das niet leuk Enyaliusquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
headbangen? ongelukje was toen gebeurd in de pit
was uitgegeleden en kwam ietwat ongelukkig ten val![]()
Ga ik gewoon jouw userhistory doorspittenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mja, kende da ? My active topics ? Pikt ze d'er weer een uit die embarassing voor mij was![]()
dontask, i wont tell here
quote:
Een passende smeekbede zou idd wel beter zijn, ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
That's not the magic word to make her stop![]()
pits zijn leuk. maar de manier waarop het bij ging was nogal onbenullig. er lag een plas bier waarover ik was uitgegledenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
das niet leuk Enyaliusik kreeg afgelopen jaar op lowlands in de pit ook een kist in me rug
maar bij mij was er niets stuk
heel erge inkopperquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
[..]
pits zijn leuk. maar de manier waarop het bij ging was nogal onbenullig. er lag een plas bier waarover ik was uitgegleden![]()
![]()
ben het er niet mee eens... als die onverlaat die het daar neer heeft geflikkert het nou gewoon eens had opgedronken was er niets aan de hand geweest! dus kinders drink uw bier alsof het uw laatste kan zijn!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heel erge inkopper
*onheils donderstem opzet*
Drrrrank maakt meer kapot dan je lief is
heel erge inkopperquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heel erge inkopper
*onheils donderstem opzet*
Drrrrank maakt meer kapot dan je lief is
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:54 schreef Enyalius het volgende:
uhu maar liefde heelt ook weer wonden die het zelf gecreeerd heeft
echt...met haat en dergelijke weet je tenminste waar je aan toe bent.
niks is zo veranderlijk/veraderlijk als liefde.
ene moment zwaar kut, ander moment zit je in een lekkere roes
erge is...het kan binnen enkele seconden omslaan zonder waarschuwing
uhm...zo heb ik gehoord van derden
zelfmoordenaar. zoals herman finkers gisteren zei...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow... daar snij ik me zelfs mee dus bloediger kan het niet worden
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:58 schreef Enyalius het volgende:
wie leest wie? *kijkt over schouder*
niet eens de geesten hier in huis lezen op het moment mee
quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
[..]
zelfmoordenaar. zoals herman finkers gisteren zei...
"Zelfmoord? Nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen"![]()
* BarraCupraCuda heeft griep dus is ook een beetje ziekjes...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:10 schreef Enyalius het volgende:
elektronishe afgericht....wow!!
* Enyalius is beetje ziekjes na heel pak stroopwafels weggewerkt te hebben
Whoeeeaahahahaha LOL echt....... neee...... dubbel..quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Enyalius het volgende:
[..]
"Zelfmoord? Nee, dat is wel het laatste wat ik zou doen"![]()
Womenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef nokwanda het volgende:
Ga ik gewoon jouw userhistory doorspitten
quote:
woman is toch enkelvoud en women meervoud.... of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]the things you don´t know....
maar... woman kan zowel enkelvoud als meervoud zijn. Alswel aanduiden dat ik een archetype ben.
Nee je bent niet gek. Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
woman is toch enkelvoud en women meervoud.... of ben ik nou gek![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef vamperotica het volgende:
eieren zijn klaar
Yup.... Zijn onderweg... ben wel bang dat ze koud zijn als ze aan komenquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]Heb je ze wel gebakken in de vorm van Ufootjes? (spiegelei) Dan kunnen ze naar me toe vliegen
Reizen die niet met de snelheid van licht? Het zijn ufo-eieren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:54 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup.... Zijn onderweg... ben wel bang dat ze koud zijn als ze aan komen
Een volgevreten fruitvliegje wat stiekum van ufo-eitjes houdt dan toch!quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Reizen die niet met de snelheid van licht? Het zijn ufo-eieren.
*mond open doet en wacht*
het enige dat erin vloog was een fruitvliegje
maar een fruitvliegje is een IFO en geen UFOquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Een volgevreten fruitvliegje wat stiekum van ufo-eitjes houdt dan toch!
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee je bent niet gek. Je hebt gelijk.
Yvonne Kroonenberg: "Mannen willen maar een ding"quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Yvonne Kroonenberg: "Mannen willen maar een ding"
(gelijk hebben)
Yupquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar een fruitvliegje is een IFO en geen UFO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |