Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.quote:Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef Notorious het volgende:
Zijn jullie de verkoopcijfers van Metroid Prime 2 al vergeten?![]()
Ik hoop het. Ik ben nog sceptisch over de controller (ik zie mogelijkheden maar ook een hoop valkuilen), nu is het hopen dat Nintendo haar console wat meer openstelt voor meer verschillende games. Dat levert vast meer prut op, maar uiteindelijk ook wel een paar pareltjes.quote:Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel gaan komen. Developers zullen de mogelijkheden inzien en ik ga ervanuit dat ze graag willen devven voor de Revolution. En anders hebben we altijd nog Retro, die volgens insiders bezig is met een vette shooter
Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.quote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Roi het volgende:
Op de Revolution staat nu inplaats van Revolution gewoon 'Nintendo'
Heb ik gezegd dat het een kutbedrijf is?quote:Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Tomasso het volgende:
Crosspost uit oude topic:
[..]
Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.
Het is toch gewoon een code naam netzoals als Ultra 64 en Dolphin.quote:Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
Ik totaal niet, gelukkig doen ze de naam weg.quote:Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
Ten eerste hebben de aparte teams van Ati geen contact met elkaar, dus hij kan dat niet eens wetenquote:Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef Notorious het volgende:
Is een quote van iemand van ATI.
[..]
Dat doen ze al sinds 1996.
OK, ik zal trachten je uit te leggen wat ik bedoel. Allereerst wil ik je erop wijzen dat, om tot een goed standpunt te komen, je je eigen voorkeuren even terzijde moet schuiven en het bedrijfstechnisch moet bekijken.quote:
Wat ik of jij vindt is niet belangrijk. Het is een geschreven regel dat consumenten eerder geneigd zijn om additionele aanschaffen te doen van vergelijkbare goederen, als het tweede goed iets brengt/aanvult wat het andere goed niet brengt. Zo zal men als men als men een gewone home-cinemaset heeft eerder geneigd zijn een DVD-recorder aan te schaffen, dan een DVD-speler met meer functies. Maar er zijn wel mensen die het doen natuurlijk, dat heb ik niet gezegd.quote:Vindt jij. Er zijn ook genoeg mensen zoals ik. Die de ultieme combi zagen in XBOX/PS2 en de volgende generatie XBOX360/PS3.
Tja, een userbase die kleiner wordt ja. Alleen is de userbase die je in die chart ziet staan straks niet meer de userbase die Nintendo voor ogen heeft. Of het zal lukken? Tijd zal het leren.quote:Userbase die steeds kleiner begint te worden hoe lang denk je dat dat nog winstgevend genoeg voor Nintendo zal zijn?
Maar neemt niet meer zo sterk toe als voorheen. Bedrijven gaan dan op zoek naar markten die minder verzadigd zijn. Trouwens, de markt kan wel toenemen maar dat hoeft niet te betekenen dat er straks een gigantische vervangingsvraag komt naar next-gen consoles.quote:De markt is nog steeds groeiende
Verkeerde interpretatie: lees succes als 'succes'.quote:Welk succes van de Cube?
De PSP was er nog niet, weet je wel hoelang het duurt om een product te ontwikkelen? Jij ziet de DS als een Gameboy, Nintendo niet. Die nieuwe Gameboy komt er wel.quote:DS kwam alleen maar omdat PSP er was.
Hoeveel winst Microsoft maakt is niet van toepassing, die winst wordt verdeeld over verschillende segmenten. Aandeelhouders kijken alleen maar naar of een segment winstgevend is. Als het Microsoft's strategie is om marktaandeel te krijgen voor de next-gen, dan hebben ze dat kunnen verantwoorden voor die aandeelhouders ja. Maar dit verplicht hun in de next-gen wel om voldoende winst te maken om ALLE kosten terug te verdienen van XBOX1 en de 360 PLUS voldoende overwinst. Gaat dat ze lukken? Ik vraag het me af.quote:Microsoft heeft ook altijd gezegd geen winst te verwachten met de XBOX ze wouden gewoon marktaandeel hebben en dat is ze gelukt. Die hele winst wat Nintendo maakt in een jaar maakt Microsoft in een maand.
Geen oude koeien uit de sloot halen, de SNES/N64 is niet meer.quote:Nintendo is duurder met royalties vandaar dat 3rd party developers sowieso al niet enthousiast met het ontwikkelen met games voor Nintendo consoles.
So true, vandaar de nieuwe controller. En gebruik alsjeblieft een specifieker woord voor 'de massa'.quote:De massa wilt geen vreemde ingewikkelde toestanden.
Tja wat moet ik hier nu mee? Wat is winnen?quote:Sony wint de volgende generatie maar het verschil tussen Microsoft zal niet zo groot zijn als deze generatie. Het verschil tussen nummer 2 en 3 (Nintendo) zal wel groter worden.
Dat maak ik iig wel uit je postsquote:Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef Notorious het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat het een kutbedrijf is?
En ik verdiep me in de gamebusiness ik ga niet zomaar dingen lullen. Ik kijk naar de feiten.
Op Nintendo consoles verkopen vooral Nintendo achtige games goed. Bij multiplatform games verkopen de Nintendo games altijd opvallend slechter dan de PS2 of XBOX versies.
Ik denk ook niet dat het publiek dat gek is op shooters, serieuze racers, serieuze sportgames enz. snel een Nintendo console zal kopen. En daar veranderd die controller helemaal niks aan. Nintendo consoles koopt men voor Mario achtige games. Mij maak je echt niet wijs dat vanwege die controller de massa opeens weer terugkomt naar Nintendo.
Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?quote:En edereen bijna iedereen op een enkele xbox-fanboy Notorious na ziet toch in dat deze console met deze controller een potentiële ultieme shooter-console is?
Die mensen zullen zeker inzien dat de controller van de Revolution veel beter is geschikt voor shooters. Daarnaast hebben Xbox en PS niet zo'n "heel trouwe" fanbase, dus die zullen makkelijker overstappen. Het klinkt nu vreemd zoals ik het zeg, het is ook moeilijk uit te leggen.quote:Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?
Ja de aandeelhouders kunnen klagen maar als de directie nog steeds bereidt is om te investeren dan kunnen minderheidsaandeelhouders springen wat ze willen. En ik denk niet dat aandeelhouders klagen over de XBOX aangezien Microsoft nog steeds een gezond bedrijf is met winsten waar veel bedrijven alleen maar van kunnen dromen en het verlies van de XBOX een schijntje is.quote:Hoeveel winst Microsoft maakt is niet van toepassing, die winst wordt verdeeld over verschillende segmenten. Aandeelhouders kijken alleen maar naar of een segment winstgevend is. Als het Microsoft's strategie is om marktaandeel te krijgen voor de next-gen, dan hebben ze dat kunnen verantwoorden voor die aandeelhouders ja. Maar dit verplicht hun in de next-gen wel om voldoende winst te maken om ALLE kosten terug te verdienen van XBOX1 en de 360 PLUS voldoende overwinst. Gaat dat ze lukken? Ik vraag het me af.
Dat was deze generatie ook zo. Maar heb je het verschil tussen Sony en Nintendo gezien? Sony domineerd gewoon in Japan en die paar restjes waren voor Nintendo.quote:Tja wat moet ik hier nu mee? Wat is winnen?
Marktaandeel-wise wordt Sony imo idd weer nummer 1. Over de nummer 2&3 zou ik niet zo resoluut zijn, mijn verwachting is dat Japan zeker geowned zal worden door Nintendo tov de 360.
Wanneer je de Cube zoals het hoort meerekent onder Yamauchi's bewind 0%quote:Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Notorious het volgende:
Hoeveel % is het marktaandeel van Nintendo gedaald sinds Yamauchi weg is en Iwata de boel regelt?
Know your infooo!!!111
Lijkt me moeilijk om Halo fans over te halen aangezien Halo niet op de Revolution zal komen. Verder denk ik niet dat Sony 3rd veel support kwijt raakt aan Nintendo ze gaan eerder naar Microsoft. Zie Ridge Racer.quote:Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die mensen zullen zeker inzien dat de controller van de Revolution veel beter is geschikt voor shooters. Daarnaast hebben Xbox en PS niet zo'n "heel trouwe" fanbase, dus die zullen makkelijker overstappen. Het klinkt nu vreemd zoals ik het zeg, het is ook moeilijk uit te leggen.
Maar het zou me iig niets verbazen mochten veel Xbox en PS2 owners volgende generatie voor de Revolution kiezen.
Dat is inderdaad geen onrealistisch beeldquote:Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?
De kloof tussen XBOX en GC is de laatste tijd alleen maar groter geworden.quote:Op zondag 18 september 2005 19:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Wanneer je de Cube zoals het hoort meerekent onder Yamauchi's bewind 0%
Mensen zijn helemaal niet zo loyaal als je denktquote:Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:
[..]
Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.quote:Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:
[..]
Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
De start is het belangrijkste van een console. Design en launchgames konden niet achteraf herbepaald worden he. Aan de DS zie je echter al wat Iwata met het bedrijf doet :]quote:Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef Notorious het volgende:
[..]
De kloof tussen XBOX en GC is de laatste tijd alleen maar groter geworden.
Sorry Notorious, ik wil je niet afbranden maar jij hebt kennelijk geen inzicht in hoe een onderneming werkt. Het is geen sociale instelling! 'De directie' wordt aangesteld door de aandeelhouders, 'de directie' heeft zich te houden aan de aandeelhouders. Zie de directie als de regering van een land. Als de prognoses niet kunnen worden waargemaakt kan ik je verzekeren dat er de strop ingaat. Ik verwacht niet dat het gebeurt maar als de cijfers ernaar zijn GEBEURT het.quote:Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja de aandeelhouders kunnen klagen maar als de directie nog steeds bereidt is om te investeren dan kunnen minderheidsaandeelhouders springen wat ze willen. En ik denk niet dat aandeelhouders klagen over de XBOX aangezien Microsoft nog steeds een gezond bedrijf is met winsten waar veel bedrijven alleen maar van kunnen dromen en het verlies van de XBOX een schijntje is.
Dat klopt maar dan ga je weer uit van hetzelfde model als deze generatie. Als je je een beetje inleeft in de Japanse gamewereld zul je zien dat die heel anders is dan hier.quote:Dat was deze generatie ook zo. Maar heb je het verschil tussen Sony en Nintendo gezien? Sony domineerd gewoon in Japan en die paar restjes waren voor Nintendo.
Nóg wel jaquote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
Inderdaad, op dit moment nog welquote:Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
De verkoopcijfers van MGS, RE en FF op de GC bevestigen dit...quote:Mensen zijn helemaal niet zo loyaal als je denkt
No shit Sherlock you don't have to be a rocket scientest to know that. Micorsoft zal het altijd moeilijk hebben in Japan.quote:Dat klopt maar dan ga je weer uit van hetzelfde model als deze generatie. Als je je een beetje inleeft in de Japanse gamewereld zul je zien dat die heel anders is dan hier.
Ik heb het ook niet gehad over Sony, maar ik denk dat de Revolution daar flink gaat verkopen ( minder dan Sony) maar meer dan Microsoft. Dit geeft Nintendo een voorsprong wat betreft de wereldwijde sales.
Leg mij even uit waarom de GC wereldwijd meer verkocht is dan de XBOX.quote:No shit Sherlock you don't have to be a rocket scientest to know that. Micorsoft zal het altijd moeilijk hebben in Japan.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
Is het geen feit dat Nintendo's reputatie bij de casualgamers gewoon slecht is?
Feli menquote:Op zondag 18 september 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
Je hebt casualgamers gewoon nodig.
Inderdaad, hij kan beter oprotten, hij gebruikt alleen maar slechte argumenten en kan niet inhoudelijk discussieren...quote:Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Notorious projecteert zijn eigen sentiment op de betreffende doelgroepen.
Het erge hiervan is dat ie ook nog eens durft te beweren dat het feiten zijn.
Eh...quote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
Je hebt casualgamers gewoon nodig.
Dat is zo weer hersteld hoorquote:Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
Het feit dat Nintendo's marktaandeel sinds de SNES kleiner wordt moet eigenlijk duidelijk genoeg zijn. Kleine userbase = weinig 3rd party support. En dat kan niet goed zijn.quote:
Dat maakt duidelijk dat er meer concurrentie isquote:Op zondag 18 september 2005 19:21 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het feit dat Nintendo's marktaandeel sinds de SNES kleiner wordt moet eigenlijk duidelijk genoeg zijn.
Ja dat dachten ze ook toen met de overgang van N64 naar GC.quote:Op zondag 18 september 2005 19:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat is zo weer hersteld hoor
Echte casual gamers houden zich er niet zo mee bezig.
Daarom hebben ze zich deze generatie op online gaming gericht.quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Tware het volgende:
Nintendo zorgt juist voor innovatie. Marktonwikkeling draait om innovatie. Je kan niet eeuwig met hetzelfde concept blijven rondlopen, dan wordt je voorbijgestreefd door de concurrent. Nintendo beseft dit een generatie eerder dan Sony/Microsoft. Sony en Microsoft zullen in de generatie hierna echter ook gaan innoveren, want je kan graphics in de generatie na xbox360 gewoon niet beter maken zonder ook iets anders te veranderen. De xbox720 ga je dus ook met zo'n heel andere besturing zien, en dan zal je er vast ook niet tegen zijn...
Helaas ging het toen weer 'fout'.quote:Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Notorious het volgende:
Ja dat dachten ze ook toen met de overgang van N64 naar GC.![]()
gericht op online gaming? Bar weinig van gemerkt. Online gaming begint de volgende generatie pas echt.quote:Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Notorious het volgende:
[..]
Daarom hebben ze zich deze generatie op online gaming gericht.
Daarom hebben ze ingespeeld op de vraag naar geweldadige games.
En nu gaat het wel goed?quote:Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Helaas ging het toen weer 'fout'.
Online gaming begint pas volgende generatie als je alleen een GC had ja.quote:Op zondag 18 september 2005 19:25 schreef Xrenity het volgende:
[..]
gericht op online gaming? Bar weinig van gemerkt. Online gaming begint de volgende generatie pas echt.
Xbox Live! was goed though.
Nieuwe besturing is wel echte vernieuwing. Betere graphics niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Notorious het volgende:
[..]
Nieuwe besturing betekent niet automatisch dat je een console war wint.
de revolution en DS gaan ook onlinequote:Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Notorious het volgende:
[..]
Nieuwe besturing betekent niet automatisch dat je een console war wint.
Duh, wie niet.quote:Op zondag 18 september 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:
[..]
En nu gaat het wel goed?
Ik ben m'n vertrouwen al kwijt geraakt sinds de N64. En toen nog een keer met de GBA en nu hoor ik iedereen om me heen klagen over de GC. En dan maakt de Revolution alles goed zeker?
LAAT NINTENDO MAAR EERST GAMES LATEN ZIEN.
Dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik koop geen consoles vanwege de controller ik koop het om de games.
En als je een PS2 had.quote:Op zondag 18 september 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:
[..]
Online gaming begint pas volgende generatie als je alleen een GC had ja.![]()
Ja het moet wel he aangezien de concurrentie allang online is.quote:Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
de revolution en DS gaan ook online![]()
Sony nietquote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja het moet wel he aangezien de concurrentie allang online is.
quote:Ik wist dat dit zou gebeuren Nintendo komt met een vernieuwend ding en N-fans over de hele wereld gaan deze shit zo overhypen en doen alsof het Gods gift to gamers is... net zoals jullie met Connectivity en Dual Screen deden... en uiteindelijk is het gewoon een gimmick.
Het aantal miljoen Live members zegt genoeg.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En als je een PS2 had.
En als je een Xbox had zonder credit card. Heb jij veel online gegamed dan?
Je betaald eenmalig 45 euro ofzo zo echt duur.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Sony niet(zo online als Nintendo)
En MS niet gratis.
De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.quote:Nu jij weer Notorious
Ik heb op het moment een Psp, maar waar blijven de echte toppers? Ik speel nu veel Virtua Tennis omdat die game op de Dreamcast al geweldig was, maar als er alleen maar ports uit blijven komen koop ik mooi een Ds.quote:Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef Notorious het volgende:
Ik heb liever betere graphics dan een nieuwe besturing zie PSP en DS.
Voor veel mensen wel, als je ook op je pc gratis kan gamenquote:Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Je betaald eenmalig 45 euro ofzo zo echt duur.![]()
als je inlogt op de wiki heb je als het goed is een verhaal over dat je die OP wel mag plaatsen , ik weet niet of je hem zelf had verwijderd of iemand anders , maar plaatst hem dan http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Nintendo_Revolution&action=edit ( en schuif er [[Categorie:OP]] bij )quote:Op zondag 18 september 2005 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Welkom in het Nintendo Revolution topic
Game on!
Het aantal procent Live members ookquote:Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het aantal miljoen Live members zegt genoeg.
quote:Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef Notorious het volgende:
[..]
Het aantal miljoen Live members genaaiden zegt genoeg.
Alsof je zoveel marktaandeel aan het verliezen bent wordt je winst ook steeds minder, deze generatie was al de eerste keer dat ze een keer verlies hebben gemaakt dus de tekens zijn er al... het blijft niet altijd goed gaan...quote:Jij denkt echt dat Nintendo aan de verliezende hand is, terwijl ze nog steeds hardstikke veel geld verdienen
Op 360 komt ook een gratis versie.quote:Voor veel mensen wel, als je ook op je pc gratis kan gamen
Nou jongen je kunt de vlag bijna buitenhangen.quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:
[..]
Alsof je zoveel marktaandeel aan het verliezen bent wordt je winst ook steeds minder, deze generatie was al de eerste keer dat ze een keer verlies hebben gemaakt dus de tekens zijn er al... het blijft niet altijd goed gaan...
Met beperkingenquote:Op 360 komt ook een gratis versie.
maar daar kan je niet mee gamen, alleen je profieletje aanmaken en trailers enzo bekijkenquote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:
[..]
[..]
Op 360 komt ook een gratis versie.
Kan je lekker het hele weekend gamen \o/quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:
De verlies kwam door de enorme daling van de waarde van de Dollar. Misschien heb je de beurzen niet echt gevolgd, maar er was een daling bij haast alle bedrijven die in dollars deden.quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:
[..]
Alsof je zoveel marktaandeel aan het verliezen bent wordt je winst ook steeds minder, deze generatie was al de eerste keer dat ze een keer verlies hebben gemaakt dus de tekens zijn er al... het blijft niet altijd goed gaan...
[..]
Geen verlies (afaik) maar 80% minder winst.quote:Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:
Maakte Microsoft toch niet uit, Notorious? Marktaandeel is alleen wat telt, of toch niet?quote:Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef Notorious het volgende:
Er moet ook geld verdiend worden wat denk jij?
Who cares about cijfertjes? Dat is wel het minste waar een gamer zich mee bezig moet houden.quote:Op zondag 18 september 2005 19:40 schreef Notorious het volgende:
Heb je nooit artikelen van gamejournalisten gelezen? Het kwam ook door die price drop die Nintendo deed vanwege tegenvallende verkoopcijfers.
Nintendo & Sony bieden gratis online services voor hun toekomstige consoles en handhelds.quote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef outcast_within het volgende:
er moet maar eens online gamen komen met consoles, gewoon via de adsl lijn en gratis.
Is dat het ENIGE argument wat je tegen die hele post in weet te brengen?quote:De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.
Met de Nintendo Revolution kun je gratis online gamenquote:Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef outcast_within het volgende:
er moet maar eens online gamen komen met consoles, gewoon via de adsl lijn en gratis.
ik ga voor zwart denk ik..quote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
Kost je maar 800 euro!quote:Op zondag 18 september 2005 19:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
JA! Ik koop ze gewoon alle vier. Elke dag een ander kleurtje.
Ik ook, ik moet altijd de eerst getoonde kleur van een console. Ik heb daarom ook de paarse cube.quote:
Dat lijkt me ook logisch, heb je al eens op tothegame gezien hoeveel er multi-platform is van de PS3/Xbox 360 titels? Bij de laatste komt ook nog eens een gezond deel richting de PC (waar ik zeer content mee ben overigensquote:Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Damn, ik krijg al aardig gelijk.
Op de IGN PS3 messageboard die vaak zeer anti-Nintendo is, is nu een topic waar gevraagd wordt
welke console ze naast de PS3 gaan kopen.
Tot nu toe is de Revolution zwaar aan de bovenhand.
ik heb verscheidene polls gezien waaruit bleek dat ruim 60% van de mensen zelden of nooit online speelt. de af- of aanwezigheid van online play zal de verkoop van een console dus lang niet zo sterk beinvloeden als sommige lieden willen beweren.quote:Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ja het moet wel he aangezien de concurrentie allang online is.
Ook weer zo'n punt, als Xbox succes wil hebben zullen ze dat PC-imago iets moeten temperen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, heb je al eens op tothegame gezien hoeveel er multi-platform is van de PS3/Xbox 360 titels? Bij de laatste komt ook nog eens een gezond deel richting de PC (waar ik zeer content mee ben overigens)
Ze spraken over variable prijzen voor verschillende soorten games (geeft kleine ontwikkelaars ook een kans). Spreekt me meer aan dan de prijsstijgingen bij de andere twee consoles.quote:Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
Het is weer fijn te zijn dat je ingaat op de argumenten van Ronn en ze stuk voor stuk weerlegt met prima argumenten!quote:Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.![]()
Eerst nog zien hoe geperfectioneerd die technologie is, of ze diverse en goede games aanbieden en of de marketing van Nintendo eindelijk eens goed is richting de mainstreamquote:Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een potentiële goudmijn in handen
Nog een neppe :quote:Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht
-Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien
Welke kleur Revolution is het mooist:
-Zwart
-Wit
-Zilver
-Rood
-Groen
Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
-Yay
-Nay
-Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Even wat leuke polls maken voor de OP:
Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht
-Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien
Welke kleur Revolution is het mooist:
-Zwart
-Wit kan niet kiezen..
-Zilver
-Rood
-Groen
Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
-Yay
-Nay
-Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
Oowwquote:Op zondag 18 september 2005 22:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt.quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:
[...]
Mijn pa heeft aardig wat donkey kong en mariokart op de snes gespeeld maar veder speelt ie ook niks (hij vind het dom zegt hij... en dat terwijl hij eerst iedere avond tot 4 uur snachts rollercoaster tycoon 2 zat te spelen). Hoop dat ie de revo misschien wel wat vind, toch wel leuk om je pa te verslaan met een spelletjequote:Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt.Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant.
Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
Wit. Past mooi bij mijn witte Xbox360, en mijn witte Ipod Nanoquote:Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
Het is twaalf uur dude, hij zit te slapen.quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
Want ik was thuis?quote:Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
quote:Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
Grrr. Ik pak je morgen wel!
Gast....quote:
AUHAUAHAUHAUquote:Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
quote:
Inderdaad. En hij wordt goed ontvangen.quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:
AUHAUAHAUHAU
Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:
[..]
Gast.... [afbeelding]
Dus...![]()
[..]
AUHAUAHAUHAU
Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.
Niet spotten met de Teenage Mutant Ninja Turtles (quote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef Gamedemon het volgende:
http://revolutionchucks.ytmnd.com/
Dat is ook bijna het enige wat jij in Revolution topics post hequote:
quote:News: DS Demos Will Be Downloaded Via Revolution!
Posted by Tphi - Sep 18th 2005 22:06
Is there nothing Nintendo's wonderous next-gen console can't do? Today we found out another piece of the Revolution puzzle...
Nintendo president Satoru Iwata has confirmed that the upcoming Revolution console will have the ability to download demos for the Nintendo DS... and then transfer them wirelessly onto your handheld!
More details are expected in October, when Iwata has promised the lid will be blown off the mysterious Nintendo Wi-Fi Connection, ahead of such launches as Mario Kart DS, Tony Hawks American Sk8land and Animal Crossing: Wild World - all of which support the online service.
We'll bring you more on this as it breaks.
* philipnorth eensch isquote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
Wat is het probleem kinderen?
Je hebt nu 3 keuzes:
- xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
- ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
- revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.
Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?quote:Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
Life goes on?quote:Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aanquote:Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef kepler het volgende:
kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
logisch natuurlijk, maar het zal wel niet vervelend zijnquote:Op maandag 19 september 2005 10:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
precies mijn mening, ik koop dat ding voor mezelf en het kan mij eigenlijk aan mijn reet roesten als je geen nintendo koopt.. ik word er niet beter van (alhoewel..hoe meer mensen online hoe leuker,..maar goed singeplay is ook leuk).. en ik hoef al helemaal niet te overtuigen dat iets beter of slechter is...quote:Op maandag 19 september 2005 10:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Life goes on?
het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.
Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.
Mijn mening over de rev btw:
Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
ik denk dat het bij een FPS wel degelijk vervelend kan zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef kepler het volgende:
[..]
logisch natuurlijk, maar het zal wel niet vervelend zijn
ik denk dat ze dit wel gaan oplossen, zo niet dan is het inderdaad wel heel erg vervelend...quote:Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik denk dat het bij een FPS wel degelijk vervelend kan zijn.
ik weet nog goed van de playstation 1 dat als ik ff ging pissen en terug kwam om verder te gaan met time crisis dat ik weer opnieuw kon gaan kalibreren omdat de besturing dan gewoon niet nauwkeurig genoeg meer is om alles goed te raken
100 jaar ervaring en nog 2 generaties achterelkaar verliezen van newbies in de industrie...quote:Op maandag 19 september 2005 11:01 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Wow, Notorious vs Nintendo en de gehele N-fanbase
Als ik nou zou moeten kiezen tussen de visie van een of andere snotneus met een Sonic Avatar of een games / console fabrikant met 100 jaar ervaring dan ga ik toch voor Nintendo
Maar goed, hij hoort zichzelf gewoon graag praten, kan ie ook niet helpen.
Wel volgens meneer smartassquote:Op maandag 19 september 2005 12:54 schreef Khadgar het volgende:
Is het nou echt dat Nintendo verloren heeft? Ze draaien al jaren met prima resultaten. Een klein marktaandeel betekent niet dat je een slecht product of bedrijf hebt!
Who fucking caresquote:Op maandag 19 september 2005 12:57 schreef Notorious het volgende:
De concurrentie verkoopt beter en heeft een hoger marktaandeel.
Nja, ik zou zeggen: schrijf er een boek overquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Notorious het volgende:
I care.
Omdat Nintendo slecht verkoopt kan het jullie opeens niet schelen. En toch komen N-tards steeds met Japanse DS sales.
Huh ?quote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Notorious het volgende:
Is dat alles wat je hebt? Kom op je kan beter.
Reageer eens inhoudelijk op mijn opmerking, flamekiddoquote:Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Notorious het volgende:
Is dat alles wat je hebt? Kom op je kan beter.
Ja, maar bekijk het eens anders. Nintendo is niet klein maar zeker niet een grote multinational.quote:Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef Notorious het volgende:
[..]
100 jaar ervaring en nog 2 generaties achterelkaar verliezen van newbies in de industrie...![]()
quote:Gamers around the world. Lend me your ears. I come not to praise Nintendo.
But to speak of the fallen leader.
Nintendo has lost itself in its own glory. No longer the dominant powerhouse it was in the 80's and 90's.
Nintendo afraid to battle head to head with Sony and Microsoft has chosen to go the route Apple did against Microsoft.
The way of the Coward.
Nintendo used to be a company that unified innovation and mainstream appeal. Now it desperately seeks just innovation. However Nintendo has not innovated since the N64.
Nothing new was added during the entire Gamecube era. Now the Revolution's controller which was spoken so highly of is nothing but a remote control. Almost identical to that of the Philips CDI remote control.
Nintendo is done my friends. Who am I you ask?
I was a Nintendo gamer for many years before turning to Sony and Microsoft. These companies gave me what I wanted. Great Games that led me away from Nintendo.
Why did I choose to create a Blog about Nintendo and not them?
Because I always wanted to believe that the great memories I had when I played my NES and Super NES would be reborn again. I am talking about the franchises that defined a generation.
However nothing that Nintendo releases anymore captivates me.
When I first played Zelda A Link to the Past I couldnt put it down. I had to beat it. I beat the game in just a couple of days.
When it comes to gaming I am kind of a grandmaster. Played and beat most ever game you ever heard of.
However the Gamecube games for the most part didnt have that feel. That captivating uniqueness that screamed Nintendo.
Mario Sunshine was more like Mario 64 version 1.5
The Gamecube never went online except for a Phantasy Star which was a joke.
The Gamecubes Controller was the worst controller out of the three.
I hoped that Nintendo had learned its lessons.
Why the hype? Why the lies?
Because I wanted to show Nintendo what every gamer wanted. Nintendo has lost touch with Gamers. I felt a Blog that would reach out to millions would show them the way.
I know for a fact that Nintendo has come to my Blog. Almost Daily. So have many of the designers of the Revolution and its processors.
I dont expect any of you to believe me. That is fine.
However I thought I could show Nintendo which road they should go down if they wanted to re-establish their marketshare.
Kind of a kids dream really. One that became unrealized.
To all you Fanboys out there. I grew up on Nintendo.
It was my first console. I dusted my NES everyday. Had my own specific Nintendo drawer and everything.
To say that I am a Nintendo hater is wrong. I am not.
I am disappointed.
Disappointed in the company that once created greatness is becoming more gimmicky and getting owned by its competition so badly that it might not be around anymore.
Out of all the games this Generation I played Halo more that all my Gamecube games combined!
What does that tell you Nintendo? That you are not in touch with Gamers!
Listen people I own Super Smash Bros Melee, Windwaker, Metroid Prime, and most of the solid first party titles.
Why?
Because I was waiting for the "ONE" big game from Nintendo. It never came.
None of these games captivated me like whupping the convenants ass in Halo.
Nothing was funner than playing with my fellow gamers on Xbox Live in Rainbow Six and Ghost Recon.
THIS WAS FUN.
I then thought. What happened to you Nintendo?
You practically started multiplayer action. Where was a true successor to Bond 007 on the Gamecube? It was great for the N64 however there wasnt a great first person shooter on the Cube that could even come remotely close to HALO!
Gamers this Blog was all about hype for the Revolution. Furthermore if you Fanboys on the Nintendo Forums remember a couple of years ago I talked about my disappointment for the Gamecube.
I created the SeriousGamer007 blog shortly after E3. It was here when it seemed that Nintendo did not know which way to go. Microsoft and Sony had their gameplans.
Nintendo was floundering.
I was already a huge Xbox fan now. I already gave up pretty much on Nintendo.
I then thought.
What if a gamer would not just stand by and watch but what if he would try to change the company he had so much respect for.
How would he do it?
By becoming an Icon.
Something that reached out to gamers.
Hence SG007 aka The King of Gamers was born.
I acted like an insider to see if it would work. To see if I was right and that my vision was what Gamers wanted.
Millions of Gamers later who came to my blog told me I was right.
Gamers began emailing me by the hundreds.
They loved the fact of a new super console.
One that was a worthy successor to the NES and Super NES.
One that would deliver where the Gamecube failed.
4 Teraflop Power.
A Visor.
Gyroscopic Controller (Wow I was right, However the Remote is a joke in my opinion. I envisioned it completely different)
And Xenias.
Gamers flocked to it.
They had Power.
Remember the old Nintendo saying "Now your playing with Power"?
They had it. Unfortunately Nintendo's current Revolution is actually the weakest out of the three. (???) What a disappointment. Dont they realize after 20 years what works and what doesnt? I guess not. That is why they keep losing marketshare.
Xenias would give them a game that could stand toe to toe with Halo.
And a Stereoscopic 3D Visor. That would be the ultimate.
You see none of these things were designed to eliminate the current field of gaming but only to expand it.
However this is not Nintendo's Vision.
This was SeriousGamer007's Vision.
One that would deliver.
Nintendo is not the company I used to know. Nintendo no longer exists in my mind.
Kind of like Anakin Skywalker becoming Darth Vader.
He used to be good but then became evil. He only came back to the light when it was to late and then died.
This was Nintendo's Final go.
They had to be perfect.
Unfortunately what you got was a DVD remote. Now they are panicking again because instead of getting all kinds of praise in which they thought they would jumpstart a gaming Revolution it did not happen. People really didnt like it. Moreover they are confused by it.
Now Nintendo is desperately trying to create the shell. IGN built a mockup of what it may or may not look like.
The shell is what I envisioned. Something that could be used for racing games to steer a car. Or something to guide the Arwing in Star Fox.
Nintendo does not know what to do.
Furthermore it is known for fact that it will be the weakest console out of the three.
Nintendo's First Party titles are tired.
Mario has been in more renditions and remakes then any other character in videogame history.
I tried to show Nintendo however I never really expected them to listen to me or give me a minute of their time.
However when you guys began coming by the tens of thousands I thought they just might.
On November 22 I will be getting my Xbox 360.
I am excited for what the future holds for that console.
Nintendo has fallen.
They actually havent been the King since the Super Nes. Both the N64 and the Gamecube got outsold by their competitors.
Nintendo's Profits keep on shrinking.
The Portable market is all they have left.
Tonight I toast to a fallen King. Nintendo.
Tomorrow I usher in the new King.
The Xbox 360.
If you disagree with me that is fine. I guess in a couple of years when Nintendo is making games for the other consoles it will be the only thing to prove that I was right.
Quite Frankly I dont care what anyone of you think.
I know I am right.
And so do you. Deep down, so do you.
Finally to some of you gamers who think this was all about me. Well that is a load of bullshit.
This was all about Nintendo.
None of you have even come close to find out who I am. I would steer you away from my true identity left and right. Throw things out there so you could focus on them and never find me out.
And Just like I came in unnoticed and not knowing who I am I shall leave in the same manner.
Quietly. With no attention being focused on me.
Only on the Fallen King.
Nintendo.
Ze verliezen marktaandeel, ze verliezen 3rd party support je hoeft geen rocket scientest te zijn om te weten dat iets niet goed gaat daar.quote:Op maandag 19 september 2005 12:54 schreef Khadgar het volgende:
Is het nou echt dat Nintendo verloren heeft? Ze draaien al jaren met prima resultaten. Een klein marktaandeel betekent niet dat je een slecht product of bedrijf hebt!
Microsoft maakt nog geen winst omdat ze eerst investeren in marktaandeel. En het meeste van de winst van Nintendo komt uit de handheldmarkt waar ze tot voor kort een monopolie positie hadden. Jullie doen als de Cube de grote money maker bij Nintendo is. Kijk maar eens hoeveel winst Nintendo heeft als je de handheldmarkt niet meetelt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja, maar bekijk het eens anders. Nintendo is niet klein maar zeker niet een grote multinational.
Noem mij in de geschiedenis een soortgelijk bedrijf die twee concurrenten erbij krijgt ter grootte van Microsoft en Sony (!) en die overleeft en gewoon geld blijft verdienen! Sega kon het niet Sonic-fan.
Komt bijna niet voor.
En zoals je al zei hebben we bij 1 van de concurrenten ook nog eens te maken met een grootmacht die door veel geld erin te pompen marktaandeel wil krijgen. Hoe moet Nintendo het 'winnen' van een bedrijf die het winstoogmerk voor het gemak even weglaat?!? Nintendo maakt gewoon winst en Microsoft niet, ja dan kan ik ook wel gemakkelijk claimen dat ik gewonnen heb OMDAT ik een ietsiepietsie groter marktaandeel heb. Is gewoon te triest voor woorden.
En daarom komen ze met de Revolution, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ze verliezen marktaandeel, ze verliezen 3rd party support je hoeft geen rocket scientest te zijn om te weten dat iets niet goed gaat daar.
Jij gelooft is met een tquote:Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Notorious het volgende:
De Revolution gaat dat allemaal veranderen? Jij geloofd in hype?
Ik geloof in games en ik heb ze nog steeds niet gezien.![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Notorious het volgende:
De Revolution gaat dat allemaal veranderen? Jij geloofd in hype?
Ik geloof in games en ik heb ze nog steeds niet gezien.![]()
Jij speelt zeker alleen op marketingtechnisch goede consoles. Ik speel graag leuke spelletjesquote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
Van de Revolution moron...
Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Khadgar het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Gewoon een Playstation 20 kopen of een Xbox 590. Lekker doorgaan met standaard main-stream gamen.
Wil jij Roy trouwens even niet beledigen? Als hij zelfs al niet meer zou geloven... wie dan wel?quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
Van de Revolution moron...
[..]
Ik ben net wakker trut.
Neuk op met je salesquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Notorious het volgende:
I care.
Omdat Nintendo slecht verkoopt kan het jullie opeens niet schelen. En toch komen N-tards steeds met Japanse DS sales.
Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweestquote:Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef Notorious het volgende:
Ja sales zijn onbelangrijk nu ze tegenvallen he.
N-tards am cry.
idd, je moet er ook normaal mee kunnen gamen!quote:Op maandag 19 september 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.
Wat een ongelofelijke teringpauper.quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!1111
SeriousGamer007@hotmail.com![]()
OMG, Pheno! Heb jij dan... een... een eigen identiteit? Wat tofquote:Op maandag 19 september 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweest![]()
![]()
![]()
Ik heb een eigen mening ipv te kijken naar sales, sorry
En mij een N-tard noemen, ik lig hier dubbel. Ik ben niet eens een nintendo fanboy![]()
Waarom LEES je niet goed?!? Ik snap de beweegredenen heel goed hoor van Microsoft. Maar als jij niet inziet dat het marktaandeel van Nintendo SOWIESO naar beneden was gegaan. Zou het niet gebeurt zijn dan was dat een wonder.quote:Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Notorious het volgende:
[..]
Microsoft maakt nog geen winst omdat ze eerst investeren in marktaandeel. En het meeste van de winst van Nintendo komt uit de handheldmarkt waar ze tot voor kort een monopolie positie hadden. Jullie doen als de Cube de grote money maker bij Nintendo is. Kijk maar eens hoeveel winst Nintendo heeft als je de handheldmarkt niet meetelt.
Maarja aangezien de PSP marktaandeel uit de handheldmarkt wegkaapt zullen we dat wel zien in de winstcijfers van Nintendo die minder zullen worden. Nintendo doet het voorlopig nog goed in Japan maar de PSP verkoopt sinds de launch in Amerika ongeveer evenveel als DS + GBA bijelkaar.
Sorry, maar ik was NIET enthousiast over de GC controller. Wel over de Revolution controller.quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
Waar hypen we nu? Ik hyp niets, ik probeer je alleen te laten in zien dat slaes geen flikker uitmaken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar veel kaas van economie heb je iig niet gegeten.quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Duh omdat Nintendo meer eigen games maakt.quote:Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.
Sega had i.t.t Nintendo geen miljarden aan reserves op de bank.quote:IK zeg alleen dat het enorm knap is wat Nintendo heeft gepresteerd. Ze hebben hun hoofd boven water gehouden tegenover bedrijven die bieden in de top 10 grootste multinationals staan! Zoals gezegd Sega redde het niet tegenover 1 concurrent, Nintendo red het zelfs tegen 2.
De meeste winst komt van de handheld markt vandaan. Of wou je soms beweren dat de Cube winstgevender was dan de GBA?quote:Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.
Hoeveel van die 90% heeft Sony weggekaapt over 2 jaar denk je?quote:Luister, de Gameboy brand is net zo groot als de Playstation brand. Concurrentie resulteert in marktaandeel ja. Maar Sony lanceert de PSP weer met verlies op de console zelf. Dit houdt in dat ze afhankelijk zijn van software-sales. Die software sales liggen aanzienlijk hoger bij de DS/Gameboy. Marktaandeel? Is 90% marktaandeel niet genoeg?
Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!quote:Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..], ik denk dat het een heel goed idee is dat jij je eigen forum gaat starten
![]()
Vergeet Insidegamer niet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!
En als Nintendo het wiel uitvindt bashen xbox en sony fanboys zoals JIJ het ook meteen., duidelijk? Discussie nu voorbij?quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:02 schreef Notorious het volgende:
Ja IGF heeft ergere dan hier ja!![]()
Echt alleen op Nederlandse forums he? Zoveel N-console fans!![]()
Ben ik het mee eens.quote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef Notorious het volgende:
Nee serieus Nederland heeft de meeste N-fanboys op forums.
Inderdaad niet normaal meer.quote:Op maandag 19 september 2005 14:07 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
N-fans zijn wel erg fanatiek hier.![]()
wat, niet gewend dat je tegengas krijgt als je zegt dat Nintendo kut is en MS en Sony geweldig?quote:
Of we hebben de meeste tijd om op forums rond te hangenquote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef Notorious het volgende:
Elke console is concurrentie voor Xbox en ps3. Gelukkig maar, als 1 van die 2 zou wegvallen en er een monopolie positie zou ontstaan, dan is console gaming dood.quote:Op maandag 19 september 2005 14:14 schreef Notorious het volgende:
Ik wist niet dat er nog mensen in Nederland waren die nog echt denken dat de Revolution nog echt concurrentie gaat worden voor PS3 en XBOX 360.
Dit zelfde enthousiaste gepraat hoorde ik ook toen met de Game Cube.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen is tering enthousiast over de Revo, zelfs xbox en playstation fanboys (op een paar koppige na, maar die denken waarschijnlijk ook nog dat de aarde plat is).
Hoe dan ook de Revo heeft zijn (code) naam waargemaakt, en dat hadden niet veel mensen verwacht.
One console future!!!1111quote:Elke console is concurrentie voor Xbox en ps3. Gelukkig maar, als 1 van die 2 zou wegvallen en er een monopolie positie zou ontstaan, dan is console gaming dood.
Ze hebben anders een zeer goede 1st party base en 2nd party base. Nintendo zou zichzelf al bijna kunnen bedruipen met de games die ze zelf uitbrengen. Wat dat betreft doe het dan juist wel goed. Het is jammer dat sommige games inderdaad niet op de Cube uitkomen, maar waarom zou elk platform dezelfde games moeten hebben? Juist exclusieve content is belangrijk als je het over verkoopargumenten hebt?quote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ze verliezen marktaandeel, ze verliezen 3rd party support je hoeft geen rocket scientest te zijn om te weten dat iets niet goed gaat daar.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111quote:Jim Merrick, hoofd marketing van Nintendo of Europe had een interview met Gamesindustry.biz, hieruit blijkt dat Nintendo weer alle vertrouwen heeft in het feit dat ze de wereld gaan veroveren met hun Revolution.
Volgens Jim Merrick, hoofd marketing van Nintendo of Europe zal de Revolution ons marktleider kunnen maken, hij had het volgende te vertellen tegen de website Gamesindustry.biz.
The Revolution certainly could make us market leader. We've talked a lot about expanding the gaming population and breaking down barriers, and the new freehand-style controller, as we're calling it, is very much a part of that. We have formidable competitors and I'm not going to make any sweeping, grand statements, but the Revolution has the potential to appeal to new groups of consumers we've previously been unable to reach. It also has appeal for hardcore gamers, and the ability to bring a lot of people back to gaming.
Here we are, about to throw away 20 years of controller designs - designs which Nintendo came up with. There will be an influence on the industry, absolutely.
Dat hebben we gezien met die flop N64 die amper 3rd party support had.quote:Ze hebben anders een zeer goede 1st party base en 2nd party base. Nintendo zou zichzelf al bijna kunnen bedruipen met de games die ze zelf uitbrengen.
ja, en dan allemaal 2010, 2011, 2012, 2013 etc... delen van alle spelen, en dan nog het liefst van EA, zodat je zeker weet dat er nooit echt wat verandert....quote:
Kan best zijn, maar de gemiddelde gamesjournalist is rete-enthousiast. Ga je je toch afvragen aan welke kant van het spectrum jij staat.quote:Op maandag 19 september 2005 14:05 schreef Notorious het volgende:
Reageer je nog eens op argumenten of blijf je poep pratenquote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dit zelfde enthousiaste gepraat hoorde ik ook toen met de Game Cube.![]()
[..]
One console future!!!1111![]()
De gamecube heeft haar naam inderdaad waargemaakt, het is een spelkubus.quote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dit zelfde enthousiaste gepraat hoorde ik ook toen met de Game Cube.![]()
[..]
One console future!!!1111![]()
Noem een spel van Rare dat na Nintendo is uitgekomen en leuk wasquote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien met die flop N64 die amper 3rd party support had.![]()
Oja maar toen hadden ze Rare nog nu is Rare weg, Silicon Knights is weg, 't gaat echt lekker.
quote:De Tokyo Game Show was de show waarop Nintendo fans lang gewacht hadden. Niet omdat ze blij werden gemaakt met een nieuwe Zelda of Mario game, maar omdat de toekomst in beeld gebracht werd in de vorm van de Revolution.
Jim Merrick, Nintendo of Europe's senior director of marketing, gaat nu nog iets verder in op de Revolution.
Zo gaf hij aan dat deze Revolution er weleens voor zou kunnen zorgen dat Nintendo de marktleider wordt in de game industrie. Er werd al langer gesproken over het vergroten van de game populatie en het doorbreken van bepaalde grenzen, en daar is de Revolution controller een groot onderdeel in. Daar waar vroeger bepaalde consumenten niet bereikt werden, daar moet dit met de Revolutionn zeker gaan lukken. Dit betekent echter niet dat de hardcore gamers overgeslagen zullen worden.
Merrick zei verder dat Nintendo verwacht dat de controller inspiratie zal opdoen bij haar tegenstanders. Ze gooien immers 20 jaar van controller designs, voornamelijk bedacht door Nintendo, de deur uit. Dit kan zeker niet onopgemerkt blijven bij de concurrenten. (waarmee hij uiteraard doelt op Sony en Microsoft)
De controller zelf zit tegen zijn definitieve ontwerp aan. Er is nog tijd om wat kleine dingetjes aan te passen, maar het fundament is compleet. Daarnaast is de controller op elke TV te gebruiken, zowel LCD's, plasma schermen, projectoren, etc.
Juist omdat de controller het uitgangspunt moest zijn tijdens de Tokyo Game Show is ervoor gekozen om nog geen games te laten zien. Ze wilden straks niet opgehangen worden aan aantallen polygonen, etc.
Een datum wil hij nog niet geven voor de Revolution. Wel wilde hij een zeggen dat wanneer hij naar de E3 2006 zou gaan zonder speelbare Revolution, hij zeer teleurgesteld zou zijn.
Als laatste beloofde Merrick ons nog dat Nintendo meer verassingen in petto heeft.
Zou het komen omdat die hun kaarten al op tafel hadden gelegquote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef Notorious het volgende:
Ja en de meeste analysten hebben het alleen maar over Sony vs Microsoft.
*proestquote:Op maandag 19 september 2005 14:21 schreef Notorious het volgende:
Conker Live & Reloaded.
Rare... ja die doen ook zo veel nu...quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien met die flop N64 die amper 3rd party support had.![]()
Oja maar toen hadden ze Rare nog nu is Rare weg, Silicon Knights is weg, 't gaat echt lekker.
Omdat er te weinig bekend is over de Revolution.quote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef Notorious het volgende:
Gelukkig niet E3 2006.quote:So far we’ve discussed how previous products have been marketed. But what about the future? What about Revolution?
“Revolution is coming,” said Jim “and we are working on the software and hardware campaigns in parallel with the software and hardware development. There’s not much I can tell you about it because there are some major things that haven’t been revealed about Revolution, and when they are, you’ll understand that the marketing has to reflect those.
“But there is actually a lot of work happening on Revolution and there’s going to be more and more information coming in the next few months.”
De meeste analysten hebben het op het moment helemaal niet meer over een van beiden, omdat daar op het moment weinig nieuws over te vertellen is, en over die ander wel.quote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef Notorious het volgende:
Voordat de controller bekend werdquote:Op maandag 19 september 2005 14:20 schreef Notorious het volgende:
Ja en de meeste analysten hadden het alleen maar over Sony vs Microsoft.
Wanneer sterf jij ?quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Notorious het volgende:
Wanneer gaat die Revolution uitkomen 2008?
Het wordt nu wel tijd om games te laten zien. Sony komt ook pas volgend jaar en laat nu ook al genoeg zien.
Hij wil niet dat iemand iets anders uitprobeert... een nieuwe weg inslaan zeg maar...quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
De meeste analysten hebben het op het moment helemaal niet meer over een van beiden, omdat daar op het moment weinig nieuws over te vertellen is, en over die ander wel.
Maar dan nog, Nintendo heeft zelf gezegd dat ze een andere richting hebben gekozen. Wat is je probleem toch?
Dat die richting niet goed is.quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef speknek het volgende:
[..]
De meeste analysten hebben het op het moment helemaal niet meer over een van beiden, omdat daar op het moment weinig nieuws over te vertellen is, en over die ander wel.
Maar dan nog, Nintendo heeft zelf gezegd dat ze een andere richting hebben gekozen. Wat is je probleem toch?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dat die richting niet goed is.
http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=yquote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef Notorious het volgende:
Alsof Nintendo op het niveau van hun N64 toppers zat met de GC.![]()
Is dat alles?quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y
metroid prime heeft het best aardig gedaan.
Neem a.u.b. de OP door.quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Notorious het volgende:
Het wordt nu wel tijd om games te laten zien. Sony komt ook pas volgend jaar en laat nu ook al genoeg zien.
Wind Waker, F Zero, Wave Racer, SSMB Melee, Mario Kart DD...quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef speknek het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...)tings.asp?rankings=y
metroid prime heeft het best aardig gedaan.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Notorious het volgende:
Ben je blind?quote:Op maandag 19 september 2005 14:26 schreef Notorious het volgende:
Is dat alles?
Sorry, onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 19 september 2005 14:23 schreef Notorious het volgende:
[..]
Alsof Nintendo op het niveau van hun N64 toppers zat met de GC.![]()
renders?quote:Op maandag 19 september 2005 14:24 schreef Notorious het volgende:
Wel zeiken op Nintendo, maar wel Mario Kart willen spelenquote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
Maar goed waar maak ik me druk over... Nintendo 3rd party developer in 2010.
Kan ik Mario Kart tenminste met een fatsoenlijke online service spelen via XBOX Live!
Wind Wanker was onder het niveau van OOT en Mario Kart DD onder dat van Mario Kart 64, F-Zero is niet eens door Nintendo zelf gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2005 14:27 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wind Waker, F Zero, Wave Racer, SSMB Melee, Mario Kart DD...
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, omdat ook Nintendo de laatste jaren niet uiterst innovatief is geweest qua spellen. Weinig nieuwe franchises (zo'n overload aan Mario) en weinig echt nieuwe spelconcepten. Desondanks is de kwaliteit wel hoog gebleven.quote:Op maandag 19 september 2005 14:28 schreef Pheno het volgende:
ls ik naar de console markt kijk op orginaliteit dan wint Nintendo DS en Gamecube met hun spellen met een straatlengte voorsprong.
Nintendo was niet eens op TGS MORON!quote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is denk ik gefrustreerd omdat de PS3 en Revo grote indruk hebben gemaakt op TGS
Wind Waker was toch een top game. En Mario Kart DD heb je waarschijnlijk nooit gespeeld...quote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Wind Wanker was onder het niveau van OOT en Mario Kart DD onder dat van Mario Kart 64, F-Zero is niet eens door Nintendo zelf gemaakt.
Oeh, hadden we toch 3rd party op de cubequote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Wind Wanker was onder het niveau van OOT en Mario Kart DD onder dat van Mario Kart 64, F-Zero is niet eens door Nintendo zelf gemaakt.
De controller toch wel randdebiel.quote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Nintendo was niet eens op TGS MORON!
*kuch* speech *kuch*quote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Nee... daarom is dit filmpje er ook...quote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Owja, dan betekend het meteen dat ze slecht zijn :Squote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mario Kart DD speel ik regelmatig maar het haalt het niet bij Mario Kart 64! Als echte N-fan zou jij dat moeten kunnen bevestigen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Wind Waker was toch een top game. En Mario Kart DD heb je waarschijnlijk nooit gespeeld...
Trouwens "wind wanker"...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed argument!!!![]()
Ik zie geen Revo games! En wat een kut accent.quote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee... daarom is dit filmpje er ook...
http://www.irwebcasting.c(...)df/main/index_hi.htm
Mario wordt idd wel erg irritant. Al vermaak ik me prima met Paper Mario, maar al die sportspellen hoeven van mij ook niet. Te veel, in te korte tijd. Je zou bijna denken dat EA ze maaktquote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, omdat ook Nintendo de laatste jaren niet uiterst innovatief is geweest qua spellen. Weinig nieuwe franchises (zo'n overload aan Mario) en weinig echt nieuwe spelconcepten. Desondanks is de kwaliteit wel hoog gebleven.
N-fan? Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 19 september 2005 14:34 schreef Notorious het volgende:
[..]
Mario Kart DD speel ik regelmatig maar het haalt het niet bij Mario Kart 64! Als echte N-fan zou jij dat moeten kunnen bevestigen.![]()
Nintendo was er toch, kijk beter...quote:Op maandag 19 september 2005 14:35 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik zie geen Revo games! En wat een kut accent.
ik ook niet.quote:Op maandag 19 september 2005 14:35 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik zie geen Revo games! En wat een kut accent.
Oh ja... dus ze waren aanwezig tijdens de TGS... Man, wat lul jij slap en wat lees je slecht...quote:
eerst zeiken dat je niet op Mario deel 239829 zit te wachten, maar vervolgens wel rukken bij het idee dat mario kart op XBOX live! kan worden gespeeld...quote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef Notorious het volgende:
[..]
Maar goed waar maak ik me druk over... Nintendo 3rd party developer in 2010.
Kan ik Mario Kart tenminste met een fatsoenlijke online service spelen via XBOX Live!
Wat kwamen ze daar doen zonder games?quote:Op maandag 19 september 2005 14:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Oh ja... dus ze waren aanwezig tijdens de TGS... Man, wat lul jij slap en wat lees je slecht...
En jij bent 5 jaar?quote:Op maandag 19 september 2005 14:36 schreef Notorious het volgende:
Jullie zijn allemaal N-fans klaar.
Und ? Trots ookquote:Op maandag 19 september 2005 14:36 schreef Notorious het volgende:
Jullie zijn allemaal N-fans klaar.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:37 schreef Notorious het volgende:
[..]
Wat kwamen ze daar doen zonder games?
Moet je niet weer illegale games op je XBOX gaan spelen en er trots over praten in forum topics?quote:
Nu al de quote van de week!quote:Op maandag 19 september 2005 14:31 schreef Notorious het volgende:
[..]
Ik heb geen x-box, lul er maar weer onder uitquote:Op maandag 19 september 2005 14:38 schreef Notorious het volgende:
[..]
Moet je niet weer illegale games op je XBOX gaan spelen en er trots over praten in forum topics?![]()
Probeer je daarmee N-tards te beledigen? Dat is namelijk de stem van een Japanse vertaler...quote:Op maandag 19 september 2005 14:35 schreef Notorious het volgende:
En wat een kut accent.
Pssttt Als je niet tegen bent, dan ben je bij hem een fanboyquote:
quote:Op maandag 19 september 2005 14:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pssttt Als je niet tegen bent, dan ben je bij hem een fanboy
Wel een leuk accent... "thees conturorrer is very intweetive"...quote:Op maandag 19 september 2005 14:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Probeer je daarmee N-tards te beledigen? Dat is namelijk de stem van een Japanse vertaler...
zeg heb je slechte zin vandaag of is er iets anders met je. Ik dacht dat jij altijd objectief was, je bent je als een behoorlijke fanboy aan het gedragen. iedereen trouwens hier.quote:
Nee, hij gaat bij EA zijn vervolgargumenten halen: meer van hetzelfde dusquote:
Sorry...quote:Op maandag 19 september 2005 14:44 schreef MacGreagor het volgende:
zeg heb je slechte zin vandaag of is er iets anders met je. Ik dacht dat jij altijd objectief was, je bent je als een behoorlijke fanboy aan het gedragen. iedereen trouwens hier.
Dan kan ik net zo goed bij Nintendo gaan... *kuch* Mario Party *kuch*quote:Op maandag 19 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij gaat bij EA zijn vervolgargumenten halen: meer van hetzelfde dus
quote:
Z'n internet is zeker tijdelijk uitgevallen.quote:
Nintendo maakt niet alleen sequels, zoals EA dat wel doet.quote:Op maandag 19 september 2005 14:47 schreef Notorious het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed bij Nintendo gaan... *kuch* Mario Party *kuch*
als je die controller Revolutionair vind dan is de eye toy dat ook, hoe je het ook wend of keert, de eye toy doet precies hetzelfde.quote:Op maandag 19 september 2005 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Iedereen is tering enthousiast over de Revo, zelfs xbox en playstation fanboys (op een paar koppige na, maar die denken waarschijnlijk ook nog dat de aarde plat is).
Hoe dan ook de Revo heeft zijn (code) naam waargemaakt, en dat hadden niet veel mensen verwacht.
quote:Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef Notorious het volgende:
Jullie kunnen wel op EA bashen maar Nintendo begint aardig dezelfde trekjes te tonen. Met al die 1001 Mario games.
Gewoon lekker negeren, hij is gewoon boos dat EA fifa 2006 met 5 polygonen meer heeft uitgebracht en hij er elk jaar weer intrapt ;')quote:Op maandag 19 september 2005 14:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo maakt niet alleen sequels, zoals EA dat wel doet.
Maar goed. Nu weer a.u.b. ontopic. Het gaat over de Nintendo Revolution, en aangezien dat de controller onthuld is en nogal anders is kan je het beter over de controller hebben.
Wat ik doe doet hij in XBOX topics.quote:Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef MacGreagor het volgende:
[..]
hey nu snap ik het alik zag notorious roy voor notorious aan dom van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |