abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30800971
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Is dat met of zonder glas van Herman Brood? Volgens mij zit je al te mailen

Andere merken zijn wat goedkoper

[afbeelding]

Niet slecht...
Jaaaa die (oude) FZR-tjes zijn erg mooi, is ook 1 van de mogelijkheden voor mij anderhalf jaar
pi_30801028
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

In die early 90's wel een stuk lellijker.


Dit was wel leuk speelgoed geweest voor 1.850,00.
Helaas verkocht.

[afbeelding]
V4-tjes zijn erg gaaf! Zag en hoorde vooral er eens eentje voorbijkomen.. wat een geluid
Nou zat daar ook wel een andere demper op, maar heb nog nooit zo'n mooi geluidje gehoord
  woensdag 21 september 2005 @ 20:06:06 #128
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30801100
En zo'n V4'tje heeft in de verte nog iets van bottempower.

Ik zit even bij onze oosterburen te kijken.
Dit is zo'n pik die een leuke vooruitbetaling wil en dan de motor opstuurt. (fake dus )

pi_30801411


Mijn allereerste droommotor
  woensdag 21 september 2005 @ 20:18:32 #130
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30802060
pi_30802767
Vandaag gescheurd met rijles.

Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:

De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?

Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming

Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien

Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.

Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
  woensdag 21 september 2005 @ 20:54:18 #133
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30802905
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
Overcompensatie en gevoel.

De motor gaat echt wel rechtdoor, maar soms heb je het gevoel dat je opzij wordt gedrukt.
Je moest soms wel wat tegen"gas" geven, maar echt minder dan je denkt.

De meeste beweging van de motor komt via het zelfvertrouwen van de bestuurder.

Alleen met hele harde wind van rechts en dan een vrachtwagen inhalen kan wel een leuk effect geven.


Kan ook zijn dat je die wiebelneigingen later niet meer opmerkt.
pi_30802979
Volgens mij ben je gewoon teveel het autorijden gewend, ik kan me niet meer herinneren dat ik echt 'moeite' had met recht blijven rijden. Je merkt het wel Maar of het significant genoeg was om er een post aan te wijden?

Kan ook zijn omdat ik dat naked gedoe nu allang gewend ben natuurlijk
pi_30803081
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:

Vandaag gescheurd met rijles.
Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien


Straks rij je het dubbele
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30803227
Hmmm ik zal er wel aan wennen denk ik.

Maja GS500 ER 5 en consorten: opbokken d'rmee

Honda VFR400 is nu "in"

Goedkope VFR400

Bekende voor/nadelen van zo een brommer ?
  woensdag 21 september 2005 @ 21:05:49 #137
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30803344
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef R2-D2 het volgende:


Straks rij je het dubbele
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.

Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.

Maar ja er zijn prof coureurs die het nog gekker doen zagen we vandaag.
pi_30803364
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef R2-D2 het volgende:

[..]



Straks rij je het dubbele
En als je dat op een naked doet dan stap je af en komen je armen tot de grond, schijnt 't ...
pi_30803373
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef yup het volgende:
Hmmm ik zal er wel aan wennen denk ik.

Maja GS500 ER 5 en consorten: opbokken d'rmee

Honda VFR400 is nu "in"

Goedkope VFR400

Bekende voor/nadelen van zo een brommer ?
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600

En volgens mij kun je die dingen niet 25kW officieel krijgen
pi_30803428
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.

Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.
Ik las het op je website ja

Je te gek gave coole website
  woensdag 21 september 2005 @ 21:08:31 #141
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_30803434
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Vandaag gescheurd met rijles.

Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:

De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?

Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming

Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien

Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.

Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
|HAHAHAHHAHA
Schitterend.
Precies mijn eerste ervaring met hogere snelheid op de motor.

Je hebt ook vast wel zo'n gevoel gehad dat je hoofd gruwelijk naar achter getrokken werd zeker.

Dat soort dingen wen je snelgenoeg aan. Met de wind is dat het zelfde. Je hebt het nog nooit eerder ervaren
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_30803504
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.

Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.
Daar heb je in de auto een binnenspiegel voor
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600

En volgens mij kun je die dingen niet 25kW officieel krijgen
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINE

De motoren van de rijschool vallen daar dik mee af, klinken net als koffiemolens, net niet choppers. Ik wil geavanceerd, heel veel toeren en zeer soepele motor karakter
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef bwt het volgende:

[..]

|HAHAHAHHAHA
Schitterend.
Precies mijn eerste ervaring met hogere snelheid op de motor.

Je hebt ook vast wel zo'n gevoel gehad dat je hoofd gruwelijk naar achter getrokken werd zeker.

Dat soort dingen wen je snelgenoeg aan. Met de wind is dat het zelfde. Je hebt het nog nooit eerder ervaren
leuk om te horen, geeft mij hoop (really)
pi_30803554
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Vandaag gescheurd met rijles.

Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:

De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?

Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming

Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien


Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.

Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.
  woensdag 21 september 2005 @ 21:11:39 #144
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30803559
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ik las het op je website ja

Je te gek gave coole website
Gratis webspace was het eerste belangrijke in die dagen.
Het is alweer 4 jaar geleden, kon daarop alleen met sjablonen werken.

Had Frontpage en WS-FTP bij de hand, maar da'konnie gratis.
Was eigenlijk ook alleen een commerciele actie om die SZR te verkopen.
pi_30803563
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef yup het volgende:
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINE

De motoren van de rijschool vallen daar dik mee af, klinken net als koffiemolens, net niet choppers. Ik wil geavanceerd, heel veel toeren en zeer soepele motor karakter
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelaten ) en kun je na 2 jaar naaien als OPM
  woensdag 21 september 2005 @ 21:15:41 #146
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30803729
En vanaf bouwjaar 1999 mag je ook gelijk weer je portemonnee opentrekken

Dus 25kW Je keuzes worden beperkt
  woensdag 21 september 2005 @ 21:16:40 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30803752
quote:
Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef dribbel79 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke fiets om mee te beginnen...iemand een opinie??
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minder
***
pi_30803761
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:

[..]

Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.
Textiel, zal wel zo zijn denk ik ja
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelaten ) en kun je na 2 jaar naaien als OPM
Kijk ik wil niet moeilijk doen ofzo.

Maar VFR heeft 4 cylinders V4. Is een 16 kleppertje, en 400 cc. Enige "nadeel" is de 400 cc (als je dat al nadeel kan noemen).

Voor de rest is het een cheape brommer, en van wat ik heb gehoord: bulletproof blok. Als die blok echt zo betrouwbaar is als ze zeggen weet ik zeker dat het zoeits word.

ZXR400 is gewoon veelste duur ik wil niet wachten op me motor rijbewijs in handen? Direct motor kopen, dat ga ik doen Bimmer gaat weg, vind het een fijne machine maar een motor is cooler
pi_30803784
ZXR400 en die klonk echt niet als een koffiemolen of naaimachien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')