abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30805688
ik denk dat je anders heel veel plezier kunt hebben van zo'n RS meer dan van een GSX-600F oid en de looks zijn ok geluidje is gewoon ff wennen
  woensdag 21 september 2005 @ 22:06:42 #202
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30805693
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef yup het volgende:
2 takt sorry maar daar krijg ik een vieze smaak van in me mond.

Laatst zag ik zo een RS met zo een demper op de A4 optrekken. Ding klonk net een opgefokte brommer man

Sorry maar het geluid valt me echt DIK tegen. RS nooit niet. Als het geluid beter was, ok, maar het ding klinkt als een brommer, en dat is allesbehalve ok.


En ja die FZR is zowiezo ook al not done.

Try harder OPM.


Die RS is overigens wel een prima circuitfiets.
pi_30805703
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef yup het volgende:
2 takt sorry maar daar krijg ik een vieze smaak van in me mond.

Laatst zag ik zo een RS met zo een demper op de A4 optrekken. Ding klonk net een opgefokte brommer man

Sorry maar het geluid valt me echt DIK tegen. RS nooit niet. Als het geluid beter was, ok, maar het ding klinkt als een brommer, en dat is allesbehalve ok.
Nu gaat Pepijn eventueel nog over de prestaties beginnen netzoals ie over koppel doet, maar ik denk er precies hetzelfde over Een motor moet als een echte motor klinken en anders

Magoed, nu ga ik echt even weg... maar yup, ik weet onderhand wel veel over de 25kW regeling en woon in de buurt. Dus tegen die tijd kan ik je daar wel mee helpen als je dat wil. Als je het niet wil ook goed
pi_30805756
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



En ja die FZR is zowiezo ook al not done.

Try better OPM.
pogingen genoeg teveel gedaan i'm off

zie wel of er iets gaat gebeuren dit weekend waar ik bij kan zijn
pi_30805759
SHIEEEEET.. druk ik per ongeluk op het print knopje. En aangezien ik de printer in het netwerk heb staan, kan ik hem dus niet annuleren op mijn pc.

ff wachten op 15 pagina's
  woensdag 21 september 2005 @ 22:09:38 #206
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30805858
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef worldpimber het volgende:
Nu gaat Pepijn eventueel nog over de prestaties beginnen netzoals ie over koppel doet, maar ik denk er precies hetzelfde over Een motor moet als een echte motor klinken en anders
Nope karakter.

1 keer op zo'n ding rijden en je bent verkocht.

Voelt allemaal veel sneller aan dan welke viertakt tot 600 dan ook.
Mits je wel een beetje met koppelingslip optrekt en hem goed strak in toeren houdt.
2 takt, dat rijdt onvergetelijk spectaculair.
pi_30805889
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik denk dat je anders heel veel plezier kunt hebben van zo'n RS meer dan van een GSX-600F oid en de looks zijn ok geluidje is gewoon ff wennen
Alles is ok van een RS serieus. Alleen als je die tering geluid kon omtoveren naar een echte geluid...

Echt het klinkt VOOR GEEN METER, ook niet op hoge toeren. En het onderhoud, daar wil ik het helemaal niet over hebben
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Nu gaat Pepijn eventueel nog over de prestaties beginnen netzoals ie over koppel doet, maar ik denk er precies hetzelfde over Een motor moet als een echte motor klinken en anders

Magoed, nu ga ik echt even weg... maar yup, ik weet onderhand wel veel over de 25kW regeling en woon in de buurt. Dus tegen die tijd kan ik je daar wel mee helpen als je dat wil. Als je het niet wil ook goed
Thx

Als ik questions heb, hoort u het wel
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nope karakter.

1 keer op zo'n ding rijden en je bent verkocht.

Voelt allemaal veel sneller aan dan welke viertakt tot 600 dan ook.
Mits je wel een beetje met koppelingslip optrekt en hem goed strak in toeren houdt.
2 takt, dat rijdt onvergetelijk spectaculair.
Klopt als een bus.

Net als die mensen die in een diesel stappen, hey dit ding is krachtiger.

Ja domme trut als je nooit boven de 3000 rpm komt met je gare kut auto.

Toeren beuken roeleert opbokken met trekkracht
pi_30805997
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja hoor, tnx.

Niet Halal kipfiletje en nu nog even wat sla voor de dagelijkse groenten.
De kassiere bij de Aldi was ook al zo streng: chips is niet gazzônd m'neer.
Altijd leuk dat Yoegoslavisch accent.
  woensdag 21 september 2005 @ 22:14:22 #209
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30806061
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef yup het volgende:
Alles is ok van een RS serieus. Alleen als je die tering geluid kon omtoveren naar een echte geluid...

Echt het klinkt VOOR GEEN METER, ook niet op hoge toeren.
Ik was van de zomer bij SuperMotard races, en het spectaculairste vond ik de Derbi 70 cc klassen met 2 takt motoren. Dat geluid zoals het in toeren klimt. Veel feller dan welke viertakt dan ook hoor.
2 takt is het echte racegeluid.

Vond het daarvoor ook inferieur.
pi_30806100
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
SHIEEEEET.. druk ik per ongeluk op het print knopje. En aangezien ik de printer in het netwerk heb staan, kan ik hem dus niet annuleren op mijn pc.

ff wachten op 15 pagina's
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 21 september 2005 @ 22:16:48 #211
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30806164
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_30806187
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik was van de zomer bij SuperMotard races, en het spectaculairste vond ik de Derbi 70 cc klassen met 2 takt motoren. Dat geluid zoals het in toeren klimt. Veel feller dan welke viertakt dan ook hoor.
2 takt is het echte racegeluid.

Vond het daarvoor ook inferieur.
Nooit gehoord kan dus niet erover oordelen.

Maar RS125-250 allebei gehoord en geluid is dikke 0.

Geef mij maar een 4 takt 4 cylinder beest. Die van OPM is helemaal een goeie voorbeeld van hoe het wel moet
  woensdag 21 september 2005 @ 22:17:29 #213
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30806194
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Uiteraard ging het ook om geld.

Maar nu heb je hem onder druk gezet dat er eindelijk een koper is, die als het nog langer duurt zich terug gaat trekken, en hij nog langer bij jou in de schulden blijft lopen.
Mij gaat het niet om geld als je dat bedoelt? Wil gewoon van die puinzooi af zijn.

Het gaat hem om geld, ik weet dat de gemeente Utrecht, IBG, Intrum Justitia en nog een heel rijtje andere schuldeisers een appeltje met hem te schillen hebben.
Daarnaast heeft ie prive wat leningen lopen bij personen die niet echt voor rede vatbaar zijn.
Voor zover ik uit heb kunnen zoeken heeft ie zelfs geleend bij zijn "schoonfamilie" who even that may be.

Daarom snap ik dus niet dat ie nu gaat etteren. Ik wil er gewoon vanaf zijn, hij kan (een deel van) zijn schulden afbetalen.

Daarnaast, die advocaat van hem waarvan ie blijkbaar denkt dat die gratis werkt zal ook nog wel een incassootje of wat sturen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  woensdag 21 september 2005 @ 22:20:36 #214
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_30806336
Iki zeg 1 ding over geluid....

2 cylinder open porno pijp (RB )

CR 500

Oops waren alweer wat meer woorden enzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_30806342
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Leuk is anders.. Pa ook nog pissig aangezien ik altijd tegen hem zeg dat hij minder moet printen
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
Gefeliciteerd
pi_30806582
Jesse nog gefeliciteerd met je vaste aanstelling !

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_30806749
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Leuk is anders.. Pa ook nog pissig aangezien ik altijd tegen hem zeg dat hij minder moet printen
Nadeel van Friesland Hij kan je aan een boom hangen en je wordt pas gevonden na 2 jaar
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef Mercy_symbol het volgende:
pi_30806896
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:14 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik was van de zomer bij SuperMotard races, en het spectaculairste vond ik de Derbi 70 cc klassen met 2 takt motoren. Dat geluid zoals het in toeren klimt. Veel feller dan welke viertakt dan ook hoor.
2 takt is het echte racegeluid.

Vond het daarvoor ook inferieur.
Weet je wat pas echt gaaf klinkt?Het opwarmen van een formule 1 wagen.1 keer gehoord,leek wel een blaffende hond.Super.Heeft niks met motoren te maken maar wel 100 keer zo mooi om te horen.

[ Bericht 2% gewijzigd door richardgie op 21-09-2005 22:41:30 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 22:34:49 #219
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30806909
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef yup het volgende:
Nooit gehoord kan dus niet erover oordelen.

Maar RS125-250 allebei gehoord en geluid is dikke 0.

Geef mij maar een 4 takt 4 cylinder beest. Die van OPM is helemaal een goeie voorbeeld van hoe het wel moet
Ik reed van de zomer nog een keer zonder uitlaat omdat die eraf gevallen was.
Wat een klappen zeg uit die 500cc 1 cylinder.

Vreemd genoeg was het stationair helemaal al niet om te harden ding had zwaar de baard in de keel dus reed maar even door vier rode stoplichten snel naar huis.







Vreemd dat het ding nog wel lekker liep verder.

En ja, die Derbi's picture een herriemakende raceuitlaat, en een ding wat sneller in toeren klimt dan je voor mogelijk houdt, die gasten schakelen als wilden.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef hollander172 het volgende:
Mij gaat het niet om geld als je dat bedoelt?
NeeH, hemmes.
quote:
Wil gewoon van die puinzooi af zijn.

Het gaat hem om geld, ik weet dat de gemeente Utrecht, IBG, Intrum Justitia en nog een heel rijtje andere schuldeisers een appeltje met hem te schillen hebben.
Daarnaast heeft ie prive wat leningen lopen bij personen die niet echt voor rede vatbaar zijn.
Voor zover ik uit heb kunnen zoeken heeft ie zelfs geleend bij zijn "schoonfamilie" who even that may be.

Daarom snap ik dus niet dat ie nu gaat etteren. Ik wil er gewoon vanaf zijn, hij kan (een deel van) zijn schulden afbetalen.

Daarnaast, die advocaat van hem waarvan ie blijkbaar denkt dat die gratis werkt zal ook nog wel een incassootje of wat sturen.
Ja, het moet voor hem aantrekkelijk lijken, dus hoe het commercieel te brengen.
Ergens moeten er de juiste woorden voor zijn denk ik altijd.
Maar ik kom er ook niet altijd uit..
pi_30807011
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik reed van de zomer nog een keer zonder uitlaat omdat die eraf gevallen was.
Wat een klappen zeg uit die 500cc 1 cylinder.

Vreemd genoeg was het stationair helemaal al niet om te harden ding had zwaar de baard in de keel dus reed maar even door vier rode stoplichten snel naar huis.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Vreemd dat het ding nog wel lekker liep verder.

En ja, die Derbi's picture een herriemakende raceuitlaat, en een ding wat sneller in toeren klimt dan je voor mogelijk houdt, die gasten schakelen als wilden.
[..]

NeeH, hemmes.
[..]

Ja, het moet voor hem aantrekkelijk lijken, dus hoe het commercieel te brengen.
Ergens moeten er de juiste woorden voor zijn denk ik altijd.
Maar kom er ook niet altijd uit..
Haal de uitlaat van me bimmer eraf en je maakt half nederland wakker.

Een auto klinkt nog gestoorder dan een motor geloof mij maar

Waarom klinkt een auto geciviliseerder dan een motor? Komt omdat de uitlaat van een auto veel langer is + meestal hele grote kat + hele grote middendemper + hele grote einddemper.

Zelfs een Alto klinkt harder dan een Hells Angels chopper (als de uitlaat eraf is).
  woensdag 21 september 2005 @ 22:38:39 #222
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30807072
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef richardgie het volgende:
Weet je wat pas echt gaaf klinkt?Het opwarmen van een formule 1 wagen.1 keer gehoord,leek wel een blaffende hond.Super.Heeft niks met motoren te maken maar wel 100 keer zo mooi.
Toevallig dacht ik daar nog aan tijdens het posten van dit alles.

Maar de adrenaline vloeide rijkelijk met die bromvliegen flitsend langs de hekken.

En een F-1 auto vind ik dan weer een beetje far out.
Dat geluid is niet van deze wereld.
Bijna geen motorgeluid meer bedoel ik. Kan het niet uitleggen.
Heb er niet dezelfde binding mee.

Ik was trouwens 2 maanden geleden bij Rotterdam aan de Maas, de F1 demonstratie.
Maar zelfs de toerwagens maakten geluiden zeg .. ongeloofenlijk.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef yup het volgende:
Haal de uitlaat van me bimmer eraf en je maakt half nederland wakker.

Een auto klinkt nog gestoorder dan een motor geloof mij maar

Waarom klinkt een auto geciviliseerder dan een motor? Komt omdat de uitlaat van een auto veel langer is + meestal hele grote kat + hele grote middendemper + hele grote einddemper.

Zelfs een Alto klinkt harder dan een Hells Angels chopper (als de uitlaat eraf is).
Nothing beats a big 1 cylinder 2 stroke.

Ik heb zat auto's horen en zien rijden zonder uitlaat.
pi_30807394
Probeer maar eens een American V8 zonder uitlaat. Is het bye bye 1 cylinder 2 stroke
pi_30807464
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Toevallig dacht ik daar nog aan tijdens het posten van dit alles.

Maar de adrenaline vloeide rijkelijk met die bromvliegen flitsend langs de hekken.

En een F-1 auto vind ik dan weer een beetje far out.
Dat geluid is niet van deze wereld.
Bijna geen motorgeluid meer bedoel ik. Kan het niet uitleggen.
Heb er niet dezelfde binding mee.


Ik was trouwens 2 maanden geleden bij Rotterdam aan de Maas, de F1 demonstratie.
Maar zelfs de toerwagens maakten geluiden zeg .. ongeloofenlijk.
[..]

Nothing beats a big 1 cylinder 2 stroke.

Ik heb zat auto's horen en zien rijden zonder uitlaat.
Ik zal het je nog heel anders vertellen.Ik reed een keer op de snelweg en vervolgens een gebrul achter me,ongelovelijk.Dacht nog, straks wordt ik ingehald door een Ferrari.En wat gebeurt er?Juist ja.Kon hem niet bijhouden,ook niet op de ZXR 750.
  woensdag 21 september 2005 @ 22:49:22 #225
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30807509
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef Makster het volgende:
Weet jij hoe ik wiellagers eruit krijg.

Of iemand anders.

Moet eens even op mijn werk kijken of ik iets kan regelen met een andere maat.
De wielen van de GPZ hebben aan de achterkant een kleinere asdiameter dan die van de KLX.

Ik ging net pics maken van de wielen voor mijn MF topicje, maar ik ben er ineens al uit met de vragen.

1)Voorwiel afdraaien totdat de remschijf weer onder de klauw past.
Dat was de eenvoudigste aanpassing.

2) Achterwiel afdraaien totdat deze tussen de brug past en een adapter maken zodat de originele remklauw weer erop kan. Schijf is veel groter, maar dat is nog altijd beter dan te klein zoals aan de voorkant.
Ik was eigenlijk bang dat het zaakje aan de achterkant nooit zou passen, maar zie net dat er gewoon een platje hardboard tussen kan. (om dan de adapter na te maken in metaal that is )
Dan alleen nog de asdiamter regelen.

Morgen eerst eens een achtertandwiel bestellen, dat meet ook wat makkelijker uit i.c.m. de ketting.
pi_30807688
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ik zal het je nog heel anders vertellen.Ik reed een keer op de snelweg en vervolgens een gebrul achter me,ongelovelijk.Dacht nog, straks wordt ik ingehald door een Ferrari.En wat gebeurt er?Juist ja.Kon hem niet bijhouden,ook niet op de ZXR 750.
Ingehaald door een Ferrari wat een schande zeg
  woensdag 21 september 2005 @ 22:56:35 #227
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30807826
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:46 schreef yup het volgende:
Probeer maar eens een American V8 zonder uitlaat. Is het bye bye 1 cylinder 2 stroke
Gaan we regelen, doe jij de auto?

Verbranding van een grote 1 cylinder 2 takt is heel anders dan van een meercylinder 4takt.
Vooral stationair.

Maar dat geluid van die CR zonder demper kan jij je dus ook niet voorstellen.
Ik ga stilstaan bij het stoplicht met een veel te lawaaierige motor, laat het gas los en schrik mij 3 slagen de ronte in, optrekken!!!!!! snel door rood en wegwezen hier.

Maar tegen een open systeem op een V8 zal het bij gasgeven idd wel overstemt worden.
Alleen het 2 takt geluid is veel irritanter voor de omgeving heb ik meegemaakt.
(KLX maakt bijna net zoveel herrie en levert nooit rare reactie's op, bij de CR bleven kinderen soms zelfs verstijft op het zebrapad stilstaan terwijl je aan kwam rijden )
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:48 schreef richardgie het volgende:
Ik zal het je nog heel anders vertellen.Ik reed een keer op de snelweg en vervolgens een gebrul achter me,ongelovelijk.Dacht nog, straks wordt ik ingehald door een Ferrari.En wat gebeurt er?Juist ja.Kon hem niet bijhouden,ook niet op de ZXR 750.
Niet zo schakelui rijden he.

Maar inderdaad, boven de 160 km/u gaat de trekkracht van dat soort wagens wel steeds meer een rol spelen.

Alleen van nul naar honderd maak je nog wel een heeele degelijke kans.
  woensdag 21 september 2005 @ 22:57:21 #228
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_30807864
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:49 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Weet jij hoe ik wiellagers eruit krijg.

Of iemand anders.

Moet eens even op mijn werk kijken of ik iets kan regelen met een andere maat.
De wielen van de GPZ hebben aan de achterkant een kleinere asdiameter dan die van de KLX.

Ik ging net pics maken van de wielen voor mijn MF topicje, maar ik ben er ineens al uit met de vragen.

1)Voorwiel afdraaien totdat de remschijf weer onder de klauw past.
Dat was de eenvoudigste aanpassing.

2) Achterwiel afdraaien totdat deze tussen de brug past en een adapter maken zodat de originele remklauw weer erop kan. Schijf is veel groter, maar dat is nog altijd beter dan te klein zoals aan de voorkant.
Ik was eigenlijk bang dat het zaakje aan de achterkant nooit zou passen, maar zie net dat er gewoon een platje hardboard tussen kan. (om dan de adapter na te maken in metaal that is )
Dan alleen nog de asdiamter regelen.

Morgen eerst eens een achtertandwiel bestellen, dat meet ook wat makkelijker uit i.c.m. de ketting.
Lagers er uit halen, geen idee, das niet zo lastig toch FF er uit tikken met een schroevendraaier ofzo ?
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_30807970
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Gaan we regelen, doe jij de auto?

Verbranding van een grote 1 cylinder 2 takt is heel anders dan van een meercylinder 4takt.
Vooral stationair.

Maar dat geluid van die CR zonder demper kan jij je dus ook niet voorstellen.
Ik ga stilstaan bij het stoplicht met een veel te lawaaierige motor, laat het gas los en schrik mij 3 slagen de ronte in, optrekken!!!!!! snel door rood en wegwezen hier.

Maar tegen een open systeem op een V8 zal het bij gasgeven idd wel overstemt worden.
Alleen het 2 takt geluid is veel irritanter voor de omgeving heb ik meegemaakt.
(KLX maakt bijna net zoveel herrie en levert nooit rare reactie's op, bij de CR bleven kinderen soms zelfs verstijft op het zebrapad stilstaan terwijl je aan kwam rijden )
[..]

Niet zo schakelui rijden he.

Maar inderdaad, boven de 160 km/u gaat de trekkracht van dat soort wagens wel steeds meer een rol spelen.

Alleen van nul naar honderd maak je nog wel een heeele degelijke kans.
Beter toch, heb je vrij baan als je aan komt knallen

Verder heeft het niet met trekkracht te maken maar vooral met de aerodynamica en vermogen. Een Ferrari heeft gewoon veel beter luchtweerstand dan een motor, en vele malen meer vermogen... Op dat soort snelheden maakt gewicht weinig uit meer... (helemaal met zulke debiele vermogens).
  woensdag 21 september 2005 @ 23:01:55 #230
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30808060
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:57 schreef Makster het volgende:
Lagers er uit halen, geen idee, das niet zo lastig toch FF er uit tikken met een schroevendraaier ofzo ?
Moet niet zo moeilijk zijn idd.

Kan ze ook mee naar het werk nemen, heb daar experts zat, en lagers op de plank bij de dochteronderneming.
Maar die wielen zijn best zwaar.
(zwaarder dan jouw gespaake wiel, en die neem je ook niet zo even mee op de fiets denk ik )

Too bad dat de Fiero megakaduuk is.
Vrijdag komen ze hem ophalen voor the final verdict on deadrow.
  woensdag 21 september 2005 @ 23:04:57 #231
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_30808192
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:01 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Moet niet zo moeilijk zijn idd.

Kan ze ook mee naar het werk nemen, heb daar experts zat, en lagers op de plank bij de dochteronderneming.
Maar die wielen zijn best zwaar.
(zwaarder dan jouw gespaake wiel, en die neem je ook niet zo even mee op de fiets denk ik )

Too bad dat de Fiero megakaduuk is.
Vrijdag komen ze hem ophalen voor the final verdict on deadrow.
Je neemt ze idd niet zomaar ff mee nee

Wat gaan ze met de fierro doen? Staan ze garant voor de reparatie of naaien ze je?
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  woensdag 21 september 2005 @ 23:05:04 #232
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30808195
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:59 schreef yup het volgende:
Verder heeft het niet met trekkracht te maken maar vooral met de aerodynamica en vermogen. Een Ferrari heeft gewoon veel beter luchtweerstand dan een motor, en vele malen meer vermogen... Op dat soort snelheden maakt gewicht weinig uit meer... (helemaal met zulke debiele vermogens).
Gewicht maakt uiteraard niet meer zoveel uit, maar wel die 500 nm ..ofzo.. uit een V12.
Van 200 naar 300 km/u versnellen doet zo'n auto op vermogen dus al veel gemakkelijker.
De aerdynamica van een motor is ook k-u-t inderdaad en speelt op de hogere snelheden een omgekeerd logaritmische zware rol in deze.

Je moet sowiezo 2 tandjes terugschakelen op een ZXR-750 wil je een beetje bijblijven met die kleinere powerband. En dat laten de meeste motorrijders ook achterwege.
  woensdag 21 september 2005 @ 23:07:21 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30808268
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
Je neemt ze idd niet zomaar ff mee nee

Wat gaan ze met de fierro doen? Staan ze garant voor de reparatie of naaien ze je?
Dat hoor ik nog wel.

Heb ook mijzelf genaaid door te lang ermee door te rijden.

Acculampje brande al voor Dordrecht, vanaf Ridderkerk kwam er zwaar stoom uit, vlak voor Hoogvliet was het uit met de pret. Maar ja het was midden in de nacht, en al bij vertrek in Den Bosch had ik het gehad dat ik gewoon thuis wilde zijn.

Conclusie: het is een DP'tje qua naaien.
pi_30808307
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Gewicht maakt uiteraard niet meer zoveel uit, maar wel die 500 nm ..ofzo.. uit een V12.
Van 200 naar 300 km/u versnellen doet zo'n auto op vermogen dus al veel gemakkelijker.
De aerdynamica van een motor is ook k-u-t inderdaad.

Je moet sowiezo 2 tandjes terugschakelen op een ZXR-750 wil je een beetje bijblijven met die kleinere powerband. En dat laten de meeste motorrijders ook achterwege.
Pk's is belangrijker geloof me, op dat soort snelheden telt je vermogen mee omdat je al hoger in de toeren zit. Ok je hebt wel 400 nm ofzo, maar daar staat tegen dat zo een Ferrari wel 1300-1400 kilo's weegt...

Een Enzo accelereert debiel snel van 200-300, ding heeft wel 612 pk
  woensdag 21 september 2005 @ 23:09:15 #235
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30808356
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:08 schreef yup het volgende:

Pk's is belangrijker geloof me, op dat soort snelheden telt je vermogen mee omdat je al hoger in de toeren zit. Ok je hebt wel 400 nm ofzo, maar daar staat tegen dat zo een Ferrari wel 1300-1400 kilo's weegt...

Een Enzo accelereert debiel snel van 200-300, ding heeft wel 612 pk
Ja, maar het enige wat je hoeft te doen is naar beneden trappen met je pendaal.
Schakelen mag wel, maar hoeft niet tegenover een motor die wel 2-3 tandjes terug moet.
Papegaai me.

Zo'n groot motorblok heeft op die snelheden gewoon meer reserves.
Dat was alleen mijn punt, en daar zijn we het over eensz.

i
pi_30808508
Ik geloof het wel over die trekkracht hoor.

Iemand had een FJR1300 ofzo, kwam een supersport, R6 of ZX6r ofzo naast hem, die man geeft gas en laat die supersport achter: hij hoorde 3 klikjes en die supersport kwam er dan pas langs

Had dit ergens gelezen op het internet.

Maarja voor mij geldt er een ding: toerenbeuken + geluid. Als je trekkracht wilt koop je maar een vieze stinkdaisel (zie ondertitel )
  woensdag 21 september 2005 @ 23:19:46 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30808783
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Leuke beginnersfiets, maar daar houd het op, ondanks dat ik er al 2 jaar (-minussleuteltijd) mee rij. Pas boven de 6500rpm komt het vermogen een beetje vrij, dus hij voelt al vrij snel traag aan. Wacht nog ff tot de winter, dan zou er zomaar een '91 te koop kunnen staan voor heel wat minder
I love it when I talk dirty!
***
pi_30809506


[ Bericht 100% gewijzigd door richardgie op 21-09-2005 23:48:59 ]
pi_30809837
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:09 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja, maar het enige wat je hoeft te doen is naar beneden trappen met je pendaal.
Schakelen mag wel, maar hoeft niet tegenover een motor die wel 2-3 tandjes terug moet.
Papegaai me.

Zo'n groot motorblok heeft op die snelheden gewoon meer reserves.
Dat was alleen mijn punt, en daar zijn we het over eensz.

i
En een veel groter vermogensberijk.De maximale trekkracht van een ZXR wordt tussen de 9500 en 12500 tpm berijkt.Dit is maar 25% van het totale toerenberijk.Je zal je dus helemaal het leplazerus moeten schakelen om daar tussen te blijven en maximaal vooruit te gaan.Dus precies wat Patrick 281 ook al schrijft.
  donderdag 22 september 2005 @ 00:40:02 #240
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_30811298
Jongens, veel plezier hier, ik ga meuren, morgen om 7 uur is het abfahren richtung Romantische Strasse...

Tsjüüüsssss!!!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 22 september 2005 @ 01:32:05 #241
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_30812212
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:42 schreef worldpimber het volgende:

Hebben jullie deze wel al gezien? http://ghostrider.mrthrottle.com/GR_4_Trailer.zip
Yeah, de nieuwe GR. Heb deel 1 2 en 3 ook gezien.
Die gast is echt gek.
en dan nu undercover als politie agent?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_30813966
morgen
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef ondeugend het volgende:
Jesse nog gefeliciteerd met je vaste aanstelling !

thx
  donderdag 22 september 2005 @ 08:08:21 #243
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30814288
Morning all.
quote:
Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef yup het volgende:
Maarja voor mij geldt er een ding: toerenbeuken + geluid.
Als je trekkracht wilt koop je maar een vieze stinkdaisel (zie ondertitel )


Ik zou toch eensz een 2 takt overwegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30814368
Mogguh
quote:
Op woensdag 21 september 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:

[..]
Maar dat geluid van die CR zonder demper kan jij je dus ook niet voorstellen.
Ik ga stilstaan bij het stoplicht met een veel te lawaaierige motor, laat het gas los en schrik mij 3 slagen de ronte in, optrekken!!!!!! snel door rood en wegwezen hier.
Dat wil ik wel eens horen dan
Makster, fix die CR en dan spreken we een keer af zonder demper
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Herr.Flick het volgende:
Jongens, veel plezier hier, ik ga meuren, morgen om 7 uur is het abfahren richtung Romantische Strasse...

Tsjüüüsssss!!!

Viel spass
  donderdag 22 september 2005 @ 08:25:39 #245
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30814415
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:17 schreef hicham het volgende:
Dat wil ik wel eens horen dan
Makster, fix die CR en dan spreken we een keer af zonder demper
Kijk maar ergens op M-F bij Moby Dick.
Ik prefereer statioanir niets anders dan een CR500.

Relatief laag in toeren, relatief grote zuiger die veel lucht nodig heeft.
Het is net als met fitness, het gaat om de tijd tussen het sporten die je neemt.
Hier is het de tijd tussen de verbrandsklappen.
Ding gaat gewoon door met lawaai maken.


btw: Hiesjam allready on the job?
pi_30814467
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

btw: Hiesjam allready on the job?


8 uur beginnen, kan ik ook weer relatief vroeg weg
  donderdag 22 september 2005 @ 08:38:47 #247
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30814541
(Dames?) en heren, bedankt voor de tips m.b.t. de aanschaf van mijn eerste fiets, ik zal ze allemaal weloverwegen...
Is het wel handig om te beginnen met een Supersport?? Les nu op een CBF 500 en een SS is een totaal ander verhaal...kan je bepaalde modellen SS huren ofzo, om te kijken of het wel lekker rijdt, of verhuren ze je die niet omdat je net je RBW hebt??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 22 september 2005 @ 08:43:46 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_30814611
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:32 schreef hicham het volgende:


8 uur beginnen, kan ik ook weer relatief vroeg weg
Ik mag pas relatief laat weg hier, ondanks de 8 uur beginnen.
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:38 schreef dribbel79 het volgende:
(Dames?) en heren, bedankt voor de tips m.b.t. de aanschaf van mijn eerste fiets, ik zal ze allemaal weloverwegen...
Is het wel handig om te beginnen met een Supersport?? Les nu op een CBF 500 en een SS is een totaal ander verhaal...kan je bepaalde modellen SS huren ofzo, om te kijken of het wel lekker rijdt, of verhuren ze je die niet omdat je net je RBW hebt??
Voorwaarden verschillen per bedrijf, bij de ene is het 1 jaar, bij de andere 2 jaar.
En soms hebben ze e.a. wel niet gekoppeld aan de leeftijd.

Ik zal vanavond eens iets opzoeken.
En in het begin rijdt alles rot of lekker.
Je hebt nog niet echt een standaard.

Ik heb in het verleden wel eens een fiets gekocht waar ik na een maand al op uitgekeken was, waar die daarvoor meer dan fantastisch reed.
Dacht er jaren mee te doen.
  donderdag 22 september 2005 @ 08:44:16 #249
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_30814623
morgen
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 22 september 2005 @ 08:49:03 #250
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_30814696
quote:
Op donderdag 22 september 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
morgen
Moguh...we gaan weer voor een topicvullende dag hè??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')