sinds me 15de ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:24 schreef vamperotica het volgende:
Maar Barra....Sinds wanneer vliegt de tijd in Epe?
nou kan ik wel zeggen wat je zelf ook bedacht hebt .. mhja ..quote:
* UncleScorp kan nie volgen ?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef coz het volgende:
nou kan ik wel zeggen wat je zelf ook bedacht hebt .. mhja ..![]()
Uhm... tja...Ik heb tot mn 8 in t Harde gewoond...nu ben ik opeens 31 en heb ik 3 kids!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds me 15de ofzodeed even me ogen dicht ben je ineens 21 en heb je werk een auto en een vriendin + serieuze plannen het huis uit te gaan
waar ging het fout
Zegt de enige die haar leeftijd niet onthultquote:
daar komt me dinnetje vandaan.. naja de hoge enk danquote:Op donderdag 22 september 2005 15:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Uhm... tja...Ik heb tot mn 8 in t Harde gewoond...nu ben ik opeens 31 en heb ik 3 kids!
T zal wel aan de omgeving liggen!
als ze 10 jaar ouder is dan mij kan je het toch wel uitrekenen?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:28 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zegt de enige die haar leeftijd niet onthult![]()
of ben ik het alweer vergeten ?
quote:
O.A.quote:
Pot is funquote:Op donderdag 22 september 2005 15:32 schreef coz het volgende:
maargoed , pot .. ketel .. pikzwart ..!
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef UncleScorp het volgende:
Hééé ik sta in de OP !!
I'm honoured
Een geheugen van een olifantquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef nokwanda het volgende:
Heb je dan NU echt het gevoel dat je erbij hoort?
Was je een tijdje geleden al naar aan het vissen..... ver voor de zomervakantie zelfs.
Onzin??? Wij verkondigen absoluut geen onzin. Hier wordt onzin verheven tot zweverige ernstquote:Op donderdag 22 september 2005 16:10 schreef merlin693 het volgende:
volgens mij moet ik nog een paar onzin posts hier maken voordat ik aan de quota kom
Whehehehe, mijn baby staat ook in de op en ik ben toch echt geen oma.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ben gewoon te jong voor de OPik heb geen baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |