Don´t start!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef LostFormat het volgende:
BG alsnog niet geband?Jemig de pemig, als er bij iemand het hand boven het hoofd wordt gehouden...
Oja, geheel nofi natuurlijk. Ik wil niet z'n toorn over me heen krijgen.quote:
Ja, ik wil hem, dus?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef LostFormat het volgende:
BG alsnog niet geband?Jemig de pemig, als er bij iemand het hand boven het hoofd wordt gehouden...
ieder zijn methoden ,quote:Op woensdag 21 september 2005 09:08 schreef LostFormat het volgende:
quote:
De mijne is ergerquote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oja, geheel nofi natuurlijk. Ik wil niet z'n toorn over me heen krijgen.
Womenquote:
nofi? wat is dat?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Oja, geheel nofi natuurlijk. Ik wil niet z'n toorn over me heen krijgen.
Okay, het komt alleen erg krom over bij andere userts. Maar dat zal je zelf ook wel beseffen.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem, dus?
En nee, ik ban niet zolang ik oorzaak en gevolg ken
En dat is niet alleen bij BG, dat is bij meer users, je moets me beter kennen..
quote:
No flame intented.quote:
O, dat zal vast wel, en eerlijk gezegd kan ik er niet wakker van liggen, feit is en blijft dat ik zo al 6 jaar werk en mn werkwijze niet verander.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:14 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Okay, het komt alleen erg krom over bij andere userts. Maar dat zal je zelf ook wel beseffen.
Dat wil zeggen dat we momenteel redelijk veilig zittenquote:Op woensdag 21 september 2005 09:18 schreef BaajGuardian het volgende:
als ik nu een langerre Signature kon hebben zette ik er
* ik ben 90% sarcastisch * neer...
de overige 10% is wanneer ik thee drink
Ach welnee, zo streng ben ik niet, ben meestal aardig op de hoogte van oorzaak en gevolg, ben nog van de ouderwetse stempel, ik lees uitvoerig terugquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach welnee, zo streng ben ik niet, ben meestal aardig op de hoogte van oorzaak en gevolg, ben nog van de ouderwetse stempel, ik lees uitvoerig terug
Dit gaat daar niet eens meer over, geloof ik. Indirect iig. Nu gaat het meer over het fenomeen toorn.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:30 schreef UncleScorp het volgende:
En zo niemand die naar iteejer luistert ...![]()
Hij had nog zo gevraagd dat niemand zich zou moeien![]()
![]()
oh ja joh?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:32 schreef BaajGuardian het volgende:
enyalius , mafkees
dat is een TOORTS
LOL..... maar zoals ik net al schreef in FB..... Ik wil daar aan jou best iets over vertellen. Als je dat uberhaupt zou willen weten. Maar dat is persoonlijker dan ik hier kwijt wil.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:34 schreef BaajGuardian het volgende:ik denk dat ik ook maar wat vaker smileys ga posten in mijn posts
dan vinden mensen mijj toffer
en hoor ik er meer bij in de ouwehoer topics
die wel gezellig moeten blijven anders is het niet truth waardig
een commune in truth is niks mis mee
zolang het maar binnen dit topic blijft
ouwehoeren is soms even ontspannend
vraag yvonne maar
ik vergeet ook 50% van alles wat ik zeg doe en beloof irl :pquote:Op woensdag 21 september 2005 09:36 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oh ja joh?
* Enyalius doet zijn alom bekende draaideur impersonatie
zo dat was een tijdje trug, ben helemaal duizelig nu
ben wel erg...vrijdag zei me zusje via msn (Ze leeft bij moeder in zuiden van het land) dat me moeder woensdag (vandaag dus) jarig is. of ik het niet zou vergeten en zou bellen. vanochtend, ben net wakker weer...heb je ma al gebeld? uhm...nee ben net wakker + ik was het weer vergeten
Wat een geheimzinnig gedoe zeg ... nu maak je mij zelfs curieusquote:Op woensdag 21 september 2005 09:37 schreef nokwanda het volgende:
LOL..... maar zoals ik net al schreef in FB..... Ik wil daar aan jou best iets over vertellen. Als je dat uberhaupt zou willen weten. Maar dat is persoonlijker dan ik hier kwijt wil.
ik ben eens s'Ochtends wakker , en op die online game Shard waar ik speel is net iemand gebanned die mij al tijden liep te irriteren en ook bekend stond als een impersonisator en scammer , dus dat is extra leuk.quote:
Jij moet ziet zeuren... Jij plaatste gister ook geen linkjes van je bloosposts en liet me zoeken.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:38 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat een geheimzinnig gedoe zeg ... nu maak je mij zelfs curieus![]()
COZ! lievurt!!quote:Op woensdag 21 september 2005 09:40 schreef coz het volgende:
Aliluhja .... (gister heel klein stukje Jensen gezien)
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik vergeet ook 50% van alles wat ik zeg doe en beloof irl :p
nm , ga .. ga nu .. (zie bovenstaande postquote:Op woensdag 21 september 2005 09:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
COZ! lievurt!!
sup
(ik zo naar ziekenhuis ff, over 9 minuten)
ok eat your heart outquote:Op woensdag 21 september 2005 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Jij moet ziet zeuren... Jij plaatste gister ook geen linkjes van je bloosposts en liet me zoeken.
Was dat nou zo erg?quote:Op woensdag 21 september 2005 09:42 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
ok eat your heart out
Wel MSN en mail, maar geen internet explorer
Ik vergat mijn eigen verjaardag ook bijna. Maar EW herinnerde me eraan door te zeggen dat hij op die dag terug zou komen van vakantie.quote:Op woensdag 21 september 2005 09:44 schreef Enyalius het volgende:
ik vergeet niet zoveel *kuch*
maar vind verjaardagen niet echt boeiend. vier niet eens mijn eigen verjaardag
vind het maar geforceerd dat verjaardagen gedoe alsof je verplicht bent iets te doen
als ik om die persoon geef doe ik gedurende het jaar af en toe wel iets voor diegene
En wij maar denken dat we teveel blowenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:25 schreef coz het volgende:
je eigen verjaardag vergeten... tja kan
![]()
En dat doe ik dus niet eens. (remember, een tijdje terug? twee trekjes en de hele avond compleet lam) Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ik dat wel deedquote:Op woensdag 21 september 2005 10:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En wij maar denken dat we teveel blowen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |