quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef coz het volgende:
uhm , wat ik begreep is dat haar internet ziek is , niet zijzelf![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef UncleScorp het volgende:
aaah ja coz ... ik las ineenstorting ipv inetstoring ...
Stupid me
bwa nie overdrijven héquote:
En dat zegt de persoon die innetstoring leest als ineenstortingquote:
nee hoor , ik las het ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef UncleScorp het volgende:
aaah ja coz ... ik las ineenstorting ipv inetstoring ...
Stupid me
jup zekers weten en helemaal sinds het grote 'leer nokwanda copy pasten' van laatstquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey Coz.... Wel handig zo, via wiki te kopieren OP. Zo kan zelfs ik het
Het gewone copy/paste uit windows was het probleem niet. Alleen wilde de ctrl c en v niet altijd werken en deed de reguliere manier het ook niet altijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef coz het volgende:
[..]
jup zekers weten en helemaal sinds het grote 'leer nokwanda copy pasten' van laatst![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gewone copy/paste uit windows was het probleem niet. Alleen wilde de ctrl c en v niet altijd werken en deed de reguliere manier het ook niet altijd.
Ik ben niet helemaal en volledig randdebiel.
Koppige teefquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
@cozzzz, je tegenwicht heeft weinig effect op mij. Hoop dat je bij anderen meer mazzel hebt.
quote:
als je een ontbijtje gaat maken.... doe voor mij dan ook wat. Heb honger.quote:
Ja lekker1quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogguhmelk en suiker bij de koffie?
Ik dacht meer aan een gebakken eitjequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja lekker1
ik heb nog koekjes...Iemand?
Ja halloooooo!!!! Het heet HEADbangen, okayquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef Enyalius het volgende:
ik heb stroopwafels
denk dat ik een dokters afspraak ga maken.
een half jaar geleden heb ik me enkel verzwikt tijdens een Black metal fest. heb nu alleen het idee dat ie niet verzwikt is maar wat meer. dus ff op controle dan maar voor de zekerheid. enige wat ik met zelf healing bereik is dat de pijn tijdelijk weg gaat :S
*pakt tondeuse* Kinky?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:ik moet binnenkort ook naar de kapper
ik heb krabsalademmmmmmmm
Veilig in je hok, he!!!!! Achter de rokken van moeder de vrouw?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:13 schreef UncleScorp het volgende:
heum sweet heum
Hoewel EW vindt dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Veilig in je hok, he!!!!! Achter de rokken van moeder de vrouw?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef UncleScorp het volgende:
Letterlijk in mijn hok ja ... in den hof vanachter
"Achter de rokken van mijn vrouw" ? ... mij kennende is het eerder onder de rokken
hier geen censuur
Ma nee, deze keer is zij met de oudste naar de (stomme) voetbal, en de kleinste (gister 5 geworden) mag even aan de pc, ... en die doe ik strakjes in bad
liever zoiets ->quote:
In het kader van: touch me????quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
liever zoiets ->dan zoiets ->
![]()
snappie?verder leef je maar uit
quote:
Waarom zou je je daarvoor inhouden. Wat erin staat is voor haar misschien een tikkie embarrasing maar wel bijzonder complimenteus. Tis duidelijk dat je haar gewoon een lekker wijf vindt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef UncleScorp het volgende:
Neenee het zijn geen wonderkids
En het is eerder de vrouw die mijn posts wel es durft lezen, als ze hier ff een saffie komt roken en mn pc sta nog op fok ... grmbl![]()
![]()
daarom dat ik me inhoud![]()
That's not the magic word to make her stopquote:
Mja, kende da ? My active topics ? Pikt ze d'er weer een uit die embarassing voor mij wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Waarom zou je je daarvoor inhouden. Wat erin staat is voor haar misschien een tikkie embarrasing maar wel bijzonder complimenteus. Tis duidelijk dat je haar gewoon een lekker wijf vindt.![]()
(lees je mee?)
headbangen? ongelukje was toen gebeurd in de pitquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja halloooooo!!!! Het heet HEADbangen, okay
*slijpt*quote:
das niet leuk Enyaliusquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
headbangen? ongelukje was toen gebeurd in de pit
was uitgegeleden en kwam ietwat ongelukkig ten val![]()
Ga ik gewoon jouw userhistory doorspittenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja, kende da ? My active topics ? Pikt ze d'er weer een uit die embarassing voor mij was![]()
dontask, i wont tell here
quote:
Een passende smeekbede zou idd wel beter zijn, ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
That's not the magic word to make her stop![]()
pits zijn leuk. maar de manier waarop het bij ging was nogal onbenullig. er lag een plas bier waarover ik was uitgegledenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das niet leuk Enyaliusik kreeg afgelopen jaar op lowlands in de pit ook een kist in me rug
maar bij mij was er niets stuk
heel erge inkopperquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
[..]
pits zijn leuk. maar de manier waarop het bij ging was nogal onbenullig. er lag een plas bier waarover ik was uitgegleden![]()
![]()
ben het er niet mee eens... als die onverlaat die het daar neer heeft geflikkert het nou gewoon eens had opgedronken was er niets aan de hand geweest! dus kinders drink uw bier alsof het uw laatste kan zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heel erge inkopper
*onheils donderstem opzet*
Drrrrank maakt meer kapot dan je lief is
heel erge inkopperquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heel erge inkopper
*onheils donderstem opzet*
Drrrrank maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
uhu maar liefde heelt ook weer wonden die het zelf gecreeerd heeft
echt...met haat en dergelijke weet je tenminste waar je aan toe bent.
niks is zo veranderlijk/veraderlijk als liefde.
ene moment zwaar kut, ander moment zit je in een lekkere roes
erge is...het kan binnen enkele seconden omslaan zonder waarschuwing
uhm...zo heb ik gehoord van derden
zelfmoordenaar. zoals herman finkers gisteren zei...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow... daar snij ik me zelfs mee dus bloediger kan het niet worden
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef Enyalius het volgende:
wie leest wie? *kijkt over schouder*
niet eens de geesten hier in huis lezen op het moment mee
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zelfmoordenaar. zoals herman finkers gisteren zei...
"Zelfmoord? Nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen"![]()
* BarraCupraCuda heeft griep dus is ook een beetje ziekjes...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef Enyalius het volgende:
elektronishe afgericht....wow!!
* Enyalius is beetje ziekjes na heel pak stroopwafels weggewerkt te hebben
Whoeeeaahahahaha LOL echt....... neee...... dubbel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
[..]
"Zelfmoord? Nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen"![]()
Womenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef nokwanda het volgende:
Ga ik gewoon jouw userhistory doorspitten
quote:
woman is toch enkelvoud en women meervoud.... of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]the things you don´t know....
maar... woman kan zowel enkelvoud als meervoud zijn. Alswel aanduiden dat ik een archetype ben.
Nee je bent niet gek. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
woman is toch enkelvoud en women meervoud.... of ben ik nou gek![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef vamperotica het volgende:
eieren zijn klaar
Yup.... Zijn onderweg... ben wel bang dat ze koud zijn als ze aan komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]Heb je ze wel gebakken in de vorm van Ufootjes? (spiegelei) Dan kunnen ze naar me toe vliegen
Reizen die niet met de snelheid van licht? Het zijn ufo-eieren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup.... Zijn onderweg... ben wel bang dat ze koud zijn als ze aan komen
Een volgevreten fruitvliegje wat stiekum van ufo-eitjes houdt dan toch!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Reizen die niet met de snelheid van licht? Het zijn ufo-eieren.
*mond open doet en wacht*
het enige dat erin vloog was een fruitvliegje
maar een fruitvliegje is een IFO en geen UFOquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Een volgevreten fruitvliegje wat stiekum van ufo-eitjes houdt dan toch!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee je bent niet gek. Je hebt gelijk.
Yvonne Kroonenberg: "Mannen willen maar een ding"quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yvonne Kroonenberg: "Mannen willen maar een ding"
(gelijk hebben)
Yupquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar een fruitvliegje is een IFO en geen UFO
Don´t start!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef LostFormat het volgende:
BG alsnog niet geband?Jemig de pemig, als er bij iemand het hand boven het hoofd wordt gehouden...
Oja, geheel nofi natuurlijk. Ik wil niet z'n toorn over me heen krijgen.quote:
Ja, ik wil hem, dus?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef LostFormat het volgende:
BG alsnog niet geband?Jemig de pemig, als er bij iemand het hand boven het hoofd wordt gehouden...
ieder zijn methoden ,quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef LostFormat het volgende:
quote:
De mijne is ergerquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oja, geheel nofi natuurlijk. Ik wil niet z'n toorn over me heen krijgen.
Womenquote:
nofi? wat is dat?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oja, geheel nofi natuurlijk. Ik wil niet z'n toorn over me heen krijgen.
Okay, het komt alleen erg krom over bij andere userts. Maar dat zal je zelf ook wel beseffen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem, dus?
En nee, ik ban niet zolang ik oorzaak en gevolg ken
En dat is niet alleen bij BG, dat is bij meer users, je moets me beter kennen..
quote:
No flame intented.quote:
O, dat zal vast wel, en eerlijk gezegd kan ik er niet wakker van liggen, feit is en blijft dat ik zo al 6 jaar werk en mn werkwijze niet verander.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Okay, het komt alleen erg krom over bij andere userts. Maar dat zal je zelf ook wel beseffen.
Dat wil zeggen dat we momenteel redelijk veilig zittenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
als ik nu een langerre Signature kon hebben zette ik er
* ik ben 90% sarcastisch * neer...
de overige 10% is wanneer ik thee drink
Ach welnee, zo streng ben ik niet, ben meestal aardig op de hoogte van oorzaak en gevolg, ben nog van de ouderwetse stempel, ik lees uitvoerig terugquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach welnee, zo streng ben ik niet, ben meestal aardig op de hoogte van oorzaak en gevolg, ben nog van de ouderwetse stempel, ik lees uitvoerig terug
Dit gaat daar niet eens meer over, geloof ik. Indirect iig. Nu gaat het meer over het fenomeen toorn.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
En zo niemand die naar iteejer luistert ...![]()
Hij had nog zo gevraagd dat niemand zich zou moeien![]()
![]()
oh ja joh?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:32 schreef BaajGuardian het volgende:
enyalius , mafkees
dat is een TOORTS
LOL..... maar zoals ik net al schreef in FB..... Ik wil daar aan jou best iets over vertellen. Als je dat uberhaupt zou willen weten. Maar dat is persoonlijker dan ik hier kwijt wil.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:ik denk dat ik ook maar wat vaker smileys ga posten in mijn posts
dan vinden mensen mijj toffer
en hoor ik er meer bij in de ouwehoer topics
die wel gezellig moeten blijven anders is het niet truth waardig
een commune in truth is niks mis mee
zolang het maar binnen dit topic blijft
ouwehoeren is soms even ontspannend
vraag yvonne maar
ik vergeet ook 50% van alles wat ik zeg doe en beloof irl :pquote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oh ja joh?
* Enyalius doet zijn alom bekende draaideur impersonatie
zo dat was een tijdje trug, ben helemaal duizelig nu
ben wel erg...vrijdag zei me zusje via msn (Ze leeft bij moeder in zuiden van het land) dat me moeder woensdag (vandaag dus) jarig is. of ik het niet zou vergeten en zou bellen. vanochtend, ben net wakker weer...heb je ma al gebeld? uhm...nee ben net wakker + ik was het weer vergeten
Wat een geheimzinnig gedoe zeg ... nu maak je mij zelfs curieusquote:Op woensdag 21 september 2005 09:37 schreef nokwanda het volgende:
LOL..... maar zoals ik net al schreef in FB..... Ik wil daar aan jou best iets over vertellen. Als je dat uberhaupt zou willen weten. Maar dat is persoonlijker dan ik hier kwijt wil.
ik ben eens s'Ochtends wakker , en op die online game Shard waar ik speel is net iemand gebanned die mij al tijden liep te irriteren en ook bekend stond als een impersonisator en scammer , dus dat is extra leuk.quote:
Jij moet ziet zeuren... Jij plaatste gister ook geen linkjes van je bloosposts en liet me zoeken.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een geheimzinnig gedoe zeg ... nu maak je mij zelfs curieus![]()
COZ! lievurt!!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:40 schreef coz het volgende:
Aliluhja .... (gister heel klein stukje Jensen gezien)
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vergeet ook 50% van alles wat ik zeg doe en beloof irl :p
nm , ga .. ga nu .. (zie bovenstaande postquote:Op woensdag 21 september 2005 09:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
COZ! lievurt!!
sup
(ik zo naar ziekenhuis ff, over 9 minuten)
ok eat your heart outquote:Op woensdag 21 september 2005 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Jij moet ziet zeuren... Jij plaatste gister ook geen linkjes van je bloosposts en liet me zoeken.
Was dat nou zo erg?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok eat your heart out
Wel MSN en mail, maar geen internet explorer
Ik vergat mijn eigen verjaardag ook bijna. Maar EW herinnerde me eraan door te zeggen dat hij op die dag terug zou komen van vakantie.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:44 schreef Enyalius het volgende:
ik vergeet niet zoveel *kuch*
maar vind verjaardagen niet echt boeiend. vier niet eens mijn eigen verjaardag
vind het maar geforceerd dat verjaardagen gedoe alsof je verplicht bent iets te doen
als ik om die persoon geef doe ik gedurende het jaar af en toe wel iets voor diegene
En wij maar denken dat we teveel blowenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:25 schreef coz het volgende:
je eigen verjaardag vergeten... tja kan
![]()
En dat doe ik dus niet eens. (remember, een tijdje terug? twee trekjes en de hele avond compleet lam) Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ik dat wel deedquote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wij maar denken dat we teveel blowen![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef coz het volgende:![]()
..dat duurde niet lang
* coz boos op zichzelf is nu
( 5 keer browser opgestart vandaag , nuff said )
eigenlijk had het een doel , weet alleen ff niet meer wat![]()
denk inderdaad dat ik dat topic maar eens moet openenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Anonimous Fok!kers, weet je nog.
@Barra, Mogguh
tss :p heb gewoon geen zin om zelf naar de apotheek te rijdenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:
mamma's kindje :S
ik heb geen flauw idee hoe ik me dag vandaag ga in delen. ff kijken of ik over een uur of zo met ideeen kan komen. net lekker gedouched en nu muziek op van Ring of Fire
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Nu een beetje opgetut en ben adorable![]()
quote:
Tevergeefsquote:Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan horen wij foto te roepen
Volhouden dudequote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
net ziekenhuis geweest bij internist , moet nu een darmonderzoek , ik eerst even naar pinautomaat om te kijken of ik geld heb , ik kom hier later nog op terug
(geen leuk onderzoek nee , verre van :I )
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
net ziekenhuis geweest bij internist , moet nu een darmonderzoek , ik eerst even naar pinautomaat om te kijken of ik geld heb , ik kom hier later nog op terug
Ha, komt dat ff goed uit. Het is zowaar haast lunchtijd. Dus hup.... de keuken inquote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef vamperotica het volgende:
Ff pauze van t huis poetsen!
Heb bijna een hele dagtaak aan t teruglezen van alles ier!
shit, joh. Niet fijn allemaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
*grinnik*quote:
Nu nokje nogquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef Enyalius het volgende:
wee fotoboek aangepast en wat gepost.
sterkte baajquote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat had u gehad willen hebben mevrouw?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha, komt dat ff goed uit. Het is zowaar haast lunchtijd. Dus hup.... de keuken in![]()
Oe.... nee, lijkt me niet fijn...Sterkte!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ook..... Nou ja, huisvrouw danquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou best huisman willen zijn !
Misschien kunnen we beter coz een tijdje bannen ... voor zijn eigen bestwilquote:
quote:
Het blijft niet fijn enzo, maar het is geen cameraploeg die bij je binnen zal dringen, gelukkig.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
maagdelijke hetero die door 5 bubbas genomen word dan
Het werd ikea lunchquote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat had u gehad willen hebben mevrouw?
Keb nog poffertjes....Ook goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het werd ikea lunchZalm.
Maar nu wil ik wel wat niet giftige zwammen
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
met warme stukjes boter en suiker er op?
filmpje .. gozer .. schroevedraaierquote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
doet me denken aan een catheter in je lul geduwd krijgen en er weer uitgehaald. auw :S
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Nee hor... Zijn er zo een paar bijgebakken!
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica poffertjespan weer tevoorschijn haalt.....
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Psyche het volgende:
Ghehehe, poffertjes.... Heb je ook zo'n echte gietijzeren dan vamperotica??
shame on you......... nog niet gedaan??? Ga je moeder bellen!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:
oops hehe. heb 2 fouten gemaakt vandaag
en heb me moeder nu nog niet gebeld voor der verjaardag...hmm ach ja. zal ze wel gewend zijn na al die jaren.
* Enyalius gaat op schoon bed liggen luisteren naar Vision Bleak met hun album Carpathia
Gothic metal the best kind
Pan bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Psyche het volgende:
Ghehehe, poffertjes.... Heb je ook zo'n echte gietijzeren dan vamperotica??
Natuurlijk zal je zusje boos zijn. Vandaag tig keer aan gedacht en toch niet gebeld. Ik zou het ook niet echt waarderen als ik haar was.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef Enyalius het volgende:
nog niet gebeld en nu gaat ik naar bedje toe. zal morgen wel boos telefoontje van me zusje krijgen er over
weltrusten allen
Ikke neemt lekker een paar paprika ribbel chipjes met pepersaus dipje.... Dus jij mag de poffertjes hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weg jij, mijn poffertjes!
Strooi ipv poedersuiker geraspte kas over de poffertjes en doe er uitgebakken spekjes bij.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef Psyche het volgende:
Heb liever hartige snackAls het nou kaas- of spekpannenkoeken waren.. Tja....
ben je daar nou lang mee bezig ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Strooi ipv poedersuiker geraspte kas over de poffertjes en doe er uitgebakken spekjes bij.
Nooit van gehoord bij poffertjes. Zuig het dus rechtstreeks uit mijn duim. Maar dat doe ik iedere dag als ik moet verzinnen wat ik nu weer moet maken.
quote:
Veel succes baaj en hopelijk kunnen ze je snel weer op orde krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ok het idee is dus dat ik zondag nks eet , de dag erop ook niet want dan word ik dan wel tijdelijk opgenomen , ik moet zondag overigens 4 zakjes met vage rommel drinken , opgelost in water of limonade voor de afwisseling mocht dat nodig zijn.
zolang je de inhoud er maar uit haalt hèquote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja, maar het is het waard. Crunchy.
Hoest ermee dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:23 schreef Morwen het volgende:
Uhm, dat was het weer even, ik ben echt een waardeloze sc'er![]()
Uhm, goed wel hoor, met jou?quote:
Best okquote:
Slaap lekkerquote:
Had ik al gezien, maar ik ben een stiekume genieterquote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef coz het volgende:
oei ... das mooi ..
edit .. ik vind het ook tof om 'vanaf de sterren' weer terug te kijken .. ( zie ook Google Earth #3 )
Ieder het zijne, coz, kracht is nooit hetzelfde of niet zichtbaar en soms ook welquote:
He, gaan we scheldenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:22 schreef coz het volgende:
* coz denkt erover de TT te veranderen naar 'ouwehoer en jonge 'scussie'
(we gaan natuurlijk niet dis -en hier)
nee maar tuurlijk ieders zijn ding
Ach welja, laat mij maar alleen ratelen hierquote:
dan moet je wel erg je best doenquote:
quote:..Nope, jij bent veels te aardig
pcies ... ,, bedoelde dat de topictitel nu (ouwehoer) inderdaad weinig marge biedt aan echte onverhoopse discussiequote:
*triangel aangeeft ... hier komt iets beter (aanhoorbaar) geluid uitquote:Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja, laat mij maar alleen ratelen hier![]()
jij ookquote:Slaap lekker![]()
Ik ben er nog wel ff hoor, kom maar en anderen wat dat betreftquote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef coz het volgende:
pcies ... ,, bedoelde dat de topictitel nu (ouwehoer) inderdaad weinig marge biedt aan echte onverhoopse discussie!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 04:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga nu slapen , tis eigenlijk al weer veelstelaat :i
Ergens zie ik dat ook wel, ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef coz het volgende:
pcies ... ,, bedoelde dat de topictitel nu (ouwehoer) inderdaad weinig marge biedt aan echte onverhoopse discussie!
Vermits ik daar niet tussen sta , kan ik niet anders dan dit beamenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Daarom ben ik ook niet echt een fan van al die icoontjes in de OP (nergens trouwens). Hte lijkt mij afschrikken en juist die drempel moet superlaag zijn![]()
Dat vind ik echt jammer.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Geen aanval verder, hoor, maar dat denk ik. Die drempel moet veel lager, ik ken minstens 1 persoon die in Truth zou willen posten maar toch een soort "kliekjes-gevoel" heeft, denk ik. Al heeft hij dat nooit zo aangegeven verder, maar dat merk ik![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vermits ik daar niet tussen sta , kan ik niet anders dan dit beamen
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ben al papa
en dus geen mietje
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da´s nou echt een ander subforum
pfffff, ik ben al veeeel langer mamma dan hij pappa is hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou maar geen grote mond tegen hem geven..... hijs is al PAPPA!!!!
![]()
sorry ben in een hele rare bui vandaag
Keek even in je profiel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
damn .. ik moet dan ook maar eens kinderen nemen
Zei ze fier ?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
Keek even in je profiel.
Toen ik zo oud was als jij was ik zwanger.
Same herequote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ben in een hele rare bui vandaag
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Keek even in je profiel.
... nu nog een partner ...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar ik ben al hard aan het oefenen
Mja ... dit topic kan ook wel een opkikkertje gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
Da´s nou echt een ander subforum
O ja hoor. Zeker. Het was mijn keus en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen moment spijt over gehad.quote:
Ben nu zelf nog steeds een groot kind. Maar dan met wat meer ervaring.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nu al!!! ehhh TOEN AL!!!! damn... ik wil stiekum nu nog geen kindje... ben zelf nog een groot kind (zal ik in de toekomst ook wel blijven denk ik) maar later wil ik natuurlijk wel een babytje
maar ik ben al hard aan het oefenen
* UncleScorp blij dat hij niet alleen isquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Ben nu zelf nog steeds een groot kind. Maar dan met wat meer ervaring.![]()
howly fruck .. na die zin keek ik ook even in zijn profiel .. ben 4 jaar ouder .. moet er niet aan denken.. best lief en schattig allemaal .. mijn paar jaar oudere zussen hebben nu net kinders...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Keek even in je profiel.
mja ik lees hier al een rijdje mee dus ik weet ook wel dat je normaal gesproken ook zo raar bentquote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Same here
Rare dag om elkaar te leren kennen![]()
quote:
die ouwe belgen héquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ik lees hier al een rijdje mee dus ik weet ook wel dat je normaal gesproken ook zo raar bent
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die heb ik ook al en nee die hoef ik niet mijn creditcard nummer te geven
dus er is nog hoop voor me?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben nu zelf nog steeds een groot kind. Maar dan met wat meer ervaring.![]()
Tuuuurlijk ... look at mequote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus er is nog hoop voor me?
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef coz het volgende:
[..]
howly fruck .. na die zin keek ik ook even in zijn profiel .. ben 4 jaar ouder .. moet er niet aan denken.. best lief en schattig allemaal .. mijn paar jaar oudere zussen hebben nu net kinders...
4 jaar geleden kreeg een vriend van me een kind en daar hebben we met de hele groep toch wel het gevoel bij gehad van ... uhm .. WTF... (dat was ook niet helemaal gepland .. maargoed dat terzijde)
* inderdaad .. eerst maar weer eens een vrouwke .. maargoed
Welk diploma.... share please.quote:
die had ik al eens gehaald .. maar die heb ik opgerooktquote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... diploma stickies rollen ofzo ?
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef coz het volgende:
die had ik al eens gehaald .. maar die heb ik opgerookt![]()
![]()
hmmm .. okok , geen diploma zie ik net .. maar een getuigschrift.. ah well whats in a name
(tis ook een verkorte opleiding dus (die ik dan wel iets langer heb gedaan) , wist al dat ik wss geen bachelor was behalve dan in relationele zin
)
Business Information Science ; op zijn engels![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef UncleScorp het volgende:
Eens je kind er is kan je dat gewoon niet meer wegdenken .
bwoa elke leeftijd heeft toch zijn charmes ?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef vamperotica het volgende:
Net ook ff in Barra zn profiel gekeken... 10 jaar jonger ..pff waar blijft de tijd!
Hehe moet ik idd ook wel es dagelijks doen om mijn brein te beschermenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Jawel hoor! Soms... Ogen dicht en net doen of ze er niet zijn!
Werkt alleen als je alleen bent..of ook je oren dicht hebt!
overigens , er achter komen dat je jointjes kan roken in de tijd tussen uitstappen van trein en binnenlopen van school is geen goede ontdekking .. (ja 's morgens om 8:30 dus )quote:
brugklas mavo/havoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je nagaan dat ik dat ook al dacht... waar blijft de tijd?
feli Coz ... behoorlijke prestatie!
Tell me 'bout it ...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:17 schreef coz het volgende:
overigens , er achter komen dat je jointjes kan roken in de tijd tussen uitstappen van trein en binnenlopen van school is geen goede ontdekking .. (ja 's morgens om 8:30 dus )
...
..
![]()
zeker wel!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
bwoa elke leeftijd heeft toch zijn charmes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |