abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30708105
Waarom komen mensen nou steeds met de winst op de proppen?

Als nintendo straks winst kan maken als ze slechts 10k consoles verkopen is het fijn voor hun, maar waarschijnlijk niet voor ons. Verkoopcijfers zijn voor ons belangrijk. Ik koop liever een console die 500¤ waard is voor 200¤ dan een console die 150¤ waard is voor 200¤.

Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
pi_30708239
quote:
Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
Ze spraken over variable prijzen voor verschillende soorten games (geeft kleine ontwikkelaars ook een kans). Spreekt me meer aan dan de prijsstijgingen bij de andere twee consoles.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  zondag 18 september 2005 @ 21:14:22 #103
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30708273
Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zondag 18 september 2005 @ 21:57:26 #104
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30709889
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:

[..]

De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.
Het is weer fijn te zijn dat je ingaat op de argumenten van Ronn en ze stuk voor stuk weerlegt met prima argumenten!

Topposter! Echt een aanwinst voor dit topic. Ik jouw geweldige posts nog vaak te mogen lezen, ipv al dat fanboy geblaat van Ronn en alex4you en alle andere! Die posten maar kutposts van misschien 1 zinnetje. Jij niet. Jij ontleed elke post echt super! Een genot voor elke forum bezoeker.

Kan je nu voortaan wegblijven
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30709997
Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een goudmijn in handen
Houd van een lijntje.
pi_30710115
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een potentiële goudmijn in handen
Eerst nog zien hoe geperfectioneerd die technologie is, of ze diverse en goede games aanbieden en of de marketing van Nintendo eindelijk eens goed is richting de mainstream .
pi_30710174
Precies mits ze het goed uitspelen
Houd van een lijntje.
pi_30710252
pi_30710676
Die moet eigenlijk in de OP
Houd van een lijntje.
  zondag 18 september 2005 @ 22:26:55 #110
65330 Ruzbeh
pi_30710880
Even wat leuke polls maken voor de OP:

Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht
-Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien

Welke kleur Revolution is het mooist:
-Zwart
-Wit
-Zilver
-Rood
-Groen

Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
-Yay
-Nay
-Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
pi_30711487
quote:
-Fantastisch!
-Goed
-Slecht

-Zwart
-Wit
-Zilver
-Rood
-Groen

-Yay
-Nay
Nog een neppe :

Meer shit:

zondag 18 september 2005 @ 22:53:59 #112
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30711709
die OP he , op de wiki , die heb ik voorzien van de [[Categorie:OP]] maar daarnaast stel ik voor

<pre>
zet hem tussen deze tags, dan kan je de [ urls ] gewoon aan elkaar laten staan (alleen pas op met te lang pagina's met links Fok! wil nog wel eens een error geven als je het bericht daarna gaat wijzigen .. en " dit ' soort & dingen gaan vreemd doen
</pre>

<nowiki>
kan ook
</nowiki>
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  zondag 18 september 2005 @ 22:54:06 #113
65330 Ruzbeh
pi_30711713
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
pi_30711729
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Ruzbeh het volgende:
Even wat leuke polls maken voor de OP:

-Fantastisch!
-Goed
-Slecht

-Zwart
-Wit kan niet kiezen..
-Zilver
-Rood
-Groen

-Yay
-Nay
pi_30711765
quote:
Op zondag 18 september 2005 22:54 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
Ooww

Net iets te laat
pi_30711941
Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:

Je kent het vast wel, in de (lange) periode dat je spellen speelt. Je probeert een lid van je gezin, vriendenkring, etc. die niet speelt enthousiast te maken over het spelen van spellen. Je gaat als volgt te werk:

Je sluit het consoletje aan in de beurt van die lieden en je gaat spelen. Je probeert ze enthousiast te maken door leuke dingen te laten zien (bazen/ mooie graphics ofzo).
Soms heb je het geluk dat er eindelijk iemand toehapt. Vol verwachting zet je die persoon achter de controller en probeert ze uit te leggen hoe het werkt.
"Nee, nee. Met A geeft je gas, met B remmen. Dat pookje spreekt voor zich, toch? Niet?...Je hebt ook andere knoppen ja maar die heb je niet meteen echt nodig..."
Eindelijk is het dan zover, die persoon begint met 'spelen'. Auto van de baan, stilstand, auto van de baan, stilstand. Al snel geeft ie het op en zegt," ja is wel geinig, maar is niet echt wat voor mij.
Is echt leuk hoor.
Ja zal wel, ik heb er niet het geduld voor.
Als je wat langer speelt leer je t vanzelf.
Ah, speel jij maar
", en loopt weg.

Ik heb die situatie zo vaak meegemaakt in het verleden. Je kan die mensen niet overtuigen omdat ze simpelweg niet de bediening begrijpen en er echt niet achter gaan zitten om te leren.
Ik heb het dan niet over mijn ouders ofzo, maar ook 'jonge' mensen ken ik zat die het niet begrijpen/geen moeite doen.

Daarom is die controller zo perfect, je kan m intuitief gebruiken. Twee knopjes en GEEN pookje nodig. Je zet ze erachter en ze begrijpen het meteen. Dat ze het daarna geweldig vinden is natuurlijk niet gegarandeerd, maar het is in ieder geval een stuk makkelijker om ze te overtuigen.
  zondag 18 september 2005 @ 23:15:24 #117
65330 Ruzbeh
pi_30712400
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:

[...]
Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt. Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant. Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
pi_30712664
Mijn ouders vinden de Cube-controller te ingewikkeld, maar ze kijken graag toe als ik bv Zelda speel (speelden zij vroeger ook ).
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30713085
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt. Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant. Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
Mijn pa heeft aardig wat donkey kong en mariokart op de snes gespeeld maar veder speelt ie ook niks (hij vind het dom zegt hij... en dat terwijl hij eerst iedere avond tot 4 uur snachts rollercoaster tycoon 2 zat te spelen). Hoop dat ie de revo misschien wel wat vind, toch wel leuk om je pa te verslaan met een spelletje helemaal als je broertjes ook nog meedoen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 18 september 2005 @ 23:42:14 #120
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30713334
hm, mijn ouders zal ik wel niet aan het gamen kunnen krijgen(die vinden het tijdverspilling, en 'vermaak' rekenen ze niet als nuttige tijdsbesteding), en verder heb ik geen niet-gamers in de buurt, maar ik denk inderdaad wel dat mensen minder snel geintimiderd zullen zijn door de besturing dan wanneer je ze wil uitleggen dat je met L+R+A zus-en-zo kan doen.
  zondag 18 september 2005 @ 23:43:12 #121
65330 Ruzbeh
pi_30713366
Family fun!
pi_30713461
quote:
Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
Wit. Past mooi bij mijn witte Xbox360, en mijn witte Ipod Nano
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_30713766
Ik ga toch echt voor de zwarte...
toen ik een Gamecube kocht hadden ze op dat moment alleen nog maar een paarse en ik wou een zwarte... heb de paarse maar meegenomen omdat ik toen geen geduld had... heb er nog spijt van....
  zondag 18 september 2005 @ 23:55:58 #124
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_30713778
ik ga wel voor de zwarte. mijn volledige meubilair is zwart en ik vind die witte ook minder mooi. maar als er nog andere kleuren komen kan ik nog van mening veranderen, afhankelijk van welke kleuren dat zijn.

gaat de huidige OP nu aangepast worden met de poll of komt die in het volgende topic? dat wordt dan even doorspammen tot Nintendo Revolution [ Deel 33 ] En de Heer sprak: "WOW" :p
  zondag 18 september 2005 @ 23:59:16 #125
129580 Koning-Afwas
Nu mét borstel !!
pi_30713882
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
"Afwas heeft ook een koning nodig"
Live Gamertag: Koning Afwas
  maandag 19 september 2005 @ 00:04:42 #126
65330 Ruzbeh
pi_30714040
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
Het is twaalf uur dude, hij zit te slapen.
  maandag 19 september 2005 @ 00:16:19 #127
65330 Ruzbeh
pi_30714390

pi_30714856

Roflmao !11
  maandag 19 september 2005 @ 00:37:19 #129
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30714872
quote:
Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
Want ik was thuis?

Niet iedereen is zoals jou en leeft 24/7 achter de PC. Anyway ben te moe om alles te lezen reactie komt morgen.

maandag 19 september 2005 @ 00:40:33 #130
65330 Ruzbeh
pi_30714932
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
Grrr. Ik pak je morgen wel!
.
  maandag 19 september 2005 @ 00:43:10 #131
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30714988
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

.
Gast....

Dus...
quote:
Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
AUHAUAHAUHAU

Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.

[ Bericht 24% gewijzigd door Notorious op 19-09-2005 00:51:36 ]
  maandag 19 september 2005 @ 00:55:50 #132
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30715299
push it to the limit
  maandag 19 september 2005 @ 00:56:56 #133
65330 Ruzbeh
pi_30715331
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
[afbeelding]
Hoe sterk verkoopt de DS in Japan ook alweer... ?
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:
AUHAUAHAUHAU

Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.
Inderdaad. En hij wordt goed ontvangen.
pi_30715366
Eerste revolution game beelden
Nintendo wilt echt wat aan hun kinder imago gaan doen zo te zien
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  maandag 19 september 2005 @ 00:59:31 #135
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30715403
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_30715584
quote:
Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:

[..]

Gast.... [afbeelding]

Dus...
[..]

AUHAUAHAUHAU

leer lezen, wandelend vooroordeel.
Scheren is voor schapen!
pi_30715861
  maandag 19 september 2005 @ 04:13:13 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30717535
WOW
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 19 september 2005 @ 07:13:18 #139
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30717728
quote:
Niet spotten met de Teenage Mutant Ninja Turtles ( )
quote:
Op maandag 19 september 2005 04:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
WOW
Dat is ook bijna het enige wat jij in Revolution topics post he
quote:
News: DS Demos Will Be Downloaded Via Revolution!
Posted by Tphi - Sep 18th 2005 22:06

Is there nothing Nintendo's wonderous next-gen console can't do? Today we found out another piece of the Revolution puzzle...

Nintendo president Satoru Iwata has confirmed that the upcoming Revolution console will have the ability to download demos for the Nintendo DS... and then transfer them wirelessly onto your handheld!

More details are expected in October, when Iwata has promised the lid will be blown off the mysterious Nintendo Wi-Fi Connection, ahead of such launches as Mario Kart DS, Tony Hawks American Sk8land and Animal Crossing: Wild World - all of which support the online service.

We'll bring you more on this as it breaks.

Edge over de controller

[ Bericht 24% gewijzigd door Tomasso op 19-09-2005 08:04:45 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30719181
dat gebash verziekt nu al echt iets van 10 topics.. ik snap nog steeds niet waarom mensen iets willen bewijzen dat iets beter is, terwijl ze het zelf (nog) niet hebben..ook al hadden ze iets, laat het meer zien dat mensen zelf heel onzeker zijn.

Mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op acties van anderen, zijn mensen die zelf onzeker zijn over hun eigen kunnen..

@ Notorious.. wil je ons graag van een miskoop behoeden? dan vind ik het wel een nobel doel op zich..anders vraag ik me echt af wat je doel is van deze kruistocht..
pi_30719501
Wat is het probleem kinderen?

Je hebt nu 3 keuzes:
- xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
- ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
- revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.

Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_30719649
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
Wat is het probleem kinderen?

Je hebt nu 3 keuzes:
- xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
- ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
- revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.

Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
* philipnorth eensch is
pi_30720099
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
  maandag 19 september 2005 @ 10:37:12 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_30720228
Ik ben eigenlijk wel verrast hoe positief het ontvangen wordt. Eigenlijk vrijwel geen enkel negatief woord in de hele games pers, meeste gewone gamers ook onder de indruk, ik heb zelfs al regelmatig van niet (of pc) gamers gehoord dat ze dit eigenlijk best wel tof vinden.. Er is maar een klein groepje uitgesproken negatief. En dat zijn meestal degene waarvan je weet dat het meer aan Nintendo ligt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30720291
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
Life goes on?
het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.

Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop ) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.

Mijn mening over de rev btw:
Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
  maandag 19 september 2005 @ 10:47:11 #146
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30720445
kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
The line is a dot to you!
pi_30720485
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef kepler het volgende:
kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
  maandag 19 september 2005 @ 10:51:23 #148
8369 speknek
Another day another slay
pi_30720536
Het hangt er ook een beetje vanaf van welke opties hij gebruik maakt, lijkt me. Die zwaaibeweging en helling kunnen best relatief bepaald worden, maar als het gaat om hoe ver je van het beeldscherm staat, zul je wel moeten calibreren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 19 september 2005 @ 10:54:21 #149
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30720602
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
logisch natuurlijk, maar het zal wel niet vervelend zijn
pi_30720671
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Life goes on?
het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.

Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop ) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.

Mijn mening over de rev btw:
Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
precies mijn mening, ik koop dat ding voor mezelf en het kan mij eigenlijk aan mijn reet roesten als je geen nintendo koopt.. ik word er niet beter van (alhoewel..hoe meer mensen online hoe leuker,..maar goed singeplay is ook leuk).. en ik hoef al helemaal niet te overtuigen dat iets beter of slechter is...

winst-geen winst, verkoopcijfers of niet.. ik heb keuze uit 3 consoles, waarvan er 1 al mn hart heeft gewonnen en dat is die van nintendo.. Nu nog een xbox360 of een ps3, of allebei ... alle 1st partyshit..amped3, pgr2,halo3,gears of war...en dan MGS en FF .. ik weet het niet.. wat ik wel weet is dat ik deze ga halen, al is het al omdat dit wellicht supergrappig kan worden met vrienden/vriendin op de bank als een debiel heen en weer schudden..
pi_30720683
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:54 schreef kepler het volgende:

[..]

logisch natuurlijk, maar het zal wel niet vervelend zijn
ik denk dat het bij een FPS wel degelijk vervelend kan zijn.
ik weet nog goed van de playstation 1 dat als ik ff ging pissen en terug kwam om verder te gaan met time crisis dat ik weer opnieuw kon gaan kalibreren omdat de besturing dan gewoon niet nauwkeurig genoeg meer is om alles goed te raken
  maandag 19 september 2005 @ 10:58:11 #152
34586 kepler
No bounce, no play
pi_30720698
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:57 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik denk dat het bij een FPS wel degelijk vervelend kan zijn.
ik weet nog goed van de playstation 1 dat als ik ff ging pissen en terug kwam om verder te gaan met time crisis dat ik weer opnieuw kon gaan kalibreren omdat de besturing dan gewoon niet nauwkeurig genoeg meer is om alles goed te raken
ik denk dat ze dit wel gaan oplossen, zo niet dan is het inderdaad wel heel erg vervelend...
pi_30720798
Wow, Notorious vs Nintendo en de gehele N-fanbase

Als ik nou zou moeten kiezen tussen de visie van een of andere snotneus met een Sonic Avatar of een games / console fabrikant met 100 jaar ervaring dan ga ik toch voor Nintendo
Maar goed, hij hoort zichzelf gewoon graag praten, kan ie ook niet helpen.

Anyway,

Natuurlijk heb je de kans dat meer mensen gaan gamen met deze nieuwe vinding. Ga maar na. Het is waar dat er heel veel mensen NIET gamen omdat ze toch denken dat ze het niet kunnen. Mensen als m'n ouder die, wanneer je ze een controller in hun hand duwt, alle kanten op gaan met dat ding als ze naar links of naar rechts willen in een game. Nu heeft het eindelijk eens zin, maarja, dat wil niet zeggen dat die mensen dan meteen geïnteresseerd blijven in gamen. Nintendo probeert een publiek te bereiken die de Revo of HELEMAAL TE GEK vinden, of juist HELEMAAL NIKS omdat ze sowieso al niet gamen en dat überhaupt niet van plan zijn te gaan doen. Of het de juiste keuze is weten we niet, maar er is eindelijk weer iets nieuws om te proberen.
Here to stay....
pi_30723291
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 19 september 2005 @ 12:49:03 #155
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30723475
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:01 schreef Perfect_Dark_Zero het volgende:
Wow, Notorious vs Nintendo en de gehele N-fanbase

Als ik nou zou moeten kiezen tussen de visie van een of andere snotneus met een Sonic Avatar of een games / console fabrikant met 100 jaar ervaring dan ga ik toch voor Nintendo
Maar goed, hij hoort zichzelf gewoon graag praten, kan ie ook niet helpen.
100 jaar ervaring en nog 2 generaties achterelkaar verliezen van newbies in de industrie...
pi_30723587
Ach, de retard is weer terug

*zucht*
pi_30723600
Is het nou echt dat Nintendo verloren heeft? Ze draaien al jaren met prima resultaten. Een klein marktaandeel betekent niet dat je een slecht product of bedrijf hebt!
  maandag 19 september 2005 @ 12:54:55 #158
65330 Ruzbeh
pi_30723601
Ze hebben toch niet 100 jaar ervaring in consoles randdebiel. Eerder iets van 25 jaar.
pi_30723611
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:54 schreef Khadgar het volgende:
Is het nou echt dat Nintendo verloren heeft? Ze draaien al jaren met prima resultaten. Een klein marktaandeel betekent niet dat je een slecht product of bedrijf hebt!
Wel volgens meneer smartass
Mja hij weet toch alles beter
  maandag 19 september 2005 @ 12:57:10 #160
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30723642
De concurrentie verkoopt beter en heeft een hoger marktaandeel.
pi_30723649
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:57 schreef Notorious het volgende:
De concurrentie verkoopt beter en heeft een hoger marktaandeel.
Who fucking cares
  maandag 19 september 2005 @ 12:59:00 #162
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30723690
I care.

Omdat Nintendo slecht verkoopt kan het jullie opeens niet schelen. En toch komen N-tards steeds met Japanse DS sales.
pi_30723712
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Notorious het volgende:
I care.

Omdat Nintendo slecht verkoopt kan het jullie opeens niet schelen. En toch komen N-tards steeds met Japanse DS sales.
Nja, ik zou zeggen: schrijf er een boek over Aangezien je toch veel aandacht hebt bij Nintendo
  maandag 19 september 2005 @ 13:01:45 #164
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30723742
Is dat alles wat je hebt? Kom op je kan beter.
pi_30723804
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Notorious het volgende:
Huh ?
pi_30723863
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef Aether het volgende:
[afbeelding]
Die is echt tof
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30723964
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:01 schreef Notorious het volgende:
Reageer eens inhoudelijk op mijn opmerking, flamekiddo
pi_30724004
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:49 schreef Notorious het volgende:

[..]

100 jaar ervaring en nog 2 generaties achterelkaar verliezen van newbies in de industrie...
Ja, maar bekijk het eens anders. Nintendo is niet klein maar zeker niet een grote multinational.
Noem mij in de geschiedenis een soortgelijk bedrijf die twee concurrenten erbij krijgt ter grootte van Microsoft en Sony (!) en die overleeft en gewoon geld blijft verdienen! Sega kon het niet Sonic-fan.

Komt bijna niet voor.

En zoals je al zei hebben we bij 1 van de concurrenten ook nog eens te maken met een grootmacht die door veel geld erin te pompen marktaandeel wil krijgen. Hoe moet Nintendo het 'winnen' van een bedrijf die het winstoogmerk voor het gemak even weglaat?!? Nintendo maakt gewoon winst en Microsoft niet, ja dan kan ik ook wel gemakkelijk claimen dat ik gewonnen heb OMDAT ik een ietsiepietsie groter marktaandeel heb. Is gewoon te triest voor woorden.
pi_30724021
quote:
Gamers around the world. Lend me your ears. I come not to praise Nintendo.

But to speak of the fallen leader.

Nintendo has lost itself in its own glory. No longer the dominant powerhouse it was in the 80's and 90's.

Nintendo afraid to battle head to head with Sony and Microsoft has chosen to go the route Apple did against Microsoft.

The way of the Coward.

Nintendo used to be a company that unified innovation and mainstream appeal. Now it desperately seeks just innovation. However Nintendo has not innovated since the N64.

Nothing new was added during the entire Gamecube era. Now the Revolution's controller which was spoken so highly of is nothing but a remote control. Almost identical to that of the Philips CDI remote control.

Nintendo is done my friends. Who am I you ask?

I was a Nintendo gamer for many years before turning to Sony and Microsoft. These companies gave me what I wanted. Great Games that led me away from Nintendo.

Why did I choose to create a Blog about Nintendo and not them?

Because I always wanted to believe that the great memories I had when I played my NES and Super NES would be reborn again. I am talking about the franchises that defined a generation.

However nothing that Nintendo releases anymore captivates me.

When I first played Zelda A Link to the Past I couldnt put it down. I had to beat it. I beat the game in just a couple of days.

When it comes to gaming I am kind of a grandmaster. Played and beat most ever game you ever heard of.

However the Gamecube games for the most part didnt have that feel. That captivating uniqueness that screamed Nintendo.

Mario Sunshine was more like Mario 64 version 1.5

The Gamecube never went online except for a Phantasy Star which was a joke.

The Gamecubes Controller was the worst controller out of the three.

I hoped that Nintendo had learned its lessons.

Why the hype? Why the lies?

Because I wanted to show Nintendo what every gamer wanted. Nintendo has lost touch with Gamers. I felt a Blog that would reach out to millions would show them the way.

I know for a fact that Nintendo has come to my Blog. Almost Daily. So have many of the designers of the Revolution and its processors.

I dont expect any of you to believe me. That is fine.

However I thought I could show Nintendo which road they should go down if they wanted to re-establish their marketshare.

Kind of a kids dream really. One that became unrealized.

To all you Fanboys out there. I grew up on Nintendo.

It was my first console. I dusted my NES everyday. Had my own specific Nintendo drawer and everything.

To say that I am a Nintendo hater is wrong. I am not.

I am disappointed.

Disappointed in the company that once created greatness is becoming more gimmicky and getting owned by its competition so badly that it might not be around anymore.

Out of all the games this Generation I played Halo more that all my Gamecube games combined!

What does that tell you Nintendo? That you are not in touch with Gamers!

Listen people I own Super Smash Bros Melee, Windwaker, Metroid Prime, and most of the solid first party titles.

Why?

Because I was waiting for the "ONE" big game from Nintendo. It never came.

None of these games captivated me like whupping the convenants ass in Halo.

Nothing was funner than playing with my fellow gamers on Xbox Live in Rainbow Six and Ghost Recon.

THIS WAS FUN.

I then thought. What happened to you Nintendo?

You practically started multiplayer action. Where was a true successor to Bond 007 on the Gamecube? It was great for the N64 however there wasnt a great first person shooter on the Cube that could even come remotely close to HALO!

Gamers this Blog was all about hype for the Revolution. Furthermore if you Fanboys on the Nintendo Forums remember a couple of years ago I talked about my disappointment for the Gamecube.

I created the SeriousGamer007 blog shortly after E3. It was here when it seemed that Nintendo did not know which way to go. Microsoft and Sony had their gameplans.

Nintendo was floundering.

I was already a huge Xbox fan now. I already gave up pretty much on Nintendo.

I then thought.

What if a gamer would not just stand by and watch but what if he would try to change the company he had so much respect for.

How would he do it?

By becoming an Icon.

Something that reached out to gamers.

Hence SG007 aka The King of Gamers was born.

I acted like an insider to see if it would work. To see if I was right and that my vision was what Gamers wanted.

Millions of Gamers later who came to my blog told me I was right.

Gamers began emailing me by the hundreds.

They loved the fact of a new super console.

One that was a worthy successor to the NES and Super NES.

One that would deliver where the Gamecube failed.

4 Teraflop Power.

A Visor.

Gyroscopic Controller (Wow I was right, However the Remote is a joke in my opinion. I envisioned it completely different)

And Xenias.

Gamers flocked to it.

They had Power.

Remember the old Nintendo saying "Now your playing with Power"?

They had it. Unfortunately Nintendo's current Revolution is actually the weakest out of the three. (???) What a disappointment. Dont they realize after 20 years what works and what doesnt? I guess not. That is why they keep losing marketshare.

Xenias would give them a game that could stand toe to toe with Halo.

And a Stereoscopic 3D Visor. That would be the ultimate.

You see none of these things were designed to eliminate the current field of gaming but only to expand it.

However this is not Nintendo's Vision.

This was SeriousGamer007's Vision.

One that would deliver.

Nintendo is not the company I used to know. Nintendo no longer exists in my mind.

Kind of like Anakin Skywalker becoming Darth Vader.

He used to be good but then became evil. He only came back to the light when it was to late and then died.

This was Nintendo's Final go.

They had to be perfect.

Unfortunately what you got was a DVD remote. Now they are panicking again because instead of getting all kinds of praise in which they thought they would jumpstart a gaming Revolution it did not happen. People really didnt like it. Moreover they are confused by it.

Now Nintendo is desperately trying to create the shell. IGN built a mockup of what it may or may not look like.

The shell is what I envisioned. Something that could be used for racing games to steer a car. Or something to guide the Arwing in Star Fox.

Nintendo does not know what to do.

Furthermore it is known for fact that it will be the weakest console out of the three.

Nintendo's First Party titles are tired.

Mario has been in more renditions and remakes then any other character in videogame history.

I tried to show Nintendo however I never really expected them to listen to me or give me a minute of their time.

However when you guys began coming by the tens of thousands I thought they just might.

On November 22 I will be getting my Xbox 360.

I am excited for what the future holds for that console.

Nintendo has fallen.

They actually havent been the King since the Super Nes. Both the N64 and the Gamecube got outsold by their competitors.

Nintendo's Profits keep on shrinking.

The Portable market is all they have left.

Tonight I toast to a fallen King. Nintendo.

Tomorrow I usher in the new King.

The Xbox 360.

If you disagree with me that is fine. I guess in a couple of years when Nintendo is making games for the other consoles it will be the only thing to prove that I was right.

Quite Frankly I dont care what anyone of you think.

I know I am right.

And so do you. Deep down, so do you.

Finally to some of you gamers who think this was all about me. Well that is a load of bullshit.

This was all about Nintendo.

None of you have even come close to find out who I am. I would steer you away from my true identity left and right. Throw things out there so you could focus on them and never find me out.

And Just like I came in unnoticed and not knowing who I am I shall leave in the same manner.

Quietly. With no attention being focused on me.

Only on the Fallen King.

Nintendo.
!!!!!1111

SeriousGamer007@hotmail.com
  maandag 19 september 2005 @ 13:14:30 #170
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724022
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:54 schreef Khadgar het volgende:
Ze verliezen marktaandeel, ze verliezen 3rd party support je hoeft geen rocket scientest te zijn om te weten dat iets niet goed gaat daar.
pi_30724071
laten ze Black & White 2 maar porten naar de Rev, das pas geniaal, echt met je hand dat handje in het spel besturen!
Scheren is voor schapen!
  maandag 19 september 2005 @ 13:18:49 #172
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724115
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:13 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ja, maar bekijk het eens anders. Nintendo is niet klein maar zeker niet een grote multinational.
Noem mij in de geschiedenis een soortgelijk bedrijf die twee concurrenten erbij krijgt ter grootte van Microsoft en Sony (!) en die overleeft en gewoon geld blijft verdienen! Sega kon het niet Sonic-fan.

Komt bijna niet voor.

En zoals je al zei hebben we bij 1 van de concurrenten ook nog eens te maken met een grootmacht die door veel geld erin te pompen marktaandeel wil krijgen. Hoe moet Nintendo het 'winnen' van een bedrijf die het winstoogmerk voor het gemak even weglaat?!? Nintendo maakt gewoon winst en Microsoft niet, ja dan kan ik ook wel gemakkelijk claimen dat ik gewonnen heb OMDAT ik een ietsiepietsie groter marktaandeel heb. Is gewoon te triest voor woorden.
Microsoft maakt nog geen winst omdat ze eerst investeren in marktaandeel. En het meeste van de winst van Nintendo komt uit de handheldmarkt waar ze tot voor kort een monopolie positie hadden. Jullie doen als de Cube de grote money maker bij Nintendo is. Kijk maar eens hoeveel winst Nintendo heeft als je de handheldmarkt niet meetelt.

Maarja aangezien de PSP marktaandeel uit de handheldmarkt wegkaapt zullen we dat wel zien in de winstcijfers van Nintendo die minder zullen worden. Nintendo doet het voorlopig nog goed in Japan maar de PSP verkoopt sinds de launch in Amerika ongeveer evenveel als DS + GBA bijelkaar.
  maandag 19 september 2005 @ 13:20:35 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30724150
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Notorious het volgende:

[..]

Ze verliezen marktaandeel, ze verliezen 3rd party support je hoeft geen rocket scientest te zijn om te weten dat iets niet goed gaat daar.
En daarom komen ze met de Revolution, hoe vaak moet ik dat nog zeggen?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 19 september 2005 @ 13:25:12 #174
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724259
De Revolution gaat dat allemaal veranderen? Jij geloofd in hype?

Ik geloof in games en ik heb ze nog steeds niet gezien.
  maandag 19 september 2005 @ 13:26:27 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30724297
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Notorious het volgende:

Jij gelooft is met een t
pi_30724302
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:25 schreef Notorious het volgende:

je hebt nog nooit games gezien?
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30724375
Weet je wat jij moet doen? Gewoon een Playstation 20 kopen of een Xbox 590. Lekker doorgaan met standaard main-stream gamen.

Maar voor de 20+'ers die het main-stream 'graphics upgrade' gelul zat zijn en gewoon iets NIEUWS willen, en ook bereid zijn er voor te betalen is er de Revolution.

Een vriend van me had ik die plaatjes van de afstandsbediening laten zien, en hij vond het niks. Toen ik hem vertelde dat je ermee kunt gaan zwaardvechten, vissen, softballen en ook nog eens een zaklampje in Resident Evil kunt laten rondschijnen vond ie het een machtig mooie uitvinding.
  maandag 19 september 2005 @ 13:29:35 #178
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724386
Van de Revolution moron...
quote:
Jij gelooft is met een t
Ik ben net wakker trut.
pi_30724447
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
Jij speelt zeker alleen op marketingtechnisch goede consoles. Ik speel graag leuke spelletjes
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  maandag 19 september 2005 @ 13:33:40 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30724483
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Khadgar het volgende:
Weet je wat jij moet doen? Gewoon een Playstation 20 kopen of een Xbox 590. Lekker doorgaan met standaard main-stream gamen.
Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.
pi_30724520
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Notorious het volgende:
[..]

Ik ben net wakker trut.
Wil jij Roy trouwens even niet beledigen? Als hij zelfs al niet meer zou geloven... wie dan wel?
Beledigen doe je maar op een ander forum ofzo, http://www.imafrigginretard.com/board is vast wat voor jou!

*edit: Tsjoh, dat bestaat nog niet eens! Kun je je eigen forum starten. Dolle pret
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30724644
quote:
Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Notorious het volgende:
I care.

Neuk op met je sales

Ik wil een console met spellen die IK leuk vind. Daar pas ik mijn koop op aan. Nintendo heeft met de SNES en GC spellen die IK leuk vind, dus heb ik een SNES en GC. Mochten de spellen op de rev ook leuk zijn voor MIJ, dan koop ik een rev.

Ik snap niet dat jij hoopt dat Nintendo afgemaakt gaat worden. Van mij mogen er meer concurrenten komen, hoe meer concurrentie, hoe beter voor de consument. Nintendo heeft een enorme reserve, alleen doen zij niet zoals Billy de prijs zo laag maken om dan te kunnen roepen dat ze meer marktaandeel hebben.

En dat er steeds meer 3rd party bedrijven niet vor nintendo werken? Als EA wegblijft op de rev koop ik het meteen

Oh btw, dat jij bij de massa wilt horen, leuk voor je Koop jij maar de zoveelste fifa 200x met een polygoon meer. Dat is idd veel orgineler dan bv Paper Mario 2
  maandag 19 september 2005 @ 13:40:58 #183
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724695
Ja sales zijn onbelangrijk nu ze tegenvallen he.

N-tards am cry.

pi_30724723
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef Notorious het volgende:
Ja sales zijn onbelangrijk nu ze tegenvallen he.

N-tards am cry.

Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweest
Ik heb een eigen mening ipv te kijken naar sales, sorry

En mij een N-tard noemen, ik lig hier dubbel. Ik ben niet eens een nintendo fanboy
pi_30724724
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ach, mainstreamgamen hoort er wel gewoon bij uiteindelijk. Daarom haal ik ook gewoon een 360 en PS3. Het is alleen zo dat ik van de Revo verwacht dat ik er andere dingen mee kan doen.
idd, je moet er ook normaal mee kunnen gamen!
  maandag 19 september 2005 @ 13:43:47 #186
65330 Ruzbeh
pi_30724765
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

!!!!!1111

SeriousGamer007@hotmail.com
Wat een ongelofelijke teringpauper.

Notorious (nee niet jij Roy), als je denkt dat die remote niks verandert ben je niet goed bij je hoofd. Wil je soms zeggen dat er helemaal niks veranderd? Van de Gamecube gamepad naar Rev remote is echt een megagroot stap. De nieuwe controller is echt behoorlijk intuïtief, als ik zo de hands-on lees van IGN, Gamespot, Wired.com en 1UP.

Trouwens, diegene die de hands-on heeft geschreven op Wired.com (en dus 'm ook heeft geprobeerd) is een gozer die heel vaak op GAF post.
pi_30724901
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Sales zijn voor mij nooit belangrijk geweest
Ik heb een eigen mening ipv te kijken naar sales, sorry

En mij een N-tard noemen, ik lig hier dubbel. Ik ben niet eens een nintendo fanboy
OMG, Pheno! Heb jij dan... een... een eigen identiteit? Wat tof Dat zal Notorious niet herkennen

Eigen identiteit
pi_30724967
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:18 schreef Notorious het volgende:

[..]

Microsoft maakt nog geen winst omdat ze eerst investeren in marktaandeel. En het meeste van de winst van Nintendo komt uit de handheldmarkt waar ze tot voor kort een monopolie positie hadden. Jullie doen als de Cube de grote money maker bij Nintendo is. Kijk maar eens hoeveel winst Nintendo heeft als je de handheldmarkt niet meetelt.

Maarja aangezien de PSP marktaandeel uit de handheldmarkt wegkaapt zullen we dat wel zien in de winstcijfers van Nintendo die minder zullen worden. Nintendo doet het voorlopig nog goed in Japan maar de PSP verkoopt sinds de launch in Amerika ongeveer evenveel als DS + GBA bijelkaar.
Waarom LEES je niet goed?!? Ik snap de beweegredenen heel goed hoor van Microsoft. Maar als jij niet inziet dat het marktaandeel van Nintendo SOWIESO naar beneden was gegaan. Zou het niet gebeurt zijn dan was dat een wonder.

IK zeg alleen dat het enorm knap is wat Nintendo heeft gepresteerd. Ze hebben hun hoofd boven water gehouden tegenover bedrijven die bieden in de top 10 grootste multinationals staan! Zoals gezegd Sega redde het niet tegenover 1 concurrent, Nintendo red het zelfs tegen 2.

Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.

Luister, de Gameboy brand is net zo groot als de Playstation brand. Concurrentie resulteert in marktaandeelverlies ja. Nintendo is van een monopoly positie gegaan naar een oligopolie-postitie, zat eraan te komen.
Maar Sony lanceert de PSP weer met verlies op de console zelf. Dit houdt in dat ze afhankelijk zijn van software-sales. Die software sales liggen aanzienlijk hoger bij de DS/Gameboy. Marktaandeel? Is 90% marktaandeel niet genoeg?
  maandag 19 september 2005 @ 13:50:44 #189
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30724982
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
pi_30725070
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef Notorious het volgende:
Ik wist het gewoon... al had Nintendo een mechanische drol ontworpen N-fans overhypen die shit en doen alsof het het beste is wat de game industrie is overkomen.
Sorry, maar ik was NIET enthousiast over de GC controller. Wel over de Revolution controller.

Het beste wat de games industrie is overkomen? Ik denk het niet.
Een veelbelovend concept binnen de games industrie? Zeker.

N-fan? Ik koop ook een PS3 hoor.
pi_30725105
quote:

Jij bent echt de beste!
pi_30725106
quote:
Waar hypen we nu? Ik hyp niets, ik probeer je alleen te laten in zien dat slaes geen flikker uitmaken. Ik weet niet hoe oud je bent, maar veel kaas van economie heb je iig niet gegeten.
Als Nintendo hetzelfde marktaandeel had gehouden, dan had ik het niet gesnapt
pi_30725118
Als die mechanische drol goeie innovatie revolutionaire gameplay oplevert, ja, hypen maar dan
pi_30725129
quote:
, ik denk dat het een heel goed idee is dat jij je eigen forum gaat starten
  maandag 19 september 2005 @ 13:57:01 #195
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30725173
quote:
Cube is een grote moneymaker, waarom doe je alsof het verlies maakt? Zoals ik al zei heeft Nintendo geen verlies gemaakt op hardware, de rest wel. Nintendo maakt meer winst per spel verkocht.
Duh omdat Nintendo meer eigen games maakt.
quote:
IK zeg alleen dat het enorm knap is wat Nintendo heeft gepresteerd. Ze hebben hun hoofd boven water gehouden tegenover bedrijven die bieden in de top 10 grootste multinationals staan! Zoals gezegd Sega redde het niet tegenover 1 concurrent, Nintendo red het zelfs tegen 2.
Sega had i.t.t Nintendo geen miljarden aan reserves op de bank.
quote:
De meeste winst komt van de handheld markt vandaan. Of wou je soms beweren dat de Cube winstgevender was dan de GBA?
quote:
Luister, de Gameboy brand is net zo groot als de Playstation brand. Concurrentie resulteert in marktaandeel ja. Maar Sony lanceert de PSP weer met verlies op de console zelf. Dit houdt in dat ze afhankelijk zijn van software-sales. Die software sales liggen aanzienlijk hoger bij de DS/Gameboy. Marktaandeel? Is 90% marktaandeel niet genoeg?
Hoeveel van die 90% heeft Sony weggekaapt over 2 jaar denk je?
  maandag 19 september 2005 @ 13:58:41 #196
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30725216
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:55 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

, ik denk dat het een heel goed idee is dat jij je eigen forum gaat starten
Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!
pi_30725239
quote:
Op maandag 19 september 2005 13:58 schreef Notorious het volgende:

[..]

Ik zit op genoeg andere forums... maar dit is werkelijk het enige forums met zoveel N-tards!
Vergeet Insidegamer niet. !
...and you shall see.
pi_30725284
Volgens mij is de PSP ook gehyped, heb je daar ook zo zitten trollen? Je luistert totaal niet naar de argumenten, je pikt er argumenten uit waar je weer met je sales gaat zwaaien
pi_30725290
quote:
En als Nintendo het wiel uitvindt bashen xbox en sony fanboys zoals JIJ het ook meteen., duidelijk? Discussie nu voorbij?
Jij vind de nieuwe controller kut, wij zijn enthousiast en maar wachten nog af of het wat gaat worden.

Je bijdrage aan het forum is niet interessant en iedereen moet ook eens ophouden met reageren op je kinderachtige geschreeuw.
Ga liever nadenken over de mogelijkheden en post dan coole ideeën voor de controller, als je toch de hele dag niks te doen hebt. Behalve jij, want jaa we weten wel dat jij de controller kut vind. En nu niet ontkennen dat je het kut vind, dat weten we nu echt wel onderhand.
  maandag 19 september 2005 @ 14:02:05 #200
26098 Notorious
100% pure hatred
pi_30725296
Ja IGF heeft ergere dan hier ja!

Echt alleen op Nederlandse forums he? Zoveel N-fans!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')