abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30784789
Ik wilde gisteren op een leeg stuk snelweg de topsnelheid van mijn motor (Kawasaki ZZR600 1994) uitproberen. De motor is altijd goed onderhouden geweest dus het was geen russisch roulette.

Bij ongeveer 220 Km/u begon de motor te trillen, dit heb ik een aantal seconden volgehouden maar de motor werd op een gegeven moment zo wild dat ik m'n gas moest dichtdraaien.

- Komt dit omdat ik zelf niet zo zwaar ben? (Ik ben een vrouw, 54 kilo 1,66 meter lang)
- Moeten de veren strakker afgesteld worden?
- Is het nodig dat er zo'n ding op het stuur komt net zoals veel racers dat hebben?

m.a.w. Wat kan ik eraan doen zodat de motor een stuk stabieler wordt?

Alvast bedankt!

Tips over bochtentechniek zijn ook welkom.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30784887
Kan te maken hebben met de vering.. of banden/velgen misschien niet goed uitgebalanceerd? Ben zelf een leek op technisch gebied, maar dat denk ik
pi_30784961
Misschien een stuurdemper, als het je stuur was wat trilde.
  woensdag 21 september 2005 @ 11:10:57 #4
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30785042
Doe ven een opsomming van je setup.

Welke banden? Wat heb je aan de vering gedaan? Ooit gecrashed met dat ding? etc. etc.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30785119
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:02 schreef R2-D2 het volgende:
Ik wilde gisteren op een leeg stuk snelweg de topsnelheid van mijn motor (Kawasaki ZZR600 1994) uitproberen. De motor is altijd goed onderhouden geweest dus het was geen russisch roulette.

Bij ongeveer 220 Km/u begon de motor te trillen, dit heb ik een aantal seconden volgehouden maar de motor werd op een gegeven moment zo wild dat ik m'n gas moest dichtdraaien.

- Komt dit omdat ik zelf niet zo zwaar ben? (Ik ben een vrouw, 54 kilo 1,66 meter lang)
- Moeten de veren strakker afgesteld worden?
- Is het nodig dat er zo'n ding op het stuur komt net zoals veel racers dat hebben?

m.a.w. Wat kan ik eraan doen zodat de motor een stuk stabieler wordt?

Alvast bedankt!

Tips over bochtentechniek zijn ook welkom.
Hoe oud zijn je banden, zijn de spanningen van de banden goed, hoe is je vering afgesteld (strak voor rechte stukken, minder strak voor het bochtenwerk)
En als je denkt dat je te licht bent, je zou kunnen kijken of je iemand mee kan nemen 8terop. Misschien dat ie dan btr/prettiger reageerd... Weet iig dat mijn RS 250 (1995) boven de 205 helemaal in zijn element is en alleen maar harder wil gaan (vering wat strak afgesteld om zwabberen te voorkomen)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30785131
quote:

Misschien een stuurdemper, als het je stuur was wat trilde.
quote:

Kan te maken hebben met de vering.. of banden/velgen misschien niet goed uitgebalanceerd? Ben zelf een leek op technisch gebied, maar dat denk ik
Het kan dus meerder oorzaken hebben. Ik heb pas nieuwe banden, uigebalanceerd etc, nieuwe ketting + tandwielen en vering laten controleren. Vandaar dus mijn poging om de topsnelheid te halen.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30785156
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:13 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Hoe oud zijn je banden, zijn de spanningen van de banden goed, hoe is je vering afgesteld (strak voor rechte stukken, minder strak voor het bochtenwerk)
En als je denkt dat je te licht bent, je zou kunnen kijken of je iemand mee kan nemen 8terop. Misschien dat ie dan btr/prettiger reageerd... Weet iig dat mijn RS 250 (1995) boven de 205 helemaal in zijn element is en alleen maar harder wil gaan (vering wat strak afgesteld om zwabberen te voorkomen)
Lijkt me niet fijn met een 2-takt
pi_30785228
offtopic

[ Bericht 98% gewijzigd door Tjabbo op 21-09-2005 13:19:49 ]
pi_30785267
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:10 schreef hollander172 het volgende:
Doe ven een opsomming van je setup.

Welke banden? Wat heb je aan de vering gedaan? Ooit gecrashed met dat ding? etc. etc.
Gewoon standaard ZZR600 dingetjes en banden van Metzeler, kleur: zwart
(Nog) niet gecrashed. Ik heb de motor gekocht met 6000 op de teller.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30785279
Dit klinkt als een high speed weave. Dit kan veroorzaakt worden door de manier waarop gewicht over de motor is verdeeld of een niet goed uitgebalanceerd wiel al dan niet icm niet geheel identieke afstelling van je shocks. Als dit optreedt kan je eigenlijk maar 1 ding doen: gas terugnemen en hopen dat je erop blijft zitten.
Suc6
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
  woensdag 21 september 2005 @ 11:18:33 #11
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30785281
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:16 schreef Huukrion het volgende:

[..]

Beetje trager rijden, 220 km/u is wel érg snel, raak je je rijbewijs voor kwijt als je geflitst wordt en is levensgevaarlijk.



Ik zie dat jij brommer rijdt, dit was een vraag aan ervaren motorrijders.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 21 september 2005 @ 11:20:11 #12
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30785317
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:18 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Gewoon standaard ZZR600 dingetjes en banden van Metzeler, kleur: zwart
(Nog) niet gecrashed. Ik heb de motor gekocht met 6000 op de teller.
Graag type enzo.

Hoe staat je veervoorspanning afgesteld? Misschien dat beide vorkpoten niet hetzelfde afgesteld staan?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30785466
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Lijkt me niet fijn met een 2-takt
Je bent een die-hard of niet
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30785622
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:16 schreef Huukrion het volgende:

[..]

Beetje trager rijden, 220 km/u is wel érg snel, raak je je rijbewijs voor kwijt als je geflitst wordt en is levensgevaarlijk.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:26 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Je bent een die-hard of niet
Pak liever bochtjes
pi_30785625
quote:
Dit klinkt als een high speed weave. Dit kan veroorzaakt worden door de manier waarop gewicht over de motor is verdeeld of een niet goed uitgebalanceerd wiel al dan niet icm niet geheel identieke afstelling van je shocks. Als dit optreedt kan je eigenlijk maar 1 ding doen: gas terugnemen en hopen dat je erop blijft zitten.
Suc6
quote:
Graag type enzo.

Hoe staat je veervoorspanning afgesteld? Misschien dat beide vorkpoten niet hetzelfde afgesteld staan?
Waar kan ik dat zien?
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30785685
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:16 schreef Huukrion het volgende:

[..]

Beetje trager rijden, 220 km/u is wel érg snel, raak je je rijbewijs voor kwijt als je geflitst wordt en is levensgevaarlijk.
Je lijkt m'n Ex-vriend wel...
100 km/uur op de harley en stoer kijken *bibber*
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30785742
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Je lijkt m'n Ex-vriend wel...
Snap je toch niet.. eindelijk eens een motorrijdende meid die van pittig rijden houdt.. krijg je dat soort gezeik
pi_30785810
Vorige week de pa van een vriend van me met zn motor tegen een boom verongeluk.

Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_30785834
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Snap je toch niet.. eindelijk eens een motorrijdende meid die van pittig rijden houdt.. krijg je dat soort gezeik
Precies!! Verwijderen die post en juist een stimu geven om door te gaan
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  woensdag 21 september 2005 @ 11:39:32 #20
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30785858
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef R2-D2 het volgende:

[..]


[..]

Waar kan ik dat zien?
Kroonplaat.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30785918
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef R2-D2 het volgende:

Waar kan ik dat zien?
Wiel: uit de motor nemen en proberen te balanceren op de as. Moet volkomen horizontaal blijven staan.
Shocks: controleren of ze bij gelijke belasting even ver inveren. Hiervoor moet ook het wiel worden gedemonteerd omdat je anders de vering niet onafhankelijk kan testen.
Heb je geen ervaring met dit soort dingen: laat het bij een garage nakijken. Dit zijn nou net die dingen die je ook weer op de juiste manier terug in elkaar wil zetten.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_30786001
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Billekoek het volgende:
Vorige week de pa van een vriend van me met zn motor tegen een boom verongeluk.

Da's minder, al blijf ik erbij dat snelheid niet altijd de hoofdoorzaak is. Op het moment dat je op een motor stapt ben je je ervan bewust dat je met een voertuig op 2 wielen te maken hebt die minder stabiel is.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30786039
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:43 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Da's minder, al blijf ik erbij dat snelheid niet altijd de hoofdoorzaak is. Op het moment dat je op een motor stapt ben je je ervan bewust dat je met een voertuig op 2 wielen te maken hebt die minder stabiel is.
Inderdaad.. we worden meestal gewoon over het hoofd gezien door automobilisten
  woensdag 21 september 2005 @ 11:44:46 #24
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30786063
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:38 schreef Billekoek het volgende:
Vorige week de pa van een vriend van me met zn motor tegen een boom verongeluk.

Daarom hebben ze in een China geen bomen maar alleen bonsai en bamboe.


Wat wil je nu dat ik zeg? Motorrijden moet verboden worden?
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_30786186
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Inderdaad.. we worden meestal gewoon over het hoofd gezien door automobilisten
Klopt jah, vanmorgen nog bijna door een vrachtwagen met aanhanger de berm ingedrukt. 2 klikjes terug en gas erop. Het liefst had ik een Wheelie gemaakt en m'n middelvinger opgestoken maar dat kan ik (nog) niet .
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30786198
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:44 schreef BertV het volgende:

[..]

Daarom hebben ze in een China geen bomen maar alleen bonsai en bamboe.


Wat wil je nu dat ik zeg? Motorrijden moet verboden worden?
Miss moest ie het ff kwijt ofzow...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30786243
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Klopt jah, vanmorgen nog bijna door een vrachtwagen met aanhanger de berm ingedrukt. 2 klikjes terug en gas erop. Het liefst had ik een Wheelie gemaakt en m'n middelvinger opgestoken maar dat kan ik (nog) niet .
Vooral die vrachtwagens zijn idd vervelend... Je komt te vaak in hun dode hoel terecht ofzow waardoor ze je niet zien (en anderen kijken niet eens )
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30786258
Voor je bochtjes: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/

Hier heb ik veel aan gehad.
Trotse mamma :)
pi_30786271
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Klopt jah, vanmorgen nog bijna door een vrachtwagen met aanhanger de berm ingedrukt. 2 klikjes terug en gas erop. Het liefst had ik een Wheelie gemaakt en m'n middelvinger opgestoken maar dat kan ik (nog) niet .
  woensdag 21 september 2005 @ 11:51:05 #30
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30786314
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Miss moest ie het ff kwijt ofzow...
Blijft een tragisch ongeval, maar die link motoren- ongeluk is zo hardnekkig.
Ik krijg op mijn werk voortdurend te horen als er een motorrijder is verongelukt.

Terug naar de TS. Een ZZR600 kan toch 240 op de teller halen? Ik ben niet technisch maar het lijkt me een uitbalanseer - vering probleem die alleen een dealer kan oplossen.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_30786322
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:49 schreef Faithz het volgende:
Voor je bochtjes: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/

Hier heb ik veel aan gehad.
Ziet er overzichtelijk uit, goeie
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30786338
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:49 schreef Faithz het volgende:
Voor je bochtjes: http://www.luiemotorfiets.nl/tips/bochten/

Hier heb ik veel aan gehad.
Thanks!
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30786791
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:51 schreef BertV het volgende:

[..]

Blijft een tragisch ongeval, maar die link motoren- ongeluk is zo hardnekkig.
Ik krijg op mijn werk voortdurend te horen als er een motorrijder is verongelukt.

Terug naar de TS. Een ZZR600 kan toch 240 op de teller halen? Ik ben niet technisch maar het lijkt me een uitbalanseer - vering probleem die alleen een dealer kan oplossen.
Ik heb net gekeken, 280 op de teller en tot 14.000 rpm.
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 21 september 2005 @ 12:07:31 #34
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30786847
eh, ik bedoelde de maximale snelheid die je kan halen...

Dan zeg ik "op je teller" want de snelheden die jij afleest op de teller zijn te hoog. Die 220 die je zag zijn misschien 205 in het echt.

Ik haal zo'n 310 op de teller maar dat zijn er hooguit 290 in het echt.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_30786852
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Kroonplaat.

[afbeelding]
Ik heb die blauwe dingetjes niet, kan ik de voorvering niet afstellen?
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30786880
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:07 schreef BertV het volgende:
eh, ik bedoelde de maximale snelheid die je kan halen...

Dan zeg ik "op je teller" want de snelheden die jij afleest op de teller zijn te hoog. Die 220 die je zag zijn misschien 205 in het echt.
Oh... (dat was dom of niet?)
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30786984
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef staaltje het volgende:

[..]

Wiel: uit de motor nemen en proberen te balanceren op de as. Moet volkomen horizontaal blijven staan.
Shocks: controleren of ze bij gelijke belasting even ver inveren. Hiervoor moet ook het wiel worden gedemonteerd omdat je anders de vering niet onafhankelijk kan testen.
Heb je geen ervaring met dit soort dingen: laat het bij een garage nakijken. Dit zijn nou net die dingen die je ook weer op de juiste manier terug in elkaar wil zetten.
ik ben van plan om volgend jaar een andere motor te kopen. Ik denk dat ik tot die tijd maar gewoon niet moet proberen de top te halen.
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 21 september 2005 @ 12:11:51 #38
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30786995
Neuh.

Maar het is vaak teleurstellend wat de snelheid in het echt is, omdat die tellers op topsnelheid zo overdrijven.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 21 september 2005 @ 12:14:32 #39
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30787065
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:07 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik heb die blauwe dingetjes niet, kan ik de voorvering niet afstellen?
Jawel.

Daaronder zit trouwens zo'n stuurdemper waar je het over had.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30787122
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:07 schreef BertV het volgende:

Ik haal zo'n 310 op de teller maar dat zijn er hooguit 290 in het echt.
Zoals ik al eerder had vermeld wil ik volgend jaar een andere (nieuwe) motor kopen. Heb jij tips waar ik op moet letten? Ik bedoel dan mijn gewicht en lengte. Zijn er motoren waarvan jij denkt: "niet doen" of "te zwaar"?

Mijn keus zou zijn de Hayabusa, echt een stoere motor. Ik heb er alleen nog niet op gezeten. Een italiaan, wel op gezeten maar niet op gereden. Was een beetje hoog voor mij (Aprillia en MV Agusta) of een engelse Triumph?
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 21 september 2005 @ 12:19:12 #41
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30787200
Puur persoonlijk; maar een Hayabusa is net Erica Terpstra in een trainingspak.
Ik zou dan voor de ZX12R gaan, of m'n Blackbird, die ik niet voor niks heb gekozen.
Veel soepel, bruikbaar vermogen. Hiervoor had ik een Ducati die ik heb weggedaan om de hoge onderhoudskosten. Denk dan aan 2500,- de laatste twee maanden.

Ik ben weer terug gegaan naar Japans. Een hoge cilinderinhoud rijdt echt prettig ondanks dat ik altijd heb gezegd dat 600cc genoeg is.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_30787245
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef BertV het volgende:
Neuh.

Maar het is vaak teleurstellend wat de snelheid in het echt is, omdat die tellers op topsnelheid zo overdrijven.
Nou... 290 of 305... Als je een knal hoort rij je Mach1, dat heb ik geleerd bij discovery channel...
Ik heb de indruk dat je op de motor de "echte " snelheid beter wordt weergegeven dan in een auto.
(230 op de teller in een gele auto, leuke reclame)
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 21 september 2005 @ 12:20:44 #43
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30787247
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:35 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Snap je toch niet.. eindelijk eens een motorrijdende meid die van pittig rijden houdt.. krijg je dat soort gezeik
en daar zijn er toch niet echt veel van hoor
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 21 september 2005 @ 12:22:39 #44
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30787305
*doe nou niet*

[ Bericht 98% gewijzigd door Tjabbo op 21-09-2005 13:22:12 ]
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30787408
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en daar zijn er toch niet echt veel van hoor
Dat moet je eens m'n 1e post lezen... Ik werd geknipt met 100 Km/u te hard, een paar maanden geleden.... Een hoop gedoe daarover op het forum, wordt je gewoon moe van.
Ik weet niet hoelang het duurt voordat de bon verstuurd wordt maar ik heb nog niets binnen en ik hoop dat dat zo blijft.
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 21 september 2005 @ 12:27:53 #46
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30787476
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:16 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder had vermeld wil ik volgend jaar een andere (nieuwe) motor kopen. Heb jij tips waar ik op moet letten? Ik bedoel dan mijn gewicht en lengte. Zijn er motoren waarvan jij denkt: "niet doen" of "te zwaar"?

Mijn keus zou zijn de Hayabusa, echt een stoere motor. Ik heb er alleen nog niet op gezeten. Een italiaan, wel op gezeten maar niet op gereden. Was een beetje hoog voor mij (Aprillia en MV Agusta) of een engelse Triumph?
Wat jij prettig vind, gewoon veel proefritten maken.

Daarnaast verschilt het motorkarakter van sommige ook, ga je voor een twin of viertakt?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 21 september 2005 @ 12:27:57 #47
37248 BertV
Klei indiaan
pi_30787480
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dat moet je eens m'n 1e post lezen... Ik werd geknipt met 100 Km/u te hard, een paar maanden geleden.... Een hoop gedoe daarover op het forum, wordt je gewoon moe van.
Ik weet niet hoelang het duurt voordat de bon verstuurd wordt maar ik heb nog niets binnen en ik hoop dat dat zo blijft.
ik weet uit ervaring dat het extreem lang kan gaan duren.

Ik heb twee jaar met smart gewacht op een bekeuring, dan wel in Belgie, 45 km te hard.
Kost daar meer dan in nederland: 850,-...

Laat ze daar maar die arme franstaligen mee helpen
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_30787760
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:27 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat jij prettig vind, gewoon veel proefritten maken.

Daarnaast verschilt het motorkarakter van sommige ook, ga je voor een twin of viertakt?
Voor het geluid een Twin, voor de souplesse een viertakt... Geen aan/uit-gashendel, ik wil graag in bochten goed kunnen doseren. Duurzaam en niet te duur in onderhoud aangezien ik voor elk wissewasje naar de dealer ga. Oh, ik hoef geen pasagier mee te nemen dus zo'n zadel met maar 1 zitpositie is goed genoeg.
intuition will take you further than logics will ever do
pi_30787804
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:27 schreef BertV het volgende:

[..]

ik weet uit ervaring dat het extreem lang kan gaan duren.

Ik heb twee jaar met smart gewacht op een bekeuring, dan wel in Belgie, 45 km te hard.
Kost daar meer dan in nederland: 850,-...

Laat ze daar maar die arme franstaligen mee helpen
Hmmmm... ik was al blij dat ik na 2 maanden m'n sleuteltjes niet hoefde in te leveren. Daarom had ik vorige week groot onderhoud aan de motor laten plegen, ik dacht dat ik toch geen bon kreeg
intuition will take you further than logics will ever do
  woensdag 21 september 2005 @ 13:07:47 #50
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30788577
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dat moet je eens m'n 1e post lezen... Ik werd geknipt met 100 Km/u te hard, een paar maanden geleden.... Een hoop gedoe daarover op het forum, wordt je gewoon moe van.
Ik weet niet hoelang het duurt voordat de bon verstuurd wordt maar ik heb nog niets binnen en ik hoop dat dat zo blijft.
die heb ik gelezen en vandaar ook mijn opmerking
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')