Mwahhh, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 20 september 2005 07:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij ben jij toch degene die momenteel lekker uitslaapt elke dag
Vandaar...
Om de bocht door te moeten kijken hoef je je hoofd niet 'krom' te houden, magoed. Of ie het nu wel of niet deed, hij deed het altijd al dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
op verzoek van meneer...
[afbeelding]
Wie zit er smilies onder jouw naam te posten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Mwahhh, valt toch wel mee?![]()
toch?![]()
of niet dan!![]()
Hij gaf me geen kans meer om te reagerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Om de bocht door te moeten kijken hoef je je hoofd niet 'krom' te houden, magoed. Of ie het nu wel of niet deed, hij deed het altijd al duslekker belangrijk. Leuke msn adres ook
![]()
Ja maar jij bent gewoon een ontzettend goeie coureur, netzoals de rest van de Fok!MC'ersquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nah vertragingsoefening valt wel mee.. vond ik wel een leuke oefening!
Moest hem doen toen hij net ingevoerd was. Eerst moest je nog in een rechte lijn aan komen rijden, dan was hij wel erg pittig. Maar bij het examen hebben ze nu geregeld dat je ook alvast uit mag wijken bij het aanrijden, waardoor hij heel goed te doen valt
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja maar jij bent gewoon een ontzettend goeie coureur, netzoals de rest van de Fok!MC'ers![]()
Jah, alleen let ik nooit op mijn klokken bij zo'n oefening...maar idd, aanrijden in de 3e, met 50 km/u...afremmen (met 2 remmen), terugschakelen en iets gas bij, zodat je met 30 km/u de slalom kan nemen in z'n 2...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
Is dat die nieuwe oefening waarbij je moet accelereren tot 50 km/h en dan afremmen tot 30 km/h voor een slalomKan me voorstellen dat het voor een lesser best lastig is ja, let je meer op je snelheidsmeter dan de oefening zelf
Savage?? Shadow?? Marauderquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Kan ik jullie, snelle boyz () en girlz (
), naar het merk/type van een sjoppert vragen of doen jullie alleen caféracers? (
)
(kom qua beschrijving overigens echt niet verder dan 'een smal stuurtje'![]()
)
![]()
Strakke fiets, Piet...hebbie meer foto's (mail in profiel)...ik wil ook zoiets gaan kopen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef worldpimber het volgende:
Mogguh
Hej Dribbel, what's with my Ninja![]()
Mot je die ene hebbuh, Greedkillings ofzo iets. Das een sjoppert fan, ik persoonlijk, ik poep op sjopperts, maar das mijn mening hehquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
), naar het merk/type van een sjoppert vragen of doen jullie alleen caféracers? (
)
)
![]()
die randdebiel sprak mij van de week ook al aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:50 schreef hicham het volgende:
op verzoek van meneer zelf...
[afbeelding]
U riep ????quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef hicham het volgende:
We hebben hier ook een chopperkenner hoor
Ik roep em wel ff, bééj wééj tééhééj!!!
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
)
)
![]()
What happened with thequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef E.r.w.i.n het volgende:
morgen trouwens theorie-examen, woei!
dan is het een kleine Chopperquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:12 schreef E.r.w.i.n het volgende:
)
)
![]()
succesquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef bwt het volgende:
ben trouwens weg voor een soll. gesprek.
tot later.
Lees dan wel de vragen over sjopperts
Strakke fietsquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:19 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Strakke fiets, Piet...hebbie meer foto's (mail in profiel)...ik wil ook zoiets gaan kopen...
Nou, ik zie dus met enige regelmaat een sjoppert rijden met een smal recht stuur en die vind ik volgens mij wel mooi. Alleen geen idee welke het is en om nou op de A13 dat ding de berm in te drukken: ietwat enthousiast.quote:
Die op de foto ben ik niet, die van de ZIP file wel. Daar staan overigens geen kneedown foto's bij, wel 1 keer het asfalt aangetikt maar verder geen hele bochten langs de grond geschraapt... als je goed kijkt zie je ook dat ik op de foto's de kneepad er nog niet op had gedruktquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oh dat ben jij dus niet? Dacht ff dat je nu wel kon KD-en![]()
Je bent in de war........quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nou, ik zie dus met enige regelmaat een sjoppert rijden met een smal recht stuur en die vind ik volgens mij wel mooi. Alleen geen idee welke het is en om nou op de A13 dat ding de berm in te drukken: ietwat enthousiast.
Is dat de enige aanwijzing die je kan geven waarbij bwt nu moet gaan raden?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:42 schreef E.r.w.i.n het volgende:
[..]
Nou, ik zie dus met enige regelmaat een sjoppert rijden met een smal recht stuur en die vind ik volgens mij wel mooi. Alleen geen idee welke het is en om nou op de A13 dat ding de berm in te drukken: ietwat enthousiast.
![]()
speciaal voor jou Hicham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |