Vermits ik daar niet tussen sta , kan ik niet anders dan dit beamenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Daarom ben ik ook niet echt een fan van al die icoontjes in de OP (nergens trouwens). Hte lijkt mij afschrikken en juist die drempel moet superlaag zijn![]()
Dat vind ik echt jammer.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
Geen aanval verder, hoor, maar dat denk ik. Die drempel moet veel lager, ik ken minstens 1 persoon die in Truth zou willen posten maar toch een soort "kliekjes-gevoel" heeft, denk ik. Al heeft hij dat nooit zo aangegeven verder, maar dat merk ik![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Vermits ik daar niet tussen sta , kan ik niet anders dan dit beamen
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef UncleScorp het volgende:
Ik ben al papa
en dus geen mietje
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da´s nou echt een ander subforum
pfffff, ik ben al veeeel langer mamma dan hij pappa is hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou maar geen grote mond tegen hem geven..... hijs is al PAPPA!!!!
![]()
sorry ben in een hele rare bui vandaag
Keek even in je profiel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
damn .. ik moet dan ook maar eens kinderen nemen
Zei ze fier ?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
Keek even in je profiel.
Toen ik zo oud was als jij was ik zwanger.
Same herequote:Op donderdag 22 september 2005 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ben in een hele rare bui vandaag
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Keek even in je profiel.
... nu nog een partner ...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar ik ben al hard aan het oefenen
Mja ... dit topic kan ook wel een opkikkertje gebruikenquote:Op donderdag 22 september 2005 14:01 schreef nokwanda het volgende:
Da´s nou echt een ander subforum
O ja hoor. Zeker. Het was mijn keus en daar heb ik tot op de dag van vandaag geen moment spijt over gehad.quote:
Ben nu zelf nog steeds een groot kind. Maar dan met wat meer ervaring.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nu al!!! ehhh TOEN AL!!!! damn... ik wil stiekum nu nog geen kindje... ben zelf nog een groot kind (zal ik in de toekomst ook wel blijven denk ik) maar later wil ik natuurlijk wel een babytje
maar ik ben al hard aan het oefenen
* UncleScorp blij dat hij niet alleen isquote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef nokwanda het volgende:
Ben nu zelf nog steeds een groot kind. Maar dan met wat meer ervaring.![]()
howly fruck .. na die zin keek ik ook even in zijn profiel .. ben 4 jaar ouder .. moet er niet aan denken.. best lief en schattig allemaal .. mijn paar jaar oudere zussen hebben nu net kinders...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Keek even in je profiel.
mja ik lees hier al een rijdje mee dus ik weet ook wel dat je normaal gesproken ook zo raar bentquote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Same here
Rare dag om elkaar te leren kennen![]()
quote:
die ouwe belgen héquote:Op donderdag 22 september 2005 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ik lees hier al een rijdje mee dus ik weet ook wel dat je normaal gesproken ook zo raar bent
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die heb ik ook al en nee die hoef ik niet mijn creditcard nummer te geven
dus er is nog hoop voor me?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben nu zelf nog steeds een groot kind. Maar dan met wat meer ervaring.![]()
Tuuuurlijk ... look at mequote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dus er is nog hoop voor me?
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef coz het volgende:
[..]
howly fruck .. na die zin keek ik ook even in zijn profiel .. ben 4 jaar ouder .. moet er niet aan denken.. best lief en schattig allemaal .. mijn paar jaar oudere zussen hebben nu net kinders...
4 jaar geleden kreeg een vriend van me een kind en daar hebben we met de hele groep toch wel het gevoel bij gehad van ... uhm .. WTF... (dat was ook niet helemaal gepland .. maargoed dat terzijde)
* inderdaad .. eerst maar weer eens een vrouwke .. maargoed
Welk diploma.... share please.quote:
die had ik al eens gehaald .. maar die heb ik opgerooktquote:Op donderdag 22 september 2005 15:04 schreef UncleScorp het volgende:
euh ... diploma stickies rollen ofzo ?
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:10 schreef coz het volgende:
die had ik al eens gehaald .. maar die heb ik opgerookt![]()
![]()
hmmm .. okok , geen diploma zie ik net .. maar een getuigschrift.. ah well whats in a name
(tis ook een verkorte opleiding dus (die ik dan wel iets langer heb gedaan) , wist al dat ik wss geen bachelor was behalve dan in relationele zin
)
Business Information Science ; op zijn engels![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef UncleScorp het volgende:
Eens je kind er is kan je dat gewoon niet meer wegdenken .
bwoa elke leeftijd heeft toch zijn charmes ?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:13 schreef vamperotica het volgende:
Net ook ff in Barra zn profiel gekeken... 10 jaar jonger ..pff waar blijft de tijd!
Hehe moet ik idd ook wel es dagelijks doen om mijn brein te beschermenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Jawel hoor! Soms... Ogen dicht en net doen of ze er niet zijn!
Werkt alleen als je alleen bent..of ook je oren dicht hebt!
overigens , er achter komen dat je jointjes kan roken in de tijd tussen uitstappen van trein en binnenlopen van school is geen goede ontdekking .. (ja 's morgens om 8:30 dus )quote:
brugklas mavo/havoquote:Op donderdag 22 september 2005 15:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan je nagaan dat ik dat ook al dacht... waar blijft de tijd?
feli Coz ... behoorlijke prestatie!
Tell me 'bout it ...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:17 schreef coz het volgende:
overigens , er achter komen dat je jointjes kan roken in de tijd tussen uitstappen van trein en binnenlopen van school is geen goede ontdekking .. (ja 's morgens om 8:30 dus )
...
..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |