quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef coz het volgende:![]()
..dat duurde niet lang
* coz boos op zichzelf is nu
( 5 keer browser opgestart vandaag , nuff said )
eigenlijk had het een doel , weet alleen ff niet meer wat![]()
denk inderdaad dat ik dat topic maar eens moet openenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Anonimous Fok!kers, weet je nog.
@Barra, Mogguh
tss :p heb gewoon geen zin om zelf naar de apotheek te rijdenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:
mamma's kindje :S
ik heb geen flauw idee hoe ik me dag vandaag ga in delen. ff kijken of ik over een uur of zo met ideeen kan komen. net lekker gedouched en nu muziek op van Ring of Fire
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Nu een beetje opgetut en ben adorable![]()
quote:
Tevergeefsquote:Op woensdag 21 september 2005 11:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan horen wij foto te roepen
Volhouden dudequote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
net ziekenhuis geweest bij internist , moet nu een darmonderzoek , ik eerst even naar pinautomaat om te kijken of ik geld heb , ik kom hier later nog op terug
(geen leuk onderzoek nee , verre van :I )
quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
net ziekenhuis geweest bij internist , moet nu een darmonderzoek , ik eerst even naar pinautomaat om te kijken of ik geld heb , ik kom hier later nog op terug
Ha, komt dat ff goed uit. Het is zowaar haast lunchtijd. Dus hup.... de keuken inquote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef vamperotica het volgende:
Ff pauze van t huis poetsen!
Heb bijna een hele dagtaak aan t teruglezen van alles ier!
shit, joh. Niet fijn allemaal.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
*grinnik*quote:
Nu nokje nogquote:Op woensdag 21 september 2005 11:41 schreef Enyalius het volgende:
wee fotoboek aangepast en wat gepost.
sterkte baajquote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat had u gehad willen hebben mevrouw?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ha, komt dat ff goed uit. Het is zowaar haast lunchtijd. Dus hup.... de keuken in![]()
Oe.... nee, lijkt me niet fijn...Sterkte!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ook..... Nou ja, huisvrouw danquote:Op woensdag 21 september 2005 11:37 schreef UncleScorp het volgende:
Ik zou best huisman willen zijn !
Misschien kunnen we beter coz een tijdje bannen ... voor zijn eigen bestwilquote:
quote:
Het blijft niet fijn enzo, maar het is geen cameraploeg die bij je binnen zal dringen, gelukkig.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
maagdelijke hetero die door 5 bubbas genomen word dan
Het werd ikea lunchquote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wat had u gehad willen hebben mevrouw?
Keb nog poffertjes....Ook goed?quote:Op woensdag 21 september 2005 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het werd ikea lunchZalm.
Maar nu wil ik wel wat niet giftige zwammen
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:05 schreef Enyalius het volgende:
met warme stukjes boter en suiker er op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |