Dan zal ik maar niet zeggen wat een vriend van mij is overkomen met zijn motor die onder een zijltje stond.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
GODODOVERKEAKAKANANKKEERRTTYYFUUSS KANKERHOERKANKERTYFUSKUTBUURTT AAARRARAHHHH FGGGHHGHGH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kankerzooi, vertrouw het voor geen meter meer, vandaag of morgen trekken ze de hoes van de motor net zoals vandaag en gooien ze het hele ding omver of ben ik de hele motor kwijt![]()
Nu ff rustig eten en het verhaal maar eens lezen
![]()
![]()
![]()
In de fik gestoken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:40 schreef bwt het volgende:
Dan zal ik maar niet zeggen wat een vriend van mij is overkomen met zijn motor die onder een zijltje stond.
quote:
LOLquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij toevallig rondgevraagd naar een motorhoes bij je vrienden
De box die we nu hebben is letterlijk in de kelderdus trappetje omlaag.
![]()
Eh ja .. ik heb dat met lessen eigenlijk ook altijd gedaan.... alleen startte die motor wel gewoon in de 1e versnellingquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Ehhh, ik zet de motor altijd uit met de jiffy en in de 1e versnelling.
altijd al gedaan.
a. omdat ik dan die schakelaar gelijk getest heb.
b. ik heb wel een paar keer gezien dat iemand de motor in de vrij en berg afwaards stil zette op de jiffy - en natuurlijk gaat ie dan aan het rollen - kledeng, daar lag ie. - blijft leuk om te zien.
Wees gerust - dat heeft nagenoeg iedereen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Eh ja .. ik heb dat met lessen eigenlijk ook altijd gedaan.... alleen startte die motor wel gewoon in de 1e versnelling![]()
Mja ... dodemans knop, schijfremslot, benzine kraantje .... ik ga het vast allemaal nog wel meemaken
Kun je zo makkelijk bij de bougies dan? Of was dit een of andere ouderwetse motor / brommerquote:Op woensdag 21 september 2005 00:39 schreef bwt het volgende:
1x waren ze zo vriendelijk om de kabels van de bogies af te trekken, de persoon die dat gedaan had heeft het ook geweten.....![]()
![]()
wij zouden nog altijd een keer zoiets halenquote:Op woensdag 21 september 2005 06:56 schreef worldpimber het volgende:
Waarom mensen het schijfremslot vergeten begrijp ik eigenlijk niet, die vergeet ik dus nooit mede dankzij de verhalen. Maar ik denk dat de dag vanzelf aanbreekt omdat ik momenteel de ene keer wel en de andere keer niet een schijfremslot gebruik. ... Ja, dan moet het eens mis gaan he![]()
Wat denk je van mensen die hun motor soms wel, soms niet op slot zetten?quote:Op woensdag 21 september 2005 06:56 schreef worldpimber het volgende:
Waarom mensen het schijfremslot vergeten begrijp ik eigenlijk niet, die vergeet ik dus nooit mede dankzij de verhalen. Maar ik denk dat de dag vanzelf aanbreekt omdat ik momenteel de ene keer wel en de andere keer niet een schijfremslot gebruik. ... Ja, dan moet het eens mis gaan he![]()
Ook al een keer op MF gelezen (misschien was dat die bekende van je?)quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:54 schreef bwt het volgende:
's avonds lekker aan het gamen horen ze de brandweer langs komen - hmmm ff kijken waar de brand is. - &(%($*# de motor.
Zat ik ook al aan te denken, zou alleen niet weten waar je zoiets vandaan moet halenquote:Op woensdag 21 september 2005 07:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:morgen
[..]
wij zouden nog altijd een keer zoiets halen:
[afbeelding]
Leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 21 september 2005 08:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar het gebeurt jou idd ook nog wel een keer.![]()
Wat ligt daar buiten beeld voor de kat dan? Dat kunnen wij niet zienquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
waar kunnen katten zich toch mee bezig houden![]()
als ik jullie was zou ik ze beide met oud & nieuw gewoon IN het portiek bij jullie zettenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In de fik gestoken?![]()
Zo nee, dan blijft het nog altijd een optie jaDe enige reden dat ik twijfelde bij het idee van een slotje door mijn hoes doen terwijl ie over mijn motor hangt, krijg je hem niet snel genoeg weg
Met nieuwjaar gaat de motor sowieso naarbinnen, dat had ik toen al gepland
![]()
Misschien de dagen ervoor en erna ook maar
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:42 schreef bwt het volgende:
Mijn box is ook gelijkvloers moet allen een stevige drempel op en dan de gang door en de hoek om gelijk weer een hoek om de box in.
't is krap maar daar hebben ze een motor mover voor uitgevonden. achterwiel er in en zeulen met dat ding.
Met de Beemer had ik ook wel eens wat last van de drempel in de achtertuin.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat wij de enige waren die veel moeite moeten doen om brommers binnen te zetten
![]()
auchquote:Op woensdag 21 september 2005 08:36 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Lijp crashfilmpje
![]()
![]()
Die coureur zal de hele nacht wel zo op z'n hotelkamer hebben gestaan:
[..]
Wat ligt daar buiten beeld voor de kat dan? Dat kunnen wij niet zien
Dat bedoelde Youssef ook in z'n post en dat was ook ons planquote:Op woensdag 21 september 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als ik jullie was zou ik ze beide met oud & nieuw gewoon IN het portiek bij jullie zettenof via de lift omhoog en dan in de gang bij jullie
staan ze veel veiliger
![]()
Daardoor heeft ie die deuk in z'n tank, met dat rode afplakkertje eropquote:Op woensdag 21 september 2005 08:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik dacht dat wij de enige waren die veel moeite moeten doen om brommers binnen te zetten
![]()
bij ons staan ze zeker niet gemakkelijk toegankelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Met de Beemer had ik ook wel eens wat last van de drempel in de achtertuin.
Moest soms wel tot 2 keer toe steken en een beetje vaart hebben.![]()
Big deal dus.![]()
Nu kan ik zelfs gewoon via de voordeur, is notabene een drempel van 20 centimeter hoog.![]()
![]()
Maar wat ik bij Martie heb gezien.![]()
![]()
quote:
Door het lage gewicht van de CR drukte ik hem zonder aanloop zo over die hoge drempel heen van 20 + 10 centimeter.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij ons staan ze zeker niet gemakkelijk toegankelijk![]()
Heb idd ff lekker zitten schijten jaquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog wat druk van de ketel gehaald vandaag?
![]()
[..]
Door het lage gewicht van de CR drukte ik hem zonder aanloop zo over die hoge drempel heen van 20 + 10 centimeter.
No way dat ik daar ooit een motor overheen had gefantaseerd.![]()
Met de KLX moet ik wat meer kracht zetten icm wat handigheid, maar die lukt ook gewoon.![]()
SM zou ik je schuurtje ook wel wat makkelijker zijn, die past er nog wel bij zelfs.![]()
240 pk op 150 kilo (drooggewichtquote:Op woensdag 21 september 2005 08:36 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Lijp crashfilmpje
![]()
![]()
Die coureur zal de hele nacht wel zo op z'n hotelkamer hebben gestaan:
[..]
Wat ligt daar buiten beeld voor de kat dan? Dat kunnen wij niet zien
O....M....G ! ! ! ! Mijn kawa, wat doe je, wheheheheequote:
dan moeten toch eerst de fietsen weg zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog wat druk van de ketel gehaald vandaag?
![]()
[..]
Door het lage gewicht van de CR drukte ik hem zonder aanloop zo over die hoge drempel heen van 20 + 10 centimeter.
No way dat ik daar ooit een motor overheen had gefantaseerd.![]()
Met de KLX moet ik wat meer kracht zetten icm wat handigheid, maar die lukt ook gewoon.![]()
SM zou ik je schuurtje ook wel wat makkelijker zijn, die past er nog wel bij zelfs.![]()
Ruilen voor een paar mooie SM wielen met 3 schijfremmen, compleet met remcylinders.quote:
klikquote:Op woensdag 21 september 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ruilen voor een paar mooie SM wielen met 3 schijfremmen, compleet met remcylinders.![]()
Maar wat is de vraagprijs van die bike, heb toch momenteel geen lopende en komende kosten, wat moet ik anders met al dat geld.![]()
![]()
Goed onthoudenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Daardoor heeft ie die deuk in z'n tank, met dat rode afplakkertje erop
Het is al een keer misgegaan dat steken en draaien namelijk
Coole bikequote:
Laatste 100 reacties van vorig topic kun je overslaanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Verder ben ik bijlezenspreek jullie straks wel weer.
![]()
quote:
Zelfs niet in een IKEA studio?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coole bikemaakte irl wel indruk, dat zie je helaas niet gelijk op de foto en kan ook niet.
![]()
Opletten jijquote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh.. zit in college over Excel![]()
Op internet is dat bijna onmogelijk, of je moet hem formaatvullend op het beeldscherm weergeven en daar ook de juiste camera en kunstmatige belichting op toepassen.quote:
Het is pas stinkend woensdagquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is het al vrijdag? Dat gevoel krijg ik wel
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is pas stinkend woensdag
Studenten![]()
![]()
Niets gewend jij.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niets gewend jij.![]()
![]()
![]()
Maar ja ūūt Frieslānd groei je sowiezo al beschermd op.![]()
Vandaar dat al die stra's daar ook blijven. Zandstra, Veenstra, Fulcumstra.![]()
Vergeet geen pics te knallen en hier te pos(t)enquote:Op woensdag 21 september 2005 11:46 schreef omegaproject het volgende:
Woei .... hopelijk vanavond motor ophalen
Morgen heb ik vrij, dus als het lekker weer wordt ga ik heel de dag rondrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |