bij het stoplicht met een veel te lawaaierige motor, laat het gas los en schrik mij 3 slagen de ronte in, optrekken!!!!!! snel door rood en wegwezen hier.![]()
![]()
Viel spassquote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Herr.Flick het volgende:
Jongens, veel plezier hier, ik ga meuren, morgen om 7 uur is het abfahren richtung Romantische Strasse...
Tsjüüüsssss!!!
Kijk maar ergens op M-F bij Moby Dick.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:17 schreef hicham het volgende:
Dat wil ik wel eens horen dan
Makster, fix die CR en dan spreken we een keer af zonder demper
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
btw: Hiesjam allready on the job?![]()
Ik mag pas relatief laat weg hier, ondanks de 8 uur beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:32 schreef hicham het volgende:
8 uur beginnen, kan ik ook weer relatief vroeg weg![]()
Voorwaarden verschillen per bedrijf, bij de ene is het 1 jaar, bij de andere 2 jaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:38 schreef dribbel79 het volgende:
(Dames?) en heren, bedankt voor de tips m.b.t. de aanschaf van mijn eerste fiets, ik zal ze allemaal weloverwegen...
Is het wel handig om te beginnen met een Supersport?? Les nu op een CBF 500 en een SS is een totaal ander verhaal...kan je bepaalde modellen SS huren ofzo, om te kijken of het wel lekker rijdt, of verhuren ze je die niet omdat je net je RBW hebt??
Moguh...we gaan weer voor een topicvullende dag hè??quote:
Ja maar ik verdien dan weer absoluut minder dan jij per uurquote:Op donderdag 22 september 2005 08:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik mag pas relatief laat weg hier, ondanks de 8 uur beginnen.![]()
Maar dat is niet geheel objectief, dat ligt ook aan jouquote:[..]
Ik heb in het verleden wel eens een fiets gekocht waar ik na een maand al op uitgekeken was, waar die daarvoor meer dan fantastisch reed.![]()
Dacht er jaren mee te doen.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Moguh...we gaan weer voor een topicvullende dag hè??
Daar lijkt het wel op iigquote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
De houding op een SS komt wat minder vertrouwelijk over (voor een beginner) dan een rechtophouding die je hebt op een (sport/)toer motor. Ook is het belangrijk wat voor een supersport je natuurlijk koopt. Koop je een 1000cc SS dan ben je gek, want alle beginners maken in het begin wel eens foutjes in bochten. Heb je een motor met niet al te veel vermogen dan kun je dat corrigeren, heb je een motor die bij iets teveel gas gelijk heel wat vermogen op het achterbandje weet over te brengen dan kun je nog wel eens in een greppeltje belanden na zou een foutjequote:Op donderdag 22 september 2005 08:38 schreef dribbel79 het volgende:
(Dames?) en heren, bedankt voor de tips m.b.t. de aanschaf van mijn eerste fiets, ik zal ze allemaal weloverwegen...
Is het wel handig om te beginnen met een Supersport?? Les nu op een CBF 500 en een SS is een totaal ander verhaal...kan je bepaalde modellen SS huren ofzo, om te kijken of het wel lekker rijdt, of verhuren ze je die niet omdat je net je RBW hebt??
quote:Op donderdag 22 september 2005 08:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
en kom jij dan met de fiets?quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
We moeten gewoon een proefritmeet houden.![]()
Kunnen we onderling weer eens wat motoren afwisselen enzo, meningen delen en net als de vorige keer met OPM, Raus, Mercy en ikke weer op dezelfde mening uitkomen.![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens maar dan moet je je "prospect" wel enigzins persoonlijk kunnen benaderen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, het moet voor hem aantrekkelijk lijken, dus hoe het commercieel te brengen.
Ergens moeten er de juiste woorden voor zijn denk ik altijd.
Maar ik kom er ook niet altijd uit..![]()
Als het dit weekend is wel.quote:
240 op de teller, bleef zelfs redelijk in de buurt van Pep op zijn Beemert en Mercy op de VFR750quote:Op donderdag 22 september 2005 09:17 schreef yup het volgende:
Als je SS wilt zou ik een ZXR400/600 ofzo halen. 400 heeft niet zo superveel vermogen maar is wel snel. En als beginner hoef je toch geen 150 pk op je achterwiel
Dan is het een kwestie van een dynamische taktiek op de tussenpersoon toepassen.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:28 schreef hollander172 het volgende:
Helemaal mee eens maar dan moet je je "prospect" wel enigzins persoonlijk kunnen benaderen.
Met tussenpersonen werken werkt niet zo best.
He jij kan best weleens een leuk lichtje erop laten schijnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van een dynamische taktiek op de tussenpersoon toepassen.
Maar die zal zich wel opstellen als de pratende muur van onbegrip.![]()
Toch moet er ergens een zwakke plek zijn waar je die muur kan openbikken.![]()
[afbeelding]
De hele geschiedens van je broer eens met haar doornemen.![]()
![]()
(uitspinnende op goede voornemens in de toekomst, dat het toch ooit eens moet veranderen ten goede van hem)
Jij hoort zeker bij die vogels die er voor gezorgd hebben dat "de Meije"bij Woerden en de Diefdijk bij Leerdam voor motoren zijn of worden afgesloten.Hartstikke bedankt!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Ik geloof het wel over die trekkracht hoor.
Iemand had een FJR1300 ofzo, kwam een supersport, R6 of ZX6r ofzo naast hem, die man geeft gas en laat die supersport achter: hij hoorde 3 klikjes en die supersport kwam er dan pas langs
Had dit ergens gelezen op het internet.
Maarja voor mij geldt er een ding: toerenbeuken + geluid. Als je trekkracht wilt koop je maar een vieze stinkdaisel (zie ondertitel)
![]()
Zie edit.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:37 schreef hollander172 het volgende:
He jij kan best weleens een leuk lichtje erop laten schijnen.
Ja ik weet het maar ze zijn onbereikbaar voor mij door zijn constante manipulatie e.d.quote:
Geen probleem.quote:Maar gevoel moet je even proberen uit te schakelen.![]()
Heb je dat filmpje al gezien die worldpimber had gepost?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij die vogels die er voor gezorgd hebben dat "de Meije"bij Woerden en de Diefdijk bij Leerdam voor motoren zijn of worden afgesloten.Hartstikke bedankt!![]()
Dat is OPM van de Fok!MC met z'n vorige motorquote:
Zal wel Eurosport zijn, als je dat hebtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef dribbel79 het volgende:
[stomme vraag] Wanneer en op welk net wordt de Moto GP van Maleisïe uitgezonden? [/stomme vraag]
Voor de belastingen wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef hollander172 het volgende:
Bewaarplicht geld toch maar voor 5 jaar?
Had dat filmpje nog niet gezien,nu wel,maar blijf er bij dat dit verziekend is voor mede motorrijders.Te hard?Is niet goed te praten,maar goed.Te veel geluid?Is ook niet goed te praten,maar allebij is een beetje te veel van het goede.Zeker voor mensen die er alles aangelegen is om motoren van bebaalde wegdelen te weren,en dan is dit kolen op het vuur.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje al gezien die worldpimber had gepost?
[..]
Dat is OPM van de Fok!MC met z'n vorige motorIs toch gewoon prachtig
Er waren nogal wat fietsers die ons gebaarden wat rustiger aan te doen op de dijk, maar zo hard reden we niet vonden we. OPM reed voorop met die demper dus daardoor zullen ze wel denken dat we 200 reden ofzo
[..]
Zal wel Eurosport zijn, als je dat hebt
Calendar Malaysiaquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef hicham het volgende:
Zal wel Eurosport zijn, als je dat hebt
Ah, maar beter dan midden in de nacht zoals in Japan.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef dribbel79 het volgende:
09:00 dus...wekker zetten voor de zondag![]()
Neen, dat gaat zaterdag worden .... moest vandaag helaas toch werken (en ja ... dan heb ik wel tijd om op FoK te postenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:22 schreef hicham het volgende:
[..]Motor vandaag ophalen?? [afbeelding]
![]()
Godver.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor de belastingen wel.![]()
Voor familiezaken geldt een aanrekeningsfaktor van een heel leven..and sometimes beyond that.![]()
Heb ik ook gedaan en aan de hand daarvan wat modellen opgemaakt en uitgevoerd maar tot nu toe, niks, nada, noppes.quote:Gewoon aan iemand vragen wat zij allemaal in gedachten hadden om eruit te komen wil ook nog wel eens helpen.![]()
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar er zijn ook genoeg mensen die het als een symfonie beschouwen. Nog beter dan Mozart's werkquote:Op donderdag 22 september 2005 11:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had dat filmpje nog niet gezien,nu wel,maar blijf er bij dat dit verziekend is voor mede motorrijders.Te hard?Is niet goed te praten,maar goed.Te veel geluid?Is ook niet goed te praten,maar allebij is een beetje te veel van het goede.Zeker voor mensen die er alles aangelegen is om motoren van bebaalde wegdelen te weren,en dan is dit kolen op het vuur.
![]()
En het is net zo mooi weer vandaagquote:Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neen, dat gaat zaterdag worden .... moest vandaag helaas toch werken (en ja ... dan heb ik wel tijd om op FoK te posten)
Maar in principe is alles geregeld, alleen ff ene postkantoor zoeken die zaterdag open is, zodat de brommer overgeschreven kan worden
veel geluid isquote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar er zijn ook genoeg mensen die het als een symfonie beschouwen. Nog beter dan Mozart's werk
[..]
En het is net zo mooi weer vandaagMaar niet getreurd, volgens Piet Paulusma (
) blijft het nog even aanhouden die nazomerse dagen
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar er zijn ook genoeg mensen die het als een symfonie beschouwen. Nog beter dan Mozart's werk
[..]
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ik hoor net op de radio dat het morgen toch echt veel minder gaat worden qua weer
![]()
Let op.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
We hebben nog meer gefilmd daarquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef hicham het volgende:
Dat is OPM van de Fok!MC met z'n vorige motorIs toch gewoon prachtig
Er waren nogal wat fietsers die ons gebaarden wat rustiger aan te doen op de dijk, maar zo hard reden we niet vonden we. OPM reed voorop met die demper dus daardoor zullen ze wel denken dat we 200 reden ofzo
Er moet een oplossing voor zijn. Live het gesprek aangaan dan maar.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:33 schreef hollander172 het volgende:
Heb ik ook gedaan en aan de hand daarvan wat modellen opgemaakt en uitgevoerd maar tot nu toe, niks, nada, noppes.
als die fietsers nu ook eens rekening houden met andere weggebruikers dan denk ik dat het allemaal best goed zou komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Let op.
Ik speel hier allen maar even advocaat van de duivel,ben het niet altijd eens met de aangevoerde argumenten van dijkbewoners,maar als ik met die kleine meid van m'n zuster over de lekdijk fiets wil ik er wel zeker van zijn dat we allebij terug komen en niet door een stel idioten overhoop zijn gereden.Als je dan a-sociaal gedrag wil gaan vertonen,doe dit dan ergens waar jij ook de kans op overlijden hebt.
![]()
Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^quote:Op donderdag 22 september 2005 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
We moeten gewoon een proefritmeet houden.![]()
Kunnen we onderling weer eens wat motoren afwisselen enzo, meningen delen en net als de vorige keer met OPM, Raus, Mercy en ikke weer op dezelfde mening uitkomen.![]()
![]()
![]()
Het was vroeger anders wel verplicht.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:53 schreef richardgie het volgende:
En voer nu niet aan dat je die open uitlaten hebt gemonteerd om dit te voorkomen.![]()
Ik was er niet bij, maar ik vond het verhaal toen al dubieus.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en die oude man bij het andere draaipunt waarvan ik dacht dat ie ging klagen moedigde ons aan met een gebalde vuist in de lucht
ik denk wel 100000000000 keer of zoquote:Op donderdag 22 september 2005 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^ Met stom ^^
Hoe vaak we dit niet al geroepen hebben...terwijl die ene keer zeeeer geslaagd was
er word een meet voorbereid op dit momentquote:Op donderdag 22 september 2005 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
Goedemorgen, ik kom eventjes volgen wat er hier allemaal besproken wordt.
quote:
Piet Paulusma was vorig jaar (of dat jaar daarvoor) uitegeroepen tot meest betrouwbare weermanquote:
Ik neem meestal wel even gas terug als er fietsers / voetgangers zijn, en koppeling intrekken bij (loslopende) honden. Voor de rest krijgen ze dit:quote:Op donderdag 22 september 2005 11:53 schreef richardgie het volgende:
[..]
Let op.
Ik speel hier alleen maar even advocaat van de duivel,ben het niet altijd eens met de aangevoerde argumenten van dijkbewoners,maar als ik met die kleine meid van m'n zuster over de lekdijk fiets wil ik er wel zeker van zijn dat we allebij terug komen en niet door een stel idioten overhoop zijn gereden.Als je dan a-sociaal gedrag wil gaan vertonen,doe dit dan ergens waar jij ook de kans op overlijden hebt.En voer nu niet aan dat je die open uitlaten hebt gemonteerd om dit te voorkomen.
![]()
Ik zie het, allemaal racers of "vanalleswat"?quote:Op donderdag 22 september 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er word een meet voorbereid op dit moment![]()
Zie post hieronder![]()
Klopt,ben ik helemaal met je eens(mischien zelfs wel en voorstander van),maar als daar een ouder en een kind fietsen,heb jij niet de plicht om dat kind onbescherm rond te laten fietsen door de ouder naar een plaats er voor of er achter te verwijzen.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als die fietsers nu ook eens rekening houden met andere weggebruikers dan denk ik dat het allemaal best goed zou komen.
als ik op een dijk rijd en er rijden 2 of meer fietsen naast elkaar, en die vinden dan ook nog dat ze niet aan de kant hoeven te gaandan vragen ze toch op een knallende uitlaat naast hun oor ?
![]()
Qua motor? Zie het lijstje in de topicstart. Het is niet bekend wie er allemaal komen maar ik denk dat onder de gegadigden onder andere: Mercy, Raus en worldpimber (+ ikquote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zie het, allemaal racers of "vanalleswat"?
van alles wat, naked, Supersport, toersport, en ook Kawa'squote:Op donderdag 22 september 2005 12:11 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik zie het, allemaal racers of "vanalleswat"?
klassequote:Op donderdag 22 september 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Alle mensen met werkende () motoren, let op!
Zondag meeting op Lekdijk, afspreken rond 11 uur?
Sorry OPM, maar zondag kunnen meer mensen
Kijk dat noem ik tenminste een normaal sociaal gedrag.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:10 schreef hicham het volgende:
[..]
Piet Paulusma was vorig jaar (of dat jaar daarvoor) uitegeroepen tot meest betrouwbare weerman![]()
[..]
Ik neem meestal wel even gas terug als er fietsers / voetgangers zijn, en koppeling intrekken bij (loslopende honden). Voor de rest krijgen ze dit: [afbeelding]Ik wil me ook even kunnen ontspannen, met symfonie
![]()
Mercy wil ook zo rond 17:00 thuis zijn, ik weet niet hoe laat die party van je neef begintquote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
klassedie afscheidsparty is in Den Bosch dus missch kan ik iets regelen om toch een deel mee te maken. Dan zal ik afhankelijk van waar we zijn in de middag halverwege ofzo afhaken en ri. D'Bosch gaan
Handig, meteen op de stretcherquote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zei toch dat je die laadklep op tijd open moest hebben![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
wat een meeting was datquote:Op donderdag 22 september 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
We hebben ook een keer een meet gehad met op hol geslagen paarden.![]()
Bij mijn vorige motor kon ik er zelfs stationair helemaal niets aan doen.![]()
![]()
Heb zelfs een keer de berm opgezocht om een paardentrailer weg te laten komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |