Afhankelijk van de geografische positie van het lid kan ik me zo voorstellen dat indien je de slappe lach krijgt, hij er helemaal in zit, dit toch werkt als een soort natuurlijke cockring?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef erodome het volgende:
Heb weleens fiks moeten hoesten tijdens de anale seks, maar er scheurt niets uit, alleen werd zijn ding wat afgekneld
dan kan je er beter een vuist in hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef erodome het volgende:
Heb weleens fiks moeten hoesten tijdens de anale seks, maar er scheurt niets uit, alleen werd zijn ding wat afgekneld
Krimppassingquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Afhankelijk van de geografische positie van het lid kan ik me zo voorstellen dat indien je de slappe lach krijgt, hij er helemaal in zit, dit toch werkt als een soort natuurlijke cockring?
Volgens mij is dan de term "klemvast" wel van toepassing.
ik kan nooit serieus doen tijdens de sex... ik deed laatst een schaap naquote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef Molluck het volgende:
Waarom zou je de slappe lach krijgen tijdens de sex?
Oh dat is zo gebeurt, beetje gekke bek trekken (niet zo heel moeilijk als je bijna komtquote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef Molluck het volgende:
Maar om nou in een scheur te liggen na een kutscheet...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh dat is zo gebeurt, beetje gekke bek trekken (niet zo heel moeilijk als je bijna komt), kutscheet etc. etc.
Meer manieren om wel te lachen tijdens de sex dan niet eigenlijk.
Wie zegt dat ik dan in een deuk lig?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar om nou in een scheur te liggen na een kutscheet...Ja hallo, dat veroorzaak je toch echt zelf hoor
![]()
Maar je zegt wel dat je het lachwekkend vindt!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dan in een deuk lig?
Het is even een "luchtig" moment als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:45 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar je zegt wel dat je het lachwekkend vindt!
Ik heb best vaak de slappe lach met mn vriend.. soms is het gewoon leuk om wat te kloten, of als een raar standje niet helemaal gaat zoals 't hoort (evenwicht verliezen ofzo), verslikken tijdens een 'hijg', rare geluiden of wat dan ook. Dat is dan ook wel meteen letterlijk de slappe lachquote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef Molluck het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het is even een "luchtig" moment als je dat bedoelt.
doe maar niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef immortalsean het volgende:
zolang ze niet ook nog eens diarree heeft is het toch niet erg.
wie durft het aan om 'm te posten?![]()
Sorry...maar dat kan echt gebeuren hoor...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef Molluck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |