Jaaaa die (oude) FZR-tjes zijn erg mooi, is ook 1 van de mogelijkheden voor mij anderhalf jaarquote:Op woensdag 21 september 2005 19:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dat met of zonder glas van Herman Brood?Volgens mij zit je al te mailen
Andere merken zijn wat goedkoper
[afbeelding]
Niet slecht...
V4-tjes zijn erg gaaf! Zag en hoorde vooral er eens eentje voorbijkomen.. wat een geluidquote:Op woensdag 21 september 2005 19:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
In die early 90's wel een stuk lellijker.![]()
Dit was wel leuk speelgoed geweest voor 1.850,00.
Helaas verkocht.![]()
[afbeelding]
Overcompensatie en gevoel.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Vandaag gescheurd met rijles.
Met 120 leek het alsof ik eraf zou waaien
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.quote:
En als je dat op een naked doet dan stap je af en komen je armen tot de grond, schijnt 't ...quote:
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600quote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef yup het volgende:
Hmmm ik zal er wel aan wennen denk ik.
Maja GS500 ER 5 en consorten: opbokken d'rmee
Honda VFR400 is nu "in"
Goedkope VFR400
Bekende voor/nadelen van zo een brommer ?
Ik las het op je website jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.![]()
Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.![]()
|HAHAHAHHAHAquote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:
De wind op de snelweg is zo hoog, dat ik zware moeite heb om recht te rijden. Is dit normaal ?
Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming
Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.
Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Daar heb je in de auto een binnenspiegel voorquote:Op woensdag 21 september 2005 21:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd, dan moet je alleen niet gaan omkijken zoals je normaal gewend bent.
Ik deed het eens met 220 km/u, helemaal over mijn linkerschouder kijken of ik iets van politie zag.
In die kleine motorspiegeltjes zie je ook vaak weinig.
Kreeg mijn hoofd nog maar amper terug naar voren.![]()
Ik had die motor ook nog maar net een paar dagen en ging hem even s'avonds uitproberen.![]()
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINEquote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat het een 400 is, licht en klein en voor mij een beetje het "plastic" idee. Ga voor wat zwaarder: 600
En volgens mij kun je die dingen niet 25kW officieel krijgen
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef bwt het volgende:
[..]
|HAHAHAHHAHA
Schitterend.
Precies mijn eerste ervaring met hogere snelheid op de motor.
Je hebt ook vast wel zo'n gevoel gehad dat je hoofd gruwelijk naar achter getrokken werd zeker.
Dat soort dingen wen je snelgenoeg aan. Met de wind is dat het zelfde. Je hebt het nog nooit eerder ervaren![]()
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef yup het volgende:
Nou ik rij wel redelijk voor iemand die nog nooit van zijn leven vroeger motor heeft gereden (of schakel), maar een ding valt me echt vies tegen:
Of bied die brommer (geen kuipruit geen kuip) onvoldoende bescherming
Naja voor de rest ging het wel aardig alleen bij kruispunten wat eerder kijken.
Uiteraard wat andere foutjes maar ik vond het zelf aardig gaan in ieder geval. Komt vast ook omdat ik de regels ken, anders zou het veel minder zijn
Gratis webspace was het eerste belangrijke in die dagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:08 schreef hicham het volgende:
Ik las het op je website ja![]()
Je te gek gave coole website![]()
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelatenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef yup het volgende:
Licht + klein is alleen maar voordeel voor mij. Hoef geen grote brommer moet gewoon lekker rijden EN VOORAL DE MOTOR MOET DRAAIEN ALS EEN NAAIMACHINE
De motoren van de rijschool vallen daar dik mee af, klinken net als koffiemolens, net niet choppers. Ik wil geavanceerd, heel veel toeren en zeer soepele motor karakter
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minderquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef dribbel79 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke fiets om mee te beginnen...iemand een opinie??
Textiel, zal wel zo zijn denk ik jaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hele rare vraag,maar wat voor pak heb je aan?Met een tekstielpak komt het wapperen veel sterker door dan met een strak zittend leren pak.Geloof mij maar want ik heb ze allebij.
Kijk ik wil niet moeilijk doen ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dan moet je voor een Kawasaki ZXR400 vanaf 1999 gaan, die zijn officieel 25kW te krijgen (importmogelijkheden daargelaten) en kun je na 2 jaar naaien als OPM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |