filmpje .. gozer .. schroevedraaierquote:Op woensdag 21 september 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
doet me denken aan een catheter in je lul geduwd krijgen en er weer uitgehaald. auw :S
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef vamperotica het volgende:
Nee hor... Zijn er zo een paar bijgebakken!
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica poffertjespan weer tevoorschijn haalt.....
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Psyche het volgende:
Ghehehe, poffertjes.... Heb je ook zo'n echte gietijzeren dan vamperotica??
shame on you......... nog niet gedaan??? Ga je moeder bellen!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:04 schreef Enyalius het volgende:
oops hehe. heb 2 fouten gemaakt vandaag
en heb me moeder nu nog niet gebeld voor der verjaardag...hmm ach ja. zal ze wel gewend zijn na al die jaren.
* Enyalius gaat op schoon bed liggen luisteren naar Vision Bleak met hun album Carpathia
Gothic metal the best kind
Pan bedoel je?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Psyche het volgende:
Ghehehe, poffertjes.... Heb je ook zo'n echte gietijzeren dan vamperotica??
Natuurlijk zal je zusje boos zijn. Vandaag tig keer aan gedacht en toch niet gebeld. Ik zou het ook niet echt waarderen als ik haar was.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef Enyalius het volgende:
nog niet gebeld en nu gaat ik naar bedje toe. zal morgen wel boos telefoontje van me zusje krijgen er over
weltrusten allen
Ikke neemt lekker een paar paprika ribbel chipjes met pepersaus dipje.... Dus jij mag de poffertjes hebben hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
weg jij, mijn poffertjes!
Strooi ipv poedersuiker geraspte kas over de poffertjes en doe er uitgebakken spekjes bij.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef Psyche het volgende:
Heb liever hartige snackAls het nou kaas- of spekpannenkoeken waren.. Tja....
ben je daar nou lang mee bezig ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Strooi ipv poedersuiker geraspte kas over de poffertjes en doe er uitgebakken spekjes bij.
Nooit van gehoord bij poffertjes. Zuig het dus rechtstreeks uit mijn duim. Maar dat doe ik iedere dag als ik moet verzinnen wat ik nu weer moet maken.
quote:
Veel succes baaj en hopelijk kunnen ze je snel weer op orde krijgenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:09 schreef BaajGuardian het volgende:
ok het idee is dus dat ik zondag nks eet , de dag erop ook niet want dan word ik dan wel tijdelijk opgenomen , ik moet zondag overigens 4 zakjes met vage rommel drinken , opgelost in water of limonade voor de afwisseling mocht dat nodig zijn.
zolang je de inhoud er maar uit haalt hèquote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]ja, maar het is het waard. Crunchy.
Hoest ermee dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:23 schreef Morwen het volgende:
Uhm, dat was het weer even, ik ben echt een waardeloze sc'er![]()
Uhm, goed wel hoor, met jou?quote:
Best okquote:
Slaap lekkerquote:
Had ik al gezien, maar ik ben een stiekume genieterquote:Op donderdag 22 september 2005 01:57 schreef coz het volgende:
oei ... das mooi ..
edit .. ik vind het ook tof om 'vanaf de sterren' weer terug te kijken .. ( zie ook Google Earth #3 )
Ieder het zijne, coz, kracht is nooit hetzelfde of niet zichtbaar en soms ook welquote:
He, gaan we scheldenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:22 schreef coz het volgende:
* coz denkt erover de TT te veranderen naar 'ouwehoer en jonge 'scussie'
(we gaan natuurlijk niet dis -en hier)
nee maar tuurlijk ieders zijn ding
Ach welja, laat mij maar alleen ratelen hierquote:
dan moet je wel erg je best doenquote:
quote:..Nope, jij bent veels te aardig
pcies ... ,, bedoelde dat de topictitel nu (ouwehoer) inderdaad weinig marge biedt aan echte onverhoopse discussiequote:
*triangel aangeeft ... hier komt iets beter (aanhoorbaar) geluid uitquote:Op donderdag 22 september 2005 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welja, laat mij maar alleen ratelen hier![]()
jij ookquote:Slaap lekker![]()
Ik ben er nog wel ff hoor, kom maar en anderen wat dat betreftquote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef coz het volgende:
pcies ... ,, bedoelde dat de topictitel nu (ouwehoer) inderdaad weinig marge biedt aan echte onverhoopse discussie!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 04:35 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga nu slapen , tis eigenlijk al weer veelstelaat :i
Ergens zie ik dat ook wel, ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef coz het volgende:
pcies ... ,, bedoelde dat de topictitel nu (ouwehoer) inderdaad weinig marge biedt aan echte onverhoopse discussie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |