quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef coz het volgende:
uhm , wat ik begreep is dat haar internet ziek is , niet zijzelf![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef UncleScorp het volgende:
aaah ja coz ... ik las ineenstorting ipv inetstoring ...
Stupid me
bwa nie overdrijven héquote:
En dat zegt de persoon die innetstoring leest als ineenstortingquote:
nee hoor , ik las het ookquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef UncleScorp het volgende:
aaah ja coz ... ik las ineenstorting ipv inetstoring ...
Stupid me
jup zekers weten en helemaal sinds het grote 'leer nokwanda copy pasten' van laatstquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:23 schreef nokwanda het volgende:
Maar hey Coz.... Wel handig zo, via wiki te kopieren OP. Zo kan zelfs ik het
Het gewone copy/paste uit windows was het probleem niet. Alleen wilde de ctrl c en v niet altijd werken en deed de reguliere manier het ook niet altijd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef coz het volgende:
[..]
jup zekers weten en helemaal sinds het grote 'leer nokwanda copy pasten' van laatst![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het gewone copy/paste uit windows was het probleem niet. Alleen wilde de ctrl c en v niet altijd werken en deed de reguliere manier het ook niet altijd.
Ik ben niet helemaal en volledig randdebiel.
Koppige teefquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:30 schreef nokwanda het volgende:
@cozzzz, je tegenwicht heeft weinig effect op mij. Hoop dat je bij anderen meer mazzel hebt.
quote:
als je een ontbijtje gaat maken.... doe voor mij dan ook wat. Heb honger.quote:
Ja lekker1quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogguhmelk en suiker bij de koffie?
Ik dacht meer aan een gebakken eitjequote:Op dinsdag 20 september 2005 17:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja lekker1
ik heb nog koekjes...Iemand?
Ja halloooooo!!!! Het heet HEADbangen, okayquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:25 schreef Enyalius het volgende:
ik heb stroopwafels
denk dat ik een dokters afspraak ga maken.
een half jaar geleden heb ik me enkel verzwikt tijdens een Black metal fest. heb nu alleen het idee dat ie niet verzwikt is maar wat meer. dus ff op controle dan maar voor de zekerheid. enige wat ik met zelf healing bereik is dat de pijn tijdelijk weg gaat :S
*pakt tondeuse* Kinky?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:ik moet binnenkort ook naar de kapper
ik heb krabsalademmmmmmmm
Veilig in je hok, he!!!!! Achter de rokken van moeder de vrouw?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:13 schreef UncleScorp het volgende:
heum sweet heum
Hoewel EW vindt dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Veilig in je hok, he!!!!! Achter de rokken van moeder de vrouw?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:21 schreef UncleScorp het volgende:
Letterlijk in mijn hok ja ... in den hof vanachter
"Achter de rokken van mijn vrouw" ? ... mij kennende is het eerder onder de rokken
hier geen censuur
Ma nee, deze keer is zij met de oudste naar de (stomme) voetbal, en de kleinste (gister 5 geworden) mag even aan de pc, ... en die doe ik strakjes in bad
liever zoiets ->quote:
In het kader van: touch me????quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
liever zoiets ->dan zoiets ->
![]()
snappie?verder leef je maar uit
quote:
Waarom zou je je daarvoor inhouden. Wat erin staat is voor haar misschien een tikkie embarrasing maar wel bijzonder complimenteus. Tis duidelijk dat je haar gewoon een lekker wijf vindt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:28 schreef UncleScorp het volgende:
Neenee het zijn geen wonderkids
En het is eerder de vrouw die mijn posts wel es durft lezen, als ze hier ff een saffie komt roken en mn pc sta nog op fok ... grmbl![]()
![]()
daarom dat ik me inhoud![]()
That's not the magic word to make her stopquote:
Mja, kende da ? My active topics ? Pikt ze d'er weer een uit die embarassing voor mij wasquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Waarom zou je je daarvoor inhouden. Wat erin staat is voor haar misschien een tikkie embarrasing maar wel bijzonder complimenteus. Tis duidelijk dat je haar gewoon een lekker wijf vindt.![]()
(lees je mee?)
headbangen? ongelukje was toen gebeurd in de pitquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja halloooooo!!!! Het heet HEADbangen, okay
*slijpt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |