Welk topic ook alweer??quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:23 schreef hicham het volgende:
Van worldpimber ja, was al een keer eerder gezegd in een ander topic. Toen had je het ook al over een 'fucking mooie ninja'
1 van de 312 die we met elkaar al volgespammed hebben.quote:
De wat????quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Makster het volgende:
knabenossies
UTFS dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef hollander172 het volgende:
[..]
1 van de 312 die we met elkaar al volgespammed hebben.![]()
waarom denk je dat dat Tjernobyl spul geen ruk kostquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:46 schreef Makster het volgende:
Pijn in mijn muil van die knabenossies
Heel mijn tong is naar de klote en mijn tandvlees achterin doet zeer. Lekkere shit maar ik snap dat het geen ruk kost als je ipv normaal vlees een stuk kat erin verwerkt ofzo
goed ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:02 schreef hicham het volgende:
Wat zijn knabenossies dan, nog nooit van gehoord
De Ring, afgelopen zondag
[afbeelding]
Mochten we ooit een ringmeet gaan doen, dan graag doordeweeks![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:19 schreef hollander172 het volgende:Zit even in R&P mee te lezen en kom gewoon een hele reeks tegen. Vivi
Disclaimer:
Ja het is leedvermaak maar TS kiest daar zelf voor. Ondertussen produceert diezelfde TS een heel vermakelijke bloemetjesroman die zelfs voor kerels goed weg te lezen is.![]()
En dan zijn er nog tig andere topics over.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Verhaal is me iets te lang om te lezen
Voor pepijn: sterk verhaal nummer 37quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan trouwens jezelf het snellezen aanleren, zie wel vaker die opmerkingen dat teksten te lang zijn (ook die van eigen hand) maar ik heb er nooit last mee eigenlijk.
![]()
korte samenvatting voor jou danquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Verhaal is me iets te lang om te lezen
quote:Aanhankelijk, labiel, obsessief...
Maak je geen zorgen vivi; je bent een doorsnee vrouw.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Voor pepijn: sterk verhaal nummer 37
quote:Je bericht is verzonden naar:
dev@motor-forum.nl
"je bent een doorsnee vrouw"quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
korte samenvatting voor jou dan
[..]
![]()
Heb geen zin om daar moeite voor te doen, moet teveel tekst voor lezen voor die cursusquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]Zover waren we nog niet.
![]()
Hier wat linkjes etc.
Echt prachtige topics.quote:
Even serieus, het is een eenmalige investering waar je de rest van je leven profijt van hebt.quote:Heb geen zin om daar moeite voor te doen, moet teveel tekst voor lezen voor die cursus
Is dat die nieuwe oefening waarbij je moet accelereren tot 50 km/h en dan afremmen tot 30 km/h voor een slalomquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:08 schreef dribbel79 het volgende:
De "vertragingsoefening" is fucked...mijn God, wat een dwaas, diegene die dit heeft uitgevonden.
Jij en serieus?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:09 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even serieus, het is een eenmalige investering waar je de rest van je leven profijt van hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:02 schreef hicham het volgende:
De verhoudingen van je motor zijn nogal verneukt in je iconKorte wielbasis enzo
Ik voel me idd wat licht in mijn hoofd.quote:
Kijk maar, ik heb er veel aan gehad iig.quote:Heb toegevoegd aan m'n bookmarks. Misschien dat ik er nog een keertje even naar kijk
Zoiets is al stukken netterquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik weet het maar wilde weer eens iets anders hebben
![]()
Suggesties altijd welkom hoor![]()
Mwahhh, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij ben jij toch degene die momenteel lekker uitslaapt elke dag
Vandaar...
Om de bocht door te moeten kijken hoef je je hoofd niet 'krom' te houden, magoed. Of ie het nu wel of niet deed, hij deed het altijd al dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
op verzoek van meneer...
[afbeelding]
Wie zit er smilies onder jouw naam te posten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Mwahhh, valt toch wel mee?![]()
toch?![]()
of niet dan!![]()
Hij gaf me geen kans meer om te reagerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om de bocht door te moeten kijken hoef je je hoofd niet 'krom' te houden, magoed. Of ie het nu wel of niet deed, hij deed het altijd al duslekker belangrijk. Leuke msn adres ook
![]()
Ja maar jij bent gewoon een ontzettend goeie coureur, netzoals de rest van de Fok!MC'ersquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nah vertragingsoefening valt wel mee.. vond ik wel een leuke oefening!
Moest hem doen toen hij net ingevoerd was. Eerst moest je nog in een rechte lijn aan komen rijden, dan was hij wel erg pittig. Maar bij het examen hebben ze nu geregeld dat je ook alvast uit mag wijken bij het aanrijden, waardoor hij heel goed te doen valt
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een ontzettend goeie coureur, netzoals de rest van de Fok!MC'ers![]()
Jah, alleen let ik nooit op mijn klokken bij zo'n oefening...maar idd, aanrijden in de 3e, met 50 km/u...afremmen (met 2 remmen), terugschakelen en iets gas bij, zodat je met 30 km/u de slalom kan nemen in z'n 2...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
Is dat die nieuwe oefening waarbij je moet accelereren tot 50 km/h en dan afremmen tot 30 km/h voor een slalomKan me voorstellen dat het voor een lesser best lastig is ja, let je meer op je snelheidsmeter dan de oefening zelf
Savage?? Shadow?? Marauderquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Kan ik jullie, snelle boyz () en girlz (
), naar het merk/type van een sjoppert vragen of doen jullie alleen caféracers? (
)
(kom qua beschrijving overigens echt niet verder dan 'een smal stuurtje'![]()
)
![]()
Strakke fiets, Piet...hebbie meer foto's (mail in profiel)...ik wil ook zoiets gaan kopen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh
Hej Dribbel, what's with my Ninja![]()
Mot je die ene hebbuh, Greedkillings ofzo iets. Das een sjoppert fan, ik persoonlijk, ik poep op sjopperts, maar das mijn mening hehquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
), naar het merk/type van een sjoppert vragen of doen jullie alleen caféracers? (
)
)
![]()
die randdebiel sprak mij van de week ook al aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
op verzoek van meneer zelf...
[afbeelding]
U riep ????quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
We hebben hier ook een chopperkenner hoor
Ik roep em wel ff, bééj wééj tééhééj!!!
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
)
)
![]()
What happened with thequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef E.r.w.i.n het volgende:
morgen trouwens theorie-examen, woei!
dan is het een kleine Chopperquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
)
)
![]()
succesquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
ben trouwens weg voor een soll. gesprek.
tot later.
Lees dan wel de vragen over sjopperts
Strakke fietsquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Strakke fiets, Piet...hebbie meer foto's (mail in profiel)...ik wil ook zoiets gaan kopen...
Nou, ik zie dus met enige regelmaat een sjoppert rijden met een smal recht stuur en die vind ik volgens mij wel mooi. Alleen geen idee welke het is en om nou op de A13 dat ding de berm in te drukken: ietwat enthousiast.quote:
Die op de foto ben ik niet, die van de ZIP file wel. Daar staan overigens geen kneedown foto's bij, wel 1 keer het asfalt aangetikt maar verder geen hele bochten langs de grond geschraapt... als je goed kijkt zie je ook dat ik op de foto's de kneepad er nog niet op had gedruktquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh dat ben jij dus niet? Dacht ff dat je nu wel kon KD-en![]()
Je bent in de war........quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nou, ik zie dus met enige regelmaat een sjoppert rijden met een smal recht stuur en die vind ik volgens mij wel mooi. Alleen geen idee welke het is en om nou op de A13 dat ding de berm in te drukken: ietwat enthousiast.
Is dat de enige aanwijzing die je kan geven waarbij bwt nu moet gaan raden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nou, ik zie dus met enige regelmaat een sjoppert rijden met een smal recht stuur en die vind ik volgens mij wel mooi. Alleen geen idee welke het is en om nou op de A13 dat ding de berm in te drukken: ietwat enthousiast.
![]()
speciaal voor jou Hicham
De zip die je zou mailen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die op de foto ben ik niet, die van de ZIP file wel. Daar staan overigens geen kneedown foto's bij, wel 1 keer het asfalt aangetikt maar verder geen hele bochten langs de grond geschraapt... als je goed kijkt zie je ook dat ik op de foto's de kneepad er nog niet op had gedrukt
En die op de foto in mijn post ging gewoon het allerplatst![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is dat de enige aanwijzing die je kan geven waarbij bwt nu moet gaan raden?
Dit is toch gewoon de ring Amsterdam?Alleen hebben ze de midden rail even weg gehaald.quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:02 schreef hicham het volgende:
Wat zijn knabenossies dan, nog nooit van gehoord
De Ring, afgelopen zondag
[afbeelding]
Mochten we ooit een ringmeet gaan doen, dan graag doordeweeks![]()
Nee, die zip in mijn post duh.quote:
quote:Aantikken is al een stap in de goede richting![]()
Linksom lukt me (nog) niet, weet ook niet hoe plat ik ga, maar de laatste tijd ga ik gewoon niet verder meer. Een en ander te maken met dat het niet altijd goed gingquote:Al eens geprobeerd op een rotonde?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:14 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de ring Amsterdam?Alleen hebben ze de midden rail even weg gehaald.![]()
watjequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:25 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik het ff helemaal gehad voor vandaag zeg hee
Ik denk dat ik zeker weet dat ik naar huis wil
Ik denk dat ik ff pech heb, ik denk dat ik moet pissen en ik denk zeker dat mijn muil pijn doet![]()
Gestrekt door een Knabenossiequote:
En met een groot hart er zelfs tussen door.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:21 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
De motoren hebben uiteraard het gemak dat ze er links voorbij kunnen knallen
Je kan nog altijd 20 salmiakballen eten, weet je zeker dat ook je gehemelte naar z'n moer gaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:25 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik het ff helemaal gehad voor vandaag zeg hee
Ik denk dat ik zeker weet dat ik naar huis wil
Ik denk dat ik ff pech heb, ik denk dat ik moet pissen en ik denk zeker dat mijn muil pijn doet![]()
Of een kaas souflé zonder te blazen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je kan nog altijd 20 salmiakballen eten, weet je zeker dat ook je gehemelte naar z'n moer gaat
of ontploffende bitterballen die net uit de frietmachine komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of een kaas souflé zonder te blazen.![]()
![]()
Nog zo een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Of een kaas souflé zonder te blazen.![]()
![]()
Ah.. bij foto 4448 zit je er dichtbijquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:15 schreef worldpimber het volgende:
En weer up
[..]
Nee, die zip in mijn post duh.Er is er maar 1 met oortjes hier
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Linksom lukt me (nog) niet, weet ook niet hoe plat ik ga, maar de laatste tijd ga ik gewoon niet verder meer. Een en ander te maken met dat het niet altijd goed ging
Of kokende aardappelpureequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
of ontploffende bitterballen die net uit de frietmachine komen![]()
Moppelt iets met: Aap, jij, ownen, besef, muilquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ah.. bij foto 4448 zit je er dichtbij![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Moppelt iets met: Aap, jij, ownen, besef, muil![]()
Daar kan je altijd eerst nog je vinger instoppen om te voelen.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:45 schreef Herr.Flick het volgende:
Hier ga ik ook heen!!!http://www.waldgeist-hofheim.de/
We vertrekken donderdag, dus ik zal wel rond de middag aan dequote:
Is dat nou een vaasje whisky,of een glaasje dood geslagen bier?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]Wanneer ook alweer
Wat denk je zelfquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is dat nou een vaasje whisky,of een glaasje dood geslagen bier?
Ik heb wel gevoelens dat ik liever niet met de JostiMC geassocieerd wil worden.........quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:
Slappe lach![]()
Hopen dat die mensen die het topic lezen niet op je naam klikken en denken dat je bij de JostiMC hoort
Ik zie alleen maar een konijn met flaporen, geen aapquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef Makster het volgende:
[..]
het is dus wederzijdsquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb wel gevoelens dat ik liever niet met de JostiMC geassocieerd wil worden.........![]()
![]()
Ik own als een tietquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:43 schreef Makster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat nou "![]()
", bloedserieus wederzijds, niks geen disclaimersmilies of -posticons
Oh,dan is het een litertje apfelkorn.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
kleine hint.... DUITSLAND
Ik spreek uiteraard voor mezelf, maar mocht jij hetzelfde gedachtengoed met mij delen dan is het toepasselijker die smilerts weg te pleurenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moet dus wat smilerts weghalen ?
quote:
Ik hou ook van jou hoor schapenknuffelaar.quote:
Begint ie weer over schapenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor schapenknuffelaar.![]()
Als ik wat meer tijd heb zal ik de connectie tussen schapen en (afgelegen wonende) moslims nog weleens beschrijven, even geen zin in nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef hicham het volgende:
Begint ie weer over schapenWaar heb je vannacht over gedroomd, schapen?
Als je wat meer tijd hebt ...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als ik wat meer tijd heb zal ik de connectie tussen schapen en (afgelegen wonende) moslims nog weleens beschrijven, even geen zin in nu.![]()
Stuk ongeduld, geen zin om te zoeken ofwel geen tijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je wat meer tijd hebt ...Je kunt wel snellezen maar niet snelschrijven?
![]()
typen
Alsof ik zit te wachten op een verhaaltje over schapenneukersquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stuk ongeduld, geen zin om te zoeken ofwel geen tijd.Wat is daar niet aan te snappen?
Ik kan wel snel schrijven typen overigens.![]()
Je vorige reply deed dit wel vermoeden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof ik zit te wachten op een verhaaltje over schapenneukers
Samen met m'n vaste maat.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef hicham het volgende:
Herr.Flick, hoe ga je eigenlijk? In je eentje of in een groepje?
[..]
Ik weet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je vorige reply deed dit wel vermoeden.
Die heet zeker Gert-Jan?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je wat meer tijd hebt ...Je kunt wel snellezen maar niet snelschrijven?
![]()
typen
Een goed begin is het halve werkquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:23 schreef omegaproject het volgende:
FF update mbt mijn motorpraktijken
Afgelopen vrijdag motorpak gekocht (Lookwell, 2 -delig, leer) ,ook nog een helmpje dr bij (HJC CL-14 ofzo)
Afgelopen zaterdag proefritje gemaakt op mn toekomstige motor (Yamaha SECA II '93) Super lekker rond eindhoven gereden, en besloot om na een uurtje ofzo de machine ff aan mn zusje te showenDus ik parkeer hem op de stoep voor ons huis, zet em op de standaart en klets wat met zusje + buren. Paar minuten later wil ik de motor starten om het geluidje te laten horen... *ieeeeieee* startmotor swengelt wel, maar start niet. Kut! Ah, jiffie nog niet ingeklapt! Nog eens proberen... weer niks!! Dus ik bel de verkoper (goeie kennis) om te vragen wat er aan de hand kan zijn. Blijkt dat ie in zn neutraal moet staan om te willen starten
Mja .. ondertussen had ik de accu al zowat leeggestart dus moesten er startkabels aan te pas komen. Al met al toch nog lekker gereden die dag, super fijn motortje die zeker van mij wordt
Ik quote uit een oud topic ...quote:
Makster door de bochtquote:Op vrijdag 9 september 2005 16:17 schreef Makster het volgende:
BWM rijdersAllemaal het zelfde
![]()
![]()
Conversatie van een bwm tour groep:
" Hee Gert Jan, heb jij de airbag op actief gezet? "
" Nee mallerd, dat doet onze BMW toch automatisch? "
" Oww ja dolletjes"
" Heerlijk heh, die Garmin, kan je zo lekker mee touren"
" Zeer zeker, fijn, nog beter is de hadvat verwarming"
" Nou inderdaar, en die ABS, ideaal voor stoppies "
![]()
![]()
Ehhh, ik zet de motor altijd uit met de jiffy en in de 1e versnelling.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk![]()
Is wel handig als ie dat van tevoren vertelt die goede kennis van je. Nu heb je dat iig gehad en kan het je nooit meer gebeuren, de volgende keer is het je jiffy en daarna je dodemansknop die je grijze haren bezorgt
Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom de motor uit de neutraal stond, als je motor stilstaat (en uit) dan heb je hem daarvoor toch al in neutraalstand gezet?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |