quote:
Door het lage gewicht van de CR drukte ik hem zonder aanloop zo over die hoge drempel heen van 20 + 10 centimeter.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
bij ons staan ze zeker niet gemakkelijk toegankelijk![]()
Heb idd ff lekker zitten schijten jaquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog wat druk van de ketel gehaald vandaag?
![]()
[..]
Door het lage gewicht van de CR drukte ik hem zonder aanloop zo over die hoge drempel heen van 20 + 10 centimeter.
No way dat ik daar ooit een motor overheen had gefantaseerd.![]()
Met de KLX moet ik wat meer kracht zetten icm wat handigheid, maar die lukt ook gewoon.![]()
SM zou ik je schuurtje ook wel wat makkelijker zijn, die past er nog wel bij zelfs.![]()
240 pk op 150 kilo (drooggewichtquote:Op woensdag 21 september 2005 08:36 schreef hicham het volgende:![]()
![]()
Lijp crashfilmpje
![]()
![]()
Die coureur zal de hele nacht wel zo op z'n hotelkamer hebben gestaan:
[..]
Wat ligt daar buiten beeld voor de kat dan? Dat kunnen wij niet zien
O....M....G ! ! ! ! Mijn kawa, wat doe je, wheheheheequote:
dan moeten toch eerst de fietsen weg zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 09:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog wat druk van de ketel gehaald vandaag?
![]()
[..]
Door het lage gewicht van de CR drukte ik hem zonder aanloop zo over die hoge drempel heen van 20 + 10 centimeter.
No way dat ik daar ooit een motor overheen had gefantaseerd.![]()
Met de KLX moet ik wat meer kracht zetten icm wat handigheid, maar die lukt ook gewoon.![]()
SM zou ik je schuurtje ook wel wat makkelijker zijn, die past er nog wel bij zelfs.![]()
Ruilen voor een paar mooie SM wielen met 3 schijfremmen, compleet met remcylinders.quote:
klikquote:Op woensdag 21 september 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ruilen voor een paar mooie SM wielen met 3 schijfremmen, compleet met remcylinders.![]()
Maar wat is de vraagprijs van die bike, heb toch momenteel geen lopende en komende kosten, wat moet ik anders met al dat geld.![]()
![]()
Goed onthoudenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Daardoor heeft ie die deuk in z'n tank, met dat rode afplakkertje erop
Het is al een keer misgegaan dat steken en draaien namelijk
Coole bikequote:
Laatste 100 reacties van vorig topic kun je overslaanquote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Verder ben ik bijlezenspreek jullie straks wel weer.
![]()
quote:
Zelfs niet in een IKEA studio?quote:Op woensdag 21 september 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Coole bikemaakte irl wel indruk, dat zie je helaas niet gelijk op de foto en kan ook niet.
![]()
Opletten jijquote:Op woensdag 21 september 2005 10:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh.. zit in college over Excel![]()
Op internet is dat bijna onmogelijk, of je moet hem formaatvullend op het beeldscherm weergeven en daar ook de juiste camera en kunstmatige belichting op toepassen.quote:
Het is pas stinkend woensdagquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef Fulcrum_X het volgende:
Is het al vrijdag? Dat gevoel krijg ik wel
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Het is pas stinkend woensdag
Studenten![]()
![]()
Niets gewend jij.quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niets gewend jij.![]()
![]()
![]()
Maar ja ūūt Frieslānd groei je sowiezo al beschermd op.![]()
Vandaar dat al die stra's daar ook blijven. Zandstra, Veenstra, Fulcumstra.![]()
Vergeet geen pics te knallen en hier te pos(t)enquote:Op woensdag 21 september 2005 11:46 schreef omegaproject het volgende:
Woei .... hopelijk vanavond motor ophalen
Morgen heb ik vrij, dus als het lekker weer wordt ga ik heel de dag rondrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |