wat is daar mis meequote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef worldpimber het volgende:
Kan me nog wel herinneren dat OPM een Yamaha FZR in het WIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde kopen, man man man, dat waren nog eens barre tijden
Ik hoop alleen kortsluiting waar hij van schrikt.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
damnis gelijk zijn hand kwijt
![]()
Je ZX7R verkopen om op jezelf te kunnen wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat is daar mis meenu ik een vaste aanstelling heb kan ik gaan kijken voor een koopwoning ik weet het, met een verklaring kan dat ook dus wie weet ben ik in de toekomst genoodzaakt om alsnog zo een FZR1000 te nemen
of een ander (goedkoop) speelfietsje
OPM = Kawasaki == groenquote:Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat is daar mis meenu ik een vaste aanstelling heb kan ik gaan kijken voor een koopwoning ik weet het, met een verklaring kan dat ook dus wie weet ben ik in de toekomst genoodzaakt om alsnog zo een FZR1000 te nemen
of een ander (goedkoop) speelfietsje
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:51 schreef Patrick281 het volgende:
Je ZX7R verkopen om op jezelf te kunnen wonen.![]()
Lijkt me niet, zo'n oudere supersport is alleen maar duurder in onderhoud.
turkse man was zondag wezen kijken, vond hem ok en was heel erg geinteresseerd. hij wilde nog een nieuwe afspraak maken maar dan met zijn vrouw erbij.quote:En hoe staat het met de verkoop van je auto?
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ga nog liever met het OV naar mijn werk dan dat ik mijn 7 weg doe
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:53 schreef worldpimber het volgende:
OPM = Kawasaki == groen
FZR = wit en FZR = yamaha
mwah, als ik uitga vd gemiddelde prijs voor een 7 (96) en een FZR1000 (92) verschilt dat al gauw 2000 eurootjes...quote:Bovendien, je hebt nu toch e n lekker ragbikeje?Ik weet niet hoe goedkoop die FZR en hoe duur die ZX-7R is, maar erg veel geld komt er toch niet vrij als je hem inruilt toch?
Op zo een korte termijn iig..
quote:
quote:en fijn voor je dat die baas nu aan je vast zit![]()
![]()
heb er geen haast meequote:Snel een koopwoning zoeken zodat ook hicham niet meer weet waar je woont![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat OPM realistisch was, maar hij is gewoon aan het dagdromen.![]()
Leukstreetfightertje.
[[url=http://img331.imageshack.us/img331/9962/fotoscbr3291dq9bx.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat OPM realistisch was, maar hij is gewoon aan het dagdromen.![]()
Ik heb een huis per direct te koop hoor.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Je was te snel![]()
Lars schijnt een huisje vrij te hebbenPopijn ook
Het is een budget sportieve lelijke eendje toermotor. Niet iets heel bijzonders.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef dribbel79 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke fiets om mee te beginnen...iemand een opinie??
eenszquote:Op woensdag 21 september 2005 19:12 schreef Patrick281 het volgende:
Het is een budget sportieve lelijke eendje toermotor. Niet iets heel bijzonders.![]()
Zoals?? (klikbaar Marktplaats-materiaal graag)quote:Op woensdag 21 september 2005 19:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eenszvoor een kleine 3.000 euro kun je toch een heel aardige SS kopen
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:27 schreef worldpimber het volgende:
Desalniettemin, edoch, elkaner, och ende wee beter dan een GS500 en vele andere motoren dus een mooie beginnersfiets
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef hicham het volgende:
Dat filmpje van die rallyrijders, je zou toch bijna zelf achter je scherm naar lucht happen tijdens het kijken
Heb ik ergens al je eisen gemist.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef dribbel79 het volgende:
Zoals?? (klikbaar Marktplaats-materiaal graag)
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
Betrouwbare stad, dus dat zit wel goed.
![]()
Nee, maar ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is om op de kop half in het water te hangen in een auto terwijl je een vierpuntsgordel om je heen hebtquote:Op woensdag 21 september 2005 19:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hebben jullie tweetjes een fobie voor water terwijl je er zo dicht langs woont.
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?quote:
De wereld is klein.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:44 schreef worldpimber het volgende:Had nog niet eens gezien dat ie uit metropool hoogvliet kwam
quote:deze mag er in het zwart wel wezen
Ach, zijn topsporters.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:46 schreef hicham het volgende:
Nee, maar ik kan me voorstellen dat het niet echt prettig is om op de kop half in het water te hangen in een auto terwijl je een vierpuntsgordel om je heen hebt
In die early 90's wel een stuk lellijker.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?Volgens mij zit je al te mailen
Andere merken zijn wat goedkoper
[afbeelding]
Niet slecht...
Jaaaa die (oude) FZR-tjes zijn erg mooi, is ook 1 van de mogelijkheden voor mij anderhalf jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?Volgens mij zit je al te mailen
Andere merken zijn wat goedkoper
[afbeelding]
Niet slecht...
V4-tjes zijn erg gaaf! Zag en hoorde vooral er eens eentje voorbijkomen.. wat een geluidquote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In die early 90's wel een stuk lellijker.![]()
Dit was wel leuk speelgoed geweest voor 1.850,00.
Helaas verkocht.![]()
[afbeelding]
Overcompensatie en gevoel.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Vandaag gescheurd met rijles.
Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.quote:
En als je dat op een naked doet dan stap je af en komen je armen tot de grond, schijnt 't ...quote:
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef yup het volgende:
Hmmm ik zal er wel aan wennen denk ik.
Maja GS500 ER 5 en consorten: opbokken d'rmee
Honda VFR400 is nu "in"
Goedkope VFR400
Bekende voor/nadelen van zo een brommer ?
Ik las het op je website jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.![]()
Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.![]()
|HAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming
Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.
Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Daar heb je in de auto een binnenspiegel voorquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.![]()
Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.![]()
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINEquote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600
En volgens mij kun je die dingen niet 25kW officieel krijgen
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef bwt het volgende:
[..]
|HAHAHAHHAHA
Schitterend.
Precies mijn eerste ervaring met hogere snelheid op de motor.
Je hebt ook vast wel zo'n gevoel gehad dat je hoofd gruwelijk naar achter getrokken werd zeker.
Dat soort dingen wen je snelgenoeg aan. Met de wind is dat het zelfde. Je hebt het nog nooit eerder ervaren![]()
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:
Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming
Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.
Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Gratis webspace was het eerste belangrijke in die dagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ik las het op je website ja![]()
Je te gek gave coole website![]()
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelatenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef yup het volgende:
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINE
De motoren van de rijschool vallen daar dik mee af, klinken net als koffiemolens, net niet choppers. Ik wil geavanceerd, heel veel toeren en zeer soepele motor karakter
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minderquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef dribbel79 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke fiets om mee te beginnen...iemand een opinie??
Textiel, zal wel zo zijn denk ik jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.
Kijk ik wil niet moeilijk doen ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelaten) en kun je na 2 jaar naaien als OPM
Toch een stiekeme rijdster die BE.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minder
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minder
Hij heeft het meer over de motor zelf denk ik, niet over de demper. Als ie het over de algehele geluidsproductie van motor + demper heeft dan zal ie daar nog wel snel op terugkomen als ie een mooie demper hoortquote:Op woensdag 21 september 2005 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ZXR400en die klonk echt niet als een koffiemolen of naaimachien
als dat mens gewoon een leert uit te loggen als ze mijn pc gebruikt heeftquote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef hicham het volgende:@ BE, stinkie nam niet de moeite om even onder eigen naam in te loggen zeker
[..]
Hij heeft het meer over de motor zelf denk ik, niet over de demper. Als ie het over de algehele geluidsproductie van motor + demper heeft dan zal ie daar nog wel snel op terugkomen als ie een mooie demper hoortNaaimachine
![]()
referentiepersoon: mercy
I'm off
iets boven budget, ok maar valt altijd wel iets aan de prijs te doen natuurlijk:quote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef dribbel79 het volgende:
Zoals?? (klikbaar Marktplaats-materiaal graag)
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Even een übergeil filmpje
Damn, *squirt*Even luisteren naar het verschil in geluidsniveau yup, tussen motor 1 en motor 2 en 3 (600 CC's versus ZXR400
![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Martie nog op de VFR en Youssef nog met schaamranden
janken kon ie wel, die 400quote:Op woensdag 21 september 2005 21:24 schreef worldpimber het volgende:
Vergeet je volume bij dat filmpje niet op max. te zetten
Die schreeuwerd is dus One_Punce_Mickey op zijn ex kawa zxr400 met Remus Rombo demper.
Het gas gaat er ook zo rustig op gedurende de bochtquote:Op woensdag 21 september 2005 21:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]wat zijn jullie daar nog lekker aan het toeren
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
janken kon ie wel, die 400![]()
GVD ZO HOORT EEN MOTOR TE KLINKENquote:Op woensdag 21 september 2005 21:23 schreef worldpimber het volgende:
Even een übergeil filmpje
Damn, *squirt*Even luisteren naar het verschil in geluidsniveau yup, tussen motor 1 en motor 2 en 3 (600 CC's versus ZXR400
![]()
)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Martie nog op de VFR en Youssef nog met schaamranden
Yup, volgens mij ben je precies hetzelfde bezig als ik destijds.. dat is slechts een half jaar geleden ofzo hoor.Maar bij mij leidde het uiteindelijk tot het kopen van een motor die zo een 2000 (en reken nog zo een 1500 euro aan kleding en alle andere kosten die erbij komen kijken
) euro duurder was dan ik had begroot.
Begin deze vakantie had ik daardoor nog een schuld van rond de 700 euro... die is nu inmiddels weggewerkt
Stoppen met school?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef yup het volgende:
Wat veel mensen vergeten is dat ik niet auto + school + rijschool kan betalen en daarna ook nog eens sparen voor een motor
dat is nu wel andersquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het gas gaat er ook zo rustig op gedurende de bocht
Ik leef met je meequote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef yup het volgende:
[..]
GVD ZO HOORT EEN MOTOR TE KLINKEN![]()
![]()
![]()
Maar een ZXR400 is nog steeds te duur.
Wat veel mensen vergeten is dat ik niet auto + school + rijschool kan betalen en daarna ook nog eens sparen voor een motor
IK WIL GELD
Tijd om een bivakmuts, AK-47, en een paar gangster matties te scoren![]()
Doelwit: geldnet
![]()
Teringzooi zoveel leuke dingen zo weinig geld
Maja de leukste budget motor tot nu toe vind ik de VFR 400. Ok het ding is wel oud, maar ziet er tenminste leuk uit + betere techniek dan die knaak GS/ER dingen
quote:
GRMBLquote:
Shit, mijn reactie was net te laat. Je had al gepost zo te zienquote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
GRMBLzondag afscheidparty van mijn neef die 2 jaar naar Japan gaat voor zijn studie
zaterdag meeten??
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
GRMBLzondag afscheidparty van mijn neef die 2 jaar naar Japan gaat voor zijn studie
zaterdag meeten??
zie postquote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zal OPM ongetwijfeld weer een verjaardag of BBQ hebben
Goede smoes om nog even te fokkenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
Ik zit hier nog ff, heb nog 3% accupower en dan gaat m'n laptop uit
Het leven is hard, maar ik denk idd dat de conclusie is dat je gewoon te weinig geld kan investerenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:40 schreef yup het volgende:
CBR is fucking cool maar 4000 euro ophoesten kan ik niet. Ook niet als ik de bimmer verkoop
Misschien geldnet overv... naaahhh![]()
Effe serieus: ik moet eerst die bimmah verkopen. Dan maar met die gvd gvd tering ov![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
naar school. Effe aan die collega vragen of ie nog interesse heeft.
Ik ben zelf te lui om de adapter uit mijn tas te halenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede smoes om nog even te fokkendat je een accu af en toe volledig moet leegtrekken anders wordt'ie lui.
![]()
Verpauperisering door Fok!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goede smoes om nog even te fokkendat je een accu af en toe volledig moet leegtrekken anders wordt'ie lui.
![]()
Ik ga zo aan het avondeten van normaal vier uur terug beginnen.![]()
Had geen zin om te koken toen ik thuiskwam, dus snel om de hoek naar de super en ben met een zak chips en suikerpinda's direct aan het forummen geslagen, om de zaak daarna door te trekken met motorkoek en.
![]()
mwah, hoeft niet...als ie per se een ss wilt is missch een VFR400 wel de beste keuze ja maar als ie bereid is een naked te rijden kan ie toch wat aardigs rijden en er veel plezier van hebben - zie hichamquote:Op woensdag 21 september 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
Het leven is hard, maar ik denk idd dat de conclusie is dat je gewoon te weinig geld kan investeren
Ik had het uiteraard over kawasaki'squote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, hoeft niet...als ie per se een ss wilt is missch een VFR400 wel de beste keuze ja maar als ie bereid is een naked te rijden kan ie toch wat aardigs rijden en er veel plezier van hebben - zie hicham![]()
HeH, yekkie.quote:
En dan rij je ook nog eens binnen 2 maanden je stepjes aan de grond.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah, hoeft niet...als ie per se een ss wilt is missch een VFR400 wel de beste keuze ja maar als ie bereid is een naked te rijden kan ie toch wat aardigs rijden en er veel plezier van hebben - zie hicham![]()
Waar is dat meestal?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:
Zaterdagavond meet waarbij ik later kan komen aankakken? Lekker ontspannen bij de schemer op een terrasje uitpuffen![]()
Als het goedkoop kan wel ja.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 400 kostte me 2750 euroquote:Op woensdag 21 september 2005 21:52 schreef yup het volgende:
Maar als ik naar dit rijtje kijk moet ik een ZXR400 hebben.
Maar als ik naar me geld kijk kan dat niet
Maar verder wel lekker gegeten?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo aan het avondeten van normaal vier uur terug beginnen.![]()
Had geen zin om te koken toen ik thuiskwam, dus snel om de hoek naar de super en ben met een zak chips en suikerpinda's direct aan het forummen geslagen, om de zaak daarna door te trekken met motorkoek boterkoek en.
![]()
Dat bepaalt degene die als eerst wat oppert, eigenlijk door heel Nederland wel... behalve dan de echte uithoekenquote:
adv:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef yup het volgende:
Ik vind dat ook wel een leuk ding, als het op 25 kw kan mij best, serieus.
volgens mij kan het welquote:Te koop mijn FZR600:
Op kenteken gezet in 1990, het betreft het nieuwe model '91/'92 met de enkele rechte koplamp en de vele verbeteringen t.o.v. het oude model met de dubbele ronde koplampen.
Km stand 28000 mls, en onlangs voorzien van: nieuwe voorremmen, nieuwe balhoofdlagers, nieuwe accu en koppelingsplaten. Olie is nog geen 100 km geleden ververst samen met het oliefilter.
Zowel de banden als de ketting zijn in prima staat.
De motor ziet er zeer netjes uit en is geheel schadevrij afgezien van wat kleine gebruikssporen (minimale krasjes).
Leuke sportieve woon-werkfiets of voor de beginnende motorrijder. Is m.b.v. een smoringskit ook op 25 kW te zetten.
vraagprijs 1450,- euro, proefrit altijd mogelijk.
Rvdwerff@zonnet.nl of 06-20004989 (graag na 17.00 of in het weekend)
FZR600 yamaha fzr 600 25 kw 25kw
Sleutelen is geen probleem (serieus). Heb een box dus dati s echt geen probleem.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
die 400 kostte me 2750 euro(vr.pr was 3250) incl. garantie
die ik hard nodig bleek te hebben, keurig opgelost overigens afgezien van die sjopput die ik meekreeg
Als ik me rijbewijs had zou ik er wel heen zijn geweest. Lijkt me leuk ding.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
adv:
[..]
volgens mij kan het wel
Miles = import = 25kWquote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
FZR600 1.450 euro 28000 mls:
[[url=http://images.speurders.nl/images/12/1246/12460181_1.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef yup het volgende:
[..]
Textiel, zal wel zo zijn denk ik ja
[..]
Kijk ik wil niet moeilijk doen ofzo.
Maar VFR heeft 4 cylinders V4. Is een 16 kleppertje, en 400 cc. Enige "nadeel" is de 400 cc (als je dat al nadeel kan noemen).
Voor de rest is het een cheape brommer, en van wat ik heb gehoord: bulletproof blok. Als die blok echt zo betrouwbaar is als ze zeggen weet ik zeker dat het zoeits word.
ZXR400 is gewoon veelste duur ik wil niet wachten op me motor rijbewijs in handen? Direct motor kopen, dat ga ik doenBimmer gaat weg, vind het een fijne machine maar een motor is cooler
Ja hoor, tnx.quote:
je zou ook voor een 2takt kunnen gaan: RS250 2500 euroquote:Op woensdag 21 september 2005 21:57 schreef yup het volgende:
Sleutelen is geen probleem (serieus). Heb een box dus dati s echt geen probleem.
Is van een wout heequote:Op woensdag 21 september 2005 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Mijn allereerste droommotor![]()
Die is niet oerdegelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je zou ook voor een 2takt kunnen gaan: RS250 2500 euro
[[url=http://images.speurders.nl/images/13/1313/13134488_1.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |