motoren worden ieder jaar steeds duurderquote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef dribbel79 het volgende:
Wat doen de motorprijzen eigenlijk deze tijd v.h. jaar, dalen die nog (i.v.m. einde rijseizoen voor velen)??
Sorry had even te snel zitten lezen.Tijdens mijn verandering al reactie.Niet zo snel A.U.Bquote:Op woensdag 21 september 2005 14:43 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
welk deel van "dalende motorprijzen" snapte je niet??
Of even wachten en een overjarige maar nieuwe motor kopen.Aan het einde van het jaar moeten de dealers weer van hun restanten af om hun qotum van dit jaar te halen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
motoren worden ieder jaar steeds duurderdus als je een koopje wilt moet je zeker niet te lang wachten
![]()
CBR kopen ?![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Wat een ... Op de 1e plaats en dan ... Was wel een mooie geweest als het wel was gelukt, maar doe het dan als je de finishlijn bent gepasseerd!
CBR? Das toch een chopper?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
motoren worden ieder jaar steeds duurderdus als je een koopje wilt moet je zeker niet te lang wachten
![]()
CBR kopen ?![]()
Volgens mij bij lange na niet de allerlaatste ronde.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:44 schreef R2-D2 het volgende:
Wat een ... Op de 1e plaats en dan ... Was wel een mooie geweest als het wel was gelukt, maar doe het dan als je de finishlijn bent gepasseerd!
In het winterseizoen is het rustig en gaan ze verder in de onderhandelingen.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:35 schreef dribbel79 het volgende:
Wat doen de motorprijzen eigenlijk deze tijd v.h. jaar, dalen die nog (i.v.m. einde rijseizoen voor velen)??
Ik las ergens dat het zelfs de 2e ronde nog maar wasquote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij bij lange na niet de allerlaatste ronde.![]()
De Bol'Dor is sowiezo een 24 uurs race, dus aan het einde is het echt geen close racing meer.![]()
Verschillen tussen de nummer 1, 2 en 3 kan je meer in minuten uitdrukken.![]()
Frisse actie als je net begonnen bent.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:05 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik las ergens dat het zelfs de 2e ronde nog maar was![]()
blijft een vreemde actie, als je ook over je schouder kan kijken denk'quote:
De druk van het op kop rijden.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:21 schreef dribbel79 het volgende:
blijft een vreemde actie, als je ook over je schouder kan kijken denk'![]()
![]()
Sorrie, ik heb het eventjes opgezocht en het was inderdaad niet aan het einde. Het gebeurde in de 49-ste ronde.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
De Bol'Dor is sowiezo een 24 uurs race, dus aan het einde is het echt geen close racing meer.![]()
Verschillen tussen de nummer 1, 2 en 3 kan je meer in minuten uitdrukken.![]()
ik lees dat topic ook regelmatig bij, echt schitterend sommige opmerkingenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:50 schreef hicham het volgende:
Rengdengdengdengdiediebambam [afbeelding]
Weer een hayabusa topic op MF. Wat een gewauwel daar zeg
en met een Kawasaki ZZR600 niet dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef dribbel79 het volgende:
De Hayabusa is geil, een beest...ik ga een motor kopen, maar die wordt 't niet...ik rij mezelf kapot man!
Als ik 'm zou kopen is het voor de prestaties, niet voor het uiterlijk.wat een lelijkerdquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en met een Kawasaki ZZR600 niet dan ?![]()
![]()
ik denk dat een Hayabutsa wel wat stabieler is op hogere snelheid![]()
Jij hebt die van jou netquote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als voorproefje
ze staan beide in de OP
choose your pick
![]()
Die doet het er gewoon omquote:Op maandag 19 september 2005 18:21 schreef GSX 1300 R Hayabusa het volgende:
De GSX 1300 R Hayabusa verbroedert
Hoeveel fotoos heb ik niet waar mensen elkaar de handen schudden ?
[url=http://img18.imageshack.us/img18/4695/p00043428iq.jpg](Afbeelding)[/url]
Weer een record , weer broederschap.
Wat is het leven mooi.
Ik vind hem wel apart, echte een dikke motor... straalt macht en power uitquote:Op woensdag 21 september 2005 16:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als ik 'm zou kopen is het voor de prestaties, niet voor het uiterlijk.wat een lelijkerd![]()
Zijn schaamranden de randen op je band die niet slijten? Als dat zo is dan hoef ik me niet zo te schamen als de BUSaBOY met z'n foto. Dat zijn schaamranden van een lesmotor.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ben hem nu al zathij is niet snel genoeg
hij kan "maar" 285
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 15:56 schreef R2-D2 het volgende:
Sorrie, ik heb het eventjes opgezocht en het was inderdaad niet aan het einde. Het gebeurde in de 49-ste ronde.![]()
De winnaar had 806 rondes gereden.![]()
ssst er schijnt een gegadigde te zijn die dat niet weetquote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]Heb je eindelijk weer een motor, word je nog voorbij gestoven door de Busa
![]()
Miskoop van het jaar, hopen dat je hem kwijt kunt raken
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, broertjelief ligt weer dwars.
We hebben een woning, een koper, mijn krabbel maar hij wil die van hem niet zetten.
Gaat ie nu zeiken over details die na verkoop ook uitgevochten kunnen worden, gek wordt ik van dat teringjong.![]()
Nou ja, als ie nu niet tekent wordt dat weer een zaak, leuk op die manier je geld erdoorheen jassen.![]()
Zie alleen deze, maar ben dan ook scheel hè?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als voorproefje
ze staan beide in de OP
choose your pick
![]()
Er zit nog een imitatie CBR bij hierquote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zie alleen deze, maar ben dan ook scheel hè?
er is ook nog een kleiner zusjequote:Op woensdag 21 september 2005 16:57 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Zie alleen deze, maar ben dan ook scheel hè?
Fireblade met turbo.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:42 schreef worldpimber het volgende:Heb je eindelijk weer een motor, word je nog voorbij gestoven door de Busa
![]()
Miskoop van het jaar, hopen dat je hem kwijt kunt raken
Hondkwakquote:Op woensdag 21 september 2005 16:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zit nog een imitatie CBR bij hierKappen van een CBR op een kawaframe
Vast, maar toen had ie het te druk met het opstarten van zijn eigen vliegtuigmaatschappij in Dubaiquote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Fireblade met turbo.![]()
Lars wilde nog eensz een projectje starten daarin.![]()
Ja, een "imitatie CBR met Kappen van een CBR op een kawaframe"quote:Op woensdag 21 september 2005 16:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er is ook nog een kleiner zusje![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:20 schreef dribbel79 het volgende:
De Hayabusa is geil, een beest...ik ga een motor kopen, maar die wordt 't niet...ik rij mezelf kapot man!
Als je maar in de gaten hebt dat ik de jackpot van de staatsloterij ga winnen.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:15 schreef stinkie het volgende:
[..]Busa
ik wacht op de centen voor dat ding, maar dan is ie van mij ook
moet jij weten, ik hoef niet te zwemmen in het geld hoor. pootje baden is genoegquote:Op woensdag 21 september 2005 17:18 schreef bwt het volgende:
[..]
Als je maar in de gaten hebt dat ik de jackpot van de staatsloterij ga winnen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 16:40 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, broertjelief ligt weer dwars.
We hebben een woning, een koper, mijn krabbel maar hij wil die van hem niet zetten.
Gaat ie nu zeiken over details die na verkoop ook uitgevochten kunnen worden, gek wordt ik van dat teringjong.![]()
Nou ja, als ie nu niet tekent wordt dat weer een zaak, leuk op die manier je geld erdoorheen jassen.![]()
Makster heeft in zijn garage een groene Kawa staan die eigenlijk een Yamaha YZF is.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:06 schreef dribbel79 het volgende:
Ja, een "imitatie CBR met Kappen van een CBR op een kawaframe"![]()
![]()
quote:
Mooi ding, maar geen die hard Kawa idd.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:04 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/109622
Aparte ZXR400, mjah weet het niet. Zo is het geen kawa meer, maar met alleen die foto in mijn gedachte vond ik het wel een mooie honda
![]()
quote:Bouwjaar is 1993, en de km stand is 55.000...
Redelijk aan de hoge kant, maar hij loopt goed en alle technische onderhoud is recent gedaan zoals kleppen stellen, nieuw lucht en oliefilter en nieuwe olie...
Maar dan nog mocht je er bv nog 15.000 mee rijden of meer en je beschouwt het dan als op kan er altijd een ander blok in...
Daar krijg ik het benauwd vanquote:
Hij wil ons gewoon dwarszitten maar heeft zelf dringend geld nodig?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hij vind het blijkbaar geen detailverhaal.![]()
damnquote:Op woensdag 21 september 2005 18:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar krijg ik het benauwd van
http://www.brockracing.com/media/BrockRock750.wmv deze kende ik echter niet? Apart verhaal ja van die 'kawa', maar het verhaal had ik niet gelezen. Kan me nog wel herinneren dat OPM een Yamaha FZR in het WIT
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wilde kopen, man man man, dat waren nog eens barre tijden
quote:Op woensdag 21 september 2005 18:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
damnis gelijk zijn hand kwijt
![]()
Uiteraard ging het ook om geld.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:36 schreef hollander172 het volgende:
Ach hij begint nu over allerlij randzaken e.d. terwijl de koper zich zo goed als terugtrekt omdat het zolang duurt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |