abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2005 @ 18:31:40 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30702744
Welkom in het Nintendo Revolution topic

Wat is de Nintendo Revolution?

De Nintendo Revolution is de next-gen console van Nintendo. De naam Revolution zal hoogstwaarschijnlijk verandert worden.
Nintendo streeft om met deze nieuwe console alle leeftijdsgroepen en soorten mensen aan te spreken. Dit willen zij bereiken door middel van innovatieviteit. Hierover lees je later meer.

Wat kan ik de volgende console van Nintendo dan allemaal?

Op de volgende console console van Nintendo kan je natuurlijk vooral gamen. Het is immers een gameconsole. Je kan alleen gamen op eens een andere manier. Hierover lees je meer onder het punt Controller.

Gamen kan je op meerdere manier. Je kan uiteraard zoals op een console meestal zo is gewoon in je eentje gamen of met vrienden mutliplayen. Maar ook kan je met deze Nintendo console online gamen. Online gamen zal helemaal gratis worden voor de first party games van Nintendo. Developers die third party games uitbrengen, mogen echter wel een vergoeding vragen van Nintendo. Je betaalt in ieder geval geen maandelijks bedrag, zoals je bijvoorbeeld wel bij Xbox Live! doet.

Last but not least, je kan heel veel oude klassiekers downloaden van alle Nintendo consoles die de Revolution voor waren. Dat zijn dus:

• Nintendo Entertainment System, ook wel de NES
  • Super Nintendo Entertainment System, ook wel de SNES / Super Nintendo.
  • Nintendo 64
    Downloaden van deze games zal waarschijnlijk een kleine vergoeding bedragen.

De NES, SNES, N64 en GC in de timeline van Nintendo. Van deze consoles kan je de games spelen op de Revolution. Van de handhelds zullen geen downloads beschikbaar worden.

Nu mist echter de Nintendo GameCube in dit rijtje. Dat klopt, deze games zal je niet kunnen downloaden. Deze games zal je echter gewoon met je Revolution kunnen spelen, aangezien de self loading disc drive van de Revolution zowel de grotere discs van de Nintendo Revolution pakt, als ook de kleinere Nintendo GameCube discs.

Wat zijn de specificaties hiervan dan?

Hier is nog niet zoveel over bekend. Wat wel bekend is, is dat:

• Er 512 MB Flash Memory in zal zitten.
  • Er een CPU chip wordt geleverd door IBM, waarvan de codenaam Broadway is.
  • Er een GPU chip wordt geleverd door ATI, waarvan de codenaam Hollywood is.
  • MoSys 1T-SRAM.

Daarnaast is bekend van de Nintendo Revolution:

• De Nintendo Revolution zal zowel op een tv monitor als op een computer monitor kunnen worden aangesloten
  • Er zijn 4 Nintendo GameCube controller ports ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • Er zijn 2 Memory Card slots van de Nintendo GameCube ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • De Nintendo Revolution zal 12cm optical discs gebruiken, waar de spellen op zullen staan. De discs komen van Nintendo zelf.
  • De Nintendo Revolution zal waarschijnlijk in meerdere kleuren beschikbaar worden. Men denkt dat de witte en de zwarte versie bij de launch van de console beschikbaar zullen zijn.
  • De Nintendo Revolution zal ruimte hebben waar je SD kaartjes in kunt stoppen, waar je dan dus bijv. gedownloade games op kwijt kunt. De grootte van het aantal MB van deze kaarten kan je zelf bepalen.
  • De Nintendo Revolution zal draadloos online gaan. Dit zal gebeuren door middel van WiFi, met behulp van Nintendo WiFi Connection.
  • De Nintendo Revolution zal 2 USB 2.0 ports ingebouwd hebben.
  • De Nintendo Revolution zal in 2006 uitkomen.
  • Je kunt er dvd's op afspelen door middel van een dongle ( ala Xbox )

Wat is de controller?

De controller is er eentje die totaal niet lijkt op de "standaard" controllers, die Microsoft en Sony respectievelijk gebruiken op de Xbox 360 en PS3. De controller die bij de Nintendo Revolution wordt geleverd, is met één hand te besturen. Daarnaast zullen er uitbreidingen voor uit komen, waarvan er één standaard wordt bij geleverd.

De Nintendo Revolution controller bekeken vanuit alle standen.

De Nintendo Revolution controller samen met een uitbreiding. Deze zal waarschijnlijk standaard geleverd worden zodra je een Nintendo Revolution systeem koopt.

Het speciale aan deze controller, behalve de vorm, is dat de Nintendo Revolution kan detecteren hoe je je controller houdt. De controller is een soort van 3D-muis. Een voorbeeld: Stel, je bent een FPS game aan het spelen, laten we zeggen Metroid Prime 3. Zodra jij met je controller naar links beweegt, zal het beeld ook naar links gaan. Dit vervangt en verbetert een tweede analoge stick. Deze besturing zal vele malen nauwkeuriger zijn dan een analoge stick.

Snap je nog niet wat ik bedoel? Bekijk dan eens dit filmpje. Het is overdreven, maar geeft je toch een beeld hoe je de controller kan gebruiken. De Nintendo Revolution zal alle bewegingen die je met de controller doet detecteren: links, rechts, boven, onder en naar voor en achter. Dus ook in de diepte. Daarnaast kan je de controller ook om de lengte as draaien. Je kan zelfs de controller 90° draaien, zodat je soort NES-controller in je handen krijgt. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen racen. Dit gebeurt door middel van Bluetooth.

Daarnaast zal er een "standaard" controller worden ontwikkeld, waar je de originele controller van de Revolution in kan pluggen. Dit zodat je bijv. de oude games kan spelen.

Last but not least: er zal ook een rumble functie in de draadloze controller zitten.

Ik heb alles gelezen, maar geef mij nou eens één goede reden waarom ik de Nintendo Revolution zou preferen boven de PS3 of de Xbox 360.

In die keuze ben je natuurlijk helemaal vrij, maar als ik één reden moet verzinnen, dan zou ik zeggen: Ben je die standaard controller eens zat, wil je eens een keertje iets anders, wil je een geweldige ervaring opdoen? Ga dan voor de innovatieve Nintendo Revolution!

Oude topics
    [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] |[32]

Game on!

[ Bericht 1% gewijzigd door MMaRsu op 18-09-2005 18:48:34 ]
  • welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
      zondag 18 september 2005 @ 18:32:05 #2
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30702757
    Sorry drukte per ongeluk op invoeren ipv preview
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_30703163
    Op de Revolution staat nu inplaats van Revolution gewoon 'Nintendo'
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
      zondag 18 september 2005 @ 18:43:51 #4
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30703167
    Crosspost uit oude topic:
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:40 schreef Notorious het volgende:
    Zijn jullie de verkoopcijfers van Metroid Prime 2 al vergeten?
    Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.

PS, MMaRsu, je moet nog een "|" achter topic [31] en voor topic [32] doen in de OP
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      zondag 18 september 2005 @ 18:44:17 #5
    53141 Rodie83
    Mystery(land)
    pi_30703178
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:39 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik denk dat die wel gaan komen. Developers zullen de mogelijkheden inzien en ik ga ervanuit dat ze graag willen devven voor de Revolution. En anders hebben we altijd nog Retro, die volgens insiders bezig is met een vette shooter
    Ik hoop het. Ik ben nog sceptisch over de controller (ik zie mogelijkheden maar ook een hoop valkuilen), nu is het hopen dat Nintendo haar console wat meer openstelt voor meer verschillende games. Dat levert vast meer prut op, maar uiteindelijk ook wel een paar pareltjes.

Mocht er iets bruuts uitkomen (die flowerpower titels kunnen me roesten ), dan ga ik zeker eens met die controller spelen om te kijken of het leuk is.
    Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
    De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
    "Wat je niet ziet, is er niet"
    "Boem is ho, plons is water"
    pi_30703223
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Roi het volgende:
    Op de Revolution staat nu inplaats van Revolution gewoon 'Nintendo'
    Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
      zondag 18 september 2005 @ 18:48:18 #7
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703320
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:43 schreef Tomasso het volgende:
    Crosspost uit oude topic:
    [..]

Iets snap ik niet. Je vindt Nintendo een kutbedrijf, maar tegelijkertijd ben je blijkbaar toch erg in Nintendo geïnteresseerd.
    Heb ik gezegd dat het een kutbedrijf is?

En ik verdiep me in de gamebusiness ik ga niet zomaar dingen lullen. Ik kijk naar de feiten.

Op Nintendo consoles verkopen vooral Nintendo achtige games goed. Bij multiplatform games verkopen de Nintendo games altijd opvallend slechter dan de PS2 of XBOX versies.

Ik denk ook niet dat het publiek dat gek is op shooters, serieuze racers, serieuze sportgames enz. snel een Nintendo console zal kopen. En daar veranderd die controller helemaal niks aan. Nintendo consoles koopt men voor Mario achtige games. Mij maak je echt niet wijs dat vanwege die controller de massa opeens weer terugkomt naar Nintendo.
    quote:
    Ik vind het raar dat ze Revolution weg doen, vind ik toch een erg lekkere naam voor een next-gen console.
    Het is toch gewoon een code naam netzoals als Ultra 64 en Dolphin.
      zondag 18 september 2005 @ 18:48:49 #8
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30703330
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:45 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik totaal niet, gelukkig doen ze de naam weg.
      zondag 18 september 2005 @ 18:49:01 #9
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30703339
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:38 schreef Notorious het volgende:
    Is een quote van iemand van ATI.
    [..]

Dat doen ze al sinds 1996.
    Ten eerste hebben de aparte teams van Ati geen contact met elkaar, dus hij kan dat niet eens weten .

Ten tweede zeg ik dat het vanaf dat Iwata president is al een heel stuk beter gaat met Nintendo
      zondag 18 september 2005 @ 18:50:41 #10
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703389
    Hoeveel % is het marktaandeel van Nintendo gedaald sinds Yamauchi weg is en Iwata de boel regelt?

Know your infooo!!!111
    pi_30703404
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 16:51 schreef Notorious het volgende:

[..]
    OK, ik zal trachten je uit te leggen wat ik bedoel. Allereerst wil ik je erop wijzen dat, om tot een goed standpunt te komen, je je eigen voorkeuren even terzijde moet schuiven en het bedrijfstechnisch moet bekijken.

Sega? Sega is een ander verhaal. Sega had wel de innovatie maar maakte grove fouten op andere punten. Verder bedoelde ik te zeggen dat innovatie het verschil maakt tussen bedrijven (niet per se gerelateerd aan de gaming industrie). Maar alleen als aan alle andere basis factoren voldaan wordt.

Nintendo is slim omdat ze zich een voordeel verschaffen door niet dezelfde doelgroep te hebben als Sony en Microsoft. Misschien heb je gelijk, maar ik bedoelde alleen te zeggen dat het slmmer is dan een derde console te brengen op een zwaar competitieve markt.
    quote:
    Vindt jij. Er zijn ook genoeg mensen zoals ik. Die de ultieme combi zagen in XBOX/PS2 en de volgende generatie XBOX360/PS3.
    Wat ik of jij vindt is niet belangrijk. Het is een geschreven regel dat consumenten eerder geneigd zijn om additionele aanschaffen te doen van vergelijkbare goederen, als het tweede goed iets brengt/aanvult wat het andere goed niet brengt. Zo zal men als men als men een gewone home-cinemaset heeft eerder geneigd zijn een DVD-recorder aan te schaffen, dan een DVD-speler met meer functies. Maar er zijn wel mensen die het doen natuurlijk, dat heb ik niet gezegd.
    Ik ga niet in op software of voorkeuren van spellen want ik maakte al duidelijk dat dit zeer subjectief is.
    quote:
    Userbase die steeds kleiner begint te worden hoe lang denk je dat dat nog winstgevend genoeg voor Nintendo zal zijn?
    Tja, een userbase die kleiner wordt ja. Alleen is de userbase die je in die chart ziet staan straks niet meer de userbase die Nintendo voor ogen heeft. Of het zal lukken? Tijd zal het leren.
    quote:
    De markt is nog steeds groeiende
    Maar neemt niet meer zo sterk toe als voorheen. Bedrijven gaan dan op zoek naar markten die minder verzadigd zijn. Trouwens, de markt kan wel toenemen maar dat hoeft niet te betekenen dat er straks een gigantische vervangingsvraag komt naar next-gen consoles.
    quote:
    Welk succes van de Cube?
    Verkeerde interpretatie: lees succes als 'succes'.
    quote:
    DS kwam alleen maar omdat PSP er was.
    De PSP was er nog niet, weet je wel hoelang het duurt om een product te ontwikkelen? Jij ziet de DS als een Gameboy, Nintendo niet. Die nieuwe Gameboy komt er wel.
    Uitmelken is niet Nintendo eigen, alleen heeft Nintendo het privilige om dit te doen met de Gameboy en Sony heeft dit maar al te goed gezien en wil hetzelfde.

Vreemd uitzient is erg subjectief en ik kan je verzekeren dat ouderen elke spelcomputer er vreemd uit vinden zien. Vandaar dat Nintendo een controller heeft ontworpen die eruit ziet als een niet-vreemd object (afstandbediening) voor die mensen. Je maakt Nintendo's punt met die opmerking, weet je dat wel?
    quote:
    Microsoft heeft ook altijd gezegd geen winst te verwachten met de XBOX ze wouden gewoon marktaandeel hebben en dat is ze gelukt. Die hele winst wat Nintendo maakt in een jaar maakt Microsoft in een maand.
    Hoeveel winst Microsoft maakt is niet van toepassing, die winst wordt verdeeld over verschillende segmenten. Aandeelhouders kijken alleen maar naar of een segment winstgevend is. Als het Microsoft's strategie is om marktaandeel te krijgen voor de next-gen, dan hebben ze dat kunnen verantwoorden voor die aandeelhouders ja. Maar dit verplicht hun in de next-gen wel om voldoende winst te maken om ALLE kosten terug te verdienen van XBOX1 en de 360 PLUS voldoende overwinst. Gaat dat ze lukken? Ik vraag het me af.

Nintendo heeft verlies gemaakt ja in een kwartaal, net als de anderen. Vandaar ook mijn opmerking 'lees: verlies beperkt'.
    quote:
    Nintendo is duurder met royalties vandaar dat 3rd party developers sowieso al niet enthousiast met het ontwikkelen met games voor Nintendo consoles.
    Geen oude koeien uit de sloot halen, de SNES/N64 is niet meer.
    quote:
    De massa wilt geen vreemde ingewikkelde toestanden.
    So true, vandaar de nieuwe controller. En gebruik alsjeblieft een specifieker woord voor 'de massa'.
    quote:
    Sony wint de volgende generatie maar het verschil tussen Microsoft zal niet zo groot zijn als deze generatie. Het verschil tussen nummer 2 en 3 (Nintendo) zal wel groter worden.
    Tja wat moet ik hier nu mee? Wat is winnen?
    Marktaandeel-wise wordt Sony imo idd weer nummer 1. Over de nummer 2&3 zou ik niet zo resoluut zijn, mijn verwachting is dat Japan zeker geowned zal worden door Nintendo tov de 360.
      zondag 18 september 2005 @ 18:51:54 #12
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30703416
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:48 schreef Notorious het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat het een kutbedrijf is?

En ik verdiep me in de gamebusiness ik ga niet zomaar dingen lullen. Ik kijk naar de feiten.

Op Nintendo consoles verkopen vooral Nintendo achtige games goed. Bij multiplatform games verkopen de Nintendo games altijd opvallend slechter dan de PS2 of XBOX versies.

Ik denk ook niet dat het publiek dat gek is op shooters, serieuze racers, serieuze sportgames enz. snel een Nintendo console zal kopen. En daar veranderd die controller helemaal niks aan. Nintendo consoles koopt men voor Mario achtige games. Mij maak je echt niet wijs dat vanwege die controller de massa opeens weer terugkomt naar Nintendo.
    Dat maak ik iig wel uit je posts .

En edereen bijna iedereen op een enkele xbox-fanboy Notorious na ziet toch in dat deze console met deze controller een potentiële ultieme shooter-console is?
    pi_30703463
    Multiplatform verkoopt slechter bij nintendo omdat mensen zoals jij meestal niet bij nintendo zitten. Als een hoop van die mensen die niet geïnteresseerd zijn in enkel mario, zelda en pokemon om het simpel uit te drukken, wél erg geïnteresseerd zijn in de controller en de eerste tech-demo-spellen die er uit komen op de revolution, kan dat veranderen.

Nintendo zal heus geen 80% marktaandeel krijgen plotseling, maar ze zullen best wel kunnen groeien. Hoeft niet, hoop het wel.
      zondag 18 september 2005 @ 18:55:47 #14
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703541
    quote:
    En edereen bijna iedereen op een enkele xbox-fanboy Notorious na ziet toch in dat deze console met deze controller een potentiële ultieme shooter-console is?
    Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?

Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
      zondag 18 september 2005 @ 19:00:12 #15
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30703685
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:55 schreef Notorious het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de shooter fans bij de XBOX fanbase zitten en ook bij Sony en denk je dat die alleen om een controller opeens voor de Revolution gaan?
    Die mensen zullen zeker inzien dat de controller van de Revolution veel beter is geschikt voor shooters. Daarnaast hebben Xbox en PS niet zo'n "heel trouwe" fanbase, dus die zullen makkelijker overstappen. Het klinkt nu vreemd zoals ik het zeg, het is ook moeilijk uit te leggen.

Maar het zou me iig niets verbazen mochten veel Xbox en PS2 owners volgende generatie voor de Revolution kiezen.
      zondag 18 september 2005 @ 19:00:26 #16
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703693
    quote:
    Hoeveel winst Microsoft maakt is niet van toepassing, die winst wordt verdeeld over verschillende segmenten. Aandeelhouders kijken alleen maar naar of een segment winstgevend is. Als het Microsoft's strategie is om marktaandeel te krijgen voor de next-gen, dan hebben ze dat kunnen verantwoorden voor die aandeelhouders ja. Maar dit verplicht hun in de next-gen wel om voldoende winst te maken om ALLE kosten terug te verdienen van XBOX1 en de 360 PLUS voldoende overwinst. Gaat dat ze lukken? Ik vraag het me af.
    Ja de aandeelhouders kunnen klagen maar als de directie nog steeds bereidt is om te investeren dan kunnen minderheidsaandeelhouders springen wat ze willen. En ik denk niet dat aandeelhouders klagen over de XBOX aangezien Microsoft nog steeds een gezond bedrijf is met winsten waar veel bedrijven alleen maar van kunnen dromen en het verlies van de XBOX een schijntje is.
    quote:
    Tja wat moet ik hier nu mee? Wat is winnen?
    Marktaandeel-wise wordt Sony imo idd weer nummer 1. Over de nummer 2&3 zou ik niet zo resoluut zijn, mijn verwachting is dat Japan zeker geowned zal worden door Nintendo tov de 360.
    Dat was deze generatie ook zo. Maar heb je het verschil tussen Sony en Nintendo gezien? Sony domineerd gewoon in Japan en die paar restjes waren voor Nintendo.
    pi_30703760
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:50 schreef Notorious het volgende:
    Hoeveel % is het marktaandeel van Nintendo gedaald sinds Yamauchi weg is en Iwata de boel regelt?

Know your infooo!!!111
    Wanneer je de Cube zoals het hoort meerekent onder Yamauchi's bewind 0%
      zondag 18 september 2005 @ 19:03:53 #18
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703783
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Die mensen zullen zeker inzien dat de controller van de Revolution veel beter is geschikt voor shooters. Daarnaast hebben Xbox en PS niet zo'n "heel trouwe" fanbase, dus die zullen makkelijker overstappen. Het klinkt nu vreemd zoals ik het zeg, het is ook moeilijk uit te leggen.

Maar het zou me iig niets verbazen mochten veel Xbox en PS2 owners volgende generatie voor de Revolution kiezen.
    Lijkt me moeilijk om Halo fans over te halen aangezien Halo niet op de Revolution zal komen. Verder denk ik niet dat Sony 3rd veel support kwijt raakt aan Nintendo ze gaan eerder naar Microsoft. Zie Ridge Racer.

Verder heeft Microsoft zijn 3rd party support verbeterd ten opzichte van vorige generatie. Dus ik zou maar niet te snel juichen en Sony heeft MGS4 alweer weten te strikken.

Tot nu toe heb ik nog geen games gezien om me over te halen en alleen een controller is niet genoeg. Dus we zullen zien.
      zondag 18 september 2005 @ 19:04:17 #19
    38229 kanaiken
    Een lieve gezeisde kanaiken
    pi_30703796
    quote:

[..]

Dat is inderdaad geen onrealistisch beeld
    Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
    Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
    >>> Geen referrertje in sigs <<<
      zondag 18 september 2005 @ 19:04:21 #20
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30703799
    Overigens heb ik al een tijdje geen ps2 titel in de top 3 zien staan van software in Japan, wel ds en gba games
      zondag 18 september 2005 @ 19:04:38 #21
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30703806
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:03 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wanneer je de Cube zoals het hoort meerekent onder Yamauchi's bewind 0%
    De kloof tussen XBOX en GC is de laatste tijd alleen maar groter geworden.
    pi_30703809
    quote:

[..]

Iedereen zei ook keyboard + muis is beter dan een controller en toch hadden de Halo games verkoopcijfers waar je u tegen zegt.
    Mensen zijn helemaal niet zo loyaal als je denkt
      zondag 18 september 2005 @ 19:05:02 #23
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30703820
    Veel casuals kunnen niet door de kleurtjes heen prikken en vinden Nintendo kiddy vervolgens kopen deze (pubertjes?) de console niet. Dit heeft tot gevolg dat sommige third partys hun titels of alleen voor PS2 en Xbox uitbrengen of dat de titels slechter verkopen op de cube.
    pi_30703851
    quote:

[..]

Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
    pi_30703861
    Trolls

OP bron lijkt me ook handig...
    pi_30703866
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:04 schreef Notorious het volgende:

[..]

De kloof tussen XBOX en GC is de laatste tijd alleen maar groter geworden.
    De start is het belangrijkste van een console. Design en launchgames konden niet achteraf herbepaald worden he. Aan de DS zie je echter al wat Iwata met het bedrijf doet :]
    pi_30703868
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:00 schreef Notorious het volgende:

[..]

Ja de aandeelhouders kunnen klagen maar als de directie nog steeds bereidt is om te investeren dan kunnen minderheidsaandeelhouders springen wat ze willen. En ik denk niet dat aandeelhouders klagen over de XBOX aangezien Microsoft nog steeds een gezond bedrijf is met winsten waar veel bedrijven alleen maar van kunnen dromen en het verlies van de XBOX een schijntje is.
    Sorry Notorious, ik wil je niet afbranden maar jij hebt kennelijk geen inzicht in hoe een onderneming werkt. Het is geen sociale instelling! 'De directie' wordt aangesteld door de aandeelhouders, 'de directie' heeft zich te houden aan de aandeelhouders. Zie de directie als de regering van een land. Als de prognoses niet kunnen worden waargemaakt kan ik je verzekeren dat er de strop ingaat. Ik verwacht niet dat het gebeurt maar als de cijfers ernaar zijn GEBEURT het.
    quote:
    Dat was deze generatie ook zo. Maar heb je het verschil tussen Sony en Nintendo gezien? Sony domineerd gewoon in Japan en die paar restjes waren voor Nintendo.
    Dat klopt maar dan ga je weer uit van hetzelfde model als deze generatie. Als je je een beetje inleeft in de Japanse gamewereld zul je zien dat die heel anders is dan hier.
    Ik heb het ook niet gehad over Sony, maar ik denk dat de Revolution daar flink gaat verkopen ( minder dan Sony) maar meer dan Microsoft. Dit geeft Nintendo een voorsprong wat betreft de wereldwijde sales.
      zondag 18 september 2005 @ 19:07:05 #28
    38229 kanaiken
    Een lieve gezeisde kanaiken
    pi_30703895
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat laatste bewijst enkel dat mensen liever een console kopen voor een paar honderd euro dan een PC voor meer dan duizend. Verder zijn tobo en muis op vrijwel elke manier superieur in shooters.
    Nóg wel ja
    Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
    Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
    >>> Geen referrertje in sigs <<<
      zondag 18 september 2005 @ 19:09:40 #29
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30703976
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:05 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Inderdaad, op dit moment nog wel
    pi_30704028
    Notorious heeft ook helemaal niks van begrepen Marktontwikkeling draait om innovatie.
    #winning
    pi_30704092
    Wat wil Notorious eigenlijk bereiken ?
      zondag 18 september 2005 @ 19:13:55 #32
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30704120
    Nou dat wij naar de Xbox of Ps2 overstappen .
      zondag 18 september 2005 @ 19:15:33 #33
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704169
    quote:
    Mensen zijn helemaal niet zo loyaal als je denkt
    De verkoopcijfers van MGS, RE en FF op de GC bevestigen dit...

oh no wait....

quote:
    Dat klopt maar dan ga je weer uit van hetzelfde model als deze generatie. Als je je een beetje inleeft in de Japanse gamewereld zul je zien dat die heel anders is dan hier.
    Ik heb het ook niet gehad over Sony, maar ik denk dat de Revolution daar flink gaat verkopen ( minder dan Sony) maar meer dan Microsoft. Dit geeft Nintendo een voorsprong wat betreft de wereldwijde sales.
    No shit Sherlock you don't have to be a rocket scientest to know that. Micorsoft zal het altijd moeilijk hebben in Japan.
    pi_30704175
    Notorious projecteert zijn eigen sentiment op de betreffende doelgroepen.
    Het erge hiervan is dat ie ook nog eens durft te beweren dat het feiten zijn.
    quote:
    No shit Sherlock you don't have to be a rocket scientest to know that. Micorsoft zal het altijd moeilijk hebben in Japan.
    Leg mij even uit waarom de GC wereldwijd meer verkocht is dan de XBOX.
    (hint: door een land met een laaghangende zon)
      zondag 18 september 2005 @ 19:16:46 #35
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704219
    Is het geen feit dat Nintendo's reputatie bij de casualgamers gewoon slecht is?
    pi_30704247
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:16 schreef Notorious het volgende:
      zondag 18 september 2005 @ 19:18:32 #37
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704270
    Je hebt casualgamers gewoon nodig.
    pi_30704281
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
    Feli men
      zondag 18 september 2005 @ 19:19:05 #39
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30704287
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef alex4allofyou het volgende:
    Notorious projecteert zijn eigen sentiment op de betreffende doelgroepen.
    Het erge hiervan is dat ie ook nog eens durft te beweren dat het feiten zijn.
    Inderdaad, hij kan beter oprotten, hij gebruikt alleen maar slechte argumenten en kan niet inhoudelijk discussieren...
    pi_30704300
    quote:
    Eh...
    Nee (?)
      zondag 18 september 2005 @ 19:19:39 #41
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704308
    Underdog console total.

Als ze populair bij de casuals waren dan zouden 3rd party games niet zo floppen en zouden ze geen 3e wereldwijd zijn.
      zondag 18 september 2005 @ 19:20:05 #42
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30704323
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:18 schreef Notorious het volgende:
    pi_30704350
    quote:
    Dat is zo weer hersteld hoor
    Echte casual gamers houden zich er niet zo mee bezig.
      zondag 18 september 2005 @ 19:21:41 #44
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704361
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:20 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het feit dat Nintendo's marktaandeel sinds de SNES kleiner wordt moet eigenlijk duidelijk genoeg zijn. Kleine userbase = weinig 3rd party support. En dat kan niet goed zijn.
      zondag 18 september 2005 @ 19:21:44 #45
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30704362
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:15 schreef Notorious het volgende:

[afbeelding]
    Een kritische gamer noemt hij zichzelf dan.. Dit lijkt op fanboy gedrag.
    pi_30704378
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:21 schreef Notorious het volgende:

[..]

Het feit dat Nintendo's marktaandeel sinds de SNES kleiner wordt moet eigenlijk duidelijk genoeg zijn.
    Dat maakt duidelijk dat er meer concurrentie is
    pi_30704385
    Nintendo zorgt juist voor innovatie. Marktonwikkeling draait om innovatie. (Hoe spreek ik meer mensen met mijn product aan etc ) Je kan niet eeuwig met hetzelfde concept blijven rondlopen, dan wordt je voorbijgestreefd door de concurrent. Nintendo beseft dit een generatie eerder dan Sony/Microsoft. Sony en Microsoft zullen in de generatie hierna echter ook gaan innoveren, want je kan graphics in de generatie na xbox360 gewoon niet beter maken zonder ook iets anders te veranderen. De xbox720 ga je dus ook met zo'n heel andere besturing zien, en dan zal je er vast ook niet tegen zijn...
    #winning
      zondag 18 september 2005 @ 19:22:42 #48
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704386
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:21 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dat is zo weer hersteld hoor
    Echte casual gamers houden zich er niet zo mee bezig.
    Ja dat dachten ze ook toen met de overgang van N64 naar GC.
      zondag 18 september 2005 @ 19:24:35 #49
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704426
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Tware het volgende:
    Nintendo zorgt juist voor innovatie. Marktonwikkeling draait om innovatie. Je kan niet eeuwig met hetzelfde concept blijven rondlopen, dan wordt je voorbijgestreefd door de concurrent. Nintendo beseft dit een generatie eerder dan Sony/Microsoft. Sony en Microsoft zullen in de generatie hierna echter ook gaan innoveren, want je kan graphics in de generatie na xbox360 gewoon niet beter maken zonder ook iets anders te veranderen. De xbox720 ga je dus ook met zo'n heel andere besturing zien, en dan zal je er vast ook niet tegen zijn...
    Daarom hebben ze zich deze generatie op online gaming gericht.

Daarom hebben ze ingespeeld op de vraag naar geweldadige games.

Nieuwe besturing betekent niet automatisch dat je een console war wint.
    pi_30704430
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:22 schreef Notorious het volgende:

Ja dat dachten ze ook toen met de overgang van N64 naar GC.
    Helaas ging het toen weer 'fout'.
    pi_30704447
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Notorious het volgende:

[..]

gericht op online gaming? Bar weinig van gemerkt. Online gaming begint de volgende generatie pas echt.

Xbox Live! was goed though.
      zondag 18 september 2005 @ 19:27:02 #52
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704482
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Helaas ging het toen weer 'fout'.
    En nu gaat het wel goed?

Ik ben m'n vertrouwen al kwijt geraakt sinds de N64. En toen nog een keer met de GBA en nu hoor ik iedereen om me heen klagen over de GC. En dan maakt de Revolution alles goed zeker?

LAAT NINTENDO MAAR EERST GAMES LATEN ZIEN.

Dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik koop geen consoles vanwege de controller ik koop het om de games.
      zondag 18 september 2005 @ 19:27:41 #53
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704498
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:25 schreef Xrenity het volgende:

[..]

gericht op online gaming? Bar weinig van gemerkt. Online gaming begint de volgende generatie pas echt.

Xbox Live! was goed though.
    Online gaming begint pas volgende generatie als je alleen een GC had ja.
    pi_30704501
    quote:

[..]

Nieuwe besturing is wel echte vernieuwing. Betere graphics niet.
    #winning
      zondag 18 september 2005 @ 19:28:16 #55
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_30704517
    quote:

[..]

de revolution en DS gaan ook online
      zondag 18 september 2005 @ 19:28:19 #56
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704519
    Ik heb liever betere graphics dan een nieuwe besturing zie PSP en DS.
    pi_30704521
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:

[..]

En nu gaat het wel goed?

Ik ben m'n vertrouwen al kwijt geraakt sinds de N64. En toen nog een keer met de GBA en nu hoor ik iedereen om me heen klagen over de GC. En dan maakt de Revolution alles goed zeker?

LAAT NINTENDO MAAR EERST GAMES LATEN ZIEN.

Dat hebben ze nog steeds niet gedaan. Ik koop geen consoles vanwege de controller ik koop het om de games.
    Duh, wie niet.
    Maar de controller is de basis voor de games. En jij bent je vertrouwen kwijtgeraakt, laat me niet lachen Dus omdat Nintendo jouw zogenaamd in de steek heeft gelaten vind je het nu niks meer?
    Huilie!
    pi_30704529
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:27 schreef Notorious het volgende:

[..]

Online gaming begint pas volgende generatie als je alleen een GC had ja.
    En als je een PS2 had.
    En als je een Xbox had zonder credit card. Heb jij veel online gegamed dan?
      zondag 18 september 2005 @ 19:29:12 #59
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704535
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

de revolution en DS gaan ook online
    Ja het moet wel he aangezien de concurrentie allang online is.
    pi_30704550
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:

[..]

Sony niet (zo online als Nintendo)
    En MS niet gratis.
    pi_30704566
    quote:
    Ik wist dat dit zou gebeuren Nintendo komt met een vernieuwend ding en N-fans over de hele wereld gaan deze shit zo overhypen en doen alsof het Gods gift to gamers is... net zoals jullie met Connectivity en Dual Screen deden... en uiteindelijk is het gewoon een gimmick.

De Nintendo DS een gimmick!

*werpt een schuine blik op Nintendogs, Kirby: Canvas Curse, Electroplankton, Metroid Prime: Hunters, Meteos, Yoshi Touch & Go, WarioWare Touched, Lost in Blue, Castlevania, Pac-Pix, Another Code, Project Rub 1 & 2, Shogun etc.*

Hmmm, juist ja. Dat je 't niets vind, ok. Maar ga het alsjeblieft geen gimmick noemen als het allerlei nieuwe gameplaymogelijkheden met zich meebrengt die in bovengenoemde games al gedemonstreerd zijn. Een apparaat als de DS vereist aanpassing van developers. In het begin zijn games voor zo'n platform altijd experimenteel en gimmicky, maar over verloop van tijd worden ze steeds complexer en beter uitgevoerd. Zo heeft de markt altijd gewerkt en dat zal ook nu zo gaan. Zoiets noemen we ook wel de levenscylcus van een genre.

Zo zal het ook werken met de Revolution. Het is een geheel nieuw platform wat allerlei nieuwe mogelijkheden biedt en bestaande genres misschien zelfs kan verijken (FPS anyone?). Het is een échte driedimensionale controller. Niet 2D zoals een D-pad, of 2,5D zoals een analoge stick, maar écht 3D doordat je volledig vrij in drie dimensies kunt bewegen en de game beïnvloedt. Feitelijk is het gewoon de opvolger van de analoge stick zoals de analoge stick de opvolger was van de D-pad. Zulke dingen zijn al eerder geprobeerd (net als analoge sticks destijds), maar als iemand het als een nieuwe, goed werkende standaard neer kan zetten, dan is het Nintendo wel. Zij hebben simpelweg de naamsbekendheid, financiële slagkracht en talent in gamedesign om de meerwaarde hiervan te presenteren naar een groot publiek.

Als we hands-on impressies van gerenomeerde en objectieve gamesites zoals Gamespot en IGN mogen geloven, dan heeft dit ding enorm veel potentie om "the next big thing" te worden. Zoals ik al eerder zei een grote kanshebber om de analoge stick op te volgen. Het zou naïef en arrogant zijn om zulke bevindingen te negeren. Nintendo weet echt wel wat ze doen. Dit is Satoru Iwata's eerste eigen console (de DS werd nog deels door Yamauchi overzien) en dat kun je al aan een hoop dingen zien. Men is druk bezig om relaties met third parties te verbeteren, de console ziet er ongelooflijk slick en classy uit, men speelt in op de bewuste en onbewuste wensen van de consument (eindelijk online, ideale controller voor FPS, creatie van nieuwe genres en verrijking van bestaande, downloaden van 20 jaar aan gamegeschiedenis, verbreden van de gamesmarkt) en men komt met gewaagde innovaties. Dit zijn dingen waar je niet omheen kunt en die weer vertrouwen in Nintendo scheppen. Niet alleen bij fans, maar bij de gamesindustrie in het algemeen en dat hebben we al sinds de begindagen van de Nintendo 64 niet meer gezien.

Ik ben niet zozeer een fanatieke N-bot, alswel een groot voorstander van innovatie en laat Nintendo daarin nou net één van de meest vooraanstaande bedrijven zijn binnen deze industrie. Als ik een controller als dit zie en me voorstel wat er wel niet allemaal mee mogelijk is, dan kan ik alleen maar enthousiast zijn en hopen dat Nintendo nog vele jaren mee zal gaan. Zij zijn één van de weinige bedrijven die inziet dat de gamesindustrie zal krimpen als men op de huidige toer door gaat. In Japan is die trend vijf jaar geleden al ingezet met dalende verkopen en winstcijfers en dit zal ook gebeuren in Amerika en Europa tenzij er iets aan gedaan wordt.

Het heeft alles te maken met de levenscylcus van genres:

- In het begin is zo'n nieuw genre nog experimenteel en "gimmicky" maar over termijn wordt het volwassen en komen er volwaardigere games uit.
    - Mensen die in het begin nog geïntereseerd waren kunnen tijdens het volwassen worden al afknappen omdat bepaalde aspecten afgezworen worden aangezien het grootste deel van de markt er niet om vraagt (meer de non-gamers of ex-gamers).
    - In de rijpingsperiode heeft men een bepaalde standaard voor een genre bereikt wat controls en andere gameplay aspecten betreft. Eisen worden steeds hoger (voice-overs, lange spelduur, realisme, orchestrale soundtrack etc.). Innovatie en vernieuwing nemen af en het wordt langzaamaan meer een eenheidsworst. Dit zijn de hoogtijdagen van genres waarbij er zogenaamde "genre kings" verschijnen (titels als Half-Life, WarCraft, Gran Turismo etc.)
    - Op een gegeven moment vallen door die verzadiging en eenheidsworst ook veel andere mensen af die het genre wel leuk vonden maar geen hardcores waren (de casuals als het ware). Dit is de fase waarin het genre in een terugval komt en dus krimpt. Uiteindelijk blijft er slechts een niche over met een relatief kleine doelgroep van hardcore fans die net groot genoeg is voor enkele bedrijfjes om nog winst uit te halen (zoals met 2d fighters en shmups bijvoorbeeld). Soms gaat het zelfs zo ver dat een genre uitsterft.

Dit is geen ramp zolang er maar genoeg nieuwe genres bedacht worden of zolang bestaande genres maar tijdelijk weer vernieuwd en verfrist worden (tijdens de terugval). Het probleem van tegenwoordig is alleen dat dit te weinig gebeurt. Om dus te stimuleren dat er meer genres gecreërd worden en de gamesindustrie ook over langere termijn kan blijven groeien zonder in een algehele terugval terecht te komen, is één van de beste methodes om nieuwe interfacemethodes zoals de Nintendo DS of de Revolution controller te introduceren. Met goed relatiebeleid (is Nintendo nu hard mee bezig), fatsoenlijke marketing (wat Nintendo sinds de DS al heel wat beter in de vingers heeft) en een juiste implementatie, kun je er voor zorgen dat het aanslaat. Deze hele beargumentatie is niet bedoelt om hard te willen maken dat Nintendo weer marktleider kan worden, maar wél dat Nintendo van onschatbare waarde is voor de industrie om de dingen die ze (kunnen) doen!

Dat de Japanse gamesindustrie nu al vijf jaar lang krimpt, is één bewijs waarom Nintendo's filosofie van innovatie belangrijk is, maar een nog groter bewijs is de algehele crash van de industrie halverwege de jaren '80. Dit werd veroorzaakt door verzadiging. Weinig tot geen vernieuwing, vrijwel geen nieuwe genres en geen reactie op het inkrimpen van bestaande genres.

Nintendo heeft er als geen ander belang bij om deze trend wederom tegen te gaan zoals ze destijds ook deden met de NES:

- Nintendo bedient namelijk een breed publiek waardoor ze erg afhankelijk zijn van trends (grappig genoeg valt EA hier ook onder)
    - Daarnaast zijn ze een "brand company" zoals dat zo mooi heet. Hun grote kracht zit in de vele franchises die ze in hun bezit hebben. Daar zit het grote geld en hun meerwaarde.
    - Het creëeren van nieuwe genres is voor hun daarom van groot belang. Door nieuwe genres te introduceren en dit te ondersteunen met één van hun grote franchises, is er een groter kans op succes.
    - Al tijdens de eerste fases van de genrelevenscylcus kunnen ze bakken met geld verdienen en groei van het genre stimuleren.
    - Als het genre eenmaal volwassen geworden is en begint te standaardiseren, stappen ze er vaak uit. In deze fase is het door grote concurrentie namelijk veel moeilijker om nog veel winst te maken en omzet te draaien. Bovendien is Nintendo gewoon niet het bedrijf wat anderen probeert na te apen.
    - Wat ze dan meestal doen is weer nieuwe genres beginnen of bestaande genres te verrijken.

Nintendo doet dit al sinds hun bestaan als gamebedrijf eind jaren '70 en dat zullen ze altijd blijven doen. Waarom? Omdat het goed is voor de gamesindustrie en omdat het voor hun de perfecte methode is om een winstgevend en goed draaiend bedrijf te blijven. Nintendo staat niets voor niets bekend als één van de meest stabiele en zekere bedrijven over de hele wereld in wat voor industrie dan ook. Vergeet ook niet dat zulke praktijken ook positief zijn voor Sony en Microsoft. Door de creatie van nieuwe genres en het volwassen worden hiervan, komen deze namelijk ook naar hun platforms alwaar er tijdens de rijpheidsfase veel concurrentie plaats kan vinden en ontwikkelaars elkaar constant aftroeven met nieuwe games.

Nu jij weer Notorious.
      zondag 18 september 2005 @ 19:30:28 #62
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704571
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

En als je een PS2 had.
    En als je een Xbox had zonder credit card. Heb jij veel online gegamed dan?
    Het aantal miljoen Live members zegt genoeg.
      zondag 18 september 2005 @ 19:31:10 #63
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704602
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Sony niet (zo online als Nintendo)
    En MS niet gratis.
    Je betaald eenmalig 45 euro ofzo zo echt duur.
    quote:
    Nu jij weer Notorious
    De verkoopcijfers van de consoles zeggen genoeg.
      zondag 18 september 2005 @ 19:32:28 #64
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30704634
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:28 schreef Notorious het volgende:
    Ik heb liever betere graphics dan een nieuwe besturing zie PSP en DS.
    Ik heb op het moment een Psp, maar waar blijven de echte toppers? Ik speel nu veel Virtua Tennis omdat die game op de Dreamcast al geweldig was, maar als er alleen maar ports uit blijven komen koop ik mooi een Ds.

Overigens zit ik in een nieuwe klas met mensen die ik niet kende, en 4 van de gamers uit mijn klas hebben alleen een Cube en zijn erg gecharmeerd van Nintendo games ala Zelda. Dit terwijl ze er 'uitzien' als typische Ps2 of Xbox gamers. Had ik zelf niet verwacht .

Jij denkt echt dat Nintendo aan de verliezende hand is, terwijl ze nog steeds hardstikke veel geld verdienen

Owja, ik had het met die mensen over games, zegt er zo'n chick uit m'n klas van "games zijn echt hardstikke ingewikkeld tegenwoordig, ik snap er geen bal van haha. Maar die oude Nintendo spelletjes vind ik wel hardstikke leuk!"
      zondag 18 september 2005 @ 19:33:03 #65
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30704649
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:

[..]

Je betaald eenmalig 45 euro ofzo zo echt duur.
    Voor veel mensen wel, als je ook op je pc gratis kan gamen .
      zondag 18 september 2005 @ 19:33:36 #66
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_30704670
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
    Welkom in het Nintendo Revolution topic
    Game on!
    als je inlogt op de wiki heb je als het goed is een verhaal over dat je die OP wel mag plaatsen , ik weet niet of je hem zelf had verwijderd of iemand anders , maar plaatst hem dan http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Nintendo_Revolution&action=edit ( en schuif er [[Categorie:OP]] bij )
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
    pi_30704730
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef Notorious het volgende:

[..]

Het aantal miljoen Live members zegt genoeg.
    Het aantal procent Live members ook
    En lees Ronns post.
    :p
      zondag 18 september 2005 @ 19:35:54 #68
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30704739
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:30 schreef Notorious het volgende:

[..]

Het aantal miljoen Live members genaaiden zegt genoeg.
    pi_30704743
    * Cerbie pakt afstandsbediening en zwaait TVP in de lucht
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      zondag 18 september 2005 @ 19:36:37 #70
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704764
    quote:
    Jij denkt echt dat Nintendo aan de verliezende hand is, terwijl ze nog steeds hardstikke veel geld verdienen
    Alsof je zoveel marktaandeel aan het verliezen bent wordt je winst ook steeds minder, deze generatie was al de eerste keer dat ze een keer verlies hebben gemaakt dus de tekens zijn er al... het blijft niet altijd goed gaan...
    quote:
    Voor veel mensen wel, als je ook op je pc gratis kan gamen
    Op 360 komt ook een gratis versie.
      zondag 18 september 2005 @ 19:38:15 #71
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30704795
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:36 schreef Notorious het volgende:

[..]

Alsof je zoveel marktaandeel aan het verliezen bent wordt je winst ook steeds minder, deze generatie was al de eerste keer dat ze een keer verlies hebben gemaakt dus de tekens zijn er al... het blijft niet altijd goed gaan...
    Nou jongen je kunt de vlag bijna buitenhangen.
    quote:
    Met beperkingen
    pi_30704797
    quote:

[..]

[..]

maar daar kan je niet mee gamen, alleen je profieletje aanmaken en trailers enzo bekijken
    #winning
    pi_30704805
    quote:
    Kan je lekker het hele weekend gamen \o/
    JOEPIE DE FOKKING POEPIE!
      zondag 18 september 2005 @ 19:39:06 #74
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704827
    Er moet ook geld verdiend worden wat denk jij?
      zondag 18 september 2005 @ 19:39:22 #75
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30704838
    quote:

[..]

[..]

De verlies kwam door de enorme daling van de waarde van de Dollar. Misschien heb je de beurzen niet echt gevolgd, maar er was een daling bij haast alle bedrijven die in dollars deden.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zondag 18 september 2005 @ 19:40:36 #76
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30704882
    Heb je nooit artikelen van gamejournalisten gelezen? Het kwam ook door die price drop die Nintendo deed vanwege tegenvallende verkoopcijfers.
    pi_30704969
    quote:
    Geen verlies (afaik) maar 80% minder winst.
    pi_30704989
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:39 schreef Notorious het volgende:
    Er moet ook geld verdiend worden wat denk jij?
    Maakte Microsoft toch niet uit, Notorious? Marktaandeel is alleen wat telt, of toch niet?
      zondag 18 september 2005 @ 19:48:01 #79
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30705115
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:40 schreef Notorious het volgende:
    Heb je nooit artikelen van gamejournalisten gelezen? Het kwam ook door die price drop die Nintendo deed vanwege tegenvallende verkoopcijfers.
    Who cares about cijfertjes? Dat is wel het minste waar een gamer zich mee bezig moet houden.

Tenzij je alle mensen in PGR3 wil tellen, of alle vijanden in Kameo, of alle soldaatjes in Ninghty nine knights, of alle wapens die je vast kunt houden in Halo 3.
    pi_30705154
    er moet maar eens online gamen komen met consoles, gewoon via de adsl lijn en gratis.
      zondag 18 september 2005 @ 19:50:28 #81
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30705188
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef outcast_within het volgende:
    er moet maar eens online gamen komen met consoles, gewoon via de adsl lijn en gratis.
    Nintendo & Sony bieden gratis online services voor hun toekomstige consoles en handhelds.
    pi_30705208
    quote:
    Is dat het ENIGE argument wat je tegen die hele post in weet te brengen? Het is al helemaal triest dat je mijn punt COMPLEET verdraaid.

Waar heb ik gezegd dat het Nintendo's doel is om weer marktleider te worden? Waar zie jij dat staan? Heb ik het daar over gehad? Nee, integendeel...heb zelfs aangegeven dat het daar helemaal niet om ging. Het gaat er om dat Nintendo met die strategie nu al een slordige 25 tot 30 jaar stabiel en gezond draaien met een stevige omzet en winst! Ze hebben in hun hele bestaan (wat nog langer is dan die 30 jaar overigens) ooit maar EEN keer verlies geleden. Er zijn maar héél weinig bedrijven in welke industrie dan ook die dit weten te bereiken.

Nintendo wil niet marktleider worden met de Revolution, of het is in elk geval niet hun voornaamste doel. Ze willen de markt gezond houden, voorkomen dat het inkrimpt en groei constant blijven stimuleren door middel van innovaties. DAT is waar het om gaat en iets waar jij compleet omheen lijkt te draaien!
      zondag 18 september 2005 @ 19:52:22 #83
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30705237
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:49 schreef outcast_within het volgende:
    Met de Nintendo Revolution kun je gratis online gamen . Een heleboel first party titels zulllen dit ondersteunen zoals Super Smash Brothers.

Alleen werken ze wel met WiFi, maar dit kun je gewoon via een usb stickje regelen
    pi_30705262
    Notorious jij denkt dus dat het niet zal aanslaan bij de massa. Nintendo, een groot bedrijf met aandeelhouders, heeft voordat ze met de revolution begonnen en besliste eerst vele marktonderzoeken gehouden in waarschijnlijk ook vele gamers uit verschillende landen ondervraagd over het idee en over vernieuwing. Het nieuwe product moet immers aanslaan. Zouden ze niet tevoren die onderzoeken hadden gehouden, met dus positief resultaat (anders stemden de aandeelhouders en niet mee in), dan zou het bedrijfsbestuur en de aandeelhouders er niet mee instemmen. Nintendo heeft dus al onderzocht of er vraag naar vernieuw(in bijv besturing) was, en dat is er dus, juist onder casual gamers (anders zou Nintendo zich daar niet zo op richten).
    Ik weet niet of jij ook maar iets van bedrijven etc weet, maar blijkbaar niet. Dit is júist, ook commercieel economisch gezien, de stap die de game industrie moet maken, aangezien de huidige markt blijkbaar verzadigd raakt.
    #winning
    pi_30705343
    Ik ben er nog steeds niet uit welke kleur. Wit of Zwart, ik vind het moeilijk.
    pi_30705418
    Voor mij de zwarte
      zondag 18 september 2005 @ 19:57:36 #87
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30705422
    Ik wil ze allebij
      zondag 18 september 2005 @ 19:58:37 #88
    90764 Frankeinstein
    Captain Baseballbat-boy!
    pi_30705452
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
    ik ga voor zwart denk ik..
    pi_30705476
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
    Ik wil ze allebij
    JA! Ik koop ze gewoon alle vier. Elke dag een ander kleurtje.
      zondag 18 september 2005 @ 20:02:48 #90
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_30705591
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

JA! Ik koop ze gewoon alle vier. Elke dag een ander kleurtje.
    Kost je maar 800 euro!

Voor die prijs koop je een Ps3 + game!

pi_30705701
    Of neem een grijze, zit je er mooi tussenin.
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
      zondag 18 september 2005 @ 20:08:00 #92
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30705769
    Die spicy green vind ik erg mooi.

Ik heb ook nog wat exclusieve Nintendo wallpapers op mijn blog gezet. Klik maar op de link in mijn sig.
      zondag 18 september 2005 @ 20:10:18 #93
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_30705841
    Ik ga denk ik voor wit.. lekker klinisch, i-pod achtig
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
      zondag 18 september 2005 @ 20:18:09 #94
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_30706193
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:58 schreef Frankeinstein het volgende:

[..]

ik ga voor zwart denk ik..
    Ik ook, ik moet altijd de eerst getoonde kleur van een console. Ik heb daarom ook de paarse cube.
    pi_30706329
    Damn, ik krijg al aardig gelijk.
    Op de IGN PS3 messageboard die vaak zeer anti-Nintendo is, is nu een topic waar gevraagd wordt
    welke console ze naast de PS3 gaan kopen.
    Tot nu toe is de Revolution zwaar aan de bovenhand.
    pi_30706687
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 20:22 schreef alex4allofyou het volgende:
    Damn, ik krijg al aardig gelijk.
    Op de IGN PS3 messageboard die vaak zeer anti-Nintendo is, is nu een topic waar gevraagd wordt
    welke console ze naast de PS3 gaan kopen.
    Tot nu toe is de Revolution zwaar aan de bovenhand.
    Dat lijkt me ook logisch, heb je al eens op tothegame gezien hoeveel er multi-platform is van de PS3/Xbox 360 titels? Bij de laatste komt ook nog eens een gezond deel richting de PC (waar ik zeer content mee ben overigens )
      zondag 18 september 2005 @ 20:35:29 #97
    127457 moomoo
    Niet uit te spreken als momo
    pi_30706832
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:29 schreef Notorious het volgende:

[..]

ik heb verscheidene polls gezien waaruit bleek dat ruim 60% van de mensen zelden of nooit online speelt. de af- of aanwezigheid van online play zal de verkoop van een console dus lang niet zo sterk beinvloeden als sommige lieden willen beweren.
    pi_30706870
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 20:31 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook logisch, heb je al eens op tothegame gezien hoeveel er multi-platform is van de PS3/Xbox 360 titels? Bij de laatste komt ook nog eens een gezond deel richting de PC (waar ik zeer content mee ben overigens )
    Ook weer zo'n punt, als Xbox succes wil hebben zullen ze dat PC-imago iets moeten temperen.
    Het was niet alleen dat ze misschien Revolution erbij haalden, maar velen waren er nu al uit. Moet je eens vergelijken met de Gamecube destijds. 180 graden verschil.
    pi_30707585
    Jezus Notorious, jij met je verkoopcijfers. De Xbox heeft er iets meer verkocht, big deal. Nintendo is wel de enige die dikke winst maakt, en dat is nog altijd het belangrijkste doel van een bedrijf. Met de Revolution hebben ze een goede kans weer een deel van hun verloren marktaandeel terug te pakken. Om de post van R0nn simpel af te wimpelen op de eerste zin zegt eigenlijk al genoeg dat je hier alleen zit om te bashen en niet om te discussiëren, maar goed. Beetje bang geworden voor concurrentie ofzo?

Wees blij dat er in ieder geval nog een groot bedrijf iets nieuws probeert. Ik had de hoop op een leuke next-gen al opgegeven (mooiere graphics doen het mij niet, heb ik een PC voor, maar ik kan begrijpen dat mensen er een PS3 of Xbox 360 voor in huis halen).
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      zondag 18 september 2005 @ 21:08:59 #100
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_30708082
    HEY! Kappen of er vallen klappen!

Who cares about cijfertjes?!?! Ga gewoon de revolution hypen.
    pi_30708105
    Waarom komen mensen nou steeds met de winst op de proppen?

Als nintendo straks winst kan maken als ze slechts 10k consoles verkopen is het fijn voor hun, maar waarschijnlijk niet voor ons. Verkoopcijfers zijn voor ons belangrijk. Ik koop liever een console die 500¤ waard is voor 200¤ dan een console die 150¤ waard is voor 200¤.

Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
    pi_30708239
    quote:
    Ik wil zo veel mogelijk leuke spellen en die nog kunnen betalen ook. Misschien dat de revo dat gaat bieden, misschien niet. Maar of ze winst maken, lekker boeie.
    Ze spraken over variable prijzen voor verschillende soorten games (geeft kleine ontwikkelaars ook een kans). Spreekt me meer aan dan de prijsstijgingen bij de andere twee consoles.
    Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
      zondag 18 september 2005 @ 21:14:22 #103
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_30708273
    Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      zondag 18 september 2005 @ 21:57:26 #104
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30709889
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:31 schreef Notorious het volgende:

[..]

Het is weer fijn te zijn dat je ingaat op de argumenten van Ronn en ze stuk voor stuk weerlegt met prima argumenten!

Topposter! Echt een aanwinst voor dit topic. Ik jouw geweldige posts nog vaak te mogen lezen, ipv al dat fanboy geblaat van Ronn en alex4you en alle andere! Die posten maar kutposts van misschien 1 zinnetje. Jij niet. Jij ontleed elke post echt super! Een genot voor elke forum bezoeker.

Kan je nu voortaan wegblijven
    pi_30709997
    Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een goudmijn in handen
    Houd van een lijntje.
    pi_30710115
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:00 schreef Erwtensoep het volgende:
    Nintendo is niet doomed, nintendo heeft een potentiële goudmijn in handen
    Eerst nog zien hoe geperfectioneerd die technologie is, of ze diverse en goede games aanbieden en of de marketing van Nintendo eindelijk eens goed is richting de mainstream .
    pi_30710174
    Precies mits ze het goed uitspelen
    Houd van een lijntje.
    pi_30710252
    pi_30710676
    Die moet eigenlijk in de OP
    Houd van een lijntje.
      zondag 18 september 2005 @ 22:26:55 #110
    65330 Ruzbeh
    pi_30710880
    Even wat leuke polls maken voor de OP:

Wat vind je van de Nintendo Revolution controller:
    -Fantastisch!
    -Goed
    -Slecht
    -Ik wacht even tot ik dat ding ik actie heb gezien

Welke kleur Revolution is het mooist:
    -Zwart
    -Wit
    -Zilver
    -Rood
    -Groen

Nintendo Revolution in zijn geheel, 'Yay' or 'Nay'?
    -Yay
    -Nay
    -Ik wacht tot ik wat specs heb en/of wat games heb gezien.
    pi_30711487
    quote:
    -Fantastisch!
    -Goed
    -Slecht

-Zwart
    -Wit
    -Zilver
    -Rood
    -Groen

-Yay
    -Nay
    Nog een neppe :

Meer shit:

zondag 18 september 2005 @ 22:53:59 #112
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_30711709
    die OP he , op de wiki , die heb ik voorzien van de [[Categorie:OP]] maar daarnaast stel ik voor

<pre>
    zet hem tussen deze tags, dan kan je de [ urls ] gewoon aan elkaar laten staan (alleen pas op met te lang pagina's met links Fok! wil nog wel eens een error geven als je het bericht daarna gaat wijzigen .. en " dit ' soort & dingen gaan vreemd doen
    </pre>

<nowiki>
    kan ook
    </nowiki>
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      zondag 18 september 2005 @ 22:54:06 #113
    65330 Ruzbeh
    pi_30711713
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
    Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
    pi_30711729
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:26 schreef Ruzbeh het volgende:
    Even wat leuke polls maken voor de OP:

-Fantastisch!
    -Goed
    -Slecht

-Zwart
    -Wit kan niet kiezen..
    -Zilver
    -Rood
    -Groen

-Yay
    -Nay
    pi_30711765
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 22:54 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Slimmerd, iemand moet ook een echte poll maken waar je dingen klikt. Heeft natuurlijk geen nut om steeds die opties te quoten en ze vet maken.
    Ooww

Net iets te laat
    pi_30711941
    Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:

Je kent het vast wel, in de (lange) periode dat je spellen speelt. Je probeert een lid van je gezin, vriendenkring, etc. die niet speelt enthousiast te maken over het spelen van spellen. Je gaat als volgt te werk:

Je sluit het consoletje aan in de beurt van die lieden en je gaat spelen. Je probeert ze enthousiast te maken door leuke dingen te laten zien (bazen/ mooie graphics ofzo).
    Soms heb je het geluk dat er eindelijk iemand toehapt. Vol verwachting zet je die persoon achter de controller en probeert ze uit te leggen hoe het werkt.
    "Nee, nee. Met A geeft je gas, met B remmen. Dat pookje spreekt voor zich, toch? Niet?...Je hebt ook andere knoppen ja maar die heb je niet meteen echt nodig..."
    Eindelijk is het dan zover, die persoon begint met 'spelen'. Auto van de baan, stilstand, auto van de baan, stilstand. Al snel geeft ie het op en zegt," ja is wel geinig, maar is niet echt wat voor mij.
    Is echt leuk hoor.
    Ja zal wel, ik heb er niet het geduld voor.
    Als je wat langer speelt leer je t vanzelf.
    Ah, speel jij maar
    ", en loopt weg.

Ik heb die situatie zo vaak meegemaakt in het verleden. Je kan die mensen niet overtuigen omdat ze simpelweg niet de bediening begrijpen en er echt niet achter gaan zitten om te leren.
    Ik heb het dan niet over mijn ouders ofzo, maar ook 'jonge' mensen ken ik zat die het niet begrijpen/geen moeite doen.

Daarom is die controller zo perfect, je kan m intuitief gebruiken. Twee knopjes en GEEN pookje nodig. Je zet ze erachter en ze begrijpen het meteen. Dat ze het daarna geweldig vinden is natuurlijk niet gegarandeerd, maar het is in ieder geval een stuk makkelijker om ze te overtuigen.
      zondag 18 september 2005 @ 23:15:24 #117
    65330 Ruzbeh
    pi_30712400
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef alex4allofyou het volgende:
    Waarom ik zo enthousiast ben, buiten mijn eigen enthousiasme om:

[...]
    Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt. Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant. Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
    pi_30712664
    Mijn ouders vinden de Cube-controller te ingewikkeld, maar ze kijken graag toe als ik bv Zelda speel (speelden zij vroeger ook ).
    pi_30713085
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:15 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook zo enthousiast. Ik heb wel is geprobeerd om me ouders aan het gamen te krijgen... nou... ik snap echt niet waarom het niet lukt. Mijn vader is een grote Mario fan (van alleen Super Mario Bros en Super Mario Bros 3) en die vond Super Mario 64 totaal niet interessant. Ik vond het maar moeilijk te begrijpen, maar ja, moet hij weten dacht ik bij mezelf terwijl ik zat te spelen, maar alsnog een beetje pijnlijk om te zien eigelijk.
    Mijn pa heeft aardig wat donkey kong en mariokart op de snes gespeeld maar veder speelt ie ook niks (hij vind het dom zegt hij... en dat terwijl hij eerst iedere avond tot 4 uur snachts rollercoaster tycoon 2 zat te spelen). Hoop dat ie de revo misschien wel wat vind, toch wel leuk om je pa te verslaan met een spelletje helemaal als je broertjes ook nog meedoen.
    Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
    300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
      zondag 18 september 2005 @ 23:42:14 #120
    127457 moomoo
    pi_30713334
    hm, mijn ouders zal ik wel niet aan het gamen kunnen krijgen(die vinden het tijdverspilling, en 'vermaak' rekenen ze niet als nuttige tijdsbesteding), en verder heb ik geen niet-gamers in de buurt, maar ik denk inderdaad wel dat mensen minder snel geintimiderd zullen zijn door de besturing dan wanneer je ze wil uitleggen dat je met L+R+A zus-en-zo kan doen.
      zondag 18 september 2005 @ 23:43:12 #121
    65330 Ruzbeh
    pi_30713366
    Family fun!
    pi_30713461
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 19:55 schreef alex4allofyou het volgende:
    Wit. Past mooi bij mijn witte Xbox360, en mijn witte Ipod Nano
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
    pi_30713766
    Ik ga toch echt voor de zwarte...
    toen ik een Gamecube kocht hadden ze op dat moment alleen nog maar een paarse en ik wou een zwarte... heb de paarse maar meegenomen omdat ik toen geen geduld had... heb er nog spijt van....
      zondag 18 september 2005 @ 23:55:58 #124
    127457 moomoo
    pi_30713778
    ik ga wel voor de zwarte. mijn volledige meubilair is zwart en ik vind die witte ook minder mooi. maar als er nog andere kleuren komen kan ik nog van mening veranderen, afhankelijk van welke kleuren dat zijn.

gaat de huidige OP nu aangepast worden met de poll of komt die in het volgende topic? dat wordt dan even doorspammen tot Nintendo Revolution [ Deel 33 ] En de Heer sprak: "WOW" :p
      zondag 18 september 2005 @ 23:59:16 #125
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_30713882
    Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
    "Afwas heeft ook een koning nodig"
    Live Gamertag: Koning Afwas
      maandag 19 september 2005 @ 00:04:42 #126
    65330 Ruzbeh
    pi_30714040
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
    Is het iemand trouwens opgevallen dat Notorious na een paar rake uitspraken tegen hem niet meer teruggekomen is...?
    Het is twaalf uur dude, hij zit te slapen.
      maandag 19 september 2005 @ 00:16:19 #127
    65330 Ruzbeh
    pi_30714390

pi_30714856

Roflmao !11
      maandag 19 september 2005 @ 00:37:19 #129
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30714872
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 23:59 schreef Koning-Afwas het volgende:
    Want ik was thuis?

Niet iedereen is zoals jou en leeft 24/7 achter de PC. Anyway ben te moe om alles te lezen reactie komt morgen.

maandag 19 september 2005 @ 00:40:33 #130
    65330 Ruzbeh
    pi_30714932
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
    Grrr. Ik pak je morgen wel!
    .
      maandag 19 september 2005 @ 00:43:10 #131
    26098 Notorious
    100% pure hatred
    pi_30714988
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

.
    Gast....

Dus...
    quote:
    Op zondag 18 september 2005 21:14 schreef Ruzbeh het volgende:
    Wat een fucking onzin topic weer. Waarom nou steeds discussieren dat Nintendo doomed is of niet terwijl je het ook over de controller kan hebben? Als je een beetje normale discussie wilt zonder "Doomed if ya don't, doomed if ya do" onzin, kan je dit topique volgen @ GAF.
    AUHAUAHAUHAU

Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.

[ Bericht 24% gewijzigd door Notorious op 19-09-2005 00:51:36 ]
      maandag 19 september 2005 @ 00:55:50 #132
    46045 mikando18
    stop drop rofl
    pi_30715299
    push it to the limit
      maandag 19 september 2005 @ 00:56:56 #133
    65330 Ruzbeh
    pi_30715331
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 00:37 schreef Notorious het volgende:
    [afbeelding]
    Hoe sterk verkoopt de DS in Japan ook alweer... ?
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:
    AUHAUAHAUHAU

Kan je zien hoe die controller ontvangen wordt op forums die niet vol zitten met N-tards.
    Inderdaad. En hij wordt goed ontvangen.
    pi_30715366
    Eerste revolution game beelden
    Nintendo wilt echt wat aan hun kinder imago gaan doen zo te zien
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 19 september 2005 @ 00:59:31 #135
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_30715403
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_30715584
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef Notorious het volgende:

[..]

Gast.... [afbeelding]

Dus...
    [..]

AUHAUAHAUHAU

leer lezen, wandelend vooroordeel.
    Scheren is voor schapen!
    pi_30715861
      maandag 19 september 2005 @ 04:13:13 #138
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_30717535
    WOW
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      maandag 19 september 2005 @ 07:13:18 #139
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_30717728
    quote:
    Niet spotten met de Teenage Mutant Ninja Turtles ( )
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 04:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
    WOW
    Dat is ook bijna het enige wat jij in Revolution topics post he
    quote:
    News: DS Demos Will Be Downloaded Via Revolution!
    Posted by Tphi - Sep 18th 2005 22:06

Is there nothing Nintendo's wonderous next-gen console can't do? Today we found out another piece of the Revolution puzzle...

Nintendo president Satoru Iwata has confirmed that the upcoming Revolution console will have the ability to download demos for the Nintendo DS... and then transfer them wirelessly onto your handheld!

More details are expected in October, when Iwata has promised the lid will be blown off the mysterious Nintendo Wi-Fi Connection, ahead of such launches as Mario Kart DS, Tony Hawks American Sk8land and Animal Crossing: Wild World - all of which support the online service.

We'll bring you more on this as it breaks.

Edge over de controller

[ Bericht 24% gewijzigd door Tomasso op 19-09-2005 08:04:45 ]
    pi_30719181
    dat gebash verziekt nu al echt iets van 10 topics.. ik snap nog steeds niet waarom mensen iets willen bewijzen dat iets beter is, terwijl ze het zelf (nog) niet hebben..ook al hadden ze iets, laat het meer zien dat mensen zelf heel onzeker zijn.

Mensen die alleen maar kritiek kunnen geven op acties van anderen, zijn mensen die zelf onzeker zijn over hun eigen kunnen..

@ Notorious.. wil je ons graag van een miskoop behoeden? dan vind ik het wel een nobel doel op zich..anders vraag ik me echt af wat je doel is van deze kruistocht..
    pi_30719501
    Wat is het probleem kinderen?

Je hebt nu 3 keuzes:
    - xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
    - ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
    - revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.

Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
    pi_30719649
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:
    Wat is het probleem kinderen?

Je hebt nu 3 keuzes:
    - xbox360: veel amerikaanse spellen, het geijkte pad, oftewel, de meeste gamers zal het aanspreken
    - ps3: wat duurder, wat meer aparte spellen, maar nog steeds het geijkte speelervaring met een standaard controller
    - revolution: aparte spellen, aparte spelervaring.

Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
    * philipnorth eensch is
    pi_30720099
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 10:00 schreef Pheno het volgende:Voor ieder wat wils dus. Nogmaals, wat is het probleem, als het Nintendo idee je niet aanstaat ga je naar 1 van de andere lopende topics van de xbox360 of ps3, ipv hier de boel te bashen.
    Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
    Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
      maandag 19 september 2005 @ 10:37:12 #144
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30720228
    Ik ben eigenlijk wel verrast hoe positief het ontvangen wordt. Eigenlijk vrijwel geen enkel negatief woord in de hele games pers, meeste gewone gamers ook onder de indruk, ik heb zelfs al regelmatig van niet (of pc) gamers gehoord dat ze dit eigenlijk best wel tof vinden.. Er is maar een klein groepje uitgesproken negatief. En dat zijn meestal degene waarvan je weet dat het meer aan Nintendo ligt.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_30720291
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 10:31 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Waar moet je er dan negatief over praten? Weer zo'n "kraak hier de revolution af"-topic openen?
    Leer er gewoon mee leven dat niet iedereen blij is met nintendo, en het maar stom vind hoe al die mensen enthousiast zijn over een afstandsbediening.
    Life goes on?
    het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
    En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.

Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop ) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.

Mijn mening over de rev btw:
    Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
    Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
    PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
      maandag 19 september 2005 @ 10:47:11 #146
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_30720445
    kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
    The line is a dot to you!
    pi_30720485
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 10:47 schreef kepler het volgende:
    kheb eigenlijk een vraagje. In een hands-on heb ik gelezen dat degene die aan het spelen was op een bepaalde plek moest blijven staan omdat het anders niet goed werkte (die controller dan). Is er al bekend of dit altijd zo zal zijn of dat dit slechts voor de demo is?
    zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
      maandag 19 september 2005 @ 10:51:23 #148
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_30720536
    Het hangt er ook een beetje vanaf van welke opties hij gebruik maakt, lijkt me. Die zwaaibeweging en helling kunnen best relatief bepaald worden, maar als het gaat om hoe ver je van het beeldscherm staat, zul je wel moeten calibreren.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      maandag 19 september 2005 @ 10:54:21 #149
    34586 kepler
    No bounce, no play
    pi_30720602
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 10:48 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

zover ik weet werkt het systeem met 2 sensoren naast je tv die weten waar je zit, ik denk dat je vantevoren moet kalibreren( net zoals bij Time crisis) voor je kan spelen, en dan zal het niet meer zo goed werken op een andere plek neem ik aan
    logisch natuurlijk, maar het zal wel niet vervelend zijn
    The line is a dot to you!
    pi_30720671
    quote:
    Op maandag 19 september 2005 10:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Life goes on?
    het hoeft geen adoratie topic te worden, ik volg het topic alleen voor de feiten. Feiten over de hardware, software en alles wat met de rev te maken heeft. Het gebash op Nintendo en hun verkoopcijfers doe je maar ergens anders, er zijn geen verkoopcijfers van de rev, dus....
    En dan nog, wtf boeien de verkoopcijfers? Ik heb enorm veel plezier van mijn GC, ondanks dat het niet de #1 console is in de verkoopcijfers. Verkoopcijfers zijn leuk voor de bedrijven zelf, maar voor mij irrelevant, daar ik een console voor mijn plezier koop, niet omdat bedrijf X het console gemaakt heeft.

Als je wilt zeggen dat de rev kut is, doe dat, prachtig, maar het lijkt hier een wedstrijdje kraak de argumenten van een ander zo snel mogelijk af. Er zullen mensen zijn die de rev het einde vinden (ruzbeh voorop ) en mensen die de rev crap vinden. Maar moet dan meteen ook al het hele topicreeks daar over gaan? Als honden happen jullie op alles wat er gezegd wordt, over en weer.

Mijn mening over de rev btw:
    Het lijkt me een grappig concept, maar ik wil nog wat games zien!
    precies mijn mening, ik koop dat ding voor mezelf en het kan mij eigenlijk aan mijn reet roesten als je geen nintendo koopt.. ik word er niet beter van (alhoewel..hoe meer mensen online hoe leuker,..maar goed singeplay is ook leuk).. en ik hoef al helemaal niet te overtuigen dat iets beter of slechter is...

winst-geen winst, verkoopcijfers of niet.. ik heb keuze uit 3 consoles, waarvan er 1 al mn hart heeft gewonnen en dat is die van nintendo.. Nu nog een xbox360 of een ps3, of allebei ... alle 1st partyshit..amped3, pgr2,halo3,gears of war...en dan MGS en FF .. ik weet het niet.. wat ik wel weet is dat ik deze ga halen, al is het al omdat dit wellicht supergrappig kan worden met vrienden/vriendin op de bank als een debiel heen en weer schudden..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')